یک گروه کهنه سربازان خواهان دیدن برخی از افراد - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - برای کهنه سربازان قدیمی شهر .
کمیسیون مشورتی سربازان قدیمی از املاک و مستغلات در طبقه اول تالار شهر برخوردار است , اما هیچ یک از دو کارمند تمام‌وقت آن در ارتش خدمت نکرده اند . آری او و گروه غیرانتفاعی مبتنی بر ایمان او , وزارت قلب سربازان , می‌گویند که می‌توانند سربازان بازگشتی را منحرف کنند .

یک سرباز قدیمی ارتش ویتنام گفت : " شهروند بزرگ‌تر از کسی نیست که مایل است زندگی خود را برای شهروندان و خانواده‌های آن‌ها فدا کند . " " وقتی آن‌ها از وضعیت‌های جنگ و تراژدی باز می‌گردند , می‌خواهند کسی با کسی صحبت کند که این تجربه را داشته‌است . "





مقامات وزارتخانه به یک قانون دولتی دوران سالمندی اشاره می‌کنند که حکم می‌کند تا مدیر امور سربازان قدیمی برای هر بخش ایجاد شود . این کمیسیون یک هیات هشت‌نفره و یک رئیس دارد . همه سربازان قدیمی هستند , اما هیچ یک از آن‌ها به صورت منظم در اداره شهرداری کار نمی‌کنند .
روز گذشته هیچ کهنه سرباز در آنجا حضور نداشت .
جو جویس , نیمی از کارکنان تمام‌وقت این کمیسیون , به دامپزشکان کمک کرده‌است که ادعا کنند و به مدت سه دهه با خدمات آموزشی و آموزشی ارتباط دارند . او گفت که دفترش تقریبا ً دو برابر دامپزشکان را دیده‌است , زیرا این دفتر در سال گذشته پس از دور شدن در گوشه‌های تاریک تالار شهر برای دهه‌ها تاسیس شد .
او گفت که یک مدیر تمام‌وقت مورد استقبال قرار خواهد گرفت , اما مطمئن نبود که برخی از سربازان قدیمی تا چه اندازه به یک محیط اداری سازگار خواهند شد .
او گفت : " بگویید که شما یک سرباز قدیمی دارید که از عراق یا افغانستان بازگشته اید و آن‌ها [ اختلال استرس پس از سانحه ] را دارند . " " شاید آن‌ها دوست ندارند مدت زیادی در فضاهای بسته باشند . اگر اینجا کار می‌کردند , تمام روز پشت میز بودند . "
پت گفت که " گروه خشن و تندروی " او بیش از خوب آسیب می‌رسانند .
در هفته گذشته , جایزه اعتماد مغز کهنه سربازان قدیمی کنگره برای خدمت به سربازان قدیمی دریافت شد .
در یک آژانس دیگر که به سربازان قدیمی خدمت می‌کند , مرکز آموزش و آموزش سربازان قدیمی فیلادلفیا , در شهر قدیمی , تقریبا ً سه چهارم کارکنان قدیمی هستند .
یک عامل همدلی وجود دارد . "
در همین حال , جین کریستین , مدیر ارتباطات کلارک , گفت که پت هیچ کمبودی در قلب ندارد .
roh گفت : " پدر , مادر و برادر همه سربازان قدیمی بودند و او تا پایان عمر به هر سه نفر اهمیت می‌داد . " وی گفت : " در مجموع , او چهار سال را در مسیر پیچ‌وخم خدمات موجود به سربازان قدیمی گذراند . "
او و گروهش قصد دارند تا یک گردهمایی باز فردا در کلیسای مسیحی باپتیست در شمال فیلادلفیا برگزار کنند . آن‌ها دعوت به ناحیه دامپزشکان و مقامات شهر را تمدید کرده‌اند .
موضوعات مرتبط
مزایای کهنه
copyright daily news همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است انتشار , پخش , بازنویسی یا توزیع مجدد نباشند . گروه سربازان قدیمی از دامپزشکان می‌خواهد
اخبار روزانه فیلادلفیا
دفتر کار شهر






چهارشنبه 12 تیر 1398
بؤلوملر :