برخی از سازمان‌های خدمات کهنه سربازان قدیمی، قانون گذاران را برای مبارزه با اعمال نفوذ و قانونی که می‌گویند به مراقبت بهداشتی سربازان قدیمی آسیب خواهند رساند ، تحت فشار قرار می‌دهند .
در نامه‌ای به کنگره در صبح روز دوشنبه ، لژیون آمریکایی از قانونگذاران خواست تا به گروه‌های سربازان قدیمی که صرفا ً " mouthpieces " برای سازمان‌هایی هستند که قصد خصوصی‌سازی وزارت امور سربازان بازنشسته را دارند ، گوش ندهند ، حرکتی که به گفته او میزبان " میزبان میلیارد دلاری پیمانکاران فدرال ، شرکت‌های پزشکی خصوصی و فرصت طلبان صنعت " است .

اگرچه لژیون " mouthpieces " را تشخیص نمی‌دهد ، اما به نظر می‌رسد که این لژیون از سربازان قدیمی مربوط به آمریکا ، گروهی از برادران Koch که تحت نظارت یک سازمان دولتی غیر انتفاعی قرار دارند و مراقبت‌های بهداشتی سربازان قدیمی را به بخش خصوصی منتقل می‌کنند ، در نظر گرفته می‌شود .






این توصیه‌ها که سال گذشته توسط "cva " به اجرا درآمد عبارتند از : پیش‌نویس قانونی که سربازان قدیمی جنگ خارجی را بر آن داشت تا به اعضای هشدار دهد که " سیاستمداران ، متخصصان و سازمان‌های دارای انگیزه سیاسی از بحران ملی در دسترسی به مراقبت از اداره امور سربازان بازنشسته استفاده می‌کنند و برخی حتی پیشنهاد می‌کنند که سربازان قدیمی مسئول مراقبت از خدمات خود باشند . The می‌گوید نه ! "
براساس گزارش VFW که روز دوشنبه با چهار گروه دیگر از سربازان قدیمی برای درخواست ملاقات با کتی McMorris Rodgers ، R - واشنگتن ، حامی پیش‌نویس لایحه ، theCaring برای قهرمانان ما در قانون قرن بیست و یکم متحد شد ، این هشدار بیش از ۶، ۰۰۰ پاسخ را در آخر هفته به خود جلب کرد.
نمایندگان of ؛ ارتش آمریکا ، عراق و افغانستان سربازان قدیمی آمریکا در نامه‌ای به Rodgers گفتند : " ما از این فرصت استفاده می‌کنیم تا توضیح دهیم که چرا ما معتقدیم وضع قانون پیامدهای منفی قابل‌توجهی برای میلیونها نفر از سربازان قدیمی دارد که برای اغلب یا همه مراقبت‌های بهداشتی خود به VA تکیه می‌کنند " .
در ایمیلی به Military.com ، سربازان قدیمی مربوط به آمریکا از مواضع خود در مراقبت‌های بهداشتی VA دفاع کردند .
Dan Caldwell ، معاون رئیس‌جمهور آمریکا ، گفت : " سربازان قدیمی مربوط به آمریکا یک مجموعه دو حزبی و جامع از اصلاحات را برای VA ایجاد کرده‌اند که تمام افراد واجد شرایط را برای انتخاب مناسب برای پاسخ بهتر به نیازهای متغیر جامعه قدیمی به منظور خدمت بهتر به آن‌هایی که برای کشور ما قربانی کرده‌اند ، ارائه می‌کند . "
او گفت : " ما تلاش زیادی برای کار با همه سازمان‌های بزرگ کهنه‌کار در پیشبرد اصلاحات معنی‌دار در VA داریم - از جمله آن‌هایی که اکنون ما را لکه‌دار می‌کنند و دیگران که از اصلاحات معنی‌دار در the با اتهامات نادرست و debunked حمایت می‌کنند ."
گروه‌های سربازان قدیمی از انتقاد عمومی به طور علنی صرف‌نظر از آنچه که آن‌ها در مورد آن مخالفت می‌کنند نفرت دارند ، همانگونه که در نامه Legion's مشهود است ، که هیچ وقت اسامی بخش خصوصی در بخش مراقبت‌های بهداشتی را تایید نمی‌کند ، روابط سیاسی و اقتصادی دارد و گروه‌های سربازان قدیمی دیگر را به " افراد داخلی " متهم کرده‌است .
در اوایل این ماه ، cva به دنبال سربازان قدیمی Paralyzed آمریکا رفت و آن را به لایحه پیشنهادی mischaracterizing Rodgers متهم کرد .
cva در یک بیانیه مطبوعاتی گفت : " رهبری داخلی واشنگتن روشن ساخته‌است که نه تنها از the دفاع می‌کند و جایگاه خودش در موسسه واشینگتن ، به هر قیمتی ، بلکه خواهان دروغ گفتن و گمراه کردن کهنه سربازان در مورد راه‌حل‌ها برای ارائه مراقبت به موقع به سربازان قدیمی است ."
لژیون دو نور ، در نامه‌اش در روز دوشنبه ، گفت : " پیشنهاد می‌کند که بزرگ‌ترین سازمان خدمات سربازان قدیمی ، یا هر شرکت بزرگ دیگر ، از یک VA قوی و قوی حمایت کند ، زیرا ما به گونه‌ای " افراد داخلی " یا بی‌اطلاع هستیم ، توهین‌آمیز و سازنده است .





دوشنبه 10 تیر 1398
بؤلوملر :