Military.com | در اثر برایانت اردن
دو مدیر ارشد سابق با اداره امور سربازان قدیمی که پس از اتهام سو استفاده از موقعیت خود برای به دست آوردن شغل عالی تنزل درجه یافتند ، دوباره به این تصمیم متوسل شدند .

بنا بر یک گزارش عمومی از ماه سپتامبر ، دیانا روبنس و کیمبرلی گریوز از مدیران ارشد و مدیران منطقه‌ای متهم به استفاده از القاب خود برای وادار کردن زیردستان خود به خارج از مشاغلی که خودشان می‌خواستند ، بودند .






The تلاش کردند تا این زنان را در ماه اکتبر اخراج کنند ، اما این پرونده در ماه دسامبر به دلیل یک تشریفات قانونی پس از آن رد شد که دپارتمان didn't تمام اطلاعات لازم را در دوره اختصاص‌داده‌شده به آن‌ها ارائه کرد . The در اوایل این ماه تلاش کردند تا زنان را منظم کنند . و دوباره ، آن‌ها از این حرکت به هیات محافظت از سیستم‌های "شایستگی " درخواست کردند ، که مشخص خواهد کرد که آیا جایگاه شهود تعیین خواهد شد یا خیر .
Bob مک‌دونالد ، دبیر این تیم ، در مصاحبه اخیر خود با "Military.com " گفت : " هر دو بانو درخواست استیناف کرده‌اند و ما خواهیم دید که آیا کالیبراسیون ما از چوب مجازات خواهد بود یا خیر ."
وزیر اذعان کرد که این اقدام ممکن است - - حرکتی که قانونگذاران جمهوریخواه را مورد انتقاد قرار می‌دهد که وی را به خاطر اخراج کارمندان مورد انتقاد قرار داده‌اند .
مک‌دونالد گفت این هیات " می‌تواند حتی the را هم واژگون کند " .
چنین سناریویی مطمئن است که ایجاد رابطه بحث‌برانگیز بین کنگره و VA درباره نحوه واکنش اداره به حوادث مربوط به فساد را شعله‌ور می‌کند .
نماینده جمهوریخواه جف میلر ، یک جمهوری‌خواه از فلوریدا و رئیس کمیته امور سربازان قدیمی ، گفته‌است که he'd مایل به دیدن روبنس و گریوز ، اگر تحت پی‌گرد قانونی قرار نگیرد ، اخراج خواهند شد. او گفت که تصمیم VA's به demote بجای اخراج کردن زنان " متعهد به پاسخگویی واقعی برای کارمندان فاسد نشده است ."
بازرس کل VA's گزارش خود را به دفتر Attorney's ایالات‌متحده برای اتهامات جنایی احتمالی ارسال کرد، اما دفتر در ماه دسامبر از پی‌گرد قانونی خودداری کرد .
مک‌دونالد از تصمیم خود در طی مصاحبه اخیر دفاع کرد .
مک‌دونالد بدون توجه به آنچه که اعضای کنگره می‌گویند و یا حتی آنچه که بازرسان own گزارش می‌دهند ، گفت که او کارمندان آژانس آتش‌نشانی را اخراج می‌کند مگر اینکه او بر این باور باشد که پرونده علیه آن‌ها جامد است و اخراج باقی خواهد ماند.
اگر شما عضو کنگره هستید ، می‌توانید مردم را به هر چیزی متهم کنید . او گفت : " اگر شما بازرس کل [ بازرس کل ] هستید ، همین کار را می‌کنید . شما می‌توانید یک گزارش با همه انواع of بنویسید و نیازی به اثبات آن نداشته باشید."
بنا به گفته بازرس کل ، روبنس از خود به عنوان رئیس منطقه VA's فیلادلفیا و گریوز به عنوان رئیس سنت پایول ، مینه سوتا ، منطقه با مجبور کردن کارگردانان قبلی برای گرفتن مشاغل دیگر استفاده کرد .
در هر دو مورد ، زنان شغل خود را با مسئولیت کمتری به عهده می‌گرفتند ، اما حقوق بالاتر و ارشد اجرایی خود را حفظ می‌کردند . این دو نفر همچنین بیش از ۴۰۰، ۰۰۰ دلار از این بخش را از طریق یک برنامه کمک نقل‌مکان برای مدیران اجرایی ارشد جمع‌آوری کردند .
هنگامی که کنگره تحت برگه احضاریه برای شهادت درباره بازرس کل پلیس وارد مجلس شد ، هر دو گریوز و روبنس از انجام این کار خودداری کردند و پنجمین لایحه اصلاحیه خود علیه خود مقصر را ذکر کردند .
در تنزل رتبه این دو ، the حقوق خود را ۵۰، ۰۰۰ دلار کاهش داده و آن‌ها را از مقام اجرایی ارشد خود محروم کرده‌است - هر چند که هر کدام از آن‌ها هنوز بیش از ۱۲۰، ۰۰۰ دلار در سال درآمد دارند - - و آن‌ها را به مناطق دیگر به عنوان کمک به مدیران مورچه منتقل می‌کنند .
مک‌دونالد اظهار داشت که او می‌داند که این تصمیمات از سوی کنگره محبوبیتی ندارند ، اما با فراخوانی Sloan گیبسون ، معاون رئیس VA ، که او از زمان دانشجویان دوره افسری در وست پوینت بیش از ۴۰ سال پیش شناخته شده‌است ، ایستاده‌است .
دبیر گفت گیبسون قبلا ً به عنوان رئیس اجرایی of Bancorporation ، یکی از بزرگ‌ترین بانک‌های جنوب خدمت کرده بود و بعدها با موفقیت ریاست USO را برعهده داشت ، که در آن او بیش از دو برابر سهم خود را به سازمان داد .
مک‌دونالد گفت : " من اعتماد ، اعتماد و حتی عشق به او را دارم . وقتی او به من می‌گوید که شواهد از بین رفته‌است و شواهد از شلیک پشتیبانی نمی‌کنند ، اما او را تایید می‌کنم."





جمعه 14 تیر 1398
بؤلوملر :