VA اکنون مدت‌زمان کمی از Clinics خصوصی ، AMA ادعاها را دارد.
ستوان Dagoberto سالیناس ، یک متخصص بالینی پرستار در بیمارستان نیروی دریایی ، در ۳ آوریل ۲۰۱۸ در حال بررسی یک کهنه سرباز جنگ جهانی دوم در واحد چند خدماتی است .
۲۳ ژانویه ۲۰۱۹
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
طبق یک مطالعه جدید از مجله انجمن پزشکی آمریکا ( JAMA ) ، زمان‌های انتظار در اداره امور سربازان قدیمی و کلینیک‌ها در سال‌های اخیر به طور قابل‌توجهی کاهش‌یافته است و در حال حاضر به طور متوسط نسبت به افراد در بخش مراقبت‌های بهداشتی بخش خصوصی ، حداقل در شهرهای بزرگ کوتاه‌تر هستند .
منتقدان این مطالعه خاطر نشان کردند که مشارکت کنندگان اصلی در گزارش JAMA ، مدیران اجرایی فعلی و اجرایی VA از جمله دکتر دیوید Shulkin بودند که سال گذشته توسط دونالد ترامپ به عنوان دبیر VA اخراج شد .
در بیانیه‌ای ، رابرت Wilkie ، وزیر VA ، گفت که این گزارش در روز ۱۸ ژانویه منتشر شد و نشان داد که the " تلاشی دست‌جمعی و شفاف برای بهبود دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی " از سال ۲۰۱۴ انجام داده‌است و این امر منجر به استعفای دبیرکل سابق VA و ژنرال اریک Shinseki شده‌است .
Wilkie گفت : " این مطالعه تایید می‌کند که VA پیشرفت قابل‌توجهی در بهبود دسترسی به مراقبت‌های اولیه و سایر بخش‌های کلیدی مراقبت‌های ویژه داشته‌است ."
مطالعه مقطعی از داده‌های زمان انتظار از تسهیلات VA و بیمارستان‌های بخش خصوصی بر مراقبت اولیه ، پوست‌شناسی ، کاردیولوژی و orthopedics در ۱۵ منطقه اصلی اصلی متمرکز شده‌است .
در این گزارش آمده‌است : " این یافته‌ها حاکی از آن بودند که تفاوت آماری معنی‌داری بین بخش خصوصی و VA در سال ۲۰۱۴ وجود ندارد " و در سال ۲۰۱۷ " میانگین زمان انتظار از نظر آماری به لحاظ آماری برای the کوتاه‌تر بود . "
این مطالعه گفت : " در سال ۲۰۱۴ متوسط زمان انتظار در بیمارستان‌های V.A. ۲۲ روز در مقایسه با ۱۸.۷ روز در بخش خصوصی بوده‌است " ، اما در سال ۲۰۱۷ " به معنای زمان انتظار در بیمارستان‌های V.A. تا ۱۷.۷ روز کاهش یافت ، در حالی که در سال ۲۰۱۷ به ۲۹.۸ میلیون نفر رسید ."
این مطالعه با عنوان " مقایسه دفعات انتظار برای بیماران جدید بین بخش خصوصی و وزارت امور خارجه " متکی بر داده‌های زمان انتظار تهیه‌شده توسط VA و داده‌های بخش خصوصی محاسبه‌شده از یک نظرسنجی است که توسط یک شرکت جستجوی پزشکان در حدود ۲، ۰۰۰ دفتر پزشکی در مناطق شهری انجام شده‌است .
مطالعه JAMA گفت : " برای روش خریداران سری ، مراکز تحقیقاتی با دفاتر پزشکان تماس گرفتند و خواستار اولین بار در دسترس برای قرار ملاقات بیمار جدید شدند ."
" این اولین دسترسی به عنوان زمان انتظار ثبت شد . با این حال ، داده‌های VA زمان انتظار برنامه‌ریزی‌شده را ثبت می‌کنند که ممکن است منعکس‌کننده اولین قرار ملاقات موجود نباشد ."
در این گزارش همچنین آمده‌است که مناطق روستایی و مراقبت‌های بهداشتی از این تحلیل کنار گذاشته شده‌اند و گفته‌اند که " مطالعات پی‌گیری برای تجزیه و تحلیل دسترسی به تمامیت " مراقبت‌های بهداشتی " حیاتی هستند ، زیرا نزدیک به یک چهارم از سربازان قدیمی در مناطق روستایی زندگی می‌کنند .
نتیجه کلی این گزارش این بود که " به نظر می‌رسد دسترسی به خدمات within بین سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ بهبود یافته‌است و به نظر می‌رسد که از دسترسی به بخش خصوصی برای ۳ مورد از ۴ متخصص ارزیابی شده‌است " به استثنای orthopedics .
در سال ۲۰۱۴ در مرکز پزشکی VA واقع در ایالت آریزونا ، این حادثه به اعتبار VA's آسیب رسانده و باعث ایجاد درک عمومی در رابطه با عدم توانایی بهداشتی VA برای دیدن بیماران به موقع شده بود ."
The از آن زمان برای بهبود دسترسی و کاهش زمان انتظار تلاش کرده‌است .
در این گزارش آمده‌است : " شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه این تلاش‌ها دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی را بهبود بخشیده‌است ، از جمله گزارش‌هایی که ۲۲ درصد از بیماران VA در همان روز به عنوان انتصاب درخواست شده‌اند . " با این حال ، " علی‌رغم این تلاش‌ها ، کفایت دسترسی به مراقبت‌های بهداشتی همچنان مبهم باقی مانده‌است ."
منبع سایت

پنجشنبه 23 اسفند 1397
بؤلوملر :