در شمال حما , نیروهای ارتش سوریه درگیر درگیری‌های سنگین با گروه‌های تروریستی بودند که همزمان با حمله به مواضع نظامی ارتش سوریه در نزدیکی شهر سلیمانیه و شهر الشباب در شمال حما مورد حمله قرار گرفته بودند .
در عین حال , نیروهای ارتش سوریه در واکنش به حملات خود به جمعیت غیر نظامی در مناطق غیرنظامی در غرب حلب , مواضع نظامی تروریست‌ها در تال - ای را مورد حمله قرار دادند .
حمص
افرادی که در اردوگاه پناهندگان پشتون در منطقه تحت کنترل آمریکا گرفتار شده‌اند کم‌تر از ۴۰۰ لیتر آب در هر روز دریافت می‌کنند . کمیته هماهنگی مشترک روسیه و سوریه در بیانیه‌ای که توسط وزارت دفاع روسیه منتشر شد اعلام کرد : این برای آشپزی و نوشیدن کافی نیست و برای بهداشت فردی مناسب ناکافی است .
" در پشت دیوار اردوگاه , مخازن با حجم ۱۵۰ میلیون متر مکعب قرار دارند که آب حاصل از آردن پر شده و سپس در میان ساکنان اردوگاه توزیع می‌شود . محاسبات ساده نشان می‌دهد که هر فرد می‌تواند بیش از ۱ لیتر آب در روز دریافت کند . به گزارش ایتارتاس , وزارت دفاع تاکید کرد : " این تنها برای آشپزی و نوشیدن کافی نیست , بلکه برای شستن و شستن لباس‌ها نیز کافی نیست که منجر به شرایط غیر بهداشتی می‌شود. "
به گفته این گفته , ستیزه جویان حمایت‌شده از سوی ما به نام " ارتش کماندویی انقلابی " , تحویل آب به اردوگاه را مختل کرده و از آن به عنوان یک تراشه چانه‌زنی برای اخاذی و مقاصد سودجویی استفاده می‌کنند . علاوه بر این, مکان‌های دفن و محل‌های دفن زباله که محل نزدیک به محل‌های مسکونی هستند , وضعیت بسیار وخیم بشردوستانه در این اردوگاه را بدتر می‌کنند .
وزارت دفاع به کمبود مداوم غذا , لباس گرم و دارو علاوه بر وضعیت نامناسب بهداشتی و اپیدمیولوژیک اشاره کرد . پناهندگان از خستگی , بیماری‌های حاد روده‌ای و عفونت‌ها رنج می‌برند .
اردوگاه پناهندگان سازمان ملل در مرز سوریه و آردن پس از ورود عمان به دلیل نگرانی‌های امنیتی و امنیتی ظاهر شد . این منطقه که توسط گروه‌های مسلح غیرقانونی کنترل می‌شود با بحران شدید انسانی مواجه است .
دو ایست بازرسی سیار ( ایست و غراب ) برای پناهندگان که در فاصله ۱۰ کیلومتری اطراف پایگاه نظامی القاعده مستقر شده‌اند از ماه فوریه تاکنون فعال بوده‌اند .
پیش‌بینی می‌شود که بازار خدمات پیش‌بینی آب و هوا در صنعت هوا فضا در طی پنج سال آینده با نرخ رشد قابل‌توجهی رشد کند تا به ۱۰۰ میلیون دلار برسد . - گزارش بازار تحقیقاتی
طبق آخرین گزارش اطلاعات بازار که توسط این تحقیق منتشر شد , پیش‌بینی می‌شود که بازار خدمات پیش‌بینی آب و هوایی جهانی به مبلغ ۷۰۰ میلیون دلار آمریکا برسد .
که امروز از طریق صنعت پست شده‌است . در تویتر ما را دنبال کنید
در این پژوهش , با پیش‌بینی نوع دوره ( اعم از فرودگاه , منطقه / مسیر , و ویژه ) , با استفاده از نوع روش ( الکترونیکی و کتبی ) , با استفاده از نوع روش ( الکترونیک و کتبی ) , از طریق نوع روش ( الکترونیک و کتبی ) , از طریق نوع روش ( الکترونیک و کتبی ) , از طریق نوع روش ( الکترونیک و مکتوب ) , روند , پیش‌بینی , تحلیل رقابتی و فرصت رشد استفاده می‌شود .
یافته‌های مطالعه :
انتظار می‌رود آمریکای شمالی بزرگ‌ترین بازار خدمات پیش‌بینی آب و هوا در طول دوره پیش‌بینی باشد در حالی که انتظار می‌رود که آسیا - اقیانوسیه بیش‌ترین رشد را در دوره مشابه تجربه کند .
انتظار می‌رود که هوانوردی غیرنظامی در طول پنج سال آینده موتور رشد بازار باقی بماند , در حالی که پیش‌بینی می‌شود که هوانوردی نظامی یک رشد یکنواخت را در طول همین دوره نشان دهد .
منبع سایت

پنجشنبه 23 اسفند 1397
بؤلوملر :