واشنگتن
گزارشی که قرار است روز چهارشنبه از دفتر " تام دی لوا , دی - آیووا " منتشر شود , منتقد صنعت آموزش انتفاعی است که ریاست کمیته بهداشت , آموزش , کار و حقوق بازنشستگی را بر عهده دارد . حدود یک چهارم از مزایای پرداختی تحت این برنامه به بخش انتفاعی اختصاص یافت .

هشت مدرسه از نظر صندوق gi , هشت مدرسه از بخش غیرانتفاعی دارند . یکی از آن‌ها کالج‌ها بود , زنجیره‌ای مستقر در سانتا آنا , کالیفرنیا , که به تازگی به یک توافق با اداره آموزش برای فروش یا بستن بیش از ۱ محوطه دانشگاهی رسیده‌است . وزارت آموزش اعلام کرده‌است که نگرانی‌ها در مورد عملیات زنجیره‌ای که شامل ادعای جعل داده‌های مربوط به محل کار مورد استفاده در ادعاهای بازاریابی برای دانشجویان آینده و ادعاهای درجات تغییر و حضور آن‌ها می‌باشد , می‌باشد .







در این گزارش آمده‌است که از آنجا که لایحه جدید آی سی در تاشکند منتشر شده‌است , در لایحه جدید آی . آی . هفته گذشته , گروه حمایتی دانش آموزان آمریکایی آمریکا این مدارس را تحت لیست " توصیه نکردن " در کالج " چتر - اورست " , " کالج ترینیتی " و " کالج دخترانه " قرار دادند .
این گزارش نشان می‌دهد که هفت شرکت از هشت شرکت با تحقیقات دادستان عمومی یا سازمان‌های فدرال برای " استخدام گمراه‌کننده و گمراه‌کننده " یا سایر تخلفات فدرال ممکن مواجه هستند . با این وجود , تعداد سربازان قدیمی که در این مدارس ثبت‌نام‌کرده بودند , افزایش یافت .
برنامه جدید لایحه آی سی بیش‌ترین مزایای دوران مدرسه را که از زمان تصویب لایحه اصلی در سال ۲۰۱۱ پرداخت شده‌است , تامین می‌کند . می ‌توان از آن توسط یک سرباز قدیمی یا یک عضو خانواده و بیش از یک میلیون نفر استفاده کرد .
در میان سربازان قدیمی , کالج‌های غیر انتفاعی به دلیل ارائه خدمات تخصصی و انعطاف‌پذیری از قبیل کلاس‌های آنلاین , در میان سربازان قدیمی محبوب بوده‌اند .
مایکل جکسون , نایب‌رئیس امور نظامی و کهنه سربازان با انجمن کالج‌های خصوصی , در بیانیه‌ای گفت : " جای تعجب نیست که اعضای ارتش موسسات ما را انتخاب می‌کنند , زیرا ما آن‌ها را با برنامه‌های تمرکز محور , خدمات پشتیبانی مهم و انعطاف‌پذیری لازم برای تکمیل تحصیلات آن‌ها فراهم می‌کنیم . "
اما بخش غیرانتفاعی دارای بالاترین نرخ نکول وام و کم‌ترین نرخ فارغ‌التحصیلی در آموزش عالی بوده و هدف دموکرات‌ها بوده‌است . دولت اوباما " مشاغل پردرآمد " را تحت فشار قرار داده‌است که بدون آموزش مورد نیاز برای یافتن شغل با حقوقی که به آن‌ها امکان پرداخت بدهی را می‌دهد , جریمه خواهد شد .
در این گزارش آمده‌است که هزینه متوسط یک کهنه سرباز برای شرکت در یک کالج غیرانتفاعی در مقایسه با یک کالج دولتی در حدود دو برابر قیمت است .
براساس این گزارش دو دریافت‌کننده ارشد پول در بخش غیرانتفاعی دانشکده عمومی مریلند و دانشگاه هوانوردی امبری - ریدل غیر انتفاعی بودند .
در اوایل امسال , سربازان قدیمی آمریکا گزارشی منتشر کردند که گفته بود کمی بیش از نیمی از سربازان قدیمی که تحت لایحه آی تی پول دریافت کرده‌اند , در نهایت فارغ‌التحصیل شده‌اند . این میزان کم‌تر از میزان فارغ‌التحصیلی دانشجویان سنتی بود که عموما ً از دبیرستان فارغ‌التحصیل می‌شوند , اما بیشتر از همسالان غیر سنتی قدیمی - آن دانش آموزانی که دوست دارند بزرگ‌تر باشند و خانواده و شغل داشته باشند.
مشخص شد که حدود سه چهارم سربازان قدیمی که فارغ‌التحصیل شده‌اند از موسسات دولتی فارغ‌التحصیل شده‌اند . یک درصد دیگر نیز در دانشگاه‌های خصوصی حضور داشتند, در حالی که ۱۳ درصد در مدارس غیرانتفاعی شرکت داشتند .





جمعه 14 تیر 1398
بؤلوملر :