سازمان‌های نظامی و سربازان قدیمی از کنگره خواسته‌اند تا نظارت بر پیشنهاد Pentagon's برای ادغام سیستم و سیستم‌های مبادله را افزایش دهد و درخواست بازبینی توسط حسابرسان دولتی و جلسات دادرسی کنگره را بنماید .
ائتلاف نظامی ، گروهی از ۲۷ سازمان که ۵ / ۵ میلیون پرسنل فعال ، سربازان قدیمی و اعضای خانواده را تشکیل می‌دهند ، از رهبران کمیته خدمات مسلح سنا و سنا در ماه مارس خواستند تا به این پیشنهاد که سه سیستم تبادل و برخی توابع Commissary دفاعی را تقویت می‌کند توجه کنند .
در اوایل سال جاری، یک نیروی کار پیش‌نویس یک پرونده تجاری را تهیه کرد که از آن پشتیبانی می‌کرد که ارتش و سیستم تبادل نیروی هوایی ، تبادل نیروی دریایی و نیروی دریایی در حال تحکیم عملیات‌های ذخیره هستند .

همچنین توصیه می‌شود که بخش‌های خاصی از ذخایر می‌تواند توسط همان سازمان اداره شود و برخی از کارکرده‌ای خاص خواربار از هم جدا هستند .





این گزارش به این نتیجه رسید که این ادغام ۵۰۰ میلیون دلار در اجرای آن هزینه خواهد داشت ، اما در پنج سال اول حدود ۷۰۰ میلیون دلار را به ۱.۳ میلیارد دلار کاهش خواهد داد .
تحت این برنامه ، کمیسر و فروشگاه‌های زنجیره‌ای ، شبیه به مصرف‌کننده خواهند بود ، اما اداره پست و دیگر وظایف تحت یک سازمان چتر تکی به هم متصل خواهند شد .
مرتبط : نیروی کار از تلفیق سیستم‌های عامل اصلی پشتیبانی می‌کند.
اعضای ائتلاف نظامی گفتند که آن‌ها مخالف این ایده هستند اما در اجرای تغییرات در آنچه آن‌ها به عنوان یک اکوسیستم اجتماعی آسیب‌پذیر توصیف می‌کنند که ممکن است بر دیگر برنامه‌های مهم تاثیر بگذارند تاکید کردند ."
نامه ائتلاف نظامی که توسط روسای سازمان‌ها به امضا رسید ، اظهار داشت : " ما بسیار نگران هستیم که پیشنهادها ادغام عناصر مختلف سیستم دفاع مجدد ممکن است تهدیدی برای دوام ادامه‌دار آن و درخواست مطالعه بیشتر و نظارت بر کنگره باشد . "
این گروه از دفتر پاسخگویی دولت می‌خواهد که این پیشنهاد را بازبینی کند و خواستار رسیدگی شود تا طرفین علاقه‌مند بتوانند " نگرانی‌های خود را بیان کنند."
وزارت دفاع می‌تواند سیستم‌های تبادل بدون موافقت کنگره را ادغام کند . با این حال ، ترکیب کردن آن‌ها با بخش‌هایی از سیستم مالی ، نیازمند قوانین جدید است .
پرونده کسب‌وکار force's توسط لیزا Hershman ، افسر مدیریت ارشد اجرایی اداره می‌شود ، اما باید توسط معاون وزیر دفاع ، دیوید نورکوئیست به تصویب برسد و در صورتی که مقررات این بخش در مجلس گنجانده شود ، کنگره نیز باید مورد موافقت قرار گیرد .
با توجه به قانون ، حتی اگر نورکوئیست با ادغام این برابری موافقت کند ، پنتاگون نمی‌تواند تا روز یکم اکتبر یک ادغام را اجرا کند . سرویس‌های نظامی نظرات مختلفی درباره این پیشنهاد داشته‌اند . ارتش و نیروی هوایی با یافته‌های نیروی کار موافق بودند . نیروی دریایی ، که در ابتدا از این طرح شانه خالی می‌کرد ، با بی‌میلی موافقت کرد و افزود که رهبری آن فکر می‌کند که نیروی کار مقدار برآورد شده پس‌انداز و طول زمان برای تثبیت را نشان می‌دهد .
گروه‌های نظامی و سربازان قدیمی گفتند که اگر نگرانی‌های خدمات دقیق باشد ، این سیستم " ممکن است قادر به ارائه خدمات ( خواربار ارزان‌قیمت ) و حمایت از برنامه‌های MWR باشد) که به اعضای خدمات ، خانواده‌های آن‌ها و بازماندگان آن‌ها تکیه کرده‌است ."
در توسعه مدل کسبوکار خود ، نیروی کار با هدف یافتن efficiencies در سیستم و حفظ سود ایجاد شده توسط مبادلات برای ادامه حمایت از Morale ، رفاهی و فعالیت‌های تفریحی طراحی شد . اعضا همچنین به دنبال حفاظت از پس‌انداز پلیس هستند که تخمین زده می‌شود که تقریبا ً ۲۴ درصد برای خریداران در مقایسه با سوپرمارکت‌ها باشد . - پاتریشیا Kime را می‌توان در Patricia.Kime@Military.com به دست آورد . در تویتر او را دنبال کنید .







جمعه 31 خرداد 1398
بؤلوملر :