" دنده فرود " پایین و قفل بود . خانم میشل تاکر , سخنگوی کاخ سفید , در روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت : " دنده چپ پایین بود و سمت چپ بالا بود . " وقتی [ هواپیما ] زمین را لمس کرد , سمت راست سقوط کرد … آن متوقف شد . "
تاکر گفت که مشخص نیست که چه خساراتی متحمل شده‌است . او افزود که تاثیر روی هواپیما احتمالا ً با گسترش جزیی دنده عقب کاهش می‌یابد .
مقامات گفتند که در هیچ نقطه‌ای پرسنل یا تماشاگران در خطر نبودند و خلبان خود از فرود پیاده شد .
تاکر گفت : " خلبان سالم به زمین نشست و کاری کرد که قرار بود در آن زمان انجام دهد . "
این حادثه ناگوار مورد بررسی قرار گرفته‌است . تاکر گفت که این فیلم که فرود اضطراری را انجام داده‌است موقتا ً کنار گذاشته خواهد شد تا مشخص شود چه اتفاقی افتاده‌است , اما پروازها بدون وقفه ادامه خواهند یافت .
این فیلم که در اوایل دهه ۱۹۷۰ توسط فرشتگان آبی وارد خدمت نیروی دریایی شد . در حالی که نیروهای دریایی هنوز هم به میراث زنبور عسل پرواز می‌کنند , با طرح‌هایی برای بازنشسته شدن ناوگان نیروی دریایی به عنوان جنگنده‌های اف . ای . بی .
گروه نمایش فرشتگان آبی متشکل از هشت هواپیما است که در سازنده‌ای با دقت در سراسر کشور پرواز می‌کنند . در سال جاری , این تیم قرار است چند تن از مردم را در مکان‌های غیر نظامی به نمایش بگذارد .
اگرچه فرشته‌ها یکی از برجسته‌ترین خلبانان نیروی دریایی هستند , تظاهرات‌ها کار خطرناکی هستند . در ماه جوئن جت بلو, مامور پلیس دریایی , به دنبال یک مسابقه تمرینی در نزدیکی ازمیر تنسی کشته شد .
وینچستر از دور جدیدی پرده‌برداری می‌کند که بهتر از آن عمل می‌کند . خاموشی مطلق
سه فشنگ فشنگ وینچستر جدید . کارتریج افسانه در روز برد نشان داده می‌شود که عبارتند از : " جلیقه کامل گندم کامل برای تیراندازی هدف ( بالا ) , گلوله نقطه‌ای بسیار شدید برای شکار گوزن ( مرکز ) , و یک پاورپوینت غیر دانه ( کف ) . ( متیو کاکس / ستاد )
ادامه جدول
نوشته متیو کاکس
لاس وگاس خاموشی و خاموشی به گفته مقامات شرکت .
تازه . این کارتریج افسانه به ویژه برای شکار گوزن در کشتارگاه طراحی شده‌است . food sci . خاموشی مطلق و a . "
ابزار گرد و غبار وینچستر قدیمی بود . این داستان در روز دوازدهم برای نمایش عکس برگزار می‌شود . ( متیو کاکس / ستاد )
او گفت : " این یک شکار خوک بزرگ خواهد بود . " " به طور کلی , یک کارتریج بسیار تطبیق‌پذیر بوده , بسیار سرکوب و سرکوب شده‌است . "
ای . همچنین قابلیت عقب‌نشینی کمتری دارد . وینچستر , . 1 . به گفته مقامات وینچستر .
ای . 1 . 1 . ~~~ ۲ . گیبسون گفت : یک گلوله کالیبر کوچک . گیبسون گفت که برای پرتاب هدف , گلوله نقطه‌ای بسیار شدید برای شکار گوزن و پاورپوینت - گندم در دسترس خواهد بود .
این برنامه در انواع سکوهای مختلف , از اقدام پیچ گرفته تا تفنگ‌های مد روز کار خواهد کرد .

منبع سایت

امور خارجه مشاور مسامحه مشاوره تحصیل در خارج از کشور شرایط جدید دانش‌آموختگان خارج از کشور در دندانپزشکی


دوشنبه 20 اسفند 1397
بؤلوملر :