بازنشستگان
این طرح , که در روز سه‌شنبه آزاد شد , آن‌هایی را که قبل از پایان سال گذشته توسط کنگره به ساختار هزینه تصویب‌شده توسط کنگره در سال گذشته با حذف یک " بند " مندرج در قانون " قانون دفاع دفاع ملی " تصویب کردند . این قانون در حال حاضر تنها بر کسانی که پس از ژانویه ۲۰۱۰ وارد این نیرو می‌شوند , تاثیر می‌گذارد .
تغییرات پیشنهادی برای کاربران زندگی تاثیر گذار نیست . تمام تغییرات پیشنهادی باید قبل از تبدیل شدن به قانون توسط کنگره مورد تایید قرار گیرند - فرایندی که ممکن است ماه‌ها و یا بیشتر طول بکشد و برخی قانون گذاران هم اکنون درخواست بودجه رئیس‌جمهور را " مرده هنگام ورود " در کاپیتول هیل توصیف کرده‌اند .
در حال حاضر , خانواده‌های بازنشسته باید به ازای هر فرد و یک دلار به ازای هر خانوار و یا به ازای هر دلار به ازای هر دلار برای هر فرد و یک دلار به ازای هر دلار , به یک استاندارد سالانه پرداخت کنند . هزینه پرداختی برای افراد بالغ بر 000 , 000 دلار برای افراد و ۳۰۰ دلار برای خانواده‌هایی است که براساس قرعه‌کشی انتخاب شده‌اند .

قانون اساسی که در ماه دسامبر به قانون تبدیل شد , برای نیروهای جاری و بازنشستگان در درجه اول بر تغییر عنوان برنامه از " استاندارد بین‌المللی " و " بیش از حد اضافی " برای انتخاب , مدیریت نهایی و توسعه محدود برای بازنشستگان و سربازان فعلی متمرکز بود .




اما تحت این قانون , آن‌هایی که برای ارتش جدید هستند , هنگامی که به بازنشستگی برسند , ساختارهای جدید هزینه‌ای را می‌بینند , از جمله هزینه‌های نام‌نویسی در هر خانواده به ازای هر خانواده برای گزینه " انتخاب " جدید " و دلار برای پرایم " .
طرح جدید بودجه , هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی بازنشسته را بدون توجه به زمانی که وارد ارتش می‌شوند , افزایش می‌دهد .
براساس این طرح , هزینه‌های اولیه ثبت‌نام برای خانواده‌های بازنشسته تقریباً در هر سال تقریبا ً ۱۲۵ دلار افزایش خواهد یافت, در حالی که هزینه طرح " انتخاب " مشابه گزینه " استاندارد " فعلی , سه‌گانه خواهد بود . سرپوش فاجعه‌بار سالیانه - - بیشتر کاربران از جیب برای خدمات پوشش داده‌شده پرداخت می‌کنند - - همچنین برای بازنشستگان از 1 / 5 تا ۰۰۰ دلار افزایش می‌یابد .
بازنشستگان و اعضای خانواده آن‌هایی که در حین انجام‌وظیفه جان‌باخته اند از تغییرات تحت این پیشنهاد معاف هستند .
طرح بودجه همچنین شامل یک درصد افزایش پرداخت برای نیروهای نظامی در سال مالی است - - همانطور که اخیرا ً توسط کنگره برای سال جاری تصویب شد - - و کل هزینه‌های دفاعی مربوط به هزینه‌های دفاعی کل.
هزینه‌های دولت جدید و سرپوش فاجعه‌بار علاوه بر افزایش سالانه , وضعیت اسناد بودجه , که با هزینه‌های ملی سرانه مرتبط است , که توسط مراکز دولتی برای بیمه مراقبت‌های پزشکی و خدمات پزشکی ارائه شده‌است . براساس اسناد پیش‌بینی , این دفتر در حال حاضر یک درصد افزایش برای تولید ناخالص داخلی را افزایش می‌دهد .
مقامات پنتاگون گفتند که در حال حاضر خدمت سربازی باید در سیستم تغییر سیستم برای صرفه‌جویی در هزینه , سادگی و انصاف لحاظ شود . با افزایش نیروهای جاری به سیستم قدیمی در حین ایجاد ساختار جدید هزینه , کنگره مقدار پنتاگون را کاهش داد تا از طریق سیستم جدید صرفه‌جویی کند .
جان راث , مدیر اجرایی پنتاگون , می‌گوید : " آنچه که این کار را انجام داد , هر گونه صرفه‌جویی در دراز مدت و ایجاد چیزی است که ما فکر می‌کنیم یک سیستم دو ردیفی است . " بنابراین ما می‌خواهیم از کنگره بخواهیم که آن‌ها را حذف کنند . "
اسناد بودجه‌ای به افزایش هزینه‌های بهداشت و درمان به عنوان دلیل تغییرات اشاره کرده‌اند .
در این طرح بودجه‌ای گفته شده‌است : " در حالی که هزینه‌های مراقبت بهداشتی در این بازه زمانی دو برابر شده یا سه برابر شده‌است , هزینه خارج از جیب یک خانواده از جمله هزینه‌های ثبت‌نام , قبض‌های مصرفی و سهم هزینه , تنها به میزان ۱۰ تا ۹۷ درصد افزایش‌یافته است . "
ای می آ می هم می تو نه با شه . او را در تویتر دنبال کنید .
موضوعات مرتبط
بودجه اختصاص‌داده‌شده به وزارت دفاع از مزایای کهنه سرباز وزارت دفاع






سه شنبه 11 تیر 1398
بؤلوملر :