یک کمیته فرعی در زمینه پرسنل نظامی از درخواست Pentagon's برای کاهش نیروها در سال آینده پشتیبانی می‌کند ، اما در هیات‌مدیره نیست که حقوق بیشتری بابت مراقبت‌های بهداشتی پرداخت کنند.
نماینده مجلس ، جو ویلسون ، R - S.C. ، رئیس کمیته فرعی پرسنل نظامی ، گفت که هر گونه تغییر جهت منافع بازنشستگی یا مراقبت‌های بهداشتی نیاز به صبر دارد تا کمیسیون نوسازی ارتش و کمیسیون نوسازی دولتی گزارشی را در فوریه آینده ارائه دهند .
به همین دلیل ، بودجه subcommittee's نیز شامل هزینه‌های لازم برای مسکن یا bah است که ویلسون گفت می‌تواند به ۵ درصد افزایش در هزینه‌های مسکن برای اعضای خدمات تبدیل شود .

ویلسون گفت : " حتی جایی که کمیته فرعی به درخواست Department's دفاع برای کاهش قدرت پایان نیروها موافقت کرد ، بدون هیچ قید و شرطی جدی نبود . "






او گفت : " آمریکا امروز در حال جنگ است و در برخی سطوح درگیری‌های مداوم در سطح جهانی با یک دشمن بی‌رحم و متعهد برای آینده نزدیک ادامه خواهد داد ."
بودجه subcommittee's نشان‌دهنده تعداد تقاضا برای سال ۲۰۱۵ از جمله ۴۹۰، ۰۰۰ سرباز ، کاهش ۳۰۰۰۰ سرباز نیروی دریایی ، ساخت نیروهای کوچک‌تر توسط ۶، ۱۰۰ کرسی گنگشی ، و نیروی هوایی ۳۱۰، ۹۰۰ است که در حال حاضر کم‌تر از نیروی فعال خواهد بود .
قدرت نهایی Navy's ، ۳۲۳، ۶۰۰ ، از سال ۲۰۱۴ بدون تغییر باقی خواهد ماند .
بعد از جلسه چهارشنبه ویلسون ، ویلسون با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که بودجه panel's تضمین می‌کند که اعضای سرویس ، سربازان قدیمی و خانواده‌هایشان منابع مورد نیاز و لیاقت خود را خواهند داشت .
کمیته کامل خدمات مسلح مجلس بعد از آن بودجه را بدست خواهد آورد .
ویلسون همچنین گفت که بودجه برای گزارش اضافی در مورد نرخ خودکشی ، به ویژه به افزایش حملات انتحاری در میان نیروهای ویژه عملیات ، ارائه خواهد شد . علاوه بر این ، این لایحه برای گزارش دهی به میزان خودکشی اعضای خانواده فوری تهیه می‌شود و این امر مستلزم این است که چاک هگل ، وزیر دفاع ، به ارزیابی نرخ رو به افزایش بپردازد . در مورد تجاوز جنسی نظامی ، بودجه شامل زبانی است که هر ارزیابی عملکرد commander's شامل ارزیابی نحوه برخورد افسر با موارد تجاوز جنسی و نحوه برخورد اعضای واحد با کسانی می‌شود که ادعا می‌کنند . ویلسون گفت که این بودجه همچنین افزایش پاداش‌ها و امتیازات ویژه و تشویقی را تصویب می‌کند که برای حفظ مهارت‌های حیاتی طراحی شده‌اند .
علاوه بر این، در حرکتی که برای نجات سیستم دفاعی دفاع در نظر گرفته شد، که پنتاگون قصد دارد تا سال ۲۰۱۷ از ۱.۴ میلیون دلار به ۴۰۰، ۰۰۰ دلار کاهش یابد ، لایحه subcommittee's خواستار بررسی مستقل این عملیات شده‌است .
بازبینی - - که تا فوریه آینده با کنگره تشکیل می‌شود ، ارزیابی گسترده‌ای از عملیات کمیسر است . از جمله موارد دیگری که با استفاده از قیمت‌گذاری متغیر در فروشگاه‌ها برای کاهش نیاز به منابع وزارت دفاع در نظر گرفته می‌شود ، امکان به دست آوردن محصولات برچسب خصوصی بیشتر به فروشگاه‌ها و تبدیل سیستم به عملیاتی بدون تخصیص بودجه وزارت دفاع .
اما ویلسون در بیانیه خود پس از جلسه اشاره کرد که این بازبینی همچنین منجر به معکوس کردن برخی از کاهش بودجه در بودجه سیستم پلیس خواهد شد .
-- Bryant آردن می‌تواند به bryant.jordan@monster.com برسد .
موضوعات مرتبط
ارتش بازنشستگی نظامی مستمری اصلی مستمری for Veteran Housing Benefits Benefits Benefits Health Health Health Health Health Health Health Health Health Health Health Health Health Health Health Health Health Health Health Health Health Health Health Health Health Health Health Health Health Health Health Health Health Health Health Health
Copyright © ۲۰۱۹ Military.com . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .
هییت منصفه Reductions Troop را تایید می‌کند ، نه قطع مزایا






جمعه 14 تیر 1398
بؤلوملر :