" فیلادلفیا Inquirer " ( Jan Hefler )
فرماندار کریستی ، که شکاک کننده است ، روز چهارشنبه لایحه‌ای را تصویب کرد که به مردم اجازه می‌دهد تا از اختلال استرس پس از حادثه برای استفاده از ماری‌جوانا استفاده کنند هنگامی که درمان‌های سنتی شکست می‌خورند .
بیماران و حامیان آن‌ها بیش از یک سال است که برای این لایحه تلاش کرده‌اند و با استناد به آمار نشان می‌دهند که نشان می‌دهند سربازان قدیمی نظامی دارای نرخ بالای خودکشی هستند .

دون Karpowich ۵۷ ساله ، یک کهنه سرباز نیروی هوایی از Morristown با PTSD که در چندین تظاهرات در the در طول سال گذشته برای فشار آوردن به این لایحه شرکت کرده بود، گفت : " I'm به وجد آمده بود و با خوشحالی surprised را دریافت می‌کرد . "






کریستی در چندین سالن شهری گفته بود که نمی‌خواهد برنامه پزشکی - ماری‌جوانا را گسترش دهد . دو سال پیش دولت او لایحه‌ای را رد کرد که توسط دانشکده پزشکی نیو جرسی تحویل داده شده‌بود تا پس از ابتلا به چندین بیماری که واجد شرایط استفاده از حشیش بودند ، پس از حادثه به آن افزوده شود .
اما یک ماه و نیم بعد از اینکه لایحه دوحزبی بر روی میزش قرار گرفت ، کریستی آن را با شرح دلایل خود امضا کرد .
کریستی به آمار اداره امور سربازان بازنشسته اشاره کرد که ۲۰ درصد از سربازان قدیمی که در طی دهه گذشته در عراق و افغانستان جنگیدند از PTSD رنج می‌برند .
او نوشت : " در سراسر کشور ، منابع مهم برای تحقیق از PTSD استفاده می‌شوند و دسترسی به درمان‌های سنتی مانند روان‌درمانی و داروهای ضد افسردگی را افزایش می‌دهد .
کریستی گفت : " نیاز به درمان پزشکی متعارف برای درمان بیماری PTSD قبل از این که ماری‌جوانا پزشکی تجویز شود می‌تواند یک آستانه مناسب برای جلوگیری از سو مصرف باشد ."
او گفت که او همچنین مامور بهداشت را هدایت خواهد کرد تا مقررات جدیدی برای جلوگیری از سو استفاده ایجاد کند ، مساله‌ای که در گذشته مطرح کرده‌است تا توضیح دهد که چرا این برنامه را گسترش نمی‌دهد .
با این حال ، بسیاری از بیماران و حامیان ، اداره بهداشت را به دلیل بسیاری از قوانین مورد انتقاد قرار داده‌اند و می‌گویند که این برنامه را سنگین می‌سازد و مانع از بیماری‌های جدی از سوی مردم برای استفاده از گیاه شاهدانه می‌شود .
برخی شاهد اقدام Christie's به عنوان یک مشاور کلیدی در کمپین ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ بودند .
Karpowich گفت : " من تعجب می‌کنم که ترامپ چیزی برای انجام این کار داشت . "
کریستی تنها چند روز پیش از این لایحه را تصویب کرد تا به صورت خودکار ، بدون امضا خود ، به قانون تبدیل شود ، اگر او آن را وتو نکرد .
او گفت که " تنها پتانسیل سو استفاده از برخی نباید دولت را از اقدام به اقداماتی که ممکن است مبارزات روزانه سربازان قدیمی ما و دیگران را که به طور قانونی از PTSD رنج می‌برند دلسرد کند ."
Assemblyman وینس Mazzeo ( D . ( آتلانتیک ) ، یک اسپانسر اولیه این لایحه ، گفت : " سربازان پس از ۱۱ تا ۱۱ روز پس از حادثه" پس از حادثه " قرار دارند و در حدود ۴۲۸، ۰۰۰ سرباز قدیمی در نیوجرسی وجود دارد .
 " The " اظهار داشته‌است که برای پیدا کردن دارو با کم‌ترین میزان عوارض جانبی که به آن‌ها اجازه سطح بهینه استقلال می‌دهد ، از یک سرباز کهنه‌کار می‌خواهد . Mazzeo گفت : " برای بسیاری ، ماریجوانا پزشکی دارویی است که به بهترین نحو با آن معیارها هماهنگ است و تنها یک فرد برای فراهم آوردن veterans از اضطراب مرتبط با PTSD مرتبط است ."
با توجه به این لایحه ، بیماری PTSD یک وضعیت روانی - روانی است که از حادثه آسیب‌زا مانند حمله فیزیکی یا جنسی ، بی‌توجهی به کودکی و یا سو استفاده فیزیکی ، یک بلای طبیعی ، مواجهه با جنگ ، یا سایر رویداده‌ای خطرناک یا تهدید آمیز ناشی می‌شود .
نشانه‌ها می‌توانند شامل flashbacks ، کابوس ، اضطراب شدید ، افکار غیرقابل‌کنترل در مورد حادثه ، پریشانی عاطفی ، علایم فیزیکی ، احساسات بی‌حسی و یا جدایی ، درگیر شدن در رفتار خطرناک یا خود مخرب ، و تجربه افکار خودکشی باشند .






چهارشنبه 12 تیر 1398
بؤلوملر :