سیاست "mattis " همچنین افراد تغییر جنسیت داده را از شروع انتقال در ارتش منع می‌کند و هر کسی را از پیوستن به آن‌ها منع می‌کند .
وزارت دفاع این سیاست را اجرا نکرده است در حالی که دادخواهی در طول سیستم دادگاه آمریکا راه خود را باز می‌کنند . ماه گذشته ، دادگاه عالی آمریکا احکام صادره علیه اجرای سیاست را لغو کرد در حالی که پرونده‌های دادگاه ادامه دارد ، اما یک دادخواست باقی مانده که مانع اجرای آن می‌شود در دادگاه منطقه ایالات‌متحده در مریلند باقی می‌ماند .
 " جنگ Hardened " و دولت عراق و شام هنوز توانایی Surge در سوریه را دارند : بازرس کل پنتاگون .
نیروهای ائتلافی در روز ۲۲ اوت سال ۲۰۱۸ در منطقه known در نزدیکی ابو کمال ، سوریه ، خمپاره پرتاب می‌کنند . این ائتلاف توصیه می‌کند و به نیروهای دموکرات سوریه که عملیات جمع‌آوری را رهبری می‌کنند کمک می‌کند و عملیات نظامی را برای از بین بردن پناه‌گاه‌های باقیمانده در سوریه در سوریه هدایت می‌کند . ( عکس از ارتش آمریکا توسط Spc. کریستین Simmons )
۴ فوریه ۲۰۱۹
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
بازرس کل سازمان ملل متحد گزارش sobering بر پایه ارزیابی خود در روز دوشنبه صادر کرد و مبارزان دولت اسلامی را " نیروی مبارزه با سرسختی " خواند که قادر به بازیابی خاک در سوریه هستند اگر آمریکا فشار خود را از دست بدهد .
این گزارش خواستار طرح عقب‌نشینی رئیس‌جمهور دونالد Trump's در سوریه شد و تردیدهایی در مورد توانایی نیروهای محلی تحت حمایت آمریکا و ترکیه برای پر کردن خلا ایجاد شده توسط خروج ۲۰۰۰ سرباز آمریکایی در حال حاضر در سوریه مطرح کرد .
این گزارش با استناد به پاسخ وزارت دفاع اسرائیل به پرسش‌هایی که پس از اعلام روز ۱۹ دسامبر توسط بازرس کل منتشر شد ، اظهار داشت : " تلاش برای شکست عراق و شام همچنان یک نیروی قوی برای مبارزان سرسخت و با انضباط است که به احتمال زیاد در سوریه بدون فشار ضد تروریستی دیده می‌شوند ."
این گزارش همچنین گفت که " وزارت دفاع تنها پاسخ‌های محدودی ارائه کرده‌است و قادر به پاسخ به تعدادی از سوالات ، از جمله اینکه آیا نیروهای ترک ، نیروهای رژیم سوریه ، یا [ نیروهای تحت حمایت آمریکا ] توانایی و قصد دارند تا از شکست پایدار شام و شام در سوریه اطمینان حاصل کنند ."
در برنامه روز یکشنبه CBS - TV's در برنامه " رو به ملت " ، ترامپ اظهارات خود مبنی بر این که دولت اسلامی عراق و شام در آستانه شکست کلی است را تکرار کرد .
او یک برنامه زمانی برای خروج آمریکا از سوریه ارائه نداد ، اما گفت که برخی از سربازان آمریکایی که با SDF کار می‌کنند در نهایت به عراق می‌روند تا هر گونه تجدید حیات اسلامی را زیر نظر داشته باشند و " در نهایت برخی از آن‌ها به خانه باز خواهند گشت ."
در یک نشانه دیگر از نگرانی فزاینده در مورد خروج سوریه ، مجلس سنا تحت کنترل جمهوری خواهان در هفته گذشته ۶۸ - ۶۸ به لایحه بزرگ‌تری در زمینه سیاست خاورمیانه که هنوز تصویب نشده است ، رای داد .
این گزارش IG's هشدار داد که دولت اسلامی عراق و عراق ممکن است حملات تروریستی به سربازان آمریکایی را انجام دهند ، چرا که آن‌ها عقب‌نشینی می‌کنند و ادعا می‌کنند که زمانی که آن‌ها رفته‌اند ، ایالات‌متحده را شکست داده‌اند .
این گزارش با اشاره به ورودی فرماندهی مرکزی ایالات‌متحده ، فرماندهی رزمندگان منطقه ، گفت : " دولت اسلامی در عراق و شام ممکن است حملات فرصت‌طلبانه را به پرسنل ایالات‌متحده در زمانی که عقب‌نشینی می‌کنند ، انجام دهد ، اما از این رویداد به عنوان پیروزی در رسانه‌های خود استفاده می‌کند ."
احتمالا ً مهم‌ترین نکته در این گزارش این است که دولت عراق و شام با وجود از دست دادن کرسی " خلیفه " خود در الرقه ، همچنان یک تهدید فعال است و همچنان توانایی پر کردن سهام و جذب مبارزان خارجی را دارد .
در این گزارش آمده‌است : " دولت اسلامی شام و شام در عراق وظایف و قابلیت‌های کلیدی بیشتری نسبت به سوریه دارد ، اما در فشار [ ضد تروریستی ] وجود ندارد و دولت اسلامی عراق و عراق در طول شش تا دوازده ماه ممکن است در سوریه نفوذ داشته باشند و قلمرو محدود تری داشته باشند . "
در این گزارش آمده‌است : "علاوه بر این، " وزارت دفاع گزارش داد که دولت عراق و شام در مناطق روستایی عراق فعال باقی می‌ماند و به اجرای حملات [ دستگاه انفجاری دست‌ساز ] ، ترور ، و توسل به سرقت و پولشویی برای جمع‌آوری پول ادامه می‌دهد ."
منبع سایت

شنبه 11 اسفند 1397
بؤلوملر :