شما صادقانه به برنامه پس‌انداز Thrift ( TSP ) از زمانی که به ارتش پیوسته بودید کمک کرده‌اید . حالا ، شما در حال شمارش روزها هستید تا اینکه بیرون بروید و یک تکه بزرگ از پول که در حساب TSP قرار داده شده‌است را داشته باشید . با این کار چه کار باید بکنید ؟
زمانی که از ارتش خارج می‌شوید و به زندگی غیر نظامی انتقال می‌دهید ، قطعا ً با یک تن هزینه‌های غیر منتظره ، از هزینه لباس‌های جدید به بیمه پزشکی ، برخورد خواهید کرد . آن‌ها واقعا ً تمایل دارند که حساب TSP را پرداخت نموده و هزینه آن‌ها را پرداخت نماید. اما این تقریبا ً همیشه بدترین کاری است که می‌توانید انجام دهید .
اکثر کارشناسان توافق دارند که قبل از تبدیل ۵۹ و نیم ، حداقل سن توزیع نرمال ، isn't هوشمند ، پول را از TSP ( یا هر گونه مالیات معاف از مالیات یا مالیات معوق ) معاف کنید .
چرا TSP را نگه دارید ؟

برای شروع ، TSP ارزان است .





سربازان بازنشسته حال حاضر گلو درد وام های خانه بازنشستگان نظامی مراقبت فوری مزایای سلامتی




زمانی که سرمایه‌گذاری می‌کنید ، شرکت سرمایه‌گذاری قصد دارد مقداری از پول شما را به عنوان یک هزینه خدماتی در نظر بگیرد ؛ هیچ‌کس به طور رایگان کار نمی‌کند . TSP در حال حاضر هزینه خدماتی ( ۰.۰۴ % ) را شارژ می‌کند که احتمالا ً پایین‌ترین اولویت شما در هر جایی در دنیا است . حتی وجوه شاخص ، که برخی سرمایه گذاران به آن قسم می‌خورند بهترین سرمایه‌گذاری‌ها هستند ، معمولا ً حداقل دو برابر TSP مربوط به خدمات می‌باشند . اکثر برنامه‌های پس‌انداز بازنشستگی با حمایت کارفرما حداقل سه‌تا چهار برابر گران‌تر از TSP هستند .
دلیل دیگر نگه داشتن TSP ، مزیت مالیاتی است . از آنجا که TSP یک برنامه بازنشستگی معاف از مالیات یا مالیات معاف از مالیات است ، شما اساسا ً با IRS معامله می‌کنید و می‌گوید که شما از این پول تا زمانی که به بازنشستگی نزدیک شدید استفاده می‌کنید . IRS به نوبه خود می‌گوید که مالیات بر بخشی از آن پول به شما مالیات می‌دهد . این یکی از نقاط فروش بزرگ هر برنامه پس‌انداز بازنشستگی است .
اما اگر قبل از بازنشستگی پول را بردارید ، آی آر اس به دنبال پول مالیاتی خود خواهد گشت و آن‌ها همیشه آن را دریافت می‌کنند . در این حالت ، آن‌ها نیز به میزان ۱۰ درصد جریمه خواهند شد .
این مجازات به شما هیچ مهم نیست که چه نوع کمک‌های TSP را، چه سنتی و چه به صورت سنتی ، به دست خواهید آورد .
به طور معمول ، اگر یک IRA سنتی داشته باشید و پس از بازنشستگی پول را بردارید ، مالیات بر کل مبلغ از جمله سهم ، وجوه تطبیقی و درآمد را پرداخت می‌کنید . این یک معامله بزرگ است اگر شما هر سال بخشی از آن را بردارید . با این حال ، اگر TSP قبل از حداقل سن توزیع ، TSP را به همراه یک لایحه مالیات جمع - مبلغ برای کل مبلغ ، به اضافه جریمه ، به دست آورید .
اگر شما پول خود را در نسخه راث از TSP اختصاص داده باشید، پس از سن ۵۹ سال و نیم به طور معمول معاف از مالیات هستند . اما اگر قبل از آن TSP را ببندید ، باید مالیات را به اضافه بهای جریمه بپردازید .
این مالیات می‌تواند به سختی برخورد کند. IRS ۲۰ درصد مالیات فدرال و ۱۰ درصد مالیات جریمه دیگر را به دست خواهد آورد . این doesn't حتی مالیات‌های دولتی را حساب می‌کند که می‌تواند به ۵ درصد - ۱۰ درصد برسد . بنابراین ، اگر از IRA خود پول نقد کنید ، می‌توانید با یک صورت‌حساب مالیاتی ۴۰ % از کل حساب تان برای یک برنامه سنتی ، یا ۴۰ % از درآمد شما برای یک راث ، برخورد کنید . خوب نیست .
اگر ۱۰۰۰۰۰ دلار در TSP خود داشته باشید و همه آن‌ها را بیرون ببرید ، می‌توانید به ۴۰، ۰۰۰ دلار مالیات بپردازید .
انتخابات شما چیست ؟
بدیهی‌ترین راه این است که TSP را به تنهایی ترک کنید . آن را لمس می‌کنم ، مهم نیست چقدر وسوسه‌انگیز باشد . با اینکه این کار همیشه آسان است ، بهترین توصیه مالی است .
یک چیز خوب در مورد TSP این است که زمانی که در داخل آن هستید ، حتی پس از ترک سرویس می‌توانید در آن بمانید . شما هم چنین می‌توانید از دیگر برنامه‌های بازنشستگی انتخابی و IRAs خود به حساب TSP کمک کنید . بالعکس ، اگر شغلی داشته باشید که یک طرح ۴۰۱ ( k ) خوب داشته باشد ، شما می‌توانید اولین پول TSP را در این برنامه قرار دهید . اگر شما یک شغل دولتی داشته باشید ، می‌توانید پول خود را به TSP اختصاص دهید .
طرح ۴۰۱ ( k ) تقریبا ً همان چیزی است که TSP منجر به ایجاد یک شرکت غیر نظامی گردید . ۴۰۱ ( k ) به بند قانون مالیات IRS که این برنامه را مجاز کرده‌است ، اشاره دارد .
انتقال پول از یک برنامه پس‌انداز بازنشستگی به دیگری تقریبا ً همیشه بدون مالیات است . این معمولا ً شامل مقداری از کار پر کردن اشکال و صحبت کردن برای تامین مالی افرادی است که ممکن است با TSP آشنا نباشند ، اما تمام اطلاعاتی که شما نیاز دارید را می‌توانید در وب سایت TSP پیدا کنید .




اشتغال طولانی محکومیت مرگ دولت اوباما پروژه کسری خدمت بنیاد ملی نخبگان نیرو های مسلح مشاوره و برنامه ریزی در کنکور و میزان تاثیر آن




یکشنبه 9 تیر 1398
بؤلوملر :