برخی از سازمان‌های خدماتی قدیمی این کشور قانون گذاران را به مبارزه با تلاش‌ها و قوانینی که می‌گویند به مراقبت بهداشتی سربازان قدیمی آسیب خواهند زد , فشار می‌دهند .
در نامه‌ای به کنگره در صبح روز دوشنبه , لژیون آمریکایی از قانون گذاران خواست تا به گروه‌هایی که صرفا ً " سخنگوی " برای سازمان‌هایی هستند که مصمم به خصوصی‌سازی بخش مراقبت‌های بهداشتی سربازان قدیمی هستند , گوش ندهند , حرکتی که گفته می‌شود " یک میزبان از پیمانکاران فدرال میلیارد دلاری , شرکت‌های پزشکی خصوصی و فرصت طلبان صنعت کلبه " است . "

هر چند که لژیون دو " سخنگو " را شناسایی نمی‌کند , " به نظر می‌رسد که هدف سربازان نگران آمریکا , یک گروه مرتبط با برادران کخ است که توسط یک سازمان غیر انتفاعی دولتی نظارت می‌شود در حالی که مراقبت‌های بهداشتی کهنه سربازان قدیمی را به بخش خصوصی منتقل می‌کند .







این پیشنهادها , که در سال گذشته توسط cva مورد نظر قرار گرفتند, در پیش‌نویس قانون گنجانده شده بودند که به سربازان قدیمی جنگ خارجی هشدار داده بودند که " سیاستمداران , کارشناسان و سازمان‌های سیاسی - با انگیزه سیاسی از بحران ملی در دسترسی به مراقبت در بخش امور سربازان قدیمی به عنوان توجیهی برای خصوصی‌سازی و خصوصی‌سازی سیستم مراقبت بهداشتی استفاده می‌کنند . نه ! "
با توجه به بیانیه روز دوشنبه که روز دوشنبه با چهار گروه دیگر از سربازان قدیمی برای درخواست دیدار با کتی بل راجرز , r - واشنگتن , اسپانسر پیش‌نویس لایحه , برای قهرمانان ما در قانون قرن بیست و یکم , به چهار گروه دیگر از سربازان قدیمی پیوست .
" ما از این فرصت استفاده خواهیم کرد تا توضیح دهیم چرا قوانین تصویب قانون پیامدهای منفی قابل‌توجهی برای میلیون ‌ها سرباز قدیمی که انتخاب , نیاز یا اتکا به بیشتر یا همه مراقبت‌های بهداشتی خود را انتخاب می‌کنند , " . "
سربازان قدیمی نگران آمریکا از موضع خود در زمینه مراقبت‌های بهداشتی دفاع کردند .
دن پروفسور اف . اف .
او گفت : " ما یک تلاش قوی برای هم‌کاری با همه سازمان‌های بزرگ قدیمی در پیشبرد اصلاحات معنادار به سازمان va - - از جمله آن‌هایی که اکنون ما را لکه‌دار کرده‌اند و دیگر کسانی که از اصلاحات معنادار با اتهامات جعلی و جعلی حمایت می‌کنند , داریم . "
گروه‌های سربازان قدیمی از انتقاد از یکدیگر , بدون توجه به آنچه که آن‌ها با آن مخالف هستند , متنفر هستند , همانطور که در نامه لژیون دو لژیون که هرگز نام cva را ذکر نمی‌کند, انتقاد می‌کنند , اما روشن می‌سازد که انتقاد از یک سازمان قدیمی است که با افزایش نقش بخش خصوصی در مراقبت بهداشتی , پیوندهای سیاسی و صنعتی دارد و دیگر گروه‌های کهنه سربازان را به " کارمندان " متهم کرده‌است . "
در اوایل این ماه , cva , به دنبال سربازان قدیمی فلج شده در آمریکا , صورت گرفت و آن را متهم به لایحه پیشنهاد کرد .
cva در یک بیانیه مطبوعاتی گفت : " رهبری درونی ( pva ) روشن کرده‌است که نه تنها از va و مکان خود در موسسه واشنگتن , در همه هزینه‌ها دفاع می‌کند , بلکه می‌خواهد که در مورد راه‌حل‌های پیشنهادی برای ارائه مراقبت به موقع به سربازان قدیمی دروغ بگوید . "
لژیون , در نامه خود در روز دوشنبه , اظهار داشت : " برای نشان دادن اینکه بزرگ‌ترین سازمان خدمات کهنه سربازان , یا هر سازمان بزرگ دیگری , از یک سازمان قوی و قوی حمایت می‌کند , به این دلیل که ما به نوعی " داخلی " یا ناآگاهانه هستیم , توهین‌آمیز و بی‌فایده است . "
گری آگوستین , مدیر اجرایی کهنه سربازان قدیمی آمریکایی , گفت که او با نامه لژیون دو نور موافق است .







چهارشنبه 19 تیر 1398
بؤلوملر :