فاکس‌نیوز ، | ، مالیا زیمرمن،
در حال حاضر چهار ماه از زمانی می‌گذرد که رئیس کمیته مجلس سنا از وزارت امور سربازان بازنشسته خواست تا برخی ادعاها علیه پزشک را متوقف کنند که او را از مراقبت از سربازان قدیمی منع کرده بود .
با این حال ، علی‌رغم مداخله سناتور ران جانسون ، R - wis . دکتر دیل کلین ، یکی از اعضای برجسته دانشگاه ییل است که به مدت چند ماه هدف قرار دادن دارو در the باقی مانده‌است .

حالا سناتور کلیر مک کاسکیل ، D - Mo . او در حال ملحق شدن به جانسون است که ریاست کمیته امنیت داخلی و دولت را به عمل آورده‌است . این دو در ملا عام خواستار توقف فوری آنچه که آن‌ها به عنوان تلافی جویانه بر علیه کلین و به طور کامل با تحقیقات در جریان درمان of در جریان هستند تماس می‌گیرند .






او گفت : " هیچ بهانه‌ای برای انتقام علیه VA مانند دکتر کلاین وجود ندارد . آخرین سفارش اجرایی president's این موضوع را به روشنی بیان می‌کند . جانسون به فاکس‌نیوز گفت که The باید به طور کامل با درخواست committee's مطابقت داشته باشد و اقدامات تلافی جویانه بر علیه دکتر کلین ، که تنها سعی در افشای خدمات درمانی غیر استاندارد داشت ، را متوقف کند . "
کلین که سالی ۲۵۰ هزار دلار درآمد دارد به Poplar Bluff ، Mo نقل‌مکان کرد . برای کار کردن در جان جی . پرشینگ بیشتر از یک سال پیش VA . اما کلین اظهار داشت که پس از این که او سوت را در لیست انتظار پنهان ، دستکاری در زمان و کهنه سربازان در سو استفاده از داروهای تجویزی ، منفجر کرد ، مدیران او او را از مسئولیت‌های بالینی خود محروم کردند و او را در یک دفتر کوچک و خالی بدون هیچ کاری قرار دادند . VA سپس سعی کرد کلاین را اخراج کند . زمانی که دفتر مشاور ویژه ( OSC ) ، یک آژانس بازرسی فدرال مستقل در واشنگتن دی سی ، قدم به داخل گذاشت و توضیح داد که کلین به خاطر سوت زدن ، اخراج نخواهد شد .
هفته گذشته ، جانسون و سناتور کلیر مک کاسکیل ، D - Mo . ، ، دیوید Shulkin ، در نامه‌ای از وی خواست که " همه کارمندان VA را وادار به متوقف‌کردن هرگونه اقدام تلافی جویانه علیه دکتر کلاین و هم‌کاری کامل و فوری با تحقیقات by OIG [ دفتر بازرس کل ] و " OSC " کند .
اما کلین می‌گوید که مجازات ادامه دارد .
ناتالی Khawam ، وکیل Klein's می‌گوید که پرونده client's اهمیت زیادی دارد .
Khawam گفت : " این حقیقت که کنگره درگیر آن شد ، نه یکبار بلکه چندین بار ، نشان می‌دهد که مورد ما چقدر مهم و مهم است و نتیجه آن برای سربازان قدیمی و the که سعی در حفاظت از سربازان قدیمی دارند ، خواهد بود ."
در ماه آوریل ، رئیس‌جمهور ترامپ یک حکم اجرایی را امضا کرد که دفتر پاسخگویی و حفاظت از دمنده را ایجاد کرد که مستقیما ً به Shulkin گزارش خواهد شد .
ترامپ در مراسم امضای خود با "Shulkin " گفت : " آن‌هایی که با شکست روبرو می‌شوند ، برای اولین بار ، پاسخگو خواهند بود ".
کلین که در بخش خصوصی کار می‌کند به این دلیل که در بیش از یک سال شاهد یک بیمار بوده‌است ، امیدوار است که پرونده او توسط the افشا شود .
یک سخنگوی for با بیانیه زیر به فاکس‌نیوز گزارش داد: " وزارت امور سربازان نامه را از Sens. رون جانسون و کلیر مک کاسکیل دریافت کرده و مستقیما ً به آن‌ها پاسخ خواهد داد ." ما در حال بررسی وضعیت هستیم ، اما در حال حاضر ، ما نمی‌توانیم در مورد تحقیقات در حال ادامه اظهار نظر کنیم ."
مالیا زیمرمن یک گزارشگر تحقیقی برنده جایزه است که بر روی جرائم ، امنیت داخلی ، جنایت مهاجرت غیرقانونی ، تروریسم و فساد سیاسی تمرکز دارد . در تویتر او را دنبال کنید .
موضوعات مرتبط
وزارت امور سربازان کهنه‌کار کنگره Affairs ارتش
Copyright © ۲۰۱۹ نیوز . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند .







پنجشنبه 13 تیر 1398
بؤلوملر :