قندهار ، افغانستان - - اشتون کارتر ، وزیر دفاع ، روز یکشنبه گفت که او در حال باز کردن سیستم بازنشستگی نظامی است ، اما خواهان تغییراتی در شرایط فعلی یا پیشین نیست .

کمیسیون نوسازی بازنشستگی و کمیسیون نوسازی بازنشستگی ماه گذشته پیشنهاداتی برای کاهش هزینه‌های پرسنل در وزارت دفاع ارائه دادند . این گروه تغییرات لازم برای جذب نیروهای نظامی جهت پیاده کردن سیستم بازنشستگی فعلی را توصیه کرده‌است که به کسانی که ۲۰ سال یا بیشتر خدمت می‌کنند حقوق بازنشستگی قابل‌توجهی می‌دهد اما به کسانی که زمان کمتری خدمت می‌کنند پرداخت نمی‌شود . این هیات پیشنهاد داد که همه نیروها به طور خودکار یک حساب پس‌انداز که ۳ درصد از پرداخت را همراه با کمک ارتش را از بین می‌برد ، به طور خودکار ارائه کنند .







همچنین این هیات توصیه کرده‌است که بیمه سلامت Tricare با طیف وسیعی از گزینه‌های تامین‌کننده خصوصی جایگزین شود .
هنگامی که a از کارتر در مورد تغییرات احتمالی یک گروه در فرودگاه قندهار در افغانستان سوال کرد ، کارتر گفت : " البته بازگشایی سیستم بازنشستگی ارتش باز است . It's مدتی است که به این سو و آن سو می‌رود [ و ] به نظر می‌رسد که نگاهی به آن بیاندازیم ."
او گفت که او در حال مطالعه گزارش commission's است و در مورد توصیه‌های خاصی اظهار نظر می‌کند .
او گفت : " حیاتی که در اینجا حیاتی است این است که ما یک سیستم داریم … که همه نیروی داوطلب را در آینده سالم نگه می‌دارد ."
وی گفت که سیستم بازنشستگی باید برای نیروهای بالقوه جذاب باشد و مشوق‌های مناسبی را برای اقامت در ارتش و یا بازنشستگی در زمانی که برای آن‌ها و وزارت دفاع بهترین است ، ارایه دهند .
کارتر گفت : " با توجه به این معیار که من در هنگام بررسی این چیزها به کار خود ادامه خواهم داد . "
اما او معتقد است که هر گونه تغییر اجباری تنها باید برای کسانی که در آینده به ارتش می‌پیوندند ، اعمال شود .
هر تغییری که ما ایجاد می‌کنیم [ باید ] یکی باشد که آن‌هایی که در خدمت وظیفه هستند باید [ پذیرش ] را اگر می‌خواهند قبول کنند ، چون من می‌خواهم با شما در زمانی که به آن‌ها ملحق شدید ، درک خود را از شما نقض کنم . کارتر گفت : " اما ما می‌توانیم جایگزین‌های دیگری برای کسانی فراهم کنیم که ممکن است در آینده به آن‌ها بپیوندند و هم چنین کسانی که در حال حاضر هستند ."
در طول گفتگو با نیروهای نظامی ، کارتر در مورد چشم‌انداز مردم تغییر جنسیت داده شد که در محیط‌های سخت مانند قندهار خدمت می‌کردند . ارتش با اشاره به دلایل پزشکی ، ممنوعیت فعالیت آن‌ها را ممنوع اعلام کرده‌است . برخی از فعالیت‌های حقوق تغییر جنسیت دادند که آیا یک دلیل پزشکی قانونی برای چنین سیاستی وجود دارد .
کارتر در این باره نگفت که آیا او فکر می‌کند که این محرومیت باید برداشته شود یا اینکه بازبینی انجام شود ، اما گفت که او نسبت به مردم دگر transgender روشنفکر است .
کارتر گفت : " من از یک نقطه شروع اساسی به این نوع سوال می‌رسم ، که این است که ما می‌خواهیم شرایط و تجربه خدمت را تا حد ممکن برای بهترین مردم کشورمان فراهم کنیم . "
" کاملا ً باز است … در مورد اینکه تمایلات و تمایلات شخصی آن‌ها چه هستند ، به شرط این که بتوانند کاری را که ما به آن‌ها نیاز داریم انجام دهند . آیا آن‌ها معیارهای مهم ‌تری دارند : آیا آن‌ها servicemembers عالی خواهند بود ؟ و من به هیچ چیز فکر نمی‌کنم ، اما مناسب بودن آن‌ها برای خدمت باید از آن‌ها جلوگیری کند ."
موضوعات مرتبط
Veteran TRICARE مزایا :
Copyright © ۲۰۱۴ ستاره‌ها و نوارها . همه حقوق محفوظ است . این مطالب ممکن است منتشر ، پخش ، بازنویسی یا پخش نشده باشند . در روز ۲۲ فوریه سال ۲۰۱۵ ، سرتیپ دفاع کارتر، فرمانده دفاع ، با ژنرال Gen. لانگ ، فرمانده قطار ، کمک ، فرمان Advise ، و جنوب به او خوشامد گفت . گلن Fawcett / DoD





چهارشنبه 12 تیر 1398
بؤلوملر :