soldiership

مذاکره

0 گؤروش
یازار:‌

افغان‌ها در حال مذاکره با طالبان به عنوان پیشرفت Cites آمریکا هستند
Nawid ، یک دانش‌آموز ۲۱ ساله که برادرش را از دست داده بود و در حمله انتحاری طالبان به محله روستای سبز capital's در افغانستان زخمی شده‌بود ، در طی یک مصاحبه با آسوشیتدپرس در ۲۹ ژانویه ۲۰۱۹ در حال استراحت است . ( عکس از آسوشیتدپرس / رحمت گل )
Nawid ، یک دانش‌آموز ۲۱ ساله که برادرش را از دست داده بود و در حمله انتحاری طالبان به محله روستای سبز capital's در افغانستان زخمی شده‌بود ، در طی یک مصاحبه با آسوشیتدپرس در ۲۹ ژانویه ۲۰۱۹ در حال استراحت است . ( عکس از آسوشیتدپرس / رحمت گل )
۲۹ ژانویه ۲۰۱۹
آسوشیتد پرس
کابل ، افغانستان - افغان‌ها نسبت به گفتگوهای صلح با ستیزه جویان طالبان محتاط هستند ، حتی زمانی که رئیس‌جمهور country's ابراز امیدواری کرد که مذاکرات به رهبری ایالات‌متحده می‌تواند با موفقیت به جنگ داخلی طولانی‌مدت پایان دهد.
زلمای ایوبی ، فرستاده ایالات‌متحده ، روز دوشنبه گفت که در اصل " موافقتنامه ای برای ایجاد چارچوبی برای صلح با طالبان وجود داشته‌است . گروه ستیزه‌جوی اسلامی اکنون تقریبا ً نیمی از افغانستان را کنترل می‌کند و حملاتی را تقریبا ً به صورت روزانه انجام می‌دهد و عمدتا ً نیروهای امنیتی و مقامات دولتی را هدف قرار می‌دهد .
Nawid ، یک دانشجوی ۲۱ ساله ، گفت که پس از آن همه سال خشونت ، " صلح بی‌معنی خواهد بود ." Nawid برادرش را از دست داد و خود را در حمله انتحاری مرگبار طالبان در کابل در اوایل این ماه زخمی کرد . به گفته مسئولان امنیتی ، در این حمله چهار تن کشته و ۱۱۳ تن دیگر زخمی شدند .
خلیلزاد مذاکرات خود با طالبان را در ماه‌های اخیر انجام داده‌است . طالبان از دیدار مستقیم با دولت افغانستان که به عنوان دست‌نشانده آمریکا تلقی می‌شوند ، امتناع می‌کنند .
Faridoon Khwazoon ، معاون مدیر اجرایی عبدالله عبدالله ، گفت که خلیل زاد در حال توضیح دولت در مورد همه تحولات در مذاکرات است .
Khwazoon گفت : " اکنون مذاکرات صلح با شدت کامل ادامه دارد . ما به مذاکرات صلح نزدیک‌تر می‌شویم و امیدواریم شاهد گفتگوهای مستقیم صلح میان طالبان مسلح و دولت باشیم ."
اشرف غنی ، رئیس‌جمهور ، در یک سخنرانی تلویزیونی روز دوشنبه سعی کرد به افغان‌ها اطمینان دهد که هیچ معامله‌ای بدون آگاهی و مشارکت کامل صورت نمی‌گیرد .
غنی گفت : " تعهد ما تامین صلح و جلوگیری از هر فاجعه‌ای ممکن است .
طالبان از سال ۱۹۹۶ تا زمانی که حمله به رهبری آمریکا در پی حملات ۱۱ سپتامبر به رهبری آمریکا بر افغانستان حاکم بود ، بر افغانستان حکمرانی کردند . زنان عمدتا ً به خانه‌های خود محدود بودند و اقلیت‌های مذهبی مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفتند .
شادی خان سیف ، تحلیلگر افغان ، می‌گوید که ساکنان روستایی که بسیاری از آن‌ها سال‌ها تحت حاکمیت طالبان زندگی کرده‌اند ، " به سادگی " خواهان صلح هستند . در عوض ، " افغانستانی‌ها بیشتر نگران حفظ حقوق و آزادی‌های خود هستند ."
در کابل ، بسیاری از کسانی هستند که خواهان صلح هستند ، اما در مورد چارچوب روند صلح تردید دارند . سردار محمد ، یک مغازه‌دار ، گفت که توافقنامه صلح میان آمریکا و طالبان نمی‌تواند مفید باشد .
او گفت : " تا زمانی که مردم Afghanistan's در مذاکرات حضور نداشته باشند .
آژانس‌های جاسوسی شک دارند که کره‌شمالی سلاح‌های هسته‌ای را تحویل خواهد داد
از چپ ، کریستوفر Wray ، رئیس CIA ، Gina Haspel ، رئیس سازمان سیا و مدیر اطلاعات ملی ، دانیل Coats ، در روز سه‌شنبه ۲۹ ژانویه ۲۰۱۹ در برابر کمیته اطلاعات مجلس سنا در واشنگتن به شهادت رسیدند . ( عکس از آسوشیتدپرس / خوزه لوئیس Magana )
۲۹ ژانویه ۲۰۱۹
مصاحبه مطبوعاتی اسوشیتد پرس با رابرت برنز
واشنگتن - نهاده‌ای اطلاعاتی ایالات‌متحده در روز سه‌شنبه به کنگره گفتند که بعید است که کره‌شمالی به طور کامل زرادخانه هسته‌ای خود را از بین ببرد .
منبع سایت

آردینی اوخو
پنجشنبه 15 فروردین 1398
بؤلوملر :

رحمت

0 گؤروش
یازار:‌

هزاران کارمند یک دادخواست را امضا کردند که مخالفت با شرکت گوگل در این پروژه را نشان می‌داد . بنا بر گزارش‌ها , ده‌ها نفر نیز استعفا دادند .
" بیگ اضافه می‌کند که در حالی که دولت چین , مانند همتای چینی اش , به شدت وابسته به بخش فن‌آوری ملی اش است , در مورد پروژه‌های جنجالی چین کم‌تر ننگ وجود دارد .
او گفت : " چین موانع کمتری برای پذیرش انصار الاسلام در ارتش دارد , زیرا به اندازه یک لکه ننگ اجتماعی که به مصرف آن‌ها وابسته است , وجود ندارد . " " در حالی که روی هوش مصنوعی تمرکز می‌کنیم تفاوت در این دیدگاه فراتر از هوش مصنوعی است , بلکه به طور کلی تکنولوژی است . آمریکایی‌ها به طور متوسط نسبت به مزایای تکنولوژی بسیار شکاک هستند . "
" [ t ] در اینجا تلاش‌های مشترک در کاره‌ای بین بخش فن‌آوری ایالات‌متحده و پنتاگون وجود دارد , حتی اگر برخی پروژه‌ها مانند مدیریت پروژه , واکنش شدید دیده‌اند و به پایان رسیده‌اند . دلایل اولیه ترس از استفاده از هوش مصنوعی و رباتیک برای کاربردهای نظامی و این واقعیت است که بسیاری در دره سیلیکون با چنین تلاش‌هایی مخالف هستند . "
باور بر این است که شکاکیت در دفاتر و فضاهای کاری مشترک دره سیلیکون بالا می‌رود , جایی که بسیاری از شرکت‌ها مانند گوگل , apple و دیگران را به عنوان نهاده‌ای جهانی می‌بینند و به هیچ دولت خاصی مدیون نیستند .
واشنگتن ناامیدانه به نظر می‌رسد که با کار تکنولوژی بزرگ هم‌کاری کند , چرا که برای امنیت ملی حیاتی است . طبق گزارش اخیر واشنگتن‌پست , دولت در حال تلاش برای جلب اعتماد مهندسان نرم‌افزار است که ممکن است در مورد آن با پروژه اصول آی آی که اکتبر گذشته توسط هیات نوآوری وزارت دفاع پنتاگون اجرا شد , محتاط باشند . همچنین در ماه اکتبر , مقامات دفاعی با حدود یک دوجین از کارشناسان هوش مصنوعی در هاروارد ملاقات کردند که در آن درباره نگرانی‌ها درباره حریم خصوصی و پاسخگویی انسانی برای اقدامات انصارالاسلام بحث کردند .
یک مقام پنتاگون که در این برنامه شرکت داشت به ستون نویس پست , دیوید ایگناتیوس , گفت : " اگر قرار است در قرن بیست و یکم زرادخانه دموکراسی باشیم , باید نشان دهیم که ما آرمان‌های داریم و آماده ایم تا برای آن‌ها بایستیم . " " کافی نبود که بگوییم " هی , ما آدم‌های خوبی هستیم , ما آمریکایی هستیم . باید درونگرا باشیم . "
نگرانی دیگر در واشنگتن توانایی چین در استفاده از فن‌آوری هوش مصنوعی در غرب است . دولت همچنین به راه‌هایی برای نمایش دانش آموزان و دانشمندان چینی اشاره کرده‌است که برای مطالعه و تحقیق می‌آیند .
مهم‌تر از همه , دولت نمی‌خواهد خود را در پشت چین و توسعه آن برای استفاده نظامی بیابد .
بیگ می‌گوید : " چالش در اینجا این است که به دلیل کاربرد دوگانه آی آی , واشنگتن با تلاش برای توسعه یک استراتژی برای محدود کردن پذیرش نظامی هوش مصنوعی چین , ریسک‌های رقابتی تجاری در بخش آی آی را تضعیف می‌کند . " بهترین راه‌حل برای مشکل ممکن است در واقع مذاکرات کنترل تسلیحات و / یا تلاش برای خارج کردن از آن باشد - - هر دوی آن‌ها دام‌های خود را دارند . "
تحلیلگر مترقی اضافه می‌کند که با وجود پیشرفت‌های چین , نیازی به نگرانی نیست .
او می‌گوید : " [ w ] نمی‌تواند کاملا ً پیشرفت هوش مصنوعی چین را منزوی کند - - بویژه اگر آن‌ها از ایالات‌متحده پیشرفته‌تر باشند - - از دیگر مزایای کیفی کشور ما . " " توسعه نظامی چین در بسیاری از این مناطق در پس ایالات‌متحده باقی می‌ماند و هوش مصنوعی به تنهایی شکاف را کاملا ً جبران نخواهد کرد . "
صلح با طالبان ? هشدار ترامپ در مورد خطرات خروج از افغانستان
در این عکس , سربازان ارتش ملی افغانستان در طی تیراندازی در آکادمی نظامی افغانستان در کابل افغانستان یک مانور انجام می‌دهند . ( عکس از آسوشیتدپرس / رحمت گل )
ادامه جدول
آسوشیتد پرس
واشنگتن - ترامپ ادعا می‌کند که پیشرفت در مذاکرات با طالبان باعث ایجاد ترس حتی در میان هم پیمانان رئیس‌جمهور شده‌است که ناشکیبایی او نسبت به جنگ در افغانستان باعث خواهد شد که سربازان به زودی عقب‌نشینی کنند و کشور را در معرض خطر بازگشت به همان شرایط بی‌ثبات قرار دهند که این حمله را در وهله اول برانگیخت .
منبع سایت

آردینی اوخو
پنجشنبه 15 فروردین 1398
بؤلوملر :

اوت

0 گؤروش
یازار:‌

این شهر یکی از شهرهای ژاپن است . , and a . او در ماه اوت به ارتش پیوست و از ژانویه تا سپتامبر ۲۰۱۱ به افغانستان اعزام شد .
رایلی , یکی از بومیان آمریکا , در ماه ژانویه به ارتش پیوست و در ماه ژوئن به فورت سعادت رسید .
فورت سعادت در بیانیه‌ای گفت : " ما از طرف کل لشکر زرهی و خانواده سعادت تیم , تسلیت خود به خانواده‌های هر دو سرباز را گسترش می‌دهیم . " ما دو تن از اعضای خانواده مان را از دست داده‌ایم . "
ناوگان دریایی و فرودگاه بین‌المللی تعمیر فرودگاه
ارزیابان تفنگداران دریایی به بازسازی باند قله کوه با یک باند فرود زمینی در جزیره بابانوئل کالیفرنیا کمک می‌کنند . جمعه , جمعه قلی بردی . در مورد تفنگداران دریایی و ملوانان در این ماه در این جزیره تحت یک توافق با نیروی اعزامی دریایی من در کمپ پندلتون و سازمان حفاظت از جزیره گرگ‌ها شروع به کار کردند . ( عکس از آسوشیتدپرس / دیمین لوب )
ادامه جدول
اریکا یکم ریچی
" لانگ آ یلند , کالیفرنیا - - بیش از دو هفته است که " نیکول نیکول " یک گروه تفنگداران دریایی و یک گروه نیروی دریایی را هدایت کرده‌است که وظیفه بازسازی یک باند ۱۷ ساله در فرودگاه جزیره کانال در آسمان را برعهده دارند .
تفنگداران و سربازان دریایی در چادرها در نزدیکی فرودگاه زندگی می‌کنند . تنها راه دسترسی , جاده باریک پر پیچ‌وخم است که با درختان اکالیپتوس که به عنوان موانع کاهش شیب عمل می‌کنند , هم‌مرز است . در این شهر دیدگاه‌های دراماتیک وجود دارد که سالانه میلیون ‌ها توریست را به خود جذب می‌کند و اقیانوس آرام .
هر روز در مورد تفنگداران دریایی - - مهندسان مبارز , اپراتورهای تجهیزات سنگین و ارزیابان - - شروع به جلسه توجیهی , گرفتن چو و کار بر روی باند پرواز - فوت کردند . ماموریت آن‌ها : ساخت یک باند جدید که حداقل سه سال طول می‌کشد . انتظار می‌رود این پروژه تا پایان ماه مارس تکمیل شود .
جانی بکوف گفت : " من خیلی خوشحال هستم و به تفنگداران و کاری که انجام می‌دهند افتخار می‌کنم . "
اردوگاه دریایی و دریایی مشابه پایگاه عملیاتی است که معمولا ً در طول گسترش جهانی یا ماموریت‌های کمک‌های انسان‌دوستانه استفاده می‌شود . چادرها پر از cots هستند و ژنراتورهای برق , تاسیسات نگهداری و سیستم‌های مخابراتی وجود دارند .
از اوایل ژانویه حدود ۱۰۰ ملوان و ملوان یاغی در باند فرودگاه کار کرده‌اند . آن‌ها زمین را حفاری کرده‌اند , محل و فرم‌های آماده برای ریختن بتن را بررسی کرده‌اند .
تا روز جمعه بیست و پنج تکه سنگ بزرگ بتن ریخته و بیش از پیش برای رفتن آماده بود . نیروی دریایی و نیروی دریایی اولین تلاش در ایالت کالیفرنیا و فرودگاه عمومی آن است .
این کار به ما اجازه می‌دهد تا با جامعه شریک شویم و کاری بسیار مفید انجام دهیم . " این به آن‌ها این امکان را می‌دهد که سال‌ها از باند فرودگاه استفاده کنند . این اولین باری است که یک واحد نیروی دریایی در حافظه جدید یک باند در کالیفرنیا ساخته‌است . "
پروژه برد - برد
پروژه باند فرودگاه, مشارکت عمومی / خصوصی بین تفنگداران دریایی , نیروی دریایی بریتانیا و سازمان حفاظت از دریا , یک برد - برد است . این پروژه در اواسط ماه دسامبر آغاز به کار کرد . این برنامه بخشی از برنامه آموزش آمادگی نوآورانه وزارت دفاع و منطبق با نیازهای جامعه با فرصت‌های آموزشی نظامی است .
برای سازمان حفاظت از جنگل , یکی از قدیمی‌ترین آن‌ها , پروژه جزیره جزیره را نجات می‌دهد . طی این سال‌ها , این سازمان به حفاظت از سازمان حفاظت از منابع طبیعی در حدود ۵۰۰ دلار در سال نیاز دارد . در ماه سپتامبر , بخش هوانوردی بخش هوانوردی کالیفرنیا به سازمان حفاظت از دریا گفت که برای ادامه کار فرودگاه به عنوان فرودگاه عمومی نیاز به یک طرح تعمیر بلند مدت دارد .
منبع سایت

آردینی اوخو
یکشنبه 11 فروردین 1398
بؤلوملر :

حمله

0 گؤروش
یازار:‌

به گفته نیروی هوایی , دو سال پس از اولین حمله ویژه عملیات‌های ویژه تحت مدیریت ترامپ , هوانوردان , بخشی از اسکادران عملیات‌های ویژه گردان در آن زمان , در طی هفته گذشته برای اقدامات خود در حمایت از وظایف مختلف علیه عملیات‌های تروریستی تحت عملیات ذاتی عملیات از صلیب متمایز شدند . این جوایز اولین بار توسط مجله نیروی هوایی گزارش شدند .
اعضای خدمه در این مراسم حضور داشتند :
ای .
" جاستین جاستین " خلبان هواپیما
سی . ای .
tech . آدام آدام اسمیت , ارزیاب ارزیاب
tech . آقای ساموئل گریفیث , ارزیاب ارزیاب
پرسنل , کریستوفر جونز , استاد دانشگاه
به گفته نیروی هوایی , در حالی که جزئیات ماموریت دقیق آن‌ها در شب به دست آمده‌است , نیروی هوایی اعلام کرد که شرایط به چالش کشیده شده‌است .
این خدمه که موسوم به آتش کشیدن آتش بودند , در زمان ماموریت , در زمان ماموریت , یک کماندوی مک کی جی او را خلبانی کردند .
براساس خبر رسمی منتشر شده از سوی نیروی هوایی در مورد این ماموریت , آن‌ها برای انتقال نیروهای داوطلب به محیط خشن و سوخت‌گیری مجدد هواپیما تلاش کرده بودند .
براساس این خبر , خدمه حتی تلاش کردند که یک شلنگ سوخت‌گیری را تعمیر کنند تا علاوه بر پاسخ به یک عقاب سلطنتی سقوط کند .
به گفته براد وب وب , فرمانده فرماندهی عملیات ویژه نیروی هوایی , در طی مراسم حمل و نقل هوایی چند هواپیما در حین سقوط هواپیما و در حال بدتر شدن هوا , در طی مراسمی در می‌دانی در فلوریدا . " در مواجهه با برنامه‌های مداوم در حال تغییر , وجود سرسختی , انعطاف‌پذیری و تعیین سرنوشت تفاوتی ایجاد کرد. "
این خبر گفت که خدمه به سرعت کار کردند تا به " آماده شدن برای " نه خدمه سرویس تخلیه " و به طور همزمان به " بازیابی … مواد اطلاعاتی بحرانی " کمک کنند .
در حالی که مقامات نیروی هوایی شرایط را مشخص نکرده بودند , ماموریت هوانوردان با حمله یمن همزمان شد که یک سیل نیروی دریایی را ترک کرد و شش غیرنظامی کشته و شش سرباز دیگر زخمی شدند.
در شب یکشنبه , در حمله‌ای که یکی از اعضای تیم را کشته و سه تن دیگر زخمی و سه تن دیگر زخمی شدند , تیم seal نیروی دریایی در حال نبرد و کشته شدن مبارزان یک گروه وابسته به القاعده در یمن بود.
وب گفت : " این شش نیروی هوایی شایستگی بسیار زیادی را نشان می‌دهند که من فکر می‌کنم کماندوهای هوایی " . علی‌رغم تمام مشکلات و علی‌رغم تمام آشفتگی‌ها با ماموریت , آن‌ها می‌دانستند که راهی وجود دارد و آن‌ها می‌خواهند آن را پیدا کنند . "
محتوای مرتبط :
دو خلبان افغانی برای جنگ داعش از یکدیگر عبور کردند .
کنترل‌کننده مبارزه با نیروی هوایی برای دلاوری در افغانستان
خدمه جنگنده ac - تانک به منظور جلوگیری از حمله طالبان افتخار کردند
یک اپراتور جنگی ویژه , ویلیام " رایان " به نام " رایان " اونز , ایلینویز , در طی عملیات جمع‌آوری اطلاعات و جمع‌آوری اطلاعات کشته شد . اونز در نبرد مسلحانه در شهر روستایی دور از پرت کشته شد .
ماهیگیر آن در یک حمله هوایی نابود شد .
پنتاگون در آن زمان اعلام کرد که این حمله تحت نظارت باراک اوباما , رئیس‌جمهور سابق , برنامه‌ریزی شده‌بود , اما شخصا ً توسط رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در اولین عملیات جنگی که به عنوان فرمانده جدید منصوب شد , مجاز بود .
وب گفت : " این چیزی است که من استاندارد کماندویی هوایی می‌نامم . " " زمانی که شرکای مشترک ما با ما کار می‌کنند , این چیزی است که آن‌ها باید انتظار داشته باشند و این چیزی است که آن‌ها دریافت می‌کنند. "
وی افزود : " آن‌ها عزم پست و صلاحیت افراطی دارند . آن‌ها سرسختی , استقامت و عزم دارند تا این کار را انجام دهند ; آن‌ها کماندوهای هوایی را دقیقا ً مانند این شش خواهند گرفت . "
منبع سایت

آردینی اوخو
یکشنبه 11 فروردین 1398
بؤلوملر :

تروریسم

0 گؤروش
یازار:‌

در همین حال ، گروه کردها نیز به متحد اصلی government's سوریه یعنی روسیه می‌رسد . احمد گفت که آن‌ها مسکو را برای مذاکرات احتمالی با دمشق آماده کرده‌اند . ۱۱ نقطه plan's شامل به رسمیت شناختن تمامیت ارضی Syria's و گنجاندن نیروهای تحت رهبری کرد در ارتش سوریه پس از یک توافقنامه سیاسی ایجاد یک دولت غیر متمرکز است . دولت سوریه گفته‌است که استقلال کردها را به رسمیت نمی‌شناسد .
احمد گفت : " ما به نکات اساسی نیاز داریم تا بتوانیم با آن‌ها معامله کنیم، هر چند هنوز مشخص نیست که آیا مذاکرات با دمشق برگزار خواهد شد یا خیر .
او گفت : " آنچه می‌بینیم این است که همه طرفین می‌خواهند همه چیز را همانطور که برای دوره پیش رو هستند حفظ کنند . "
او هشدار داد که گروه دولت اسلامی شکست نخورده است و می‌گوید که پس از خروج ایالات‌متحده ، سلول‌های مخفی می‌توانند " دوباره انرژی بگیرند " . شبه نظامیان تحت حمایت ایران نیز در شرق سوریه مستقر شده‌اند و در آنجا در کنار نیروهای سوریه می‌جنگند .
روز سه‌شنبه ، نیروهای تحت رهبری کرد در دولت اسلامی عراق و شام گفتند که شبه نظامیان در دو روستا یا حدود ۵ کیلومتر مربع ( ۲ مایل مربع ) شرق رودخانه فرات مخفی شده‌اند . سخنگوی مصطفی بالی گفت که مبارزان به رهبری کرد پیشرفت خود را کاهش داده‌اند ؛ چرا که هزاران غیر نظامی ، که بیشتر اعضای خانواده آن‌ها هستند ، هنوز در داخل گرفتار هستند .
کمیته نجات بین‌الملل روز سه‌شنبه گفت که بیش از ۱۰، ۰۰۰ نفر ، که بیشتر آن‌ها زن و کودک بودند ، از مناطق تحت کنترل خود در ISIS فرار کرده و به اردوگاه آوارگان در شمال رسیده بودند . وندی Taeuber ، مدیر منطقه منطقه‌ای ، گفت که افراد آواره که تازه آواره شده‌اند ، در وضعیت " ناامیدی " ، " گرسنه و dehydrated " بسر می‌برند . او گفت سازمان ملل تایید کرده‌است که حداقل ۱۲ کودک پس از رسیدن به اردوگاه یا در طی سفر خود کشته شده‌اند .
بررسی پرونده گوانتانامو در تاریخ ۱۱ سپتامبر به طور ناگهانی پایان یافت .
در این سه‌شنبه ، ۵ ژوئن سال ۲۰۱۸ ، که توسط مقامات نظامی آمریکا مورد بررسی قرار گرفت ، نیروهای نظامی در خارج از کمپ دلتا در مرکز بازداشت خلیج گوانتانامو در کوبا نگهبانی می‌دهند . ( عکس از آسوشیتدپرس / رامون Espinosa )
۳۰ ژانویه ۲۰۱۹
آسوشیتد پرس
پایگاه گوانتانامو BAY NAVAL ، کوبا - محاکمه پیش از محاکمه در تاریخ ۱۱ سپتامبر در پایگاه آمریکا در خلیج گوانتانامو ، کوبا ، به دلیل آنچه که یک مقام رسمی می‌گوید یک مساله پزشکی است که شامل قاضی نظامی می‌شود ، به پایان رسید .
رونالد Flesvig ، سخنگوی کمیسیون نظامی گوانتانامو ، گفت که قاضی ، سرهنگ کیت Parrella ، این پایگاه را ترک خواهد کرد . او جزئیات مساله پزشکی که به آنچه که به عنوان یک جلسه دادرسی یک هفته‌ای برنامه‌ریزی شده‌بود را فاش نکرد .
Parrella قرار بود روز چهارشنبه در پشت دره‌ای بسته جلسه داشته باشد تا شهادت یک مترجم سابق سازمان سیا در یک زندان مخفی را بگیرد که در آن حداقل دو نفر از این پنج متهم تحت آنچه که دولت آن را " افزایش " و برنامه بازداشت نامید ، دستگیر شده بودند . وکلای دفاع در روز سه‌شنبه استدلال کردند که جلسه دادرسی هنوز باز است .
حرکت judge's آخرین تاخیر بسیاری در روند مذاکرات طولانی در برابر خالد شیخ محمد بود که خود را طراح حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ و چهار متهم دیگر به تصویر کشیده‌است .
این پنج‌تن در ماه مه ۲۰۱۲ در برابر یک کمیسیون نظامی به اتهام وجود تروریسم و نزدیک به ۳، ۰۰۰ فقره قتل در نقض قوانین جنگ برای نقش‌های ادعایی آن‌ها به طرح‌ریزی و ارائه پشتیبانی لجستیکی به این توطئه محکوم شدند . آن‌ها در صورت مجرم شناخته شدن می‌توانند مجازات اعدام را به دست آورند .
تاریخ محاکمه تعیین نشده است . جلسه بعدی محاکمه پیش از محاکمه در ماه مارس در پایگاه کوبا برگزار خواهد شد .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 10 فروردین 1398
بؤلوملر :

پارک آبی

0 گؤروش
یازار:‌

تفنگداران دریایی برای اولین بار به پارک آبی حمله کردند .
تفنگدار دریایی با سی و یکمین تفنگدار دریایی اعزامی نیروی دریایی Unit's اره از طریق مانعی در طی مانور آموزشی ناحیه‌ای شهری در ۲۳ ژانویه ۲۰۱۹ در پایگاه نیروی دریایی هاوایی ، خلیج Kaneohe در هاوایی . ( عکس از تفنگداران دریایی ایالات‌متحده / اسحاق Cantrell )
۳۱ ژانویه ۲۰۱۹
ستاره‌های Stars و نوارها توسط وایت اولسون
fort SHAFTER ، هاوایی - - در یک روز معمولی ، جویندگان هیجان ، امثال گردباد ، آتشفشان Express و بیگ Kahuna را در پارک آبی Wild در حومه هونولولو در حومه شهر هونولولو کنار می‌کشند .
اما سه‌شنبه‌شب پس از اینکه بازدید کنندگان آن روز را ترک کردند ، پارک خالی ۲۵ هکتاری محل وقوع یک حمله ساختگی توسط تفنگداران دریایی و ملوانان در واحد اعزامی تفنگداران دریایی اوکیناوا بود که توسط ماموران پلیس محلی و افسران اداره پلیس هونولولو به هم متصل شده بود .
نیروی Raid دریایی - متشکل از حدود دو جوخه نیروی دریایی و تقریبا ً دوازده مامور اف بی آی - به طور مخفیانه محل تلاقی یک هدف " با ارزش بالا " را از بین بردند ، " تصرف یک معدن سنگ معدن برای چند روز شکار شد .
تک تیراندازان نیروی دریایی و اف بی آی که در بالای ایست بازرسی گردباد قرار داشتند ، به سمت هدفی که در مرکز پارک قرار داشت شلیک کردند - - چهار تا چهار ضربه به سمت سر .
این حمله یک تمرین آموزشی شهری روزانه ۱۱ روزه را به پایان رساند که بخش‌هایی از آن در پایگاه نیروی دریایی هاوایی ، Barbers پوینت ، Dillingham Airfield و سگ‌های جنگ Airsoft و Proshop برگزار شد که با استفاده از guns مجهز به تجهیزات شبیه‌سازی نظامی را فراهم می‌آورد .
به عنوان تنها MEU که به طور دائم به سمت جلو حرکت می‌کند ، سی و یکم اولین پاسخ‌دهنده برای شرایط بحرانی در مناطق هند و آرام است و به طور معمول هم‌کاری نزدیکی با آژانس‌ها در کشورهای دیگر در طول بلایای طبیعی و کمک‌های انسان‌دوستانه دارد .
این اولین باری بود که سی و یکمین دوره آموزشی ، آموزش شهری واقع گرایانه در هاوایی را تجربه کرد . این برنامه به طور معمول در گوام انجام شد ، اما بعد از اینکه جزایر ماریانا توسط طوفان Mangkhut در ماه سپتامبر و Typhoon Yutu در ماه اکتبر مورد اصابت قرار گرفتند ، برنامه ریزان به هاوایی نگاه کردند .
کاپیتان اردن وارگاس ، فرمانده گروهان در حمله روز سه‌شنبه night's ، گفت : " این فرصت بزرگی بود " که مهاجمان در حال آماده شدن برای گرفتن " زندانیان " خود برای بازجویی به مقر FBI در آن حوالی بودند .
او گفت : " به عنوان یک فرمانده گردان شناسایی ، it's خوب است که یک‌بار در یک زمان از اوکیناوا خارج شود و نگاه متفاوتی را ببیند و به هاوایی ظاهر متفاوتی دارد .
او با اشاره به شکایات مداوم برخی ساکنان محلی در مورد فعالیت‌های نظامی ایالات‌متحده در آنجا گفت : " هاوایی آموزش بسیار واقع گرایانه خوبی ارائه می‌دهد که ما فقط می‌توانیم به خاطر حساسیت‌های احتمالی در اوکیناوا انجام دهیم " .
پرسیده شد که آیا او جنبه‌های منفی آموزش شهری در هاوایی را دیده‌است یا خیر ، وارگاس خندید .
" نه واقعا ؛ نه این که تا به حال دیده باشم . من شنیده‌ام که یکی از تفنگداران دریایی می‌گوید که he's از ماندن در هاوایی ناراحت است ."
این آموزش ، نیروی دریایی را با تکان دادن آن‌ها به مناطق ناآشنا و در عین حال واقع گرایانه شهری برای سناریوهایی که در آن‌ها باید با ماموران مجری قانون محلی ارتباط برقرار کرده و با یکدیگر هم‌کاری کنند ، به چالش می‌کشد .
یک سری حملات شبانه در sites در Oahu منجر به اوج رویداد در پارک آبی شد . در روز دوشنبه ، یک تیم شناسایی پارک آبی را در طول ساعات کاری برای بررسی سایت‌هایی که احتمالا ً هدف با ارزش بالا برگزار خواهد شد ، رد کرد .
روز سه‌شنبه ، نیروی Raid دریایی مجهز به عینک‌های محافظ شبانه ، از تپه‌ای در عقب پارک بالا رفت و به آرامی به ساختمان هدف بالا رفت و انفجاری ایجاد کرد که آن‌ها در را شکستند .
آموزش شهری واقع گرایانه در اوایل سال آینده با برنامه‌هایی برای یک دوره آموزشی متناوب بین اینجا و گوام آغاز خواهد شد .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 10 فروردین 1398
بؤلوملر :

سرازیر

0 گؤروش
یازار:‌

Lawmaker scolds پنتاگون به عنوان هزاران سرباز دیگر به مرز
رئیس کمیته خدمات مسلح مجلس در روز چهارشنبه نامه تندی را به وزیر دفاع کشور ارسال کرد و آنچه را که او به عنوان عدم شفافیت در مورد تعداد نیروهای آمریکایی که در مرز ایالات‌متحده - مکزیک عمل می‌کنند ، به هم کوبید .
آدام اسمیت ، D - شستشو . وزیر دفاع ، پاتریک shanahan ، به سرپرست وزارت دفاع گفت که او " عمیقا " با شهادت وزیر دفاع برای سیاست جان Rood در طول جلسه دادرسی روز سه‌شنبه در مورد حمایت Department's دفاع در امتداد مرز جنوب غربی دچار مشکل شده‌است . پس از اینکه وزارت امنیت داخلی درخواست کمک به این ماموریت را کرد ، هزاران نفر از نیروهای نظامی در آنجا مشغول به کار هستند و این تعداد تا هزاران نفر افزایش خواهد یافت .
اما اسمیت در نوشتن اطلاعات با کمیته در مورد تصمیم DoD's برای افزایش تعداد نیروهای نظامی در امتداد مرز تا چند هزار نفر ناموفق بود . این برنامه توسط shanahan در همان روز اعلام شد .
اسمیت در بیانیه‌ای در مورد این نامه گفت : " من عمیقا ً نگران این هستم که شاهدان افزایش آتی پرسنل ، ذخیره و پرسنل وظیفه فعال را فاش نکردند ، اگرچه ما از آن‌ها چندین بار در طی یک جلسه دو ساعته از آن‌ها سوال کردیم ، علی‌رغم این حقیقت که وزیر دفاع در حال آشکار کردن افزایش تعداد پرسنل در همان روز بود . این بهترین اشتباه در قضاوت و در بدترین حالت عدم صداقت بود ."
یک مقام رسمی پنتاگون از پرداختن به سوالات چندی در مورد این نامه از Military.com - - از جمله یک دیدگاه درباره شفافیت در زمان ارائه کنگره و عموم با تعداد نیروهای درگیر در ماموریت‌های نظامی در سراسر جهان - - - - - - - بیان کرد که آن‌ها در خصوص ارتباطات ممتاز میان دبیر اجرایی و اعضای کنگره اظهار نظر کرده‌اند ."
Smith این گونه استدلال کرد که Rood " فرصت کافی " برای اظهار نظر در مورد ماموریت مرزی داده شد . در حالی که او در مورد اجرای موانع و روش‌های نظارت اضافی شهادت داد ، Rood هیچ اشاره‌ای به برنامه‌هایی برای افزایش تعداد پرسنل نظامی درگیر در این ماموریت نکرد .
اسمیت گفت که shanahan از آن زمان جزئیات بیشتری در مورد آنچه که ۳۵۰۰ سرباز در زمان رسیدن به آنجا در مرز انجام خواهند داد ، ارائه کرده‌است . و اگرچه اسمیت گفت که او از تمایل secretary's برای بحث در مورد این مساله قدردانی کرده‌است ، درخواست تلفنی " جایگزینی برای شفافیت قبل از کنگره و صراحت عمومی نیست ."
" آیا امتناع آن‌ها برای بحث در مورد آنچه که انجام می‌دهند نشان می‌دهد که این سیاستی است که آن‌ها بر این باورند که آن‌ها نمی‌توانند در یک جلسه علنی عمومی قبل از کمیته کامل خدمات مسلح دفاع کنند ، که در آن همه ۵۷ عضو این فرصت را دارند که سوالات خود را بپرسند ؟ او پرسید
اسمیت در این نامه به shanahan گفت که از زمان آغاز ماموریت مرزی در ماه اکتبر ، پنتاگون همیشه " به طور مداوم کند بود تا " به سوالاتی در مورد تعداد پرسنل درگیر شده پاسخ دهد .
عضو کنگره گفت : " این تخطی از تعهد مدیران اجرایی برای شفاف بودن با کنگره است که تحت نظارت ، تصویب ، و تامین بودجه عملیات‌های آن است ." همچنین پرسش‌هایی در مورد اینکه آیا این اداره فکر می‌کند که آیا این اداره فکر می‌کند که سیاست ارسال نیروهای اضافی به مرز به حدی ناموجه است که آن‌ها نمی‌توانند از افزایش عمومی دفاع کنند ."
تصمیم به ارسال هزاران سرباز آمریکایی به مرز جنوبی یک مساله بحث‌برانگیز بوده‌است . برخی این حرکت را یک شیرین‌کاری سیاسی از سوی رئیس‌جمهور دونالد ترامپ پیش از انتخابات ماه نوامبر خواندند . ترامپ عنوان کرده‌است که پرسنل اضافی ، همراه با یک دیوار مرزی ، برای بیرون نگه داشتن مهاجران غیرقانونی " که به کشور سرازیر می‌شوند ، ضروری هستند ."
طبق آمار ارائه‌شده از سوی گمرک و حفاظت از مرزها ، تعداد افرادی که در مرز دستگیر شده‌اند - - یک معیار رایج برای سنجش میزان ورود غیرقانونی مردم به آمریکا ، طبق گزارش نیویورک‌تایمز - - در طول دو دهه گذشته کاهش‌یافته است .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 10 فروردین 1398
بؤلوملر :

بازی

0 گؤروش
یازار:‌

سرباز گارد ساحلی در نزدیکی بندر هلندی می‌میرد
منطقه گارد ساحلی " داگلاس مونرو " در ۲۴ جولای در پارک ملی خلیج یخچال در آلاسکا حرکت می‌کند . خدمه داگلاس مونرو به پرسنل خدمات پارک ملی خلیج یخچال در نجات ۴ نفر که در آب‌های خشن واژگون شده بودند , کمک کردند , اما هر چهار سرنشین آن را به ساحل رساندند .
۲۹ فوریه
مطبوعات وابسته
سی ان ان , آلاسکا ( ap ) - مقامات فدرال و محلی در حال تحقیق درباره مرگ یک تن از افراد گارد ساحلی در یکی از بنادر این جزایر هستند .
دیلی میرور " دیلی میرور " ( دیلی میرور " ) گزارش داد که در قسمت غربی جزیره " لانگ آ " در نزدیکی بندر هلندی , " اتان " کشته شده‌است .
ویرجینیا از ساحل ویرجینیا واقع در ویرجینیا بود . بندر اصلی کشتی است .
آخرین آخر هفته مونرو در بندر هلندی برای تعمیرات قرار داشت . پس از بازگشت از آزادی , گارد ساحلی و اداره پلیس و آتش‌نشانی به جستجو پرداختند .
در روز یکشنبه , جستجوگران پاسخی ندادند . در یک کلینیک , پاسخ دهندگان تنفس مصنوعی را انجام دادند .
علت مرگ تعیین نشده است .
گارد ساحلی : قایق با پوند کوکائین کشف‌شده در میامی
گارد ساحلی کوکائین
در این عکس که توسط گارد ساحلی گارد ساحلی , نگهبانان ساحلی و نگهبانان ساحلی روی تخته برش تهیه شده‌است آماده انتقال کوکائین در سن دیگو می‌شود . ( کلاس کوچکی از کلاس پاتریک کلی از طریق ap ) - - اسوشیتد پرس
۲۹ فوریه
مطبوعات وابسته
میامی
در بیانیه‌ای , گارد ساحلی اعلام کرد که این قایق تفریحی در روز پنج شنبه در آب‌های اقیانوس اطلس و در حدود ۴۵ کیلومتری در شرق خلیج گواتر , متوقف شده‌است .
یک مرد مسلح در زیر پتو مخفی‌شده و مواد مخدر در اتاق موتور کشتی بودند . نگهبان ساحلی گفت که این مرد محکومیت‌های قبلی قاچاق مواد مخدر و یک حکم بازداشت فعال را داشت .
جان مگان دین گفت دو نفر توسط مقامات دولتی بازداشت شده‌اند . پرونده به مهاجرت غیرقانونی و بازرسان امنیت داخلی تبدیل شده‌است .
کشف گنجینه سواحل جرسی در سال گذشته
سرباز جنگ کره در میخانه " جرسی " پیانو می‌نوازد
فرانکی انگشتان مشتریان را در مشروب‌فروشی ساحلی جرسی با پیانو سرگرم می‌کند . ( گتی ایماژ)
۲۹ فوریه
آسوشیتدپرس : جری نو
یک دستش را روی عصا خم کرده و دیگری بالش را حمل می‌کرد . جمعیت ناهار روز جمعه در مهمانخانه چنگال خرچنگ شروع به وزوز کرد .
فرانک چرچیل درست به موقع به آنجا رسید .
کهنه‌کار جنگ کره اکنون در حال پرواز است و پاهای او بسیار کندتر از آن است که عادت داشتند . اما دست‌هایش ? آن‌ها هنوز پر از جادو هستند .
برای دو ساعت و نیم دقیقه بعد, " فرانکی انگشتان " مشروب‌فروشی را با موسیقی بدون وقفه پر کرد , از آهنگ‌های میهن پرستانه گرفته تا استانداردهای جاز تا سیناترا , آهنگ‌های الویس و تلویزیونی . زمانی که بیل تز , که به خاطر این کار از ناحیه ویل ون پایین می‌آمد , یک چیز ایتالیایی , فرانکی , و دو دین دیگر مارتین کلاسیک را درخواست کرد .
تنها وقفه او برای چک کردن گوشی تلفن همراه او بود .
" آیا خسته شدم ? بعد از آن گفت : " آره خسته‌ام . "
پس چگونه این کار را می‌کند ?
او با طعنه گفت : " من به یک اتحادیه تعلق ندارم . " " هیچ قانون اتحادیه نیست. "
فرانکی ین گنج ساحل جرسی است . او در طول سال‌ها جمعیت را سرگرم کرده بود , از جمله افرادی که در چنگال خرچنگ قرار داشتند . هفته‌ای پنج بعد از ظهر را بازی می‌کرد , اما حالا به سراغ تکرار مجدد رفت .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 10 فروردین 1398
بؤلوملر :

ناوگان

0 گؤروش
یازار:‌

یکی از چهار نفری است که با تایمز درباره مشکلات قالب در MacDill صحبت کردند ، در شرایطی که شوهرانشان هیچ وقت از نگرانی نام نبرده اند که انجام این کار به شغل نظامی آن‌ها لطمه خواهد زد.
جنیفر Tindoll گفت که برخورد با مشکل قالب یک ناراحتی جدی برای خانواده‌اش بوده‌است ، در حالی که Candice Cochrane گفت که او از واکنش Bay's Harbor به her راضی است .
Like لنز - همسر یک افسر نیروی هوایی غیر سفارشی - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -.
او گفت لنز لنز ۳۴ ساله در ماه اکتبر برای درمان قالب وسیع در خانه دو طبقه خود درخواست کمک کرد ، اما خلیج هار بر تنها درمان نسبی را فراهم کرد . بنابراین کیت کیت‌های زایمان خود را خرید و نتایج را برای شرکت فراهم کرد .
خلیج هار بر توافق کرده‌است که مسکن موقت خانواده را تامین کند و اجازه دهد او اجاره خود را با شرکت قطع کند، اما تنها در صورتی که خانواده توافقنامه عدم افشا را امضا کنند که آن‌ها را از صحبت در مورد مشکلات خود منع می‌کند .
Lenz گفت : " من با وجدانم موافق هستم و می‌خواهم بگویم که هیچ خانواده دیگری نمی‌تواند آنچه را که ما از آن عبور کرده‌ایم را انجام دهد ."
بعدا ً، این شرکت از این تقاضا صرف‌نظر کرد .
ماتیو لوئیس ، مشاور تامپا ( تمپا ) که در مسائل مربوط به سلامت قالب تخصص داشت ، هم نورکوئیست و هم Lenz خانواده را مورد بررسی قرار داد . او گفت که به نظر می‌رسد بیماری‌ها از طریق نوردهی قالب ایجاد می‌شوند .
او به اصل مبدا اشاره کرد ، اما لوئیس گفت که در شش تا هشت ماه گذشته حدود دوازده خانواده MacDill را برای مسائل مربوط به بهداشت قالب مورد بررسی قرار داده‌است .
پیش از این شرکت مادر ---- Harbor ، سازمان Michaels of ، نیوجرسی ، از پاسخ دادن به سوالات مفصل در مورد میزان شکایت قالب در MacDill خودداری کرد .
شری Farris ، معاون مدیر منطقه‌ای ، به " راه‌حل موفق " مشکلات تجربه‌شده توسط چهار خانواده اشاره کرد که با تایمز صحبت می‌کردند و می‌گفتند : " این شامل ارائه ترتیبات زندگی جایگزین برای ساکنان زمانی است که باید به طور موقت برای تعمیرات تعمیر و نگهداری جابجا شوند ."
به گفته سروان سامانتا موریسون ، سخنگوی زن، مسئولان در MacDill نمی‌دانند که چند شکایت قالب وجود دارد ، فقط آن‌هایی که مستقیما ً به پایگاه زده‌اند .
سرهنگ Snelson به تایمز درباره اقدام این پایگاه در کسر امتیاز از خلیج هار بر در برنامه تشویقی عملکرد آن گفت : " به دلیل شکایت‌های جبران از سوی برخی از اعضای سرویس .
Snelson گفت : " امنیت و امنیت پرسنل پایه ما و خانواده‌هایشان در اولویت اصلی باقی می‌ماند و … رده‌بندی یکی از راه‌هایی است که میزبان نصب می‌تواند بازخوردی بر عملکرد پروژه مسکن پایه ارائه نماید ."
مشخص نیست که چه مقدار از یک ضربه مالی که برای خلیج بندرگاه به آن اشاره شده‌بود را مشخص نکرد ، اما Amie نورکوئیست آن را به عنوان اعتبار نگرانی‌های خود می‌بیند .
او گفت : " ما سپاسگزار هستیم که این مساله را تایید می‌کنند .
تفنگ glitchy ، نرخ دسترسی کم در دسترس ، اف - ۳۵ ، کشف سلاح‌های وزارت دفاع
ناوگان نیروی دریایی آمریکا اف - ۳۵ B با اسکادران هواپیماهای جنگنده Fighter ۱۲۱ در بالای سر بالای یک فرود عمودی در ایستگاه نیروی دریایی Corps ژاپن در ۱۳ ژوئن ۲۰۱۷ در پرواز است . ( نیروی دریایی ایالات‌متحده / جیکوب آ . Farbo
۱ فوریه ۲۰۱۹
Military.com | By Oriana Pawlyk
طبق گزارش دفتر تست Department's دفاع ، ناوگان جنگنده اف - ۳۵ هواپیماهای جنگنده مشترک اف - ۳۵ همچنان نرخ دسترسی به هواپیما کافی را ندارد .
براساس یک گزارش عملیاتی ، تست و ارزیابی اخیر ، این جنگنده نسل پنجم نسبت به سه سال گذشته یک روند " هموار " در نرخ ظرفیت داشته‌است . حتی با توجه به اینکه خدمات بر روی ابتکارات بهبود تمرکز دارند ، هنوز هم در دسترس پذیری بهتر قرار نمی‌گیرند " .
همانطور که در گزارش سال ۲۰۱۸ نوشته شده بود ، " دسترسی میانگین به ناوگان به ارزش هدف برنامه کم‌تر از ۶۰ درصد و در زیر ۸۰ درصد لازم برای انجام موثر [ آزمون و ارزیابی عملیاتی اولیه ، یا IOTE ] را برنامه‌ریزی کرده‌است . بلومبرگ برای اولین بار این خبر را گزارش کرد .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 10 فروردین 1398
بؤلوملر :

مدخل

0 گؤروش
یازار:‌

مقررات مندرج در چندین بخش از کتابچه راهنمای بخش پزشکی نیروی دریایی که استانداردهای فیزیکی برای معاینات پزشکی را پوشش می‌دهد, چندین شرایط سلامتی شامل سرطان را شامل می‌شود که می‌تواند اعضای خدمت را از دریافت کمیسیون‌ها رد صلاحیت کند .
بخش‌هایی از این فصل که شامل " تومور غده تیرویید یا سایر ساختارهای گردن است " را می‌خواند . "
جونز که در حال حاضر در حال مبارزه با مسائل مربوط به سلامتی خود است , سال گذشته از اسپنسر خواسته تا قانون اداره دفاع را که به استقرار کنت منجر شد بازبینی کند .
او در نامه‌ای به آثار اسپنسر نوشت : " من در حال نوشتن برای بررسی تغییر سیاست بالقوه در مورد استفاده از استانداردهای پزشکی اولیه در مورد استفاده از استانداردهای پزشکی " مدخل اولیه " در مقابل استانداردهای پزشکی نگهداری در مورد توده‌ها هستم . " من فکر می‌کنم این اقدامات ممکن است در حین منع تحرک بالا و فرصت‌های پیشرفت تبعیض‌آمیز باشد . "
اسپنسر به جونز متکی بود , چون نوشتن نیروی دریایی نمی‌توانست یک قانون اداره دفاع با عنوان استانداردهای پزشکی برای انتصاب , نام‌نویسی یا القا در خدمات نظامی را تغییر دهد , اما می‌توانست به فرآیند معافیت بپردازد که درخواست کنت را نیز متوقف کرد . قانون گذاران در روز جمعه همچنین به تبادل در نامه خود به نام‌های تجاری و اسپنسر اشاره کردند .
قانون گذاران نوشته‌اند : " به دانش ما , وضعیت معافیت وی در زمان مرگش در سوریه حل‌نشده بود . " " هنگامی که اعضای خدماتی مانند کنت کنت کنت به دنبال ادامه خدمت خود هستند , اما نیاز به چشم‌پوشی از انجام این کار دارند , ارائه ملاحظات موثر و متفکرانه به درخواست‌های آن‌ها ضروری است . "
قانون گذاران از اسپنسر خواسته‌اند تا بر روی تلاش‌های نیروی دریایی برای بازبینی مقررات برای اطمینان از یک مکانیزم مشخص برای درخواست تجدید نظر و استانداردسازی این فرآیند , به روز رسانی شود . آن‌ها همچنین خواستار به روز رسانی برنامه معافیت ویژه کنت هستند .
قانون گذاران همچنین خواستار گزارشی از مقامات نظامی درباره چگونگی ارتباط بین اعضای خدمت با استانداردهای نگهداری و استقرار در مقابل استانداردهای لازم برای ورود به خدمت هستند .
آن‌ها می‌نویسند : " ما اهمیت این تمایز را درک می‌کنیم , زیرا اجازه می‌دهد تا برخی از اعضای خدمات با چالش‌های پزشکی در یونیفرم بمانند و به ارتش ما نیز ادامه دهند , اگرچه آن‌ها صلاحیت پیوستن به یک نیروگیری جدید را ندارند . "
کنت بخشی از یک جامعه اطلاعاتی مرموز و مرموز بود . او از فورت مید استفاده کرد . مقامات نظامی گفته‌اند که , و بخشی از فعالیت‌های جنگاوری نوین نیروی دریایی است .
جو کنت گفت که او به عنوان بخشی از تلاش‌های بیشتر برای ردیابی بقایای داعش کشته شده‌است .
شانون کنت قرار بود تا آوریل بازگردد و امیدوار بود که در ماه ژوئن به مدرسه توسعه افسری برود و تحقیقات آکادمیک را به عنوان بخشی از برنامه راه‌اندازی وی در ماه اوت به تعویق بیندازد .
سال گذشته , نیروی دریایی ایالت کنت را از ادامه تحصیل دکترای خود رد صلاحیت کرد , زیرا او مبتلا به سرطان تیرویید بود . خانواده‌اش گفتند که غده تیروئید برداشته شد و سرطان آن سال درمان شد و پس از آن چندین اسکن نشان داد که او از بیماری خود آگاه است .
" اگر ما به اندازه کافی برای استقرار در جهان سالم باشیم , چرا ما آنقدر سالم نیستیم که به دنبال برنامه‌های افسری باشیم ? " شانون کنت در نامه‌ای به رئیس کمیته خدمات مسلح مجلس سنا , جان مک کین جمهوریخواه که در اواخر ماه اوت کشته شد , نامه‌ای نوشت . "
هفته گذشته , خانواده کنت به ویلیام موران , معاون عملیات نیروی دریایی , نوشت تا درخواست کمک وی در تغییر قانونی که ادعا می‌کنند برخی از پرسنل ثبت‌نام‌شده از افسران شدن را مسدود کرده‌است , شود .
منبع سایت

آردینی اوخو
شنبه 10 فروردین 1398
بؤلوملر :