مقایسه و تقابل منافع استراتژیک آمریکا و آمریکا در ارتباط با نفوذ رو به رشد چین در تکنولوژی ۵ G .
رد شدن ( غیر مستقیم ) لهستان از تکنولوژی ۵ G چین علیه منافع اقتصادی این کشور است . دسترسی بهتر و گسترده‌تر به اطلاعات و سرعت بالاتر حمل و نقل آن همانطور که توسط تکنولوژی ۵ G ارایه‌شده اهمیت بالایی برای توسعه قوی بخش‌های حیاتی اقتصاد یعنی تجارت الکترونیک و دارایی دارد . چین ممکن است عناصر این زیرساخت‌ها را به عنوان راه حلی سریع در دسترس قرار دهد - ظاهرا ً پیش از این که شرکت‌های آمریکایی بتوانند این کار را انجام دهند . در زمینه حاضر ، ورشو ممکن است خود را کنار گذاشته باشد - و نباید با چشم اندازه‌ای سر و فروش در روابط دراز مدت چین و آمریکا غافلگیر شود .
با تمرکز سیاست خود بر اروپای شرقی ، به نظر می‌رسد که لهستان در نظر دارد فرآیند استراتژیک جهانی آمریکا را با هدف حفظ برتری و نفوذ سیاسی و اقتصادی نفوذ چین از دست بدهد . از آنجا که لهستان وارد سایه عمیق روابط بین واشنگتن ، پکن ، و مسکو شده‌است ، ورشو باید با دقت سیاست خود را برای فاصله گرفتن و دلسرد کردن شرکای اروپایی و بی‌توجهی به وزن و محدوده دومین اقتصاد جهانی دوم محاسبه کند .
تندخو : این ها the کشنده هستند که نیروی دریایی SEAL را یک powerhouse می‌سازند .
SEAL ها به خاطر سلاح‌های عجیب و غریب آن‌ها مشهور هستند - همه چیز از مسلسل گرفته تا نارنجک‌انداز ، و چندین تفنگ دستی ، آرام .
نوشته WarIsBoring
بیشتر این سلاح‌های جدید ، در نهایت نام ام اف - ۲۳ را گرفتند و به SEAL رفت . تفنگ‌ها " کالیبر اول " بودند . ۴۵ [ کالیبر ] … برای ورود به خدمت ارتش آمریکا از زمان مدل معروف دولت - سال ۱۹۱۱ ، " گرداننده رسمی " .
( این اولین بار چند سال پیش ظاهر شد .)
SEAL ها به خاطر تفنگ‌های عجیب و غریب آن‌ها معروف هستند - همه چیز از مسلسل گرفته تا نارنجک‌انداز … و چندین تفنگ دستی ، آرام .
نیروی دریایی در سال ۱۹۶۲ تیم‌های فرود هوایی دریایی را متوقف کرد و به سرعت آن‌ها را به ویتنام فرستاد تا دشمن را بگردند و با نیروهای محلی کار کنند . اپراتورهای دریایی متوجه شدند که یک تپانچه مخفی برای بسیاری از most ماموریت آن‌ها ایده‌آل خواهد بود .
( این اولین بار چند سال پیش ظاهر شد .)
گزارش اعلان
کوین Dockery ، مورخی که در کتاب ویژه جنگ ویژه جنگ ویتنام می‌نویسد : " ارزش … از سلاح‌های نابود شده قبل از اعزام تیم‌ها برای عملیات جنگی در ویتنام ذکر شده‌است ، اما تعداد بسیار کمی از این نوع سلاح‌ها در سال‌های اولیه جنگ در دسترس بودند ."
در آن زمان ، پنتاگون هنوز silencers را به عنوان ابزار بسیار تخصصی برای عملیات‌های فردی می‌دید . در طول جنگ جهانی دوم ، سازمان‌های اطلاعاتی مانند دفتر خدمات استراتژیک - the آژانس اطلاعات مرکزی - مشتریان بسیار بزرگ‌تری بودند .
گزارش اعلان
با این حال ، تکنولوژی به هیچ وجه جدید نبود . هیرام ماکسیم - از شهرت مسلسل ماکزیم ( ماکسیم ) - به طور کلی اعتبار خود را برای اختراع اسلحه گرم و ثبت امتیاز آن در سال ۱۹۰۹ به دست آورد .
صدای شلیک گلوله از gasses به گوش می‌رسد که از پشت سر بیرون می‌زند - درست مانند یک ماشین backfiring یا باز کردن یک بطری شامپاین . وسایلی که ماکزیم به عنوان " silencer " استفاده می‌کند عمدتا ً با بخشیدن تمام این گازها به جای دیگری کار می‌کند .
به گفته یکی از مطالعات معاصر ارتش آمریکا ، OSS و همتایان انگلیسی آن‌ها به انواع of ، مسلسل‌های دستی و تفنگ در طول جنگ دستور داده بودند . و این سلاح‌ها هم پس از پایان جنگ در both نظامی و هم CIA باقی ماندند .
با ارتباط نزدیکی بین واحدهای عملیات ویژه و سازمان سیا در اوائل روز ، SEAL ها موفق به گرفتن کنترل برخی از این سلاح‌ها شدند . اما سلاح‌های گرم پیر شده بودند … و هرگز قصد استفاده از آن را نداشتند .
به عنوان مثال ، سازمان سیا به طور خاص به " پاک‌سازی " از نوع "silencer " علاقه‌مند شده‌است . این نوع بازی‌ها شامل یک دیسک نرم یا پلاستیکی نرم برای کمک به آب‌بندی در the پس از عبور گلوله‌ها می‌شود .
منبع سایت

پنجشنبه 23 اسفند 1397
بؤلوملر :