Pompeo به خبرنگاران در وزارت امور خارجه گفت : " ما ناهماهنگی Russia's را با مقامات روس - از جمله در بالاترین سطوح دولت - بیش از ۳۰ بار افزایش داده‌ایم . فردا آن زمان اجرا می‌شود ."
خبرگزاری دولتی روسیه ، سرگی Ryabkov ، به نقل از معاون وزیر امور خارجه روسیه ، سرگی Tass ، روز پنج شنبه پس از مذاکرات پکن گفت : " متاسفانه هیچ پیشرفتی وجود ندارد . موضع طرف آمریکایی بسیار دشوار و شبیه اولتیماتوم است . او گفت که انتظار دارد واشنگتن تعهدات خود را زیر این پیمان به تعویق بیاندازد ، اگرچه او اضافه کرد که مسکو برای جستجوی " راه حلی " که می‌تواند پیمان را به زور نگه دارد ، آماده است .
عقب‌نشینی آمریکا چشم‌انداز وخامت بیشتر روابط روسیه و روسیه را افزایش می‌دهد که در حال حاضر در پایین‌ترین نقطه در دهه‌های اخیر قرار دارد و بحث بین متحدان آمریکا در اروپا بر سر این مساله است که آیا نقض ادعا شده یک موشک بالستیک است مانند استقرار یک موشک آمریکایی معادل در اروپا . آمریکا هیچ موشک‌های هسته‌ای با توانایی هسته‌ای در اروپا ندارد ؛ آخرین نمونه از این نوع و محدوده با پیمان INF کنار گذاشته شد .
کارشناسان سلاح‌های هسته‌ای در بنیاد کارنگی برای صلح بین‌المللی در بیانیه‌ای در این هفته اعلام کردند که در حالی که نقض پیمان INF یک مشکل جدی است ، عقب‌نشینی آمریکا تحت شرایط فعلی نتیجه معکوس خواهد داشت .
آن‌ها گفتند : " تنها گذاشتن پیمان INF ، رقابت موشکی جدیدی را بین ایالات‌متحده و روسیه آزاد خواهد کرد ."
کینگستون Reif ، مدیر خلع‌سلاح در انجمن کنترل سلاح ، روز پنج شنبه گفت که آمریکا نتوانسته است گزینه‌های دیپلماتیک برای نجات این پیمان را از بین ببرد . Reif گفت که زمانی بین حال و آگوست ، زمانی که عقب‌نشینی آمریکا اجرایی می‌شود ، آخرین شانس برای نجات این معاهده ارائه می‌دهد ، اما او چشم‌انداز کمی از این اتفاق را می‌بیند .
لژیون آمریکایی به دنبال اقدام پنتاگون در نیویورک در جنگ جهانی دوم است .
این عکس از تاریخ بدون تاریخ تهیه‌شده توسط نیروی دریایی آمریکا ، یو اس اس Turner در رودخانه شرق در شهر نیویورک در نزدیکی پل Williamsburg را نشان می‌دهد . یو اس اس Turner منفجر شد و در سال ۱۹۴۴ غرق شد . ( نیروی دریایی آمریکا از طریق آسوشیتدپرس )
۱ فوریه ۲۰۱۹
آسوشیتد پرس ( Chris Carola )
albany ، N.Y. - مقامات لژیون آمریکایی از قانونگذاران نیویورک خواستند تا از پنتاگون درخواست کنند که گورهای لانگ آ یلند ملوانان را که در انفجار کشتی جنگ جهانی دوم کشته شده‌بودند را درخواست کنند تا سربازان کشته‌شده را شناسایی کنند.
سازمان ایالتی نیویورک Legion's قطعنامه ای را در اوایل ژانویه تصویب کرد که به دنبال کمک به دولت Legislature's و delegation's کنگره در متقاعد کردن وزارت دفاع در برابر exhume باقی مانده در گورستان ملی لانگ آیلند در Farmington است .
" شما یک رفیق قدیمی را پشت سر می‌گذارید . برای من هم ون کاری که کردند . آن‌ها می‌توانند این افراد را شناسایی کرده و آن‌ها را به خانه ببرند . " گری Schacher ، فرمانده گروه نیویورک در نیویورک ، روز پنج شنبه به آسوشیتد پرس گفت .
چهار قبر از جمله چند نفر از ۱۳۶ ملوان کشته شدند که در اثر انفجار یو اس اس Turner منفجر شد و در نزدیکی ورودی بندر نیویورک در سوم ژانویه ۱۹۴۴ غرق شد . تعداد زیادی از ملوانان در هر قبر به خاک سپرده شدند. هر سنگ قبر با عبارت " ملوانان " ناشناخته " و تاریخ غرق شدن حکاکی می‌شود .
به گفته مقامات نیروی دریایی ، انفجارهای داخلی منشا ناشناخته ، ناوشکن "destroyer " را که تازه از ماموریت کاروان در اقیانوس اطلس بازگشته بود ، غرق کرد . دلیل دقیق این انفجار هرگز مشخص نشد . حدود ۱۵۰ ملوان از این انفجار جان سالم به در بردند .
گروه Accounting دفاع Pentagon's / وزارت کشور وظیفه یافتن و شناسایی جنگ nation's که از درگیری‌های پیشین کشته شدند را بر عهده دارد . در فوریه ۲۰۱۷ ، مقامات DPAA به آسوشیتد پرس گفتند که سوابق دندان‌پزشکی و اسناد دیگری که می‌توانند به شناسایی بقایای اجساد مدفون در گور لانگ در جزیره کمک کنند ، گم شده‌اند . این خبرگزاری در آن زمان گفت که مقامات گفتند که تلاش برای یافتن این اسناد انجام شده‌است .
منبع سایت

شنبه 11 اسفند 1397
بؤلوملر :