فرمانده سرتیپ جیسون اسکات دویل با اتهام اقدام به قتل ، حمله و باتری ، ممانعت از عدالت ، و رفتار نامناسب یک افسر و یک جنتلمن با توجه به برگه اتهامی که توسط Military.com بدست‌آمده است مواجه است . تایمز ، که اولین بار این اتهامات را منتشر کرد ، گزارش داد که محاکمه وی در ماه آوریل آغاز خواهد شد .
دفتر دادستان عمومی Doyle's ، جفری Lustick ، همه اظهار نظر را رد کرد .
Doyle ۳۵ ساله یکی از ساکنان سنت جانز در ایالت فلوریدا بود . این گزارش بیان می‌کند که دویل در حال بحث با زنی است که به عنوان نامزد سابق خود در رابطه با وضعیت رابطه شان معرفی شده‌است .
گزارش دستگیری می‌گوید : " هنگامی که جیسون [ زن ] را بر روی نیمکتی در حیاط‌خلوت پشت انداخت ، این درگیری فیزیکی شد . "
سپس گفته می‌شود که با گذاشتن دستش دور گردنش شروع به خفه کردن او کرده‌است . بعد از اینکه او آزاد شد ، طبق این گزارش ، گفته می‌شود که به حمام بسته‌ای که وارد شده بود ، وارد شده و با کف دست به صورت او سیلی زده بود . وقتی او دوباره فرار کرد ، بنا بر این گزارش ، گفته می‌شود او را تعقیب کرده و یک‌بار دیگر او را روی مبل حبس کرده‌است .
براساس این گزارش ، " [ این زن ] گفته‌است که در طی این درگیری فیزیکی ، جیسون مکررا ً اظهار داشته‌است : " او می‌خواست او را بکشد . "
Military.com هویت زن را به خاطر وضعیت گزارش‌شده او به عنوان قربانی در این پرونده شناسایی نکرده است .
او نهایتا ً توانست با ۹۱۱ تماس بگیرد . براساس این گزارش ، وقتی مقامات دفتر sheriff's رسیدند ، دو دویل را در حیاط پشتی پیدا کردند که یک اسلحه گرم و اعلام‌نشده را در دست حمل می‌کرد . در این گزارش آمده‌است که دویل به نمایندگان گفته‌است که او با قصد استفاده از آن سلاح را گرفته‌است .
مقامات در این گزارش اظهار داشتند که زن مجروح شده و از علت نامعلومی که در طی این تغییر فیزیکی رخ داده بود ، دچار جراحت‌های گردن شده بود . آن‌ها همچنین اظهار داشتند که دو دویل پس از قرائت حق میراندا به این ادعاها اعتراف کرده‌است .
طبق این گزارش دو دویل و زن با دو فرزند از یک ازدواج قبلی به مدت شش ماه با هم زندگی می‌کرده‌اند .
برگه اتهام نیروی دریایی مدعی است که دویل در تلاش برای ممانعت از عدالت با فشار آوردن یک فرد ناشناس به " ایجاد یک بیانیه کذب به منظور ایجاد تردید در مورد یک گزارش پلیس " تلاش کرده‌است .
دویل ، یک افسر پرواز نیروی دریایی ، در حال حاضر با اسکادران ۲۰ ، یک پایگاه نیروی دریایی Station Whidbey ، یک واحد مستقر در واشنگتن مستقر در واشینگتن - ۸ آ Poseidon Poseidon بود .
با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط نیروی دریایی ، او در سال ۲۰۰۵ از آکادمی نیروی دریایی آمریکا در آناپولیس در سال ۲۰۰۵ فارغ‌التحصیل شد . او قبلا ً با اسکادران ۳۰ ، خارج از جکسون ، فلوریدا از ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ خدمت کرده بود . قبل از آن ، او به ناو هواپیمابر آیزنهاور سپرده شده بود .
ایالات‌متحده می‌گوید Airstrike ۲۴ شبه‌نظامی الشباب را در سومالی کشته‌است .
در این عکس که متعلق به سال ۲۰۰۹ است ، مبارزان الشباب در حال گشت زنی در موگادیشو ، سومالی ، روی یک کامیون نشسته‌اند . ( عکس از آسوشیتدپرس / محمد شیخ و فایل )
۳۱ ژانویه ۲۰۱۹
آسوشیتد پرس ( آسوشیتدپرس ) به نقل از Cara آنا
ژوهانسبورگ - ارتش ایالات‌متحده روز پنجشنبه گفت که ۲۴ افراط گرای الشباب را با حمله هوایی در سومالی که یکی از مرگبارترین حمله در ماه هاست ، کشته‌است .
فرماندهی افریقا در بیانیه‌ای اعلام کرد این حمله هوایی روز چهارشنبه در نزدیکی یک اردوگاه افراطی در نزدیکی Shebeeley در منطقه مرکزی Hiran در شمال پایتخت موگادیشو انجام شد .
این نهمین حمله هوایی بود که امسال توسط آمریکا انجام شد. سال گذشته ، آمریکا تقریبا ً ۵۰ حمله را در شاخ آفریقا علیه گروه الشباب مرتبط با القاعده ، مرگبارترین گروه افراطی اسلامی در آفریقا ، به اجرا در آورد .
گروه الشباب مسئولیت حمله به مجتمع هتلی در پایتخت کنیا در اوایل این ماه را بر عهده گرفت که باعث کشته شدن ۲۱ نفر شد . گروه افراطی ، که کنیا را به تلافی فرستادن سربازان به سومالی هدف قرار می‌دهد ، همچنین هتل‌ها ، ادارات دولتی و ایست‌های بازرسی در موگادیشو را با بمب‌گذاری‌های انتحاری هدف قرار داده‌است .
منبع سایت

شنبه 11 اسفند 1397
بؤلوملر :