Associated پرس | با امید ین
واشنگتن - جمهوری خواهان عضو کنگره و دموکرات‌ها به توافق اولیه در زمینه توسعه کمک به سربازان ارتش در یک دهه دست یافته‌اند و یک محدودیت ۱۵ ساله برای بهره‌برداری از مزایا و افزایش پول برای هزاران نفر در گارد ملی و رزرو را به تصویب رسانده‌اند .

این معامله که در اوایل روز پنج شنبه اعلام شد ، تلاشی فراگیر برای پر کردن شکاف پوشش برنامه GI ۱۱ سپتامبر در میان یک بازار شغلی که به سرعت در حال تغییر است ، می‌باشد . براساس قانون اصلی که در سال ۲۰۰۸ تصویب شد که بورسیه کامل را به هر دانشگاه دولتی دولتی یا مبلغ نقدی دانشجویان کالج خصوصی مشابه ارزش بورس تحصیلی در یک کالج دولتی تضمین کرد - این لایحه به سربازان قدیمی انعطاف‌پذیری بیشتری برای ثبت‌نام در کالج در آینده می‌دهد . کهنه سربازان اگر دانش ، فن‌آوری و دوره‌های مهندسی را به پایان برسانند ، پرداخت‌های بیشتری دریافت خواهند کرد .







برای دانش‌آموزی که در یک دانشگاه خصوصی شرکت می‌کند ، مزایای اضافی برای اعضای گارد و رزرو می‌تواند به معنای ۲۳۰۰ دلار در سال بیشتر از دریافت کمک‌هزینه مسکن در حال حاضر باشد .
رهبر اکثریت مجلس کوین مک‌کارتی ، R - کالیفرنیا این لایحه را به عنوان یک تلاش بزرگ برای مدرن کردن سیستم GI (GI Joe ) مورد تحسین قرار داد ، سربازان قدیمی موقعیت یابی بهتر برای شغل پس از خدمت آن‌ها در یک ارتش فن‌آوری پیچیده ایالات‌متحده .
او به اسوشیتد پرس گفت : " ما واقعا ً در مورد آموزش نیروی کار در جهان پس از ۱۱ سپتامبر هستیم .
رئیس کمیته امور سربازان قدیمی کاخ رو ، فیل رو ، گفت که او هفته آینده یک رای کمیته را برنامه‌ریزی خواهد کرد . مک‌کارتی گفت که اصلاحات بیشتری در این زمینه انجام خواهد شد و مجلس به سرعت عمل خواهد کرد و لایحه را فقط اولین فاز برای کار کردن دوباره سیستم VA توصیف می‌کند ."
مک‌کارتی گفت : " ما این ماه را در این ماه حرکت خواهیم داد . "
سناتور جانی Isakson از جورجیا , رئیس کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا, گفت که او یک لایحه همراه را معرفی خواهد کرد, در حالی که سناتور جان تستر از مونتانا , دموکرات ارشد panel's , گفت که او از طرح دو حزبی تشویق شده‌است . مسائل مربوط به سربازان قدیمی یکی از معدود زمینه‌هایی است که جمهوریخواهان و دموکرات‌ها در کنگره (کپیتول هیل ) زمینه‌های مشترکی را یافته‌اند , چرا که آن‌ها به شدت به مراقبت‌های بهداشتی , اصلاحات مالیاتی و مسائل دیگر تقسیم می‌شوند .
مزایای آموزشی برای enlistees که در سال آینده با استفاده از پول جی آی جی خود شروع به کار می‌کنند ، تاثیر خواهد گذاشت .
kristofer گلد اسمیت ۳۱ ساله می‌گوید معتقد است این کار به نفع بسیاری از اعضای سرویس سابق مانند خود او است که آماده است بلافاصله بعد از خدمت سربازی در کالج ثبت‌نام کند . گولدسمیث به عنوان بخشی از عملیات آزادی عراق در سال ۲۰۰۵ در ارتش آمریکا خدمت کرد و به درجه گروهبان رسید ، اما به بازگشت به کابوس و دیگر علائم PTSD بازگشت . او پس از یک اقدام انتحاری با تخلیه عمومی از ارتش اخراج شد و مانع از دریافت مزایای GI شد .
در حال حاضر یک دستیار مدیر سیاست سربازان قدیمی آمریکا ، گلداسمیت از سربازان قدیمی با PTSD طرفداری می‌کند و از وضعیت تخلیه خود درخواست استیناف می‌کند . He's در پاییز به دانشگاه کلمبیا رفت .
گلد اسمیت گفت : " من خیلی شانس آوردم که شور و اشتیاق خود را در حمایت از سربازان پیدا کردم . اما من ده‌ها هزار دلار برای رفتن به مدرسه بردم . جی . آی . آی. آی . آی . آی . آی . آن‌ها فقط به این دلیل آن را از دست خواهند داد که در حال گذار از مسیری هستند که دولت می‌خواهد ."
به گفته سربازان قدیمی آمریکا ، تنها حدود نیمی از ۲۰۰، ۰۰۰ عضو خدمات که هر ساله ارتش را ترک می‌کنند تا در کالج ثبت‌نام کنند ، در حالی که بررسی‌ها نشان می‌دهند که سربازان قدیمی اغلب بهتر از همتایان خود در کلاس درس می‌خوانند . این لایحه توسط لژیون آمریکایی و کهنه سربازان جنگ‌های خارجی پشتیبانی می‌شود ، که می‌گوید صدها هزار نفر از اعضای سابق خدمات برای کسب منافع جدید از مزایای استفاده می‌کنند .







جمعه 21 تیر 1398
بؤلوملر :