براساس نتایج یک نظرسنجی سالانه که برای آزادی امروز منتشر شده‌است , سربازان و خانواده‌هایشان در مورد آینده ارتش به عنوان یک شغل و منافع نظامی خود مطمئن نیستند .
در میان اعضای فعال خدمت و همسرانشان , هر گروه " حقوق و مزایا " و " تغییر در مزایای بازنشستگی " را به عنوان دو مساله برتر خود در نظر گرفتند .
با این حال , برخلاف سال گذشته , سومین مسایل مهم شناسایی‌شده توسط پاسخ دهندگان خدمت فعال نیز مربوط به امنیت مالی خانواده بودند . اعضای سرویس برای اولین بار گفتند که " بیکاری کهنه " سومین مشکل آن‌ها است , در حالی که همسران آن‌ها را " استخدام همسر " می‌نامند .
او گفت : " این موضوع عدم اطمینان است که به نظر می‌رسد وجود دارد . " آنچه واقعا ً امسال شاهد آن هستیم , میزانی است که خانواده نظامی نقشی را در پایداری نیروی داوطلب ایفا می‌کند . "

در طول ششمین نظرسنجی سالانه , اعضای خانواده نظامی به طور مداوم به احساس عصبانیت اشاره داشتند نه فقط در مورد حکمت مالی ماندن در ارتش , بلکه در مورد اینکه آیا شغل نظامی یک تصمیم خوب برای شروع است یا خیر . این بررسی بین ماه‌های آوریل و مه سال جاری انجام شده‌است .






او گفت : " در حال حاضر دو جنبه از عدم اطمینان وجود دارد - یکی مالی که در حال حاضر به کتاب جیبی من ضربه می‌زند " و دیگری " شاید ارتش معامله خوبی نیست که من فکر کردم به سختی کار کرده‌ام . " " چیزی که واقعا ً برای کسانی که این تحقیق را انجام می‌دهند کاملا ً مشهود است این است که " من مطمئن نیستم که این ایده خوبی بود و حالا در سیستمی گیر کرده‌ام که در حال تغییر است … و من کم‌کم فکر می‌کنم که آیا واقعا ً ارزش آن را داشتم یا نه. "
این گزارش همچنین نشان داد که سیاست‌هایی مانند حرکت‌های مکرر موجب گران شدن زندگی نظامی برای خانواده‌ها و صدمه به امنیت مالی شده‌است . هفتاد و سه درصد خانواده‌های فعال وظیفه داشتن هزینه‌های غیر منتظره در نتیجه زندگی نظامی , با اکثریت قریب به اتفاق کسانی که حرکت‌های مکرر برای هزینه‌ها را مقصر می‌دانند , گزارش دادند .
مسائل انتقال - - از جمله مزایا و اشتغال - نیز در میان نگرانی‌های اصلی رتبه‌بندی شدند . در میان اعضای فعال - پست - فعال و کهنه سربازان که تحقیق را انجام دادند , بیش از نیمی از آن‌ها آگاه بودند که می‌توانند ادعای خود را با اداره امور سربازان قدیمی , پیش از تخلیه از وظیفه فعال , پر کنند . با این حال , 90 درصد از پاسخ دهندگان کهنه‌کار پست , گفته‌اند که آن‌ها در برخی از برنامه‌های کمکی انتقال خدمت کرده‌اند .
در نتیجه , این گزارش توصیه می‌کند که مقامات کار بهتری برای انتقال منابع انتقال انجام دهند , از جمله گسترش دوره پس از جدایی که نیروهای سابق و خانواده‌هایشان می‌توانند از منابع مالی نظامی از چند روز تا حداقل یک سال استفاده کنند .
در این گزارش آمده‌است : " dod , va , و کنگره می‌توانند با هم‌کار کنند تا به اعضای خدمات , سربازان قدیمی , و خانواده‌های آن‌ها آموزش دهند و از منابع و برنامه‌های انتقال استفاده کنند , مانند بایگانی مطالبات , صلاحیت مراقبت بهداشتی , و تغییرات dod برای [ کمک‌های انتقالی ] . نقشه‌های انتقال شغلی از مهارت‌های نظامی به مشاغل غیرنظامی را می‌توان توسعه داد و به سربازان قدیمی و انتقال خدمت انتقال داد . او گفت که او امیدوار است که قانونگذاران و مقامات نظامی از یافته‌های این گزارش به عنوان سوخت برای سیاست‌های دوستانه خانواده استفاده کنند که ثبات را تشویق می‌کند . او گفت که در حالی که بسیاری از مقامات مسائل خانوادگی را به اندازه دیگر مشکلات پیش روی ارتش می‌دانند , اینها سیاست‌هایی هستند که همه نیروهای داوطلب را تشکیل می‌دهند .
او گفت : با ایجاد سیاست‌های خانواده dod در راستای آنچه آمریکایی‌ها در یک محیط غیرنظامی تجربه می‌کنند , ارتش می‌تواند اطمینان حاصل کند که سربازان می‌خواهند در خدمت بمانند .





دوشنبه 10 تیر 1398
بؤلوملر :