پس از شکست در اولین تلاش در اوایل این هفته , مجلس به اتفاق آرا لایحه‌ای به تصویب رساند تا برنامه انتخاب سربازان قدیمی را به مدت شش ماه تمدید کند .
رای‌گیری در مورد لایحه هزینه‌های اضطراری بعد از آن صورت گرفت که سنا معامله‌ای با مذاکره کنندگان مجلس برای اضافه کردن لایحه‌ای به لایحه اجاره تسهیلات و تسهیلات جدید در دولت‌های عضو برای غلبه بر ایرادات سازمان‌های خدماتی قدیمی انجام داد .
این لایحه که تصویب شد و برای تصویب سریع به مجلس سنا فرستاده شد , شامل 26 / 1 میلیارد دلار برای انتخاب بود , که به سربازان قدیمی اجازه می‌دهد تا به دنبال مراقبت‌های بهداشتی خصوصی و اجتماعی باشند, و برای قراردادهای جدید مراقبت‌های بهداشتی جدید و استخدام متخصصان مراقبت‌های بهداشتی جدید , 125 میلیارد دلار .

بنا بر اعلام اداره امور سربازان قدیمی , سرمایه‌گذاری برای انتخاب در اواسط ماه اوت انجام شد . در روز دوشنبه , این خانه تلاش کرد و یک دوره انتخابی را تصویب کرد که با کاهش حقوق بازنشستگی سربازان قدیمی واجد شرایط و هزینه‌های دیگر پرداخت می‌شد .





این لایحه جدید شامل کسری بودجه مشابه برای تامین بودجه می‌شود , اما ارزش اجاره غیر مجاز را برای تسهیل امور مالی اضافه می‌کند , که بیم آن می‌رود که تمدید و گسترش انتخاب به قیمت اعمال و کارکرده‌ای هسته به دست آید .
در یک بیانیه مشترک پس از توافق بر سر انتخاب با خانه , " جانی جانی " , r - جورجیا , و جان تستر , d - مونتانا , رئیس و عضو کمیته امور سربازان قدیمی سنا , گفت که این لایحه به کنگره وقت می‌دهد تا برنامه اصلاح این برنامه را آغاز کند .
آن‌ها گفتند : " برنامه انتخاب سربازان قدیمی برای اطمینان از اینکه سربازان قدیمی بتوانند در جوامع خود قرار ملاقات داشته باشند , ایجاد شد . "
دو سناتور گفتند : " در حالی که این تنها یک راه‌حل کوتاه‌مدت برای مشکل است , ما متعهد به ادامه هم‌کاری با یکدیگر برای پرداختن به موانع مختلف برای مراقبت به موقع از سربازان قدیمی کشورمان هستیم . "
در بحث کوتاه زمین در مورد لایحه جدید , جان فیل roe , r - تنسی , رئیس کمیته امور سربازان قدیمی , گفت : " من اولین کسی هستم که به برنامه انتخابی دچار مشکل " در دسترسی و دسترسی هستم , اما شکست در تصویب منجر به " عواقب مخرب " برای سربازان قدیمی خواهد شد که برای اتکا به مراقبت‌های خصوصی آمده‌اند .
در یک بیانیه مشترک , رو به رو , d - مینه سوتا , عضو رتبه‌بندی در hvac , گفت : " ما به این قانون افتخار می‌کنیم که به برنامه انتخاب برای ادامه خدمت سربازان قدیمی به مدت شش ماه ادامه خواهد داد در حالی که ما به کار سخت ایجاد یک سیستم مراقبت‌های بهداشتی قوی‌تر و جامع‌تر برای سال‌ها پیش ادامه می‌دهیم . "
عضو رتبه‌بندی و من یک توافقنامه چارچوب برای پیشروی به جلو دارم , و این به هم‌کاری و خرید از تمام همکارانم در مجلس و سنا نیاز خواهد داشت . "
در بیانیه‌ای , هشت معترض که مخالف لایحه مجلس اولیه بودند , توافق مصالحه را که به اتفاق آرا تصویب شد , تحسین کرد .
سازمان امنیت و هم‌کاری اروپا گفت : " از همه مهم‌تر , ما از این قانون حمایت کردیم چون این قانون اجازه اجاره فوری تجهیزات پزشکی برای ارائه خدمات مراقبت , همچنین فراهم آوردن va با ابزار و مراجع جدید برای استخدام , استخدام و حفظ متخصصان پزشکی با کیفیت بالا را می‌دهد . "
سربازان قدیمی جنگ خارجی , سربازهای قدیمی آمریکایی , سربازان کهنه سرباز آمریکایی , عراق و افغانستان سربازان قدیمی آمریکا , انجمن افسران نظامی آمریکا , انجمن افسران نظامی آمریکا , سربازان قدیمی جنگ آمریکا و جنگ جوی زخمی بودند .
در تصویب این لایحه , " ما نشان دادیم که می‌توانیم مسائل بزرگ را به شیوه‌ای دو حزبی حل کنیم . " او گفت که اجاره‌های جدید " دقت بیشتری به خانه‌های قدیمی از ساحل تا ساحل " از طریق کلینیک‌های سرپایی خواهند داشت .






دوشنبه 10 تیر 1398
بؤلوملر :