پرچم جنگ جهانی دوم ، بازگشت به خانه فورت درام
ژنرال بازنشسته چاک تامسون ، افسر سابق بخش کوهستان دهم ، توضیح می‌دهد که چگونه پرچم جنگ جهانی دوم در طی مراسمی در ۲۲ ژانویه ۲۰۱۹ در فورت Drum در نیویورک در اختیار او قرار گرفت . ( ارتش آمریکا / مایک استراسر )
۲۳ ژانویه ۲۰۱۹
Watertown دیلی تایمز ، N.Y. | توسط کریگ فاکس
چاک تامسون - - به مدت تقریبا ً ۱۴ سال ، چاک تامسون یک پرچم آمریکایی را نمایش داد که در واقع در طول جنگ جهانی دوم بر فراز ایتالیا پرواز کرده بود .
کاپیتان بازنشسته که چهار سال در فورت Drum از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۵ را گذرانده بود ، می‌دانست که " رنگ‌های ایالات‌متحده " او را زنده نگه می‌دارد .
او گفت : این کار باید با توپ خانه دهم Mountain انجام شود که به رهبری ارتش آلمان در ایتالیا کمک کرد قبل از این که واحد به زودی پس از جنگ جهانی دوم فعالیت کند .
برای تمام این سال‌ها ، او آن پرچم عزیز را به طور ایمن بالای ردای خود در یک حالت نمایش چوبی نگه‌داشته بود .
تا حالا .
او آن را به جایی برگرداند که همیشه به آن تعلق داشته‌است .
او گفت : " It's دوباره خانه را ترک می‌کند و می‌خواهد آن را از دست بدهد ، اما این کار مال من است . خوشحالم که خانه را ترک می‌کنم ."
حدود ۱۵۰ سرباز ، خانواده شان و مقامات محلی به عنوان پرچم تاریخی آمریکا تماشا کردند - - با ۴۸ ستاره در آن ، چون هاوایی و آلاسکا هنوز ایالت‌ها نشدند - - در طی مراسمی که روز سه‌شنبه برگزار شد رونمایی شد .
It's اولین بار است که رنگ‌ها از سال ۲۰۰۴ در فورت Drum بودند .
سرهنگ جیسون تی . ویلیامز ، فرمانده فعلی بخش توپخانه Division's دهم ، معروف به DIVARTY ، به مردم گفت که این پرچم بخشی از تاریخ غنی division's بوده‌است . DIVARTY دوباره در سال ۲۰۱۵ دوباره فعال شد .
خوشحال بود که بسیاری از سربازان Fort در آنجا بودند تا درباره میراث خود یاد بگیرند ،
او گفت : " چه روز خوبی برای تجلیل از دودمان ما وجود دارد . "
روز دوشنبه پس از اینکه آقای تامسون از خانه‌اش در یک خودروی کرایه‌ای که با ۵ فوت ، با پرچم ۷ فوتی و صفحه نمایش ۹۰ پوندی جا خواهد گرفت ، از خانه‌اش بیرون آمد .
تا دوشنبه‌شب ، آقای تامسون ، که اکنون ۴۳ سال داشت، از زمان ترک ارتش در سال ۲۰۰۵ فوت نکرده بود ، پس از یک دوره نظامی برجسته که شامل شرکت در وست پوینت و متعاقبا ً خدمت در افغانستان به عنوان یکی از اولین سربازان آمریکایی بود که علیه طالبان مبارزه کردند .
مدتی پیش از ترک ارتش ، DIVARTY غیر فعال شد . در سال ۲۰۰۴ ، آقای تامسون مامور شد تا حدود ۱۵۰ شی از بخش توپخانه اصلی محافظت شود و در مکان‌های صحیح از جمله رنگ‌ها پایان یابد .
این به خاطر فقدان تلاش است . چهار ماه بعد از دریافت این تکلیف ، جعبه را باز کرد و آنجا بود .
این پرچم یک اثر مهم بود که نمی‌توانست از بین برود .
او اولین بار سعی کرد که موزه onpost را به دست آورد ، سپس در یک فضای کوچک قرار گرفت تا پرچم را بگیرد . اما هیچ اتاقی نبود .
پس از آن تلاش‌ها برای دادن قطعه تاریخی به خانواده ژنرال دیوید ل . ruffner که در سال ۱۹۷۳ درگذشت . به عنوان اولین فرمانده دهمین کوهستان DIVARTY ، او یک شخصیت onpost محبوب بود .
سرهنگ ویلیامز ، ژنرال ruffner را به عنوان یک رهبر سرسخت توصیف کرد که بیشتر افراد خود را می‌خواست .
سرهنگ ویلیامز گفت : " او مردانش را دوست داشت و مردانش او را دوست داشتند . "
آقای تامسون نیز سعی کرد آن را به موسسه نظامی ویرجینیا ، یعنی محل تحصیل اصلی mater ، اهدا کند، اما این کار نیز از بین رفت .
وی همچنین امیدوار بود که وست پوینت و اتحادیه یونیون ، باشگاه اجتماعی شهر نیویورک که به تاسیس مجسمه آزادی کمک کرده ، به خانه دائمی خود تبدیل شود .
هنگامی که این تلاش‌ها بی‌نتیجه ماند ، او رنگ‌ها را به خانه خود بازگرداند و تا اوایل این هفته در آنجا باقی ماندند .
اکنون آن‌ها در یک اتاق کنفرانس در مرکز بخش توپخانه برای همه سربازان به نمایش گذاشته خواهند شد .
منبع سایت

پنجشنبه 23 اسفند 1397
بؤلوملر :