مجلس سنا و جمهوری خواهان مجلس سنا روز پنج شنبه از رئیس‌جمهور دونالد ترامپ خواستند تا بر توقف استخدام دولت در اداره امور سربازان قدیمی برای دکترها ، پرستاران و سایر مراقبان تاکید کند .
سناتور جانی Isakson و نماینده مجلس، فیل رو در نامه‌ای به ترامپ گفت : " یکی از بزرگ‌ترین اولویت‌های ما - - و مهم‌ترین ماموریت - - تامین مراقبت به موقع ، مراقبت با کیفیت بالا به مردان و زنانی است که شجاعانه به کشور ما خدمت کرده‌اند ."
در این نامه گفته شده‌است : " از طرف بیش از شش میلیون سرباز قدیمی در سراسر کشور که بر سیستم بهداشت و درمان تکیه دارند ، ما با کمال احترام درخواست می‌کنیم که ارائه دهندگان خدمات مراقبت از بیمار مستقیم با اصول آزادی و عرض جغرافیایی مجاز در ۲۳ ژانویه سفارش اجرایی مربوط به یک کارمند غیر نظامی فدرال ثابت کنند . "

این نامه به عنوان the و وزارت دفاع برای مقابله با توقف استخدام ترامپ که باعث اغتشاش در آژانس‌های فدرال برای اجرای دستور شده‌است ، به کار رفت .






در the ، سخنگویان " رابرت اسنایدر " ، سرپرست وزارت امور خارجه آمریکا ، روز سه‌شنبه به این بیانیه اشاره کردند که " قصد دارد برای معافیت امنیت عمومی در برابر توقف استخدام پزشکان ، پرستاران ، متخصصین سلامت روانی ، متخصصان و سایر پرسنل مورد نیاز فوری پرونده استخدام کند .
وقتی از او پرسیده شد که آیا اسنایدر درخواست ارسال درخواست برای معافیت را آغاز کرده یا فهرستی از آن‌ها تهیه کرده‌است ، سخنگو از اظهار نظر خودداری کرد و به بیانیه خود گفت : " وزارت امور سربازان قصد دارد هر کسی را که برای امنیت عمومی لازم است از جمله مراقبت کنندگان خط مقدم معاف کند ."
مشخص نیست که دفتر مدیریت پرسنل کاخ سفید چگونه با درخواست‌ها برای معافیت مقابله می‌کند ، اما واشنگتن‌پست از سخنگوی کاخ سفید نقل‌قول کرد که " امنیت عمومی " را می‌توان به عنوان " سلامت عمومی " تعبیر کرد .
یادداشتی که روز دوشنبه با دستور اجرایی "Trump's " منتشر شد حاکی از آن است که " رئیس هر بخش اجرایی یا آژانس ممکن است از استخدام هر موضعی که برای رفع مسئولیت امنیت ملی و یا امنیت عمومی لازم است ، معاف باشد ."
با این حال ، یک یادداشت راهنما که توسط رادیو رسانه فدرال از دفتر مدیریت و بودجه برای اینکه چگونه توقف باید به اجرا گذاشته شود ، به دست آمد ، گفت که معافیت‌ها برای توقف امنیت عمومی یا دلایل دیگر باید " محدود " شوند .
ترامپ در صدور حکم منع استخدام دولت فدرال روشن کرد که ارتش یونیفرم پوش هم معاف خواهد بود . او گفت که این فرمان " به جز برای ارتش ، به جز ارتش " را امضا کرده‌است ، اما در مورد اینکه آیا این دستور برای استخدام جدید نیروی کار غیر نظامی وزارت دفاع به کار خواهد افتاد یا خیر ، شکی وجود نداشت .
سخنگویان پنتاگون روز چهارشنبه تایید کردند که این توقف برای دفاع از شهروندان وزارت دفاع اعمال خواهد شد ، اما به نظر می‌رسد که برای معافیت ایمنی عمومی در استخدام وجود دارد . یکی از مقامات وزارت دفاع به آژانس خبری دفاع گفت که جیمز mattis ، وزیر دفاع جدید می‌تواند از توقف استخدام هر موضعی که برای رفع مسئولیت امنیت ملی و یا امنیت عمومی لازم است ، معاف باشد ."
سربازان قدیمی در حال حاضر بیش از ۳۰ درصد از کارمندان غیر نظامی DoD's را تشکیل می‌دهند و همچنین نسبت بزرگی از آن‌هایی که درخواست کار می‌کنند را تشکیل می‌دهند . استخدام کهنه سربازان تحت فرمان اجرایی سال ۲۰۰۹ که توسط باراک اوباما ، رئیس‌جمهور سابق ، در استخدام سربازان قدیمی در دولت فدرال به امضا رسید ، از اولویت بالایی برخوردار بود .
ترامپ در سخنرانی روز پنج شنبه در یک جلسه مجلس کنگره در فیلادلفیا ، هیچ اشاره‌ای مستقیمی به توقف استخدام در بازبینی دستاوردهای هفته اول ریاست‌جمهوری خود نکرد ، اما گفت که او در حال حرکت برای ایجاد یک دولت "ناب و کارآمد " است .
او گفت : " ما ارتش خود را بازسازی خواهیم کرد و از سربازان قدیمی خود مراقبت خواهیم کرد ."
ترامپ که در طی این مبارزه برای اجازه دادن به سربازان قدیمی در زمینه مراقبت‌های خصوصی بحث می‌کرد ، گفت : " ما با سربازان قدیمی خود بسیار سخت کار می‌کنیم ؛ ما می‌خواهیم کاری بسیار ویژه با سربازان قدیمی خود انجام دهیم ."






چهارشنبه 12 تیر 1398
بؤلوملر :