توسط برایانت اردن
کم‌تر از دو سال پس از اینکه بری کوتس , کهنه سرباز از کار افتاده , به یک کمیته مجلس گفت : " من پیش از بیماری لاعلاج , ایستاده‌ام , " مرد کارولینای جنوبی از سرطان مرده و تقریبا ً یک سال است که توسط پزشکان به چشم نمی‌خورد .
کوتس , تنها زمانی که در اثر انفجار بمب کشته شد , چهره اداره امور سربازان قدیمی اداره امور ایثارگران شد - - که در آن بیمارانی که انتصابات آن‌ها توسط سیستمی قطع می‌شد که توانایی اداره کردن حجم مردان و زنان به خدمات خود را نداشت .

او گفت : " احتمالا ً برای من خیلی دیر است . " " غفلت بزرگ از مشکلات مداوم و همه‌گیری بیماری در سیستم پزشکی و پزشکی نه تنها باعث مرگ محکوم به مرگ بلکه کیفیت زندگی من شده‌است . " "








کوتس از جانبازان معلول به عنوان بخشی از گزارش تحقیقی سی ان ان در مورد تاخیر در مراقبت از سربازان قدیمی مصاحبه کرد . در مورد او , یک سرطان که به راحتی می‌توانست با یک امتحان رکتال تشخیص داده شود , رشد کرده و بیش از شش ماه تاخیر و مراقبت ناکافی در مراکز va در کارولینای جنوبی گسترش یافت .
جف میلر , یک جمهوری‌خواه از فلوریدا و رئیس کمیته امور سربازان قدیمی مجلس , صبح روز پنج شنبه گفت : " باری , باری , تقصیر خودش نبود . "
او گفت : " زمان و دوباره اجازه داده شد که آژانس به او خدمت کند . " " با این حال , پس از آن که او تحمل کرد, او نگرش مثبتی داشت و بر این امر تمرکز داشت که دیگر کهنه سربازان مجبور نباشند مانند او بدرفتاری کنند . "
جانی جانی بکوف , یک جمهوری‌خواه از گرجستان و رئیس کمیته امور سربازان قدیمی سنا , در بیانیه‌ای گفت که او در سوگ از دست دادن هر سرباز قدیمی است , اما به ویژه برای کسی مانند بری کوتس , که از شکست‌های سیستمی و فرهنگی [ va ] رنج می‌برد . "
وی افزود : " به عنوان یک کمیته , ما به تلاش برای درست کردن اشتباه‌ات در بازار ادامه خواهیم داد که بری کوتس به کشف و بازگرداندن کیفیت مراقبت از سربازان قدیمی که سزاوار آن هستند , کمک کرد . "
رسوایی زمان انتظار با گزارشاتی از تاخیر و قرار ملاقات محرمانه بیمار در مرکز پزشکی va در فونیکس , آریزونا شکست خورد . سی ان ان در ماه آوریل گزارش داد که تا پایان ماه آوریل سربازان قدیمی در انتظار مراقبت هستند .
تحقیقات بعدی این سازمان نشان داد که لیست انتظار غیررسمی و تاخیر در مراقبت از آن‌ها در سراسر کشور وجود دارد . دفتر بازرس کل نیز چنین نتیجه‌گیری کرد که افزایش تعداد افرادی که به دنبال مراقبت از تاسیسات ققنوس هستند , کشته شدند , اما در ابتدا گفته شد که مرگ آن‌ها به علت تاخیر نبوده است .
ig بعدا ً عقب‌نشینی کرد و گفت که تاخیر احتمالا ً به مرگ برخی از سربازان قدیمی کمک کرده‌است .
تعداد کمی از مقامات بیمارستانی در طی رسوایی زمان انتظار اخراج شده‌اند . رئیس سابق تاسیسات فونیکس به پایان رساندن او به هیات شایسته حفاظت از سیستم کمک کرد . فقط به این خاطر بود که هییت مدیره متوجه شد که او هدایایی را از فروشنده‌ای که می‌خواهد اخراج کند قبول کرده‌است .
در کپیتول هیل , قانونگذاران به انتقاد از va در عدم پاسخگویی مردم به تاخیرات ادامه می‌دهند .
اما قبل از تحقیقات سی ان ان , به قانونگذاران گفته شده‌بود که مقامات و مقامات اطلاعاتی را برای پنهان کردن این حقیقت که قادر به برآورده کردن تقاضای بیمار نیستند , دستکاری کرده‌اند .
دفتر پاسخگویی دولت این مشکل را در کنگره گزارش داد . یک سال پیش , یکی از مقامات سابق بیمارستان و بیمارستان در نیو همپشایر به قانون گذاران گفت که مدیران مرکز پزشکی در سراسر کشور بهترین تجارب را برای رسیدن به استانداردهای زمان و زمان دارند. نیکولاس سارکوزی گفت که مدیران اجرایی انگیزه مالی برای برگزاری استانداردهای زمان انتظار داشتند .
تنها پس از آن که سی ان ان در ماه آوریل گزارش داد که ده‌ها تن از سربازان قدیمی در انتظار یک قرار ملاقات در بیمارستان فینیکس مردند که قانونگذاران در کنگره و رهبران مجلس به این موضوع پرداختند .





چهارشنبه 12 تیر 1398
بؤلوملر :