جک هار پر ستاره و راه‌راه
وزیر دفاع افغانستان , افغانستان - - وزیر دفاع اشتون کارتر روز یکشنبه گفت که او برای تغییر نظام بازنشستگی ارتش باز است , اما نمی‌خواهد تغییراتی در جریان کنونی یا سابق ایجاد کند .

یک کمیسیون جبران خسارت نظامی و کمیسیون مدرن‌سازی بازنشستگی در ماه گذشته پیشنهاداتی برای کاهش هزینه‌های پرسنلی در بخش دفاع ارائه کردند . این لایحه تغییرات پیشنهاد شده برای تشویق سربازان برای خروج از سیستم بازنشستگی فعلی را پیشنهاد می‌کند , که حقوق بازنشستگی قابل‌توجهی را به کسانی که به مدت ده سال خدمت می‌کنند , اما هیچ یک به کسانی که کم‌تر خدمت می‌کنند , پرداخت می‌کند . هییت منصفه پیشنهاد داد که همه نیروهای نظامی به طور خودکار یک حساب پس‌انداز ارائه کنند که باعث از بین رفتن درصد پرداخت همراه با کمک ارتش می‌شود .







این هییت همچنین توصیه کرد که بیمه مراقبت‌های بهداشتی با طیف وسیعی از گزینه‌های عرضه‌کننده خصوصی جایگزین شود .
زمانی که یک راننده از کارتر در مورد تغییرات احتمالی در یک گروه نظامی در فرودگاه قندهار در افغانستان سوال کرد , کارتر گفت : " من البته برای بازنگری در سیستم بازنشستگی ارتش باز هستم . برای مدتی طولانی است که به آن نگاه کنید . "
او در حال مطالعه گزارش کمیسیون است و درباره توصیه‌های خاصی اظهار نظر نکرد .
او گفت : " چیزی که در اینجا حیاتی است این است که ما سیستمی داریم … که همه نیروی داوطلب را در آینده سالم نگه می‌دارد . "
او گفت که سیستم بازنشستگی باید برای نیروهای بالقوه جذاب باشد و انگیزه مناسبی برای ماندن در ارتش یا بازنشسته شدن در زمانی که برای آن‌ها و dod بهتر است , ارائه دهد .
کارتر گفت : " این معیار است که من اصولا ً هنگام در نظر گرفتن این چیزها اعمال می‌کنم . "
اما او معتقد است که هرگونه تغییر اجباری تنها باید برای کسانی که در آینده به ارتش می‌پیوندند اعمال شود .
هر تغییری که ایجاد می‌کنیم [ باید ] باشد که کسانی که در خدمت هستند نیازی به [ پذیرش ] ندارند , زیرا من نمی‌خواهم در زمانی که به شما ملحق شدید , درک ما را با شما نقض کنیم . این عادلانه نیست . " " اما می‌توانیم جایگزین دیگری برای کسانی که ممکن است به آینده بپیوندند و نیز کسانی که در حال حاضر هستند , داشته باشیم . "
در طول گفتگو با سربازان , کارتر همچنین از دورنمای مردمی تغییر جنسیت داده در محیط‌های خشن مانند قندهار پرسیده شد . ارتش ممنوعیت آن‌ها را به دلایل پزشکی ممنوع کرده‌است . برخی از فعالیت‌های حقوق تغییر جنسیت داده‌اند که آیا یک دلیل پزشکی قانونی برای چنین سیاستی وجود دارد یا خیر.
کارتر نگفت که آیا او فکر می‌کند که حذف باید برداشته شود یا اینکه بازبینی خوانده شود یا خیر, اما گفت که او نسبت به مردم تغییر جنسیت داده‌است .
کارتر گفت : " من از یک نقطه شروع اساسی به این سوال رسیده‌ام که این است که ما می‌خواهیم شرایط و تجربیات ما را برای بهترین افراد کشورمان جذاب کنیم . "
" من بسیار روشنفکر هستم … در مورد اینکه زندگی و زندگی شخصی آن‌ها چه هستند , به شرطی که بتوانند کاری را که به آن‌ها نیاز دارند انجام دهند . این یکی از معیارهای مهم است : آیا آن‌ها بسیار عالی هستند ? و من فکر نمی‌کنم چیزی جز مناسب بودن آن‌ها برای خدمت مانع آن‌ها بشود . "
موضوعات مرتبط
مزایای کهنه سرباز
حق تکثیر ستاره‌ها و نوارها . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند .
هنگامی که او به فرودگاه قندهار افغانستان می‌رسد , وزیر دفاع از خاکستر کارتر استقبال می‌کند . گلن فاست / dod
رئیس جدید پنتاگون برای تجدید نظر در سیستم بازنشستگی نظامی






جمعه 28 تیر 1398
بؤلوملر :