پروژه مبارز زخمی غیر انتفاعی با بیش از ۷۰۰ میلیون دلار بودجه و دلیل بر این باور است که رشد جوی ادامه خواهد یافت . پس از یک رسوایی که منجر به سقوط دو مدیر ارشد اجرایی خود در ماه مارس شد , امسال با زیان‌های فراوانی به پایان رسید .
و در حالی که کمک‌های خیریه کهنه سربازان به صورت مادر باقی مانده‌اند , شکی نیست که کمک‌های مالی همچنان ادامه دارد .
سوال این است که چقدر .
ویدئو مرتبط :
جنگ جوی زخمی افسران ارشد را اخراج کرد

مدیر عامل جدید , فرمانده بازنشسته ارتش , مایک مولن , سکان را در ماه جولای به دست گرفت . پس از آنکه این سازمان اولین تجدید ساختار خود را اعلام کرد, 40 / 99 درصد از کارکنان خود را اخراج کرد . او در آن زمان به ستاره‌ها و خطوط راه‌راه گفت که در پایان سپتامبر , زمانی که سال مالی به پایان رسید , ارقام دقیق را منتشر خواهد کرد .






وی در هفته گذشته , از انتشار آمار و یا پیش‌بینی بودجه سال گذشته خودداری کرد . او گفت : " زمانی که او در ماه اوت با این روزنامه صحبت کرد و گفت او تنها پس از حسابرسی حسابرسی شده و با irs - - احتمالا ً تابستان آینده آن را آزاد خواهد کرد . "
اما بررسی مالی این موسسه نشان می‌دهد که سازمان‌های غیرانتفاعی می‌توانند در سال آینده با مشکلات بزرگی روبرو شوند - - ضرر آنقدر زیاد است که مجبور به انتخاب بین کاهش ذخایر و یا قطع برنامه‌های حساس برای سربازان قدیمی و خانواده‌های آن‌ها می‌شود .
داگ وایت , یک متخصص سازمان‌های غیرانتفاعی و پروفسور رئیس دانشکده علوم دانشگاه کلمبیا , گفت : " آن‌ها در حال انعقاد قرارداد هستند . " او در ماه ژوئن موقعیت خود را ترک کرد تا یک مطالعه عمیق درباره آنچه که در آن رخ داد انجام دهد . " هیچ راهی وجود ندارد که نمی‌توانند در این نقطه قرارداد ببندند . "
وایت به بحث‌های پیرامون کاهش هزینه‌ها علاقه داشت که پرسش‌هایی در مورد چگونگی افزایش سازمان‌های غیرانتفاعی و اختصاص پول و نحوه قضاوت آن‌ها مطرح کرد . در یک گزارش قوی , او به این نتیجه رسید که دیدگاه مدیر عامل برکنار شده (استیو جابز ) و کارمند ارشد عملیاتی , آل جوردانو - که شامل جمع‌آوری کمک‌های مالی تهاجمی و پرهزینه برای رشد نمایی - - - بود , حتی کسب‌وکار خوب برای سازمان بود . اما او اذعان داشت که سبک پرزرق و برق این کشور منجر به برداشت‌های مخرب شده‌است . وایت بر روی یک کتاب درباره سازمان و مسائل کار می‌کند .
جوردانو و جوردانو پس از گزارشاتی که در نیویورک‌تایمز و cbs در ماه ژانویه منتشر شد , اخراج شدند . موسسه خیریه در لیست نظارت بر امور خیریه قرار داده شده‌بود زیرا تعداد کمی از کمک‌های اهدایی بطور مستقیم به برنامه‌ریزی اختصاص داشت . دریانورد خیریه محاسبه کرد که به همان اندازه که ۹۲ درصد درآمد صرف جمع‌آوری سرمایه و مدیریت می‌شود .
از نظر مالی قانونی هیچ خطایی رخ نداد , اما بی‌اعتمادی همچنان باقی ماند . این هیات دو رهبر را حذف کرد .
در اواسط بهار کمک‌های مالی در حال نزول است . موسسه خیریه تبلیغات تلویزیونی خود را کشید و تا رسیدن ماه ژوئیه به یک الگوی مرکزی رفت . تبلیغات اخیرا ً دوباره ظاهر شده‌اند , اما غیر از اظهارات اولیه در ماه اوت و سپتامبر , در مورد وضعیت مالی آن اطلاعات کمی افشا شده‌است .
گمانه‌زنی‌های فراوانی در مورد تعداد افرادی که برای آن‌ها وجود دارد و بدون شفافیت از سازمان وجود دارد , وجود ندارد . اما راه‌هایی برای ارزیابی عملکرد مالی غیر انتفاعی وجود دارد .
وایت گفت که کشیدن تبلیغات پیامدهای غیرقابل دیدن برای یک سازمان غیرانتفاعی , تاخیر انداختن کمک‌های جدید و محدود کردن توانایی جبران کردن اهدا کنندگان به عنوان کمک‌های ماهانه منقضی شده و تجدید نمی‌شود . او گفت که زیان‌ها به سرعت بر روی خود ایجاد می‌شوند و غیرانتفاعی را پشت سر می‌گذارند .
او گفت که با افزایش چشم مردم , قطره اهداکننده افزایش می‌یابد . او گفت که بدون یک مبارزه تهاجمی برای بازگرداندن سرمایه , منطقی است که فرض کنیم اوضاع بدتر شده‌است .





چهارشنبه 12 تیر 1398
بؤلوملر :