soldiership

سکو

0 گؤروش
یازار:‌

" دنده فرود " پایین و قفل بود . خانم میشل تاکر , سخنگوی کاخ سفید , در روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت : " دنده چپ پایین بود و سمت چپ بالا بود . " وقتی [ هواپیما ] زمین را لمس کرد , سمت راست سقوط کرد … آن متوقف شد . "
تاکر گفت که مشخص نیست که چه خساراتی متحمل شده‌است . او افزود که تاثیر روی هواپیما احتمالا ً با گسترش جزیی دنده عقب کاهش می‌یابد .
مقامات گفتند که در هیچ نقطه‌ای پرسنل یا تماشاگران در خطر نبودند و خلبان خود از فرود پیاده شد .
تاکر گفت : " خلبان سالم به زمین نشست و کاری کرد که قرار بود در آن زمان انجام دهد . "
این حادثه ناگوار مورد بررسی قرار گرفته‌است . تاکر گفت که این فیلم که فرود اضطراری را انجام داده‌است موقتا ً کنار گذاشته خواهد شد تا مشخص شود چه اتفاقی افتاده‌است , اما پروازها بدون وقفه ادامه خواهند یافت .
این فیلم که در اوایل دهه ۱۹۷۰ توسط فرشتگان آبی وارد خدمت نیروی دریایی شد . در حالی که نیروهای دریایی هنوز هم به میراث زنبور عسل پرواز می‌کنند , با طرح‌هایی برای بازنشسته شدن ناوگان نیروی دریایی به عنوان جنگنده‌های اف . ای . بی .
گروه نمایش فرشتگان آبی متشکل از هشت هواپیما است که در سازنده‌ای با دقت در سراسر کشور پرواز می‌کنند . در سال جاری , این تیم قرار است چند تن از مردم را در مکان‌های غیر نظامی به نمایش بگذارد .
اگرچه فرشته‌ها یکی از برجسته‌ترین خلبانان نیروی دریایی هستند , تظاهرات‌ها کار خطرناکی هستند . در ماه جوئن جت بلو, مامور پلیس دریایی , به دنبال یک مسابقه تمرینی در نزدیکی ازمیر تنسی کشته شد .
وینچستر از دور جدیدی پرده‌برداری می‌کند که بهتر از آن عمل می‌کند . خاموشی مطلق
سه فشنگ فشنگ وینچستر جدید . کارتریج افسانه در روز برد نشان داده می‌شود که عبارتند از : " جلیقه کامل گندم کامل برای تیراندازی هدف ( بالا ) , گلوله نقطه‌ای بسیار شدید برای شکار گوزن ( مرکز ) , و یک پاورپوینت غیر دانه ( کف ) . ( متیو کاکس / ستاد )
ادامه جدول
نوشته متیو کاکس
لاس وگاس خاموشی و خاموشی به گفته مقامات شرکت .
تازه . این کارتریج افسانه به ویژه برای شکار گوزن در کشتارگاه طراحی شده‌است . food sci . خاموشی مطلق و a . "
ابزار گرد و غبار وینچستر قدیمی بود . این داستان در روز دوازدهم برای نمایش عکس برگزار می‌شود . ( متیو کاکس / ستاد )
او گفت : " این یک شکار خوک بزرگ خواهد بود . " " به طور کلی , یک کارتریج بسیار تطبیق‌پذیر بوده , بسیار سرکوب و سرکوب شده‌است . "
ای . همچنین قابلیت عقب‌نشینی کمتری دارد . وینچستر , . 1 . به گفته مقامات وینچستر .
ای . 1 . 1 . ~~~ ۲ . گیبسون گفت : یک گلوله کالیبر کوچک . گیبسون گفت که برای پرتاب هدف , گلوله نقطه‌ای بسیار شدید برای شکار گوزن و پاورپوینت - گندم در دسترس خواهد بود .
این برنامه در انواع سکوهای مختلف , از اقدام پیچ گرفته تا تفنگ‌های مد روز کار خواهد کرد .

منبع سایت

امور خارجه مشاور مسامحه مشاوره تحصیل در خارج از کشور شرایط جدید دانش‌آموختگان خارج از کشور در دندانپزشکی


آردینی اوخو
دوشنبه 20 اسفند 1397
بؤلوملر :

متهم

0 گؤروش
یازار:‌

معاون دادستان عمومی چاد ای . رئیس بخش مدنی بخش در بیانیه‌ای گفت . " پیمانکاران دولتی که به دنبال کسب سود از ارتش هستند با نتایج مناسبی مواجه خواهند شد . "
mo عزیز , یک وکیل به همراه آبراهام واتکینز , اشاره کرد که اسکان دولت ممکن است دریچه سد را برای کهنه سربازان ارتش باز کند تا پرونده‌های قانونی خود را علیه آزار و اذیت شخصی ثبت کند . با توجه به یک ارزیابی از مرکز کنترل و پیش‌گیری بیماری , وزوز گوش , شماره یکی از کارافتادگی کهنه سربازان قدیمی است ; این بیماری بر یک نفر در کل آمریکایی‌ها تاثیر می‌گذارد .
مواد و روش‌ها : این مطالعه به صورت مقطعی در سال ۱۳۸۸ انجام شد .
عزیز گفت : " صدها یا هزاران مورد دنبال خواهند شد . "
کارمندان سابق در ادعای تقلب در چند میلیونی شکایت می‌کنند .
ادامه جدول
ستاره و راه‌راه
کابل , افغانستان - - گروهی از شش سرباز قدیمی از دو شرکت پیمانکاری نظامی شکایت دارند و ادعا می‌کنند که صدها میلیون دلار برای کار در افغانستان از دولت گرفته بودند .
این ماه پس از یک تحقیق پنج ساله با طرح دعوی قضایی در شمال افغانستان ارائه شد . یک پیمان‌کار نظامی مستقر در هوستون , که یک پیمان‌کار نظامی مستقر در هوستون بود نیز به این موضوع اشاره کرد .
اتهامات تقلب توسط کارمندان پیشین اعلام شد . این گروه تحت قانون فدرالی شکایت کرد که به شاکیان خصوصی اجازه می‌دهد تا به نمایندگی از طرف دولت پرونده‌های صوتی را بایگانی کنند . شاکیان می‌توانند ۷۶ درصد از هر بودجه‌ای که دولت ممکن است بهبود یابد را دریافت کنند .
شش کارمند سابق پنج دعوی حقوقی جداگانه مطرح کردند , اما وکلای آن‌ها بر تلاش‌های خود بر روی یک کت و شلوار که توسط چارلز آر . شفرد , یک افسر سابق ارتش که چندین سال قبل از بازنشستگی به عنوان کاپیتان تریپ خدمت کرده بود و دنی پنجم . افسر اول , افسر بازنشسته ارتش با سابقه خدمت سربازی بود . هر دوی این دو شروع به کار برای فلوئور کردند و ادعا کردند که آن‌ها و دیگر شاکیان بعد از شکایت در مورد شیوه‌های شرکت اخراج شدند .
دفتر دادستان عمومی در کارولینای جنوبی از پیوستن به دادخواست در ماه اکتبر امتناع کرد که پس از آن ادعاهای مهر و موم شدند .
براساس اخبار گرینویل , که در گرینویل , که شرکت مستقر در تگزاس است , به این ادعاها پاسخ می‌دهد .
یک سخنگوی شرکت به این روزنامه گفت که اتهامات " نادرست و گمراه‌کننده " بوده و این شرکت مدرک قابل‌توجهی برای اثبات این موضوع دارد .
فلوئور خدماتی مانند تعمیر و نگهداری پایگاه را برای نیروی نظامی در افغانستان از زمان جنگ تحت برنامه تقویت مدنی لجستیک در افغانستان فراهم کرده‌است . پیش از آن , متراکم سازی خدمات تحت همان برنامه .
این طرح توسط اداره ارتش به عنوان وسیله‌ای برای برون سپاری پشتیبانی نظامی از پیمانکاران غیر نظامی در طول جنگ طراحی و اجرا شد . به گفته این کت و شلوار , این قرارداد پنج ساله به ارزش ۲ میلیارد دلار است .
این طرح دعوی گفت : " با توجه به کلاهبرداری خود , از همان آغاز درگیری در این بخش و در کل , مبالغ بیشتری استفاده کرد . " او همچنین متهم به استقرار هزاران تن از پرسنل غیر ضروری و دیگر اعمال غیرقانونی است .
منبع سایت

آردینی اوخو
دوشنبه 20 اسفند 1397
بؤلوملر :

صدا

0 گؤروش
یازار:‌

گارد ساحلی که تحت نظارت وزارت امنیت داخلی قرار دارد , به لطف خاموش‌کردن آتش , هیچ بودجه‌ای برای پرداخت اعضایش ندارد . اعضای گارد ساحلی یونیفرم پوش اولین چک حقوق خود را از دست دادند .
در همین حال , عملیات ادامه پیدا کرده‌است ; در حال حاضر , نیروهای گارد ساحلی به مدت شش ماه عازم اقیانوس آرام غربی برای حمایت از عملیات دفاعی ملی شدند و اعضای خانواده را در خانه عدم اطمینان از اینکه چک حقوق بعدی خواهد رسید , ترک کرد .
در یک پست انتخاباتی فیسبوک , بوون تاکید کرد که اقدام پیشنهادی موقتی است . او گفت که گارد ساحلی زمانی که تعطیلی دولت پایان یافت , می‌توانست به نیروی دریایی بپردازد .
بوون از صحبت در مورد این دادخواست امتناع کرد , او را به وجود آورد .
پاتن , دونده , به او گفت که او و بوون با هم به این ایده رسیده‌اند .
دردسترس بود و مردم می‌پرسیدند اگر چه اتفاقی می‌افتاد ? " من به قانون نگاه کردم , " یو . اس سی " , بخش ۴ . "
عنوانی که برای ایجاد گارد ساحلی فراهم می‌کند عبارت است از عبارت تعیین گارد ساحلی به عنوان یک سرویس در داخل کشور , به جز زمانی که به عنوان خدمت در نیروی دریایی عمل می‌کند .
این قانون می‌گوید : " براساس اعلام جنگ در صورت تمایل کنگره به اعلامیه یا زمانی که رئیس‌جمهور دستور می‌دهد, گارد ساحلی باید به عنوان خدمت در نیروی دریایی عمل کند و تا زمانی ادامه خواهد داد که رئیس‌جمهور به فرمان اجرایی , گارد ساحلی را به وزارت امنیت داخلی منتقل کند . " " در حالی که به عنوان یک خدمت در نیروی دریایی عمل می‌کند , نگهبان ساحلی باید تحت فرمان منشی نیروی دریایی باشد , که ممکن است به تغییر در عملیات‌های حفاظت ساحلی برای تحویل آن‌ها , تا حدی که این منشی توصیه می‌کند , با عملیات نیروی دریایی . "
به بیان ساده , قانون می‌تواند به رئیس‌جمهور اجازه دهد تا در هر زمانی , به هر دلیلی , گارد ساحلی را به نیروی دریایی منتقل کند . و از آنجا که نیروی دریایی , که تحت کنترل وزارت دفاع قرار دارد , هنوز هم پرداخت می‌شود , حرکت می‌تواند به پایان برسد .
در فیس بوک , طومار تصویری در عرض چند روز بیش از چند امضا به دست آورده‌است . اگر آقای دونالد ترامپ امضا کند , رئیس‌جمهور دونالد ترامپ باید به آن واکنش نشان دهد .
با برخی از بازنشستگان گارد ساحلی که برای اولین بار در ماه فوریه اولین بررسی خود را از دست داده‌اند , این دادخواست آماده است تا در روزه‌ای آینده بخار بردارد .
پاتن گفت : " این امید که ما می‌خواستیم از این مساله خارج شویم , شفافیت را افزایش داد و همچنین مردم می‌توانند اهمیت گارد ساحلی را بعنوان یک کل ببینند . " " امیدوارم که سران خنک‌تر … اما به اخبار گوش دهند , این اتفاق نمی‌افتد . "
پاتن گفت که او در نهایت طرفدار گارد ساحلی است تا به هر وسیله‌ای پرداخت شود .
او گفت : " ما در حال تماشای این وضعیت وحشتناک هستیم که در آن می‌بینیم مردم ما از توزیع مواد غذایی غذا می‌گیرند . " " رویداده‌ای مربوط به جمع‌آوری اعانه برای دریافت غذا یا پرداخت اجاره … ما برای همه مردم گارد ساحلی صدایی خواهیم بود .
بسیاری از افراد سابق در روزه‌ای اخیر در این خصوص صحبت کرده‌اند و به منظور نشان دادن خشم خود در برابر مخمصه گارد ساحلی , به منظور ابراز خشم خود از این مخمصه محافظت می‌کنند.
پاتن گفت که او و دیگر فرماندهان بازنشسته می‌خواهند صدایی برای رهبری گارد ساحلی فعال باشند , کسانی که به آنچه در مورد وضعیت موجود می‌توانستند بگویند محدود بودند .
فرمانده گارد ساحلی , کارل شولتز , سخنرانی خود را تقویت کرده‌است , با این حال , انتشار تصویری به حساب‌های وب سایت‌های ارتباط جمعی او که او آن را مجبور به کار بدون پرداخت " غیرقابل‌قبول " خواند . پیام او به سرعت ویروسی شد .
منبع سایت

آردینی اوخو
دوشنبه 20 اسفند 1397
بؤلوملر :

امور خارجه

0 گؤروش
یازار:‌

در بیانیه‌ای , رابرت وود , وزیر امور خارجه آمریکا , در بیانیه‌ای اعلام کرد که " va " تلاشی هماهنگ و شفاف برای بهبود دسترسی به مراقبت انجام داده‌است . "
او گفت : " این مطالعه تایید می‌کند که va پیشرفت قابل‌توجهی در بهبود دسترسی به مراقبت‌های اولیه و دیگر نواحی مهم مراقبت‌های ویژه داشته‌است . "
مطالعه مقطعی داده‌های زمان انتظار از تسهیلات و بیمارستان‌های خصوصی متمرکز بر مراقبت‌های اولیه , پوست , قلب و ارتوپدی در مناطق عمده کلان‌شهرها است .
یافته‌ها حاکی از آن بود که بین بخش خصوصی و میانگین زمان انتظار بیماران تفاوت آماری معنی‌داری وجود ندارد . ~~~ همچنین میانگین زمان‌های انتظار به طور معنی‌داری کم‌تر از زمان انتظار بود .
این مطالعه می‌گوید : " به طور متوسط , متوسط زمان انتظار در بیمارستان‌های دولتی در مقایسه با شرکت‌های خصوصی در بخش خصوصی , 17 روز بوده‌است . " "
این مطالعه با عنوان " مقایسه زمان‌های انتظار برای بیماران جدید بین بخش خصوصی و اداره امور پزشکی جانبازان " بر داده‌های زمان انتظار ارایه‌شده توسط شرکت جست و جوی سازمان va و محاسبه بخش خصوصی با استفاده از روش " فروشنده مخفی " در نزدیک دفاتر خدمات پزشکی در مناطق شهری متکی بود .
در تحقیق جمع اسلامیه گفت : " برای خریداران مخفی , مراکز تحقیقاتی در mh , دفاتر پزشکان را درخواست کردند تا اولین فرصت در دسترس برای قرار ملاقات با بیمار جدید را بگویند . "
" این اولین دسترسی به عنوان زمان انتظار ثبت شد . در این مطالعه آمده‌است : " با این حال , رکورد و ثبت داده‌ها زمان انتظار را برنامه‌ریزی کرده‌است که ممکن است منعکس‌کننده نزدیک‌ترین قرار ملاقات باشد . "
این گزارش همچنین اشاره کرد که مناطق روستایی و مراقبت پیگیر از تحلیل خارج شدند و گفتند که " مطالعات پی‌گیری برای تجزیه و تحلیل دسترسی به کل مراقبت بهداشتی ضروری هستند " زیرا تقریبا ً یک چهارم سربازان قدیمی در مناطق روستایی زندگی می‌کنند .
نتیجه‌گیری کلی این گزارش این بود که " به نظر می‌رسد دسترسی به مراقبت در داخل امکانات و تسهیلات در بخش خصوصی بهبود یافته‌است و به نظر می‌رسد که دسترسی به بخش خصوصی برای برخی از تخصص‌های مورد ارزیابی ارزیابی شده‌است " .
این فیلم توسط رسوایی‌های زمانی و ادعاهای دستکاری در مرکز پزشکی va در فونیکس , آریزونا , به لرزه درآمد . گزارش " جمع اسلامیه " گفت : " این حادثه اعتبار و درک عمومی را در رابطه با ناتوانی سیستم بهداشت و درمان به موقع ایجاد کرد . "
دولت از آن زمان برای بهبود دسترسی و کاهش زمان انتظار تلاش کرده‌است .
در این گزارش آمده‌است : " شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه این تلاش‌ها دسترسی به مراقبت‌های پزشکی را بهبود بخشیده‌است , از جمله گزارش‌ها حاکی از آن است که ۶۵ درصد از بیماران در همان روز به عنوان انتصاب درخواست شده‌اند . " با این حال , علی‌رغم این تلاش‌ها , کفایت دسترسی به مراقبت و درمان هنوز نامشخص باقی مانده‌است . "
در نتیجه رسوایی‌های مالی , برنامه انتخاب برای توسعه گزینه‌های مراقبت خصوصی برای سربازان قدیمی آغاز شد . سال گذشته , کنگره تصویب کرد و رئیس‌جمهور ترامپ برای تحکیم و ساده کردن برنامه انتخاب امضا کرد که با ناکارآمدی مواجه شده‌است .
در ماه ژوئن , دفتر پاسخگویی دولت گزارشی منتشر کرد مبنی بر اینکه بسیاری از سربازان قدیمی که انتخاب برنامه انتخاب را انتخاب کرده‌اند , هنوز با تاخیر مواجه هستند که ممکن است ماه‌ها قبل از دیدن دکتر کشیده شود .
در واکنش به گزارش جمع اسلامیه یک آگهی در وب سایت کهنه سربازان آمریکایی تحت عنوان : " امور سربازان قدیمی " که در زمان انتظار نوشته شده‌است . "
منبع سایت

آردینی اوخو
پنجشنبه 16 اسفند 1397
بؤلوملر :

مشاور

0 گؤروش
یازار:‌

تحقیقات در مورد این حادثه ادامه دارد . به نظر می‌رسد که کار شام و شام در این منطقه فعال است . دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور ، خواهان خروج حدود ۲، ۰۰۰ سرباز آمریکایی از سوریه شده‌است .
مبارزان تحت حمایت U.S.- در عراق و سوریه به مبارزه با ستیزه جویان باقیمانده در عراق و شام در این کشورها ادامه می‌دهند . معاون رئیس‌جمهور "مایک Pence " ، پس از حمله سال گذشته در پنتاگون ، قول داد که آمریکا به شیوه‌ای عمل خواهد کرد که از ISIS در عراق جلوگیری خواهد کرد و گفت که آخرین مرگ " عزم ما را در زمانی که سربازان ما را به خانه بازگردانیم ، مسدود خواهد کرد ."
طبق گفته خانواده و خانواده ، Turnbull قرار بود پیش از انفجار week's ، چند روز به خانه باز گردند ، اما استقرار وی گسترش یافت .
سارا ویلیامز ، خواهر زنش ، به ABC۱۲ نیوز گفت که این خانواده خبر دادند که چند روز بعد he'd زخمی شده‌است .
آزادی آزاد است . همیشه همین را می‌گفت . او گفت : " ما می‌توانیم هزینه آن را تا ۲۴ ساعت قبل درک کنیم . ما فکر می‌کنیم که در یک نقطه .
جراحان در عراق ترکش را حذف کرده و یک شنت را در سر Turnbull's قرار دادند تا فشار روی مغزش را کاهش دهند . ارین Turnbull گفت که او دیدگاه خود را در چشم خود از دست داده بود . It's مشخص نیست که آیا او دیدگاه خود را بدست‌آورده است یا نه.
در یک پست که توسط دیگران در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد ، یک کشیش در کلیسای محل تولد جاناتان Turnbull's گفت که جراحات او شامل لگن شکسته و جمجمه شکسته نیز می‌شود .
برخی از اعضای خانواده گفته‌اند که قرار است استقرار او در سوریه آخرین بار باشد .
ویلیامز در Lansing ، Mich ، در Lansing ، Mich ، به WILX نیوز در Lansing گفت : " هدف اصلی ما این است که او را بر خاک آمریکا و فقط برای درمان خود به خانه برگردانیم .
سقوط هواپیمای بزرگ روسی در قطب شمال زمین را کشت و ۳ تن را کشت
در این عکس مورخ پنجم ماه مه سال ۲۰۱۶ ، یک بمب‌گذار Tu - ۲۲ روسی در طی تمرین برای رژه روز پیروزی در میدان سرخ در مسکو روسیه به پرواز در آمد . ( عکس از آسوشیتدپرس / ایوان Sekretarev ، بایگانی )
[۲۲ ژانویه ۲۰۱۹]
آسوشیتد پرس
مسکو - به گفته مسئولان ، انفجار یک هواپیمای دوربرد روسی در روز سه‌شنبه در قطب شمال به زمین نشست و سه تن از خدمه آن کشته شدند .
وزارت دفاع گفت که بمب‌گذار ۲۲ - ۲۲ M۳ روز سه‌شنبه در حالی که در برف در منطقه Murmansk در شمال مدار قطب شمال فرود آمد ، سقوط کرد . او گفت هواپیما به باند فرودگاه اصابت کرده و تاثیر آن را درهم شکسته‌است .
این وزارتخانه گفته‌است که دو تن از خدمه کشتی کشته شده‌اند در حالی که دو تن دیگر در بیمارستان بستری شده‌اند . به گفته مقامات پزشکی محلی ، یکی از آن‌ها بعدا ً در بیمارستان جان باخت .
این بمب‌گذار با توجه به بیانیه ministry's که توسط آژانس‌های خبری روسی حمل می‌شد ، سلاح‌های حامل سلاح را حمل می‌کرد .
بازرسان نظامی تحقیقات سقوط را آغاز کرده‌اند و شرکت Tupolev که بمب‌گذار را تولید کرده‌است گفته‌است که متخصصان آن به تحقیقات خواهند پیوست .
براساس گزارش خبرگزاری ریانووستی ، وادیم Lukashevich ، کارشناس هوانوردی ، بر این باور است که این سانحه به احتمال زیاد ناشی از طوفان عمودی بادی است که ناگهان هواپیما را قبل از فرود فرود آورد .
تی - ۲۲ M۳ یک هواپیمای twin است که در دهه ۱۹۸۰ میلادی ساخته شد . ارقام مهم در خدمت نیروی هوایی روسیه است که در طی مبارزات خود در سوریه از هواپیما استفاده کرده‌است .
حکم دادگاه عالی برای نخستین بار در ۹ سال
دادگاه عالی - ورود به دادگاه - ۱۸۰۰
در این عکس مورخ ۹ اکتبر سال ۲۰۱۸ ، دفتر پلیس از ورودی اصلی دادگاه عالی در واشنگتن محافظت می‌کند . ( عکس از آسوشیتدپرس / پابلو مارتینز Monsivais ) - - آسوشیتد پرس
[۲۲ ژانویه ۲۰۱۹]
خبرگزاری آسوشیتد پرس ( Mark شرمن )
واشنگتن - دادگاه عالی روز سه‌شنبه اعلام کرد که اولین پرونده حقوق‌بشری خود را در نه سال به تصویب خواهد رساند ، چالشی که برای ممنوعیت منع مشروبات الکلی در نیویورک برای حمل اسلحه دارای مجوز ، قفل و تخلیه بار خارج از محدوده شهر برگزار خواهد شد.
منبع سایت

آردینی اوخو
سه شنبه 14 اسفند 1397
بؤلوملر :

مسامحه

0 گؤروش
یازار:‌

او افزود که اولویت‌های وی عبارتند از " مبارزه با کمپین ترامپ علیه اعضای خدمات تغییر جنسیت داده؛ پرداختن به عواقب اقدامات تلافی جویانه برای تلافی جویانه علیه بازماندگان تهاجمی و تهاجمی ؛ به‌کارگیری داده‌های بهتر برای بهینه‌سازی استخدام و نگهداری برنامه‌های نگهداری ؛ و حذف ضایعات ، تقلب و سواستفاده در همه سطوح ."
کمیته فرعی نظامی مسئول نظارت و مدیریت مسائل مربوط به پرسنل نظامی ، آموزش و استخدام ، یکپارچه‌سازی اجزای ذخیره ، مراقبت‌های بهداشتی نظامی ، منافع و مسائل مربوط به اسرای جنگی است .
Speier یکی از بومیان سان‌فرانسیسکو است . پس از کسب مدرک دانشگاهی از دانشگاه کالیفرنیا - دیویس و مدرک دکترای حقوق دانشگاه کالیفرنیا هیستینگز ، او به عنوان دستیار کنگره‌ای نماینده مجلس ، لئو رایان ، دموکرات کالیفرنیا کار کرد . او در یک ماموریت حقیقت‌یابی به Jonestown ، گویان ، در سال ۱۹۷۸ ، زمانی که پیروان جیم جونز و فرقه People's پرستشگاه به گروه کنگره حمله کردند، او را کشتند و پنج بار به ضرب گلوله کشته شدند .
بعد از این تراژدی ، او ناموفق بود و برای کرسی قبلی خود فرار کرد . او سپس به هیات سرپرستان بخش کالیفرنیا انتخاب شد و بعدا ً به مجلس سنای ایالت کالیفرنیا انتخاب شد ، جایی که او نمایندگی بخش‌هایی از شهرستان سن فرانسیسکو و سن ماتیو را داشت .
دادگاه - مارتیالیس of فیتزجرالد ، فرمانده USS می‌گوید که دیگر اعتبار ندارد ، قاضی می‌گوید
به رایس بنسون ، فرمانده نیروی دریایی ، یو اس اس یو ، افسر فرمانده سابق نیروی دریایی ، به دو اتهام قصور در انجام‌وظیفه از طریق غفلت و عدم استفاده نادرست از یک کشتی از طریق سهل‌انگاری متهم شده‌است . اتهام دیگری از مسامحه در مورد مسامحه در این زمینه کاهش‌یافته است . ( عکس از نیروی دریایی ایالات‌متحده )
۲۳ ژانویه ۲۰۱۹
ستاره‌ها و نوارها توسط کلودیا Grisales
واشنگتن - - دادگاه نظامی به رایس بنسون که افسر فرمانده ناو آمریکایی USS فیتزجرالد بود که در یک برخورد مرگبار سال ۲۰۱۷ دخالت داشت ، تغییر جدیدی انجام داد .
یک قاضی نظامی ، دریادار فرانک کالدول را از خدمت به عنوان مرجع برگزاری دادگاه در پرونده Benson's رد صلاحیت کرد ، به طور موثر اقدام قانونی علیه وی را متوقف کرد و این احتمال را رد کرد که اتهامات را می‌توان رد کرد .
در نتیجه این رد صلاحیت ، دادگاه نظامی بنسون دیگر اعتبار ندارد ، و گروهی از مقامات نیروی دریایی باقی مانده را که می‌توانند این اتهامات را دنبال کنند ، محدود می‌کند . یک متخصص گفت : معاون رئیس عملیات دریایی و فرمانده عملیات دریایی یا CNO برای نظارت بر این پرونده باقی می‌مانند که به نظر غیر محتمل می‌رسد .
لاورنس بی گفت : " پیروزی بزرگی برای بنسون و تیم حقوقی او ایجاد کرد . " برنان ، یک استاد حقوق در دانشکده حقوق دانشگاه فوردهام که یک بازنشسته نیروی دریایی بازنشسته نیروی ویژه نیروی دریایی است گفت : " من می‌گویم که این امر غیر محتمل است که هیچ کدام از این معاونان و یا the بتوانند به عنوان نماینده در این پرونده‌ها عمل کنند . It's بسیار غیر محتمل است."
هفت ملوان در ۱۷ ژوئن ۲۰۱۷ کشته شدند ، زمانی که فیتزجرالد و یک کشتی تجاری ، کریستال پالاس ، در آب‌های شلوغ ساحل ژاپن با یکدیگر برخورد کردند . بنسون با دو اتهام از قصور در انجام‌وظیفه از طریق غفلت و عدم استفاده نادرست از یک کشتی از طریق سهل‌انگاری متهم شده‌است . اتهام مسامحه در مورد مسامحه در این زمینه کاهش‌یافته است .
در یک حاکم جدید به اشتراک گذاشته شده با ستاره‌ها و نوارها ، قاضی ، کاپیتان J.T. Stephens ، متوجه شد که پروفسور کالدول خارج از نقش خنثی خود در جلسه دادرسی ژانویه ۲۰۱۸ کناره‌گیری کرده‌است .
استفان گفت : " دادگاه دریافته است که وزیر دفاع با برتری مدارکی که ( کالدول ) نقش بی‌طرفی خود را در حمایت از نقش پیگردی " از طریق نظراتی که خارج از پرونده بنسون قرار دارد ، واگذار کرده‌است .
این حرکت روز چهارشنبه توسط وکیل‌مدافع Benson's مورد تمجید قرار گرفت .
منبع سایت

آردینی اوخو
سه شنبه 14 اسفند 1397
بؤلوملر :

پیاده

0 گؤروش
یازار:‌

سربازان می‌توانند یک تجربه آموزشی خصوصی دریافت کنند که به نحوه توسعه و یادگیری مهارت‌های اصلی آن‌ها اضافه می‌کند . او گفت : "در نتیجه ، محیط آموزشی بیشتر قابل مدیریت و ساده است ، با توجه به اینکه " این کودکان در برخی موارد دو بار در روز آمادگی جسمانی را انجام می‌دادند ."
در ماه سپتامبر ، ژنرال گری Brito ، فرمانده مرکز مانور Army's مانور در Benning گفت که ارتش دستورالعمل‌هایی را برای شروع به واحدهای دیگر دریافت کرده‌است که می‌تواند از توسعه OSUT مانند مهندسین فورت لیونارد Wood در میسوری بهره‌مند شود .
Brito در طی کنفرانس سالانه کنفرانس ارتش ایالات‌متحده گفت : "این کار می‌تواند توسعه یابد و به احتمال زیاد به برخی از دیگر MOS ها در طول چند سال آینده ، برای تبدیل به ۲۲ هفته برای همه خواهد بود " .
افراد هنگ پیاده به طور سنتی از نه هفته آموزش ابتدایی و حدود چهار هفته پیاده‌نظام و آموزش‌های فردی پیشرفته عبور می‌کنند .
برنامه آزمایشی هشت هفته وقت آموزشی برای تیز کردن تیراندازی ، ناوبری زمینی و دیگر مهارت‌های رزمی کلیدی اضافه می‌کند .
این برنامه به دنبال طراحی مجدد گسترده آموزش مبارزه با ارتش در اوایل طراحی‌شده برای القای انضباط بیشتر در سربازان جوان پس از اینکه رهبران در اطراف ارتش شکایت کردند که سربازان جدید فقدان اطاعت و اخلاقیات کاری ضعیف را به نمایش گذاشته‌اند .
سرباز : شناسایی‌شده در کره‌شمالی توسط کره‌شمالی
پرونده - در این مورد در تاریخ ۱ اوت ۲۰۱۸ ، معاون رئیس‌جمهور مایک Pence و دریادار دریادار جان Kreitz ، به عنوان اعضای ارتش مراسم حمل و نقل را برگزار می‌کنند که به اعتقاد برخی از اعضای سرویس آمریکایی است که در جنگ کره در پایگاه مشترک پرل هاربر - Hickam ، هاوایی ، سقوط کردند . ( عکس از آسوشیتدپرس / سوزان والش ، بایگانی )
[۲۴ ژانویه ۲۰۱۹]
مصاحبه مطبوعاتی اسوشیتد پرس با رابرت برنز
واشنگتن - به گفته مسئولان در روز پنج شنبه ، بقایای یک سرباز آمریکایی که گمان می‌رود توسط نیروهای چینی در کره‌شمالی در دسامبر ۱۹۵۰ دستگیر شده و بعدا ً در یک اردوگاه جنگی کشته شد ، شناسایی شده‌است .
سرباز ، گروهبان فرانک جولیوس Suliman ، سومین آمریکایی است که از بین ۵۵ جعبه استخوان و مواد دیگر که دولت کره‌شمالی در تابستان گذشته به آمریکا تحویل داد ، شناسایی شد . تلاش‌ها برای شناسایی آن‌ها توسط آزمایشگاه وزارت دفاع در هاوایی هدایت می‌شود .
پنتاگون گفت که Suliman ، عضو هنگ نهم پیاده بخش پیاده‌نظام دوم ، از نیوجرسی است ، اما اطلاعات دقیقی از تاریخ تولد یا تاریخ تولد او دریافت نکرده است . بقایای او در تاریخ ۱۵ ژانویه شناسایی شدند .
بازگشت تعداد نامشخصی از جنگ کره در بین تعهداتی بود که رهبر کره‌شمالی ، کیم جونگ اون در طی نشست سران خود با رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در ماه ژوئن انجام داد . کیم همچنین با " کار به سوی " denuclearization شبه‌جزیره کره " موافقت کرد ، اما تلاش‌ها برای حرکت به سمت حذف سلاح‌های هسته‌ای North's متوقف شده‌است . انتظار می‌رود که نشست بعدی ماه آینده برگزار شود .
اگرچه پنتاگون خواستار ایجاد هماهنگی‌های لازم برای بازیابی میدان جنگ اضافی آمریکا از کره‌شمالی در سال جاری است، کره‌شمالی تاکنون تمایلی به موافقت با مذاکرات رو به رو نداشته است .
در اول دسامبر ۱۹۵۰ ، Suliman توسط نیروهای چینی دستگیر شد . او سوار بر یک کاروان خودرو بود که در کنار جاده‌ای در جنوب of در شمال کره متوقف شد . یکی دیگر از سربازان بعدا ً گزارش داد که Suliman پس از آنکه خودروهای خود را ترک کردند تا پیاده بروند دستگیر شد .
صدها هزار سرباز چینی در اواخر سال ۱۹۵۰ پس از اینکه نیروهای آمریکایی در ماه سپتامبر با فرود Inchon وارد جنگ کره شدند ، وارد جنگ کره شدند . چینی‌ها آمریکایی‌ها و متحدان جنوبی آن‌ها را به جنوب هل دادند ؛ هزاران نفر در گورهای زیرزمینی کم‌عمق یا در اردوگاه‌های اسرای جنگی به خاک سپرده شدند .
منبع سایت

آردینی اوخو
سه شنبه 14 اسفند 1397
بؤلوملر :

فرار

0 گؤروش
یازار:‌

چرا رهبران نظامی ونزوئلا از حمایت قوی حمایت می‌کنند
ولادیمیر پوتین , وزیر دفاع , در حالی که در یک کنفرانس مطبوعاتی که توسط نیکولا سارکوزی , رئیس‌جمهور ونزوئلا در کاخ ریاست‌جمهوری ونزوئلا در کاراکاس , ونزوئلا , روز جمعه برگزار شد , دست به دست گرفت . ( عکس از آسوشیتدپرس / آریانا افغانستان )
ادامه جدول
خبر رسمی منتشر شده توسط کریستین یانگ و مانویل ارینگاروسا
کاراکاس
در اعلامیه پشت به عقب در روز پنج شنبه , ژنرال‌های رده بالای ایستاده در مقابل سربازان رو به عقب , متعهد به پشتیبانی تزلزل‌ناپذیر خود از رئیس‌جمهور , نیکلاس سارکوزی , در یک نمایش تعجب‌آور از وفاداری بودند .
از آن زمان که اداره حکومت ونزوئلا در واقع تحت حمایت رهبر فقید ونزوئلا هوگو چاوز قرار گرفت اما بدون تجربه نظامی خود - - حمایت از نیروهای کشور را با ترویج وفاداران به آن‌ها تحکیم کرد و به آن‌ها کنترل بخش‌های کلیدی اقتصاد و انتصاب آن‌ها به مناصب وزارتی را داد .
طبق گفته کارشناسان نظامی ونزوئلا , همه این ها به این معنی است که برنج بالای ارتش مدیون فرد است و احتمالا ً از از دست رفتن یا رفتن به زندان برای خیانت به او بسیار می‌ترسد . افسران نظامی سابق و سابق گفتند که نیروهای مستقر در رده و فایل که برای قرار دادن غذا روی میز تلاش می‌کنند , ممکن است وفاداری استوار خود را به اشتراک بگذارند , اما احتمال فرار یک جناح قابل‌توجه و شناسایی آن‌ها کم است .
یک ستوان سابق ارتش گفت : " ما باید منتظر بمانیم و ببینیم در چند ساعت آینده چه اتفاقی می‌افتد . " " اگر نیروهای میانی و رده پایین مخالفت خود را در عرض دو روز آینده ابراز نکنند , می‌توانیم فرض کنیم که آن‌ها با رهبری خود ایستاده‌اند . "
نیروهای مسلح به طور سنتی بعنوان داور مناقشات سیاسی عمل می‌کنند , هر چند طبق قانون اساسی که توسط چاوز پشتیبانی می‌شود , آن‌ها " در خدمت هیچ فرد یا تعصب سیاسی نیستند . "
دقیقا ً دو سال پیش از برگزاری انتخابات, پیش از اینکه مردم به عنوان رئیس‌جمهور موقت ونزوئلا خدمت کنند , دیکتاتور برکنار شده ارتش , مارکو پرز , , که در جریان ناآرامی‌ها با هواپیما به جمهوری دومینیکن فرار کرد . چاوز به عنوان یک فرمانده ارتش جوان یک کودتای نافرجام را در سال ۲۰۰۰ انجام داد و یک دهه بعد به طور مختصر از قدرت کناره‌گیری کرد .
با این حال , یک قانون گذار سابق که بر اپوزیسیون موثر است , استدلال کرده‌است که سه بخش عمومی برای ایجاد یک دولت جدید حیاتی هستند : مردم , جامعه بین‌المللی و ارتش .
روز جمعه , او از هواداران خواست تا متن قانون بخشودگی را به اشتراک بگذارند که اعضای نظامی را که در احیای دموکراسی کشور با هر کسی که در نیروهای مسلح می‌شناسد , ببخشد . وی همچنین از نیروهای نظامی خواست تا به کمک‌های بشر دوستانه اجازه اعزام داشته باشند و او در نقش خود به عنوان رئیس‌جمهور موقت در کشور موافقت کرده‌است .
او در پیامی به ارتش گفت : " در روزه‌ای آینده , شما با یک آزمایش مهم مواجه خواهید شد . "
اما نیروهای نظامی خواهان پشتیبانی از آن بسیار متفاوت از گذشته هستند ; چاوز و اکنون خطوط هوایی, خطوط مشخص جدایی بین نیروهای نظامی , دولت و حزب حاکم سیاسی را تار کرده‌اند . در آن محیط , احتمال زیادی وجود دارد که شکست در میان رهبری ارشد رخ دهد , هر چند نشانه‌هایی از شکاف‌ها در میان نیروهای مستقر در رده و فایل وجود دارد .
در سال‌های اخیر , صدها نفر به دنبال فرصت‌های بهتر اقتصادی فرار کرده‌اند و ده‌ها نفر به اتهام توطئه علیه دولت زندانی شده‌اند . روز دوشنبه , چند تن از افراد گارد ملی در یک قیام پیش از سحرگاه , یک انبار اسلحه گرفتند که به سرعت سرکوب شد .
منبع سایت

آردینی اوخو
سه شنبه 14 اسفند 1397
بؤلوملر :

ملاقات

0 گؤروش
یازار:‌

سیمونز گفت که او به خرید کالاهای ضروری و رفتن به مکان‌های کمتری برای صرفه‌جویی در بنزین ادامه خواهد داد ، اما برای خانواده‌اش بیش از حد طول می‌کشد ، زیرا آن‌ها بر درآمد از شغل خود در پذیرش در کالج میشل در شهر نیویورک ، Connecticut تکیه کرده‌اند .
او گفت : " چند لایحه وجود داشت که ما مجبور به حرکت بودیم و آن‌ها در کار با ما بودند . سیمونز که یک گروه فیس بوک را برای خانواده‌های گارد ساحلی لندن اداره می‌کند ، گفت : " برای بسیاری از خانواده‌ها که یک خانواده یک درآمد هستند ، قرار است مدت‌زمان بیشتری طول بکشد.
هزاران خانه اصلی کارولینای شمالی هنوز در اثر طوفان در حال تعمیرات هستند .
در نوامبر سال ۲۰۱۸ ، خسارات داخلی به ساختمان مرکز کنفرانس در کمپ اصلی نیروهای دریایی در کمپ Lejeune . حدود ۸۰۰ ساختمان بین کمپ پایگاه نیروی دریایی کمپ نیروی دریایی ، ایستگاه نیروی دریایی ، رودخانه جدید ، و ایستگاه نیروی دریایی نیروی دریایی در اثر طوفان فلورانس آسیب‌دیده اند . ( عکس از نیروی دریایی ایالات‌متحده / آلی Erenbaum )
۲۸ ژانویه ۲۰۱۹
روزنامه اخبار روزانه ، Jacksonville ، N.C. | توسط Jannette پی پین
به گفته اداره مسکن ، هزاران خانه بیش از پنج ماه پس از آن که گردباد فلورانس تاسیسات نیروی دریایی کارولینای شمالی را مورد هجوم قرار داد ، خسارت دیدند .
بنا به گزارش وب سایت جوامع نیروی دریایی اقیانوس اطلس ، این تندباد در حدود ۶۵ درصد از خانه‌های پایه را با سطوح مختلف آسیب ترک کرده‌است . از خانه‌های ۶، ۱۸۲ در سراسر اردوگاه Lejeune ، رودخانه جدید و چری پوینت ، ۳، ۸۰۷ همچنان آسیب‌دیده اند . از چهارشنبه ، تعمیرات خانه‌های ۱، ۴۱۱ تکمیل شد و تعمیرات خارجی در خانه‌های ۱، ۱۳۵ انجام شد .
در پست‌های رسانه‌های اجتماعی ، به ویژه نظرات در صفحه فیس بوک رسمی فیسبوک ، ساکنان پایگاه در مورد ماه‌ها انتظار برای تعمیر خانه‌ها شکایت کردند .
با این وجود ، در حالی که بسیاری از ساکنان منتظر تعمیرات بودند ، برخی دیگر تعمیرات را دریافت کردند که به نظر آن‌ها غیرقابل‌توجیه بود .
مایک نیوتون ، یک بازنشسته نیروی دریایی که در خانه‌ای در خانه "برکلی Manor " ساکن است ، گفت : " من یک نقطه آبی کوچک در گاراژ داشتم ، " چیز بعدی که من می‌شناسم ، مردم را نشان دادند … و همه سقف من را عوض کردند ."
شربورن گفت که مردی که در خیابان زندگی می‌کند به شدت محتاج تعمیرات است .
شربورن گفت : " تا حالا هر کاری برای این خانه انجام دادند و آن‌ها جای مرا گرفتند ."
به گفته مدیر استراتژی ارتباطات و عملیات مربوط به کمپ Lejeune و MCAS جدید Nat Fahy ، حدود ۴۵۰ خانواده کمپ Lejeune و خانواده‌های رودخانه جدید در جوامع نیروی دریایی آتلانتیک برای نقل‌مکان به خانه‌های دیگر در مجتمع اردوگاه Lejeune مورد نیاز هستند . برخی از این ساکنان به خانه‌های خصوصی لینکلن نقل‌مکان کرده‌اند که در حدود ۵۶۰ خانه the در اردوگاه Lejeune را تشکیل می‌دهند . در اصل در حدود ۱۰۰ خانواده در خانه‌های AMCC به جای آن زندگی می‌کنند .
مقامات AMCC به سوالاتی از روزنامه اخبار روزانه در رابطه با جدول زمانی تعمیر برای مسکن East MCI پاسخ نمی‌دهند ، چیزی که خانواده‌های متاثر از آن باید برای مسکن در این بین و در بین چیزهای دیگر انجام دهند .
با ادامه تعمیرات ، مسکن بر پایه به یک کالای کمیاب تبدیل شده‌است .
Fahy در پیامی به روزنامه نیوز نوشت : " در حالی که ما به پذیرش برنامه‌های کاربردی ادامه می‌دهیم ، AMCC خانه به خانواده‌های خود را ارائه نمی‌کند . ما درک می‌کنیم که آن‌ها امیدوارند شروع به بازگشایی محله‌های جدید در بهار امسال کنند ."
سرتیپ بنجامین واتسون در یک خبر رسمی منتشر شده در روز چهارشنبه خطاب به خانواده‌های اردوگاه Lejeune سخنرانی کرد و از افراد آسیب‌دیده برای تماس با AMCC و قرار ملاقات برای ملاقات با پرسنل AMCC و پیمان‌کار برای صحبت در مورد خسارت ، زمانی که تعمیر خواهد شد و اگر آن‌ها نیاز به حرکت داشته باشند ، صحبت کرد .
او همچنین گفت که اگر خانه یک طبقه ۲ یا ۳ با آسیب داخلی تلقی شود که بخشی از the خانگی را تشکیل می‌دهد خانواده‌ها ممکن است واجد شرایط ۲۵۰ دلار تخفیف در ماه باشند . اگر یک خانواده فکر کند که واجد شرایط هستند اما هنوز به ارائه تخفیف نیاز ندارند ، آن‌ها باید با AMCC تماس بگیرند .
منبع سایت

آردینی اوخو
سه شنبه 14 اسفند 1397
بؤلوملر :

مجدد

0 گؤروش
یازار:‌

پس از تعطیلی " ماه پس از تعطیلی "، گارد ساحلی در نهایت حقوق خود را از دست می‌دهد .
خدمه کشتی گارد ساحلی Cutter روز دوشنبه مورد استقبال قرار گرفتند .
خدمه کشتی Guard Coast در روز دوشنبه ، ۳۱ دسامبر ۲۰۱۸ در homeport در سنت پیترزبورگ ، فلوریدا به دنبال یک گشت ۵۹ روزه در کارائیب ، مورد استقبال قرار گرفتند . ( گارد ساحلی ایالات‌متحده / افسر اول مایکل دی Nyse )
۲۸ ژانویه ۲۰۱۹
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
برخی از خانواده‌های گارد ساحلی در روز دوشنبه پس از این که خود را برای این احتمال تعطیل کردند که دیگر تعطیلی دولت در روز ۱۵ فوریه دوباره می‌تواند آن‌ها را ترک کند تا لوایح را پوشش دهند و غذا را بر روی میز بگذارند .
در اورگان ، استیسی بنسون ، که همسرش ۱۹ سال در این سرویس خدمت کرده‌است ، اظهار داشت که حقوق پس از ۳۵ روز تعطیلی دولت در صبح روز دوشنبه در اکانت her بوده‌است .
مقامات گارد ساحلی می‌گویند که آن‌ها در حال تلاش برای بازگشت به تمام بیش از ۴۲، ۰۰۰ عضو گارد ساحلی هستند که تحت‌تاثیر طولانی‌ترین تعطیلی دولت در تاریخ قرار دارند .
بنسون که در آغاز روز جمعه لایحه تشکیل دولت برای سه هفته را امضا کرده بود، گفت که پس از اینکه رئیس‌جمهور دونالد ترامپ روز جمعه لایحه‌ای را امضا کرد که کنگره و کاخ سفید به دنبال توافق بر سر بودجه برای یک دیوار مرزی هستند ، این بانک اساسا ً روز یکشنبه بسته شد و گفت که بانک‌های غذایی اساسا ً روز یکشنبه بسته شدند .
با این حال ، بنسون گفت که داوطلبان " برای راه‌اندازی مجدد بانک‌های غذایی " در صورتی که " دولت مجددا ً در روز ۱۵ فوریه تعطیل شود " برنامه‌ریزی می‌کنند .
او گفت : " اگر این اتفاق بیفتد ، ما برای بدترین شرایط آماده می‌شویم . "
بنسون در the ، اورگان ، تخمین زد که ۵۰، ۰۰۰ تا ۷۰، ۰۰۰ پوند کالا برای توزیع ، از جمله " پوند و پوند و پوند گوشت گاو و کیسه‌های بزرگ غذای سگ و گربه " جمع‌آوری شده‌است .
تعطیلی منابع اهدا کنندگان را به نقطه‌ای سوق می‌دهد که از آن‌ها درخواست کمک می‌کنند .
برت Reistad ، فرمانده ملی لژیون آمریکایی ، گفت که تلاش‌های این گروه برای کمک به خانواده‌های گارد ساحلی در اصل ، سربازان قدیمی کمک به کمک‌های موقت را خالی کرده بودند .
وی در یک مصاحبه تلفنی گفت : " من در عرض ۳۸ سال گذشته بوده‌ام ، و من یک نمونه از این را تجربه نکرده‌ام ."
Reistad افزود که لژیون دو نور برای پر کردن این صندوق به حامیان خود دست یافته‌است .
Reistad گفت که در طی تعطیلی ، لژیون دو نور بیش از ۱ میلیون دلار از این صندوق به شکل کمک‌هزینه ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ دلار برای خانواده‌های نیازمند گارد ساحلی توزیع کرد . وی افزود که این سازمان از ۱۵ ژانویه حدود ۱۵۰۰ کمک بلاعوض به مجموع of خانواده را تصویب کرده‌است که بویژه در the کودک در این خانواده‌ها هدف قرار گرفته‌اند .
Reistad گفت : " ما سعی می‌کنیم که از سیاست دور بمانیم " به عنوان یک سازمان خدمات سربازان قدیمی ، اما " ما باید امکان این اتفاق را دوباره به رسمیت بشناسیم " ۱۵ فوریه ، اگر کنگره و کاخ سفید نتوانند به توافق برسند.
او درباره اعضای گارد ساحلی گفت : " اینها برادران و خواهران ما هستند . آن‌ها بیرون بودند که جانشان را به خطر انداختند و زندگی خود را بدون پرداخت پول به خطر انداختند .
او از هر کسی که به پر کردن صندوق کمک موقت برای بازدید از Legion.org برای کسب اطلاعات بیشتر علاقه‌مند باشد ، پرسید .
کاخ سفید روز دوشنبه در مورد تقاضای president's میلیارد دلار برای تامین بودجه توسعه دیوار مرزی جنوبی شرکت داشت . ترامپ در آخر هفته گفت که اگر کنگره موافقت کند که بودجه را تامین کند ، به دولت اجازه خواهد داد تا مجددا ً بسته شود یا یک وضعیت اضطراری ملی اعلام کند .
در جلسه توجیهی روز دوشنبه کاخ سفید ، سارا ساندرز ، دبیر مطبوعاتی کاخ سفید گفت که راه‌حل این است که " به عضو دموکرات خود کنگره تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید که مشکل را حل کنند . این یک راه‌حل ساده است ."
او گفت ترامپ در حال انجام کاری است که برای تامین امنیت مرزی لازم است .
ساندرز گفت که او ترجیح می‌دهد این کار را از طریق قانونگذاری انجام دهد اما اگر کنگره balks شود ، " رئیس‌جمهور مجبور خواهد شد مسیری متفاوت اتخاذ کند ."
منبع سایت

آردینی اوخو
سه شنبه 14 اسفند 1397
بؤلوملر :