شما کار بزرگی را در پنج مرحله برای ایجاد شبکه برای همسران نظامی انجام می‌دهید . به گفته معلم نظامی و معلم حرفه‌ای , لارن بولینگ , این مراحل از نگاه آن‌ها آسان‌تر است . خصوصا ً زمانی که یک مسیر تخصصی داشته باشید .
اول , شروع می‌کنید , کار کردن با کلمه دهان از افرادی که قبلا ً می‌شناسید . سپس به اینترنت ضربه می‌زنید تا تحقیق کمی انجام دهید و افراد و سازمان‌هایی را که می‌خواهید با آن‌ها ارتباط برقرار کنید پیدا کنید . بعد از آن , شما یک جلسه را راه‌اندازی می‌کنید و با برخی از روش‌های قدیمی و آنالوگ , پی‌گیری می‌کنید . گام آخر : با چیزی که می‌دانید بروید .
به قبیله خود بپیوندید
اگر می‌خواهید نویسنده باشید , زمان مناسبی برای پیوستن به یک کلوپ کتابخوانی یا شرکت در یک سخنرانی وجود ندارد . اگر یک برنامه‌نویس را انتخاب کنید , آن فن‌آوری راه‌اندازی در کتابخانه محل مناسبی برای ملاقات کارفرمای احتمالی است . یک معلم ? یک مربی داوطلب را در مدارس محلی امتحان کنید .
وقتی قرار است ارتباطات جدیدی ایجاد شود, باید به خلاقانه فکر کنید که چگونه پایتان را از در وارد کنید , و این می‌تواند راه قدرتمندی برای انجام این کار باشد . از هر فرصتی برای نشان دادن مطالب خود استقبال کنید حتی اگر فقط یک اجرای داوطلبانه باشد .
خدمات خود را داوطلب کنید
داوطلب شدن فقط همین کار را برای لورا انجام داد . سی . " من در دولت جدید گواهی گرفتم , همه آماده رفتن بودند . به جز اینکه کسی استخدام نشده باشد , و آن‌هایی که مثل سی نفر بودند برای همان شغل بیرون می‌رفتند . "
اما لورا , بزرگ‌ترین دارایی او را در فرآیند کاربرد می‌دانست , و نشان می‌داد که این کار به معنای انجام بیشتر از تکیه‌بر رزومه اش است . او گفت : " من برای تدریس خصوصی در مدرسه ثبت‌نام کردم . " " این بدین معنی بود که یک - یک‌بار با دانش آموزان و معلمان , و به زودی , من براساس اولین نام با مدیر بودم . اون سال منو استخدام کرد . "

نوع خود را جمع کنید








علاوه بر داوطلب شدن, یک خروجی بزرگ دیگر برای ارتباطات می‌تواند جمع‌آوری همسران نظامی باشد که کاری را که انجام می‌دهند انجام دهند , حتی اگر مشکل پیدا کنند .
اگر شما یک وکیل هستید , باید خوش‌شانس باشید : شبکه نظامی جماعت الدعوه فقط برای شما وجود دارد . اگر شما در مورد صدور مجوز و یا عبور از بار در یک کشور دیگر نگران هستید , آن‌ها به کمک نیاز دارند .
اما بقیه ما همیشه خوش‌شانس نبودیم . همیشه جای مشخصی برای پیدا کردن همتایان ما وجود ندارد . اگر شما یک همسر نظامی هستید , احتمالا ً به این معنی است که مهارت‌های حل مشکل بزرگی دارید . می‌توانید یک گروه کوچک از همسالان خود را پیدا کنید .
سعی کنید شبکه‌های همسر ستاره را امتحان کنید , و فیسبوک , که خانه تعداد زیادی از گروه‌های سازماندهی‌شده توسط کاربر در آموزش است . آن‌ها " اول مبارزه خود را می‌دانند , و ممکن است بیش از چند کلمه مشاوره داشته باشند - ممکن است کسی را در پایگاه خود بدانند که فقط یک تماس عالی نیست , بلکه یک کارفرمای احتمالی نیز است .
ایجاد شبکه حرفه‌ای خود به ویژه زمانی که در یک دنیای کاملا ً نظامی غوطه‌ور هستید , در ابتدا می‌تواند سخت باشد . لورن می‌گوید : " کار سختی است . " اما بسیار ارزشمند است .
من فکر می‌کنم وقتی مردم جلسات ملاقات را متوقف می‌کنند, ملاقات با مردم را متوقف می‌کنند , حتی زمانی که آن‌ها در یک شغل ثابت می‌شوند , ایده خوبی نیست . باید دائما ً شبکه خود را گسترش دهید . "
و زمانی که این کار را انجام می‌دهید مهم نیست که کجا می‌خواهید بروید یا چه پایگاهی را به آن ارسال می‌کنید . شبکه شما - و تمام ارتباطات آن - با شما خواهد بود .
برای اطلاعات بیشتر در مورد اعتماد به نفس , اطمینان حاصل کنید که بقیه منابع شبکه خود را بررسی کنید و چگونه و زمان را صرف بازدید از وب سایت لورن کنید .





پنجشنبه 13 تیر 1398
بؤلوملر :