soldiership

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

دانشجویان جوان در یک سفر گروهی از آکادمی نظامی میانمار در آکادمی خدمات دفاعی Museum.Cred itMinzayar برای نیویورک‌تایمز
مجتمع پارلمان ، مجموعه‌ای از سازه‌های بتونی عظیم ، دارای فضای دژ است و مخزنی که اطراف آن را پوشانده است، شبیه خندق است .
اعلان
یک pagoda pagoda طلایی بر فراز جنگل نزدیک . یک کپی از the معروف این کشور در Yangon ، کمی کوتاه‌تر از نمایش اولیه برای نشان دادن احترام به بنای مقدس بودا قرار دارد .
ارتش نقش خود را به عنوان حامی مذهب بودا ، مذهب اکثریت در این کشور با اقلیت‌های مسلمان و مسیحی دارد .
در موزه ، دوازده سالن نمایش ، هر یک به راحتی به بزرگی یک زمین فوتبال ، بمب ، مین ، مسلسل ، خمپاره ، هواپیماهای جنگی ، هواپیماهای جنگی ، هواپیماهای جنگی و artillery.Cred itMinzayar برای نیویورک‌تایمز ،
با این حال حتی در شهری پر از reminders ارتش ، موزه خدمات دفاع پراکنده این کشور ، که در ۶۰۰ هکتار زمین قرار دارد ، شاید بهترین مجموعه ذهنی از نیروی نظامی است که با شهرت آن درگیر بوده و قدرت خود را نشان می‌دهد . برآورده‌ای غیر رسمی فضای کف موزه ، اندازه آن را در حدود ۵۴۰، ۰۰۰ متر مربع قرار می‌دهد ، که خیلی کوچک‌تر از موزه متروپولیتن نیویورک است .
او گفت : " موزه‌های نظامی در کشورهای دیگر وجود دارند ، اما یکی از آن‌ها در Naypyidaw در مقایسه خیلی بزرگ است . "
ده‌ها سالن نمایش ، هر یک به راحتی به بزرگی یک زمین فوتبال ، بمب ، مین ، مسلسل ، خمپاره ، جنگنده‌ها و توپخانه را نشان می‌دهند . عکس‌هایی از رهبران نظامی که سلام می‌دهند و به یکدیگر تبریک می‌گویند .
نمایشگاهی در داخل موزه . متن نمایش به شرح زیر است : " settee که توسط سی Comrades در مراسم نوشیدن خون استفاده شد وقتی که ارتش استقلال برمه در بانکوک ، تایلند ، تایلند و نیویورک شکل گرفت .
Elaborate dioramas نسخه‌های خوش بینانه قابلیت‌های نظامی را به تصویر می‌کشد . یکی نشان دادن قابلیت‌های ارتباطات ارتش شامل یک مدل کوچک از یک ناو هواپیمابر است . نیروی دریایی میانمار هیچ ناو هواپیمابر ندارد .
Less overtly mementos به اندازه یک توپ فوتبال از زمانی که تیم ملی میانمار توسط یک سرهنگ به خوبی مربی شده بود ، و یک پلاک از کمیسیون U.S.S. شمالی کارولینا ، به خاطر کمک میانمار برای جایگزین کردن عرشه کشتی جنگ جهانی دوم به کمک میانمار فرستاده شد .
اما صرفنظر از گروه‌هایی از سربازان ، که بازدیدها به احتمال زیاد اجباری است ، افراد زیادی وجود ندارد که این آثار را تحسین کنند . در دیدار اخیر ، کارکنان موزه به راحتی از شهروندان غیرنظامی که در راهروها پرسه می‌زدند، بیشتر از راهبان در گروه‌های کوچک بودند . یکی از خدمه گفت که این موزه معمولا ً هر روز تعداد کمی مهمان دارد و گهگاه گروهی از آن‌ها به مدرسه می‌روند .
Exhibits در موزه که جدای از اعضای ارتش و گهگاه گروه مدرسه ، تعداد کمی از itMinzayar itMinzayar را برای نیویورک‌تایمز دریافت می‌کند .
نه تحلیلگر سیاسی برمه با او تماس گرفتند و گفتند که نمی‌توانند در مورد این موزه صحبت کنند ، زیرا هیچ کدام از آن‌ها آنجا نبوده اند .
یک نماینده نظامی از بحث در مورد جزئیات این موزه خودداری کرد .
برای دهه‌ها ارتش از روزنامه‌ها ، رادیو و تلویزیون برای انتشار تبلیغات استفاده کرد . در بخش موزه که به جنگ‌های روانی اختصاص داشت، مدل to یک استودیوی تلویزیونی این تلاش‌ها را به خاطر می‌آورد .
تکنولوژی جدید هردوی آن‌ها را تهدید کرده و تقویت کرده‌است . در حالی که فیس بوک در سال ۲۰۱۲ در این کشور تکثیر شد ، صداهای بسیاری بر روی این سکو ضد ارتش بودند .
این موزه در حدود ۶۰۰ جریب ( itMinzayar Oo) در نیویورک‌تایمز قرار دارد .

اما ارتش میانمار به سرعت پتانسیل فیس بوک را یک راه مناسب برای اتصال به مردم دانست ، و این ابزار را به عنوان ابزاری مهم در یک جنگ اطلاعات جاری تبدیل کرد ، حتی اگر ژنرال ارشد آن دیگر اجازه ورود به این سایت را ندارد .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

ژنرال Kicked از فیس بوک می‌تواند هنوز هم در موزه grandiose نظامی کند.
در نمایشگاهی که در حال بررسی سابقه نظامی میانمار است ، پرتره ژنرال "Min آنگ سان Hlaing " ( Senior Hlaing Hlaing ) در صدر هرم military itMinzayar ( Oo Oo ) در نیویورک‌تایمز آویزان است .
نوشته پل Mozur
۲۶ نوامبر ۲۰۱۸
NAYPYIDAW ، میانمار - در موزه غول‌پیکری که توسط ارتش میانمار برای تجلیل از خودش ساخته شده‌است ، عمومی که از فیس بوک منع شده‌بود ، صورتش را همه جا بلند کرده‌است .
پرتره او تالار ورودی غار مانند موزه را با سقف بلند و طبقات مرمر آراسته می‌کند . در نمایشگاهی که در حال بررسی سابقه نظامی میانمار است ، عکس او در بالای هرم ۳۲ عکس از رهبران نظامی دیگر قرار دارد .
در سالن‌های دیگر ، تصویر او تنها آویزان است .
برای سال‌ها ، ژنرال مین Aung Hlaing ، یکی از قدرتمندترین افراد در میانمار ، بر فعالیت‌های ظالمانه که گروه‌های اقلیت در امتداد مرزه‌ای میانمار را هدف قرار می‌دهد ، نظارت داشت .
۲۵۰ مایل
به موجب این اتهام ، ارتش بیش از ۷۰۰، ۰۰۰ Rohingya را از غرب کشور بیرون راند .
بخش مهمی از کمپین علیه the در فیس بوک به راه افتاد و عموم ، همراه با دیگر رهبران نظامی ، از مزارع غوله و حساب‌های جعلی برای بذر تنفر نژادی و حمایت از آنچه سازمان ملل آن را " پاک‌سازی قومی " می‌نامد ، استفاده کردند .
با این حال ، اکنون ژنرال از فیس بوک طرد شده‌است ؛ این شرکت حساب‌های خود را در ماه اوت تعطیل کرد .
با این وجود ، موزه از نوعی پروفایل فیس بوک برای دستاوردهای وی و از جمله ارتش است .
جاده‌هایی که در شهر Naypyidaw ، پایتخت میانمار که به وسیله ارتش آن ساخته شده‌است ، به ۱۶ خط در مکان‌ها تبدیل شده‌است، اما تقریبا ً هیچ کدام از این راه‌ها برای نیویورک‌تایمز نوشته نشده است .
یکی از مدیران اجرایی موسسه مطالعات سیاسی of ، بزرگ‌ترین شهر میانمار در Yangon ، بزرگ‌ترین شهر میانمار گفت : " من فکر می‌کنم که ارتش می‌خواهد این موزه بزرگ را برای نشان دادن قیمومیت این کشور بسازد .
این موزه در پایتخت کشور ، Naypyidaw ، و خود یک نمایش بزرگ‌تر از میراث طولانی ارتش تقریبا ً نامحدود در کشور قرار گرفته‌است .
این شهر که در اوایل دهه ۲۰۰۰ میلادی ساخته شد ، زمانی که حکومت‌نظامی برقرار شد ، از پهنه وسیعی از scrubland که در میان دو رشته‌کوه در مرکز این کشور قرار گرفته بودند، ساخته شد .
The Pagoda در Naypyidaw پایتخت میانمار . این یک کپی از Shwedagon معروف Shwedagon در Yangon ، بزرگ‌ترین city.Cred itMinzayar Myanmar برای نیویورک‌تایمز است .
ارتش در سال ۲۰۰۵ با هشدار کمی اعلام کرد که این شهر مصنوعی پایتخت جدید این کشور خواهد شد ، حتی با وجود این که هنوز یک محل ساخت‌وساز بوده‌است . Bureaucrats با وظیفه‌شناسی قبول کرد و به شهری نیمه کامل نقل‌مکان کرد که فاقد امکانات رفاهی اساسی بود .
برخی از آن‌ها این نظریه را مطرح کرده‌اند که این شهر جدید به عنوان یک محافظت در برابر تهاجم ایجاد شده‌است و هم چنین اعتراض می‌کند. این حزب حتی زمانی که ارتش عقب‌نشینی کرد و اجازه برگزاری انتخابات را داد که راه را برای دموکراسی جزئی کشور هموار کرد ، جایگاه قدرت سیاسی باقی ماند .
پانزده سال بعد ، Naypyidaw یادآور این نکته است که اگر چه کشور اکنون روکش دموکراسی را دارد ، ارتش قدرت واقعی خود را حفظ می‌کند . بخش عمده‌ای از شهر وصیت‌نامه خود و تمایل آن به شکل دادن نحوه درک آن است .
ساختمان پارلمان در Naypyidaw ، هوایی به نام a itMinzayar for the New York Times ( New York Times) را دارد .
ساختمان‌های تاریخی ظاهراً برای تحت‌تاثیر قرار دادن طراحی شده‌اند ، اما اغلب آن‌ها فقدان شدید مردم را برجسته می‌کنند .
جاده‌ها در شهر که در بعضی جاها به ۱۶ خط می‌رسند ، حتی با درهم شکستن وسایل نقلیه بسیار عظیم به نظر می‌رسد ، اما تقریبا ً هیچ ترافیکی در ساعت و یا هر زمان وجود ندارد . قایق‌های موتوری به راحتی از ماشین‌ها پیشی می‌گیرند .

رانندگی آن‌ها به جای یک بزرگراه مانند گشت دریایی بر روی باند فرودگاه است و بسیاری از آن‌ها به نظر می‌رسد که نوارهای مخصوص فرود برای نیروی هوایی کشور در صورت جنگ هستند .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

ب
توسط رویترز
ای .
واشنگتن - یک دادگاه بدوی در روز جمعه به نفع سیاست دولت ترامپ مبنی بر ممنوع کردن افراد تغییر جنسیت داده تغییر جنسیت داده شد و اولین پیروزی قانونی خود را پس از چندین شکست به رئیس‌جمهور داد .
دادگاه استیناف حوزه استیناف حوزه کلمبیا حکمی را توسط یک قاضی فدرال در واشنگتن لغو کرد که این سیاست را مسدود کرد و گفت احتمالا ً نقض حقوق اساسی نیروهای تازه‌استخدام شده و اعضای خدمت است .
رئیس‌جمهور دونالد ترامپ در ماه مارس اعلام کرد که او طرحی را به عنوان وزیر دفاع سابق برای محدود کردن خدمت نظامی افرادی که وضعیت نامیده می‌شوند , تایید می‌کند .
پیروزی دادگاه استیناف محدود است زیرا دیگر دادگاه‌های فدرال دستورها علیه این سیاست را صادر کرده‌اند که در سراسر کشور اعمال می‌شود . دولت قبلا ً از دادگاه عالی خواسته‌است که بر این مساله تمرکز کند .
دادگاه عالی به دلیل رسیدگی به این موضوع است که آیا شنیدن سه درخواست مجزا دولت در کنفرانس خصوصی اش در مورد این موضوع است .
دستورها مختلف به سربازان تغییر جنسیت داده اجازه داده بود تا به این افراد بپیوندند .
" شانون " , مدیر قانونی مرکز ملی حقوق لزبین , یکی از گروه‌هایی که سیاست را به چالش کشیده‌است , گفت : " حکمرانی امروز یک سیلی ویرانگر در مواجهه با اعضای خدمات تغییر جنسیت است که ثابت کرده‌اند آمادگی خود را برای خدمت و فداکاری آن‌ها در این کشور ثابت کرده‌اند . "
هیات سه‌نفره قضات در یک نظر امضا نشده گفت که قاضی دادگاه منطقه , کالین پاول , اشتباه است که نتیجه‌گیری کرد که محدودیت‌های جدید اساسا ً همان ممنوعیت ابتدایی هستند که او نیز مسدود کرده‌است .
قضات در حکم نوشتند : " هیچ تغییر قابل‌توجهی وجود ندارد " .
این دادگاه گفت که برای مثال , طرح جدید " به نظر می‌رسد که " به برخی افراد تغییر جنسیت داده اجازه داده شود که مطابق با استانداردهای سلامت روانی , سلامت جسمی و استانداردهای مبتنی بر جنسیت در ارتش خدمت کنند . "
انجمن روان‌پزشکی آمریکا جنسیت را به دلیل تعارض بین هویت جنسیتی فرد و جنسیت آن‌ها تعیین می‌کند . براساس این انجمن که با ممنوعیت نظامی مخالف است , همه افراد دگر جنس تغییر جنسیت داده نمی‌شود .
انتخاب ویراستاران
" من پوستم را دوست دارم ! " چرا والدین سیاه‌پوست به مدرسه نمی‌روند
برای ولز , کارخانه هسته‌ای به معنای مشاغل جدید است . برای مثال , ممکن است به معنای بیشتر باشد .
چرا شکارچیان از گلوله‌های سربی دور می‌شوند
محدودیت جنسیتی جایگزین ممنوعیت کامل اعضای خدمات تغییر جنسیت داده شد که ترامپ در ماه جولای در تویی‌تر اعلام کرد .
اقدام ترامپ به تغییر سیاست رئیس‌جمهور سابق رئیس‌جمهور باراک اوباما برای اجازه دادن به سربازان تغییر جنسیت داده تغییر جنسیت داده شد .
آن‌ها صبح را به عنوان ستون‌های نرده جدید به زمین زدند . اکنون , سربازان از تهویه مطبوع کامیون لذت می‌بردند و با همکاران خود مصاحبه می‌کردند و یک جریان ثابت از دانه‌های آفتابگردان را از پنجره باز بیرون می‌ریختند .
ساعت‌ها بعد و چند مایل دورتر , رین پیش‌بینی می‌کرد که شب فرا می‌رسد . برخی از سربازان به آرامی شروع به حفر سنگر در بیرون چادر کردند تا از تجمع آب اطراف تخت خود و پاهایشان در ساعات آتی جلوگیری کنند .
برخی دیگر برای اصلاح و مسواک زدن دندان‌هایشان به سمت بندر رفتند . یک بخش تازه از سربازان که فقط چند ساعت قبل از آن رسیده بودند , وسایلشان را خالی کردند و آن‌ها را در یک راهپیمایی آرام به خانه‌هایشان آوردند .

اسکات شین از واشنگتن گزارش تهیه کرد و می چل از تک , تک .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

هیچ سالن mess وجود ندارد ، فقط قهوه‌ای ، به صورت بسته‌بندی‌شده تاش M.R.E. . افسران پلیس نظامی در شب در حال گشت زنی هستند ، مسلح به تفنگ . این خیمه‌ها ۲۰ سرباز را به خواب می‌برند و فاقد برق و تهویه مطبوع هستند . شارژ تلفنی به چند ژنراتور تبدیل می‌شود که the های اطراف محل زندگی را تامین می‌کنند .
این پایگاه یادآور چیزهایی است که در اوایل دهه ۲۰۰۰ در افغانستان و عراق یافت شد. CreditTamir Kalifa برای نیویورک‌تایمز
استقرار سربازان در مرز از طریق روز شکرگزاری ادامه خواهد یافت . CreditTamir Kalifa برای نیویورک‌تایمز
کاپیتان لورن Blanton که مسئول تدارکات برای این پایگاه است ، بین نظارت بر هجوم تجهیزات و نیروها و حصول اطمینان از اینکه تاسیسات او قابل سکونت است ، با امکانات رفاهی کافی که نیروهای نظامی در آنجا زندگی می‌کنند ، گرفتار شده‌است .
او گفت : " من هم می‌خواهم با بچه‌ام هم حرف بزنم . "
ارتش در حال برپا کردن یک پاسگاه دیگر در یک انبار مبل رها شده در نزدیکی Weslaco است و به یک نقطه در Brownsville نگاه می‌کند - همه آن‌ها در تلاش برای رسیدن به نقاط ورودی با چند مایل سیم ساز هستند .
با این حال ، برخلاف عراق و افغانستان ، نیروهای نظامی حقوق بیشتری دریافت نمی‌کنند . از آنجا که نیروهای نظامی با مهاجران در تعامل نخواهند بود ، آتش دشمنی وجود ندارد .
آقای mattis ، وزیر دفاع ، مدت‌ها است که علیه politicizing ارتش بحث کرده‌است . او به مدت تقریبا ً دو سال در راس فرماندهی پنتاگون ، به دنبال محافظت از ۱.۲ میلیون نیروی کار فعال از نیروهای سیاسی است که آژانس‌های دیگر را گرفتار کرده‌است . در ماه اوت ، در سفری به برزیل ، آقای mattis نسبت به خطرات نظامی هشدار داد که به عنوان پشتیبان یک کاندیدا و یا یک کاندیدا تلقی می‌شود .
قرار دادن سربازان در مرز برای محافظت در برابر آنچه که اقای ترامپ یک تهدید تلقی می‌کند ، در فریاد his برای the ، دیدگاه آقای mattis را در مورد politicizing ارتش در مسیر برخورد با رئیس‌جمهور مطرح کرده‌است . این درگیری زمانی صورت می‌گیرد که رابطه آقای mattis با آقای ترامپ در سال گذشته به شدت کاهش‌یافته است .
سربازان در اردوگاه اصلی که تقریبا ً ۵۰۰ نیروی نظامی در آن مستقر هستند ، غذا می‌خورند . CreditTamir Kalifa برای نیویورک‌تایمز
ماه گذشته رئیس‌جمهور آقای mattis را به یک دموکرات متهم کرد . آقای ترامپ همچنین از آنچه که او به عنوان وزیر دفاع از پیشنهادها بسیار خود دریافت می‌کند ، از برگزاری یک رژه نظامی برای ممنوع کردن سربازان تغییر جنسیت داده برای قرار دادن یک نیروی فضایی ، chafed شد .
به طور رسمی ، رهبران پنتاگون گفته‌اند که وظیفه آن‌ها پیروی از دستورها فرمانده‌کل است ، نه اینکه به او بگوید چگونه می‌تواند سربازان آمریکایی را مستقر کند.
وزیر ارتش ، مارک تی ، گفت : " این نقش من نیست که این ارزیابی‌ها را انجام دهم . " Esper در مصاحبه‌ای در روز چهارشنبه گفت : " همه ما می‌دانیم که یکی از چندین ماموریت ارتش ، دفاع از میهن و امنیت مرزه‌ای ما است ."
نیروهای مرزی آخرین نمونه از کاخ سفید هستند که ماموریتی را بر عهده دارند که پنتاگون در برابر آن مقاومت کرده‌است .
در اواخر اکتبر ، وزارت امنیت داخلی یادداشتی برای پنتاگون فرستاد که مجموعه‌ای از درخواست‌های رسمی برای حمایت از مهاجران در مرز جنوبی از جمله کاروان در راه خود از آمریکای مرکزی بود .
در بین درخواست‌ها ، صادر شده در دستور کاخ سفید ، این بود که سربازان مستقر در مرز مسلح بودند و برای تماس مستقیم با مهاجران آماده بودند و آماده بودند تحت قوانین برای استفاده از زور توسط وزارت دفاع کار کنند .
سربازان یک وسیله نقلیه نظامی را به یک یدک‌کش هدایت کردند . CreditTamir Kalifa برای نیویورک‌تایمز
برق در کمپ اصلی کمیاب است و باران به تازگی ساخته شده‌است . CreditTamir Kalifa برای نیویورک‌تایمز

مقامات گفتند که وقتی مقامات وزارت دفاع در همان روز به دستورها آقای mattis پاسخ دادند ، آن‌ها این درخواست‌ها را رد کردند و وزارت امنیت داخلی را به کاخ سفید ارجاع دادند . وزارت دفاع این درخواست‌ها را نامناسب و قانونی دانست و به طور بالقوه سربازان را برای برخوردهای خشن با مهاجران راه‌اندازی کرد .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

آخرین باری که نیروهای وظیفه فعال به مرز اعزام شدند در دهه ۱۹۸۰ برای کمک به ماموریت‌های counternarcotics به مرز اعزام شدند . از آن زمان به بعد ، پیشینیان آقای ترامپ به گارد ملی تکیه کرده‌اند که با هیاهوی بسیار کمتری نسبت به کاروان‌های وسایل نقلیه و شهره‌ای چادری که در روزه‌ای اخیر آغاز شده‌اند ، رسیده‌اند .
شرایط در کمپ اصلی دوناجین هست . CreditTamir Kalifa برای نیویورک‌تایمز
Pfc. Skyler Fayo را روی تلفنش سوار کرد . شارژ تلفن به تعداد کمی از Kalifa itTamir برای نیویورک‌تایمز واریز می‌شود .
بودجه سال مالی وزارت دفاع در سال ۲۰۱۹ به منظور مبارزه با دولت اسلامی در عراق و سوریه ، ادامه جنگ بی‌پایان در افغانستان و آماده شدن برای یک مناقشه بالقوه با یک کشور خارجی مانند چین ، روسیه ، کره‌شمالی و یا ایران بود .
هیچ پولی برای مبارزه با مردان ، زنان و کودکانی که به مرز آمریکا چسبیده‌اند وجود نداشته است، بسیاری از آن‌ها در حال فرار از خشونت یا فساد هستند و تقریبا ً همگی به دنبال زندگی بهتر هستند . نیروهای نظامی وظیفه دارند که همان نوع لجستیکی ، حمایت و حتی مشاغل مذهبی داشته باشند که سربازان گارد ملی در اوایل امسال به مرز اعزام کرده بودند .
مساله روحیه ارتش تقریبا ً به همان اندازه نگران‌کننده است . فرمان آماده‌سازی تا روز ۱۵ دسامبر ادامه خواهد یافت و بدین معنی است که نیروهای نظامی در طول روز شکرگزاری در مرز خواهند بود . آن‌ها کاری فراتر از ارائه پشتیبانی لجستیکی خواهند داشت ، مگر اینکه آقای ترامپ قانون نظامی اعلام کند . این نیروها قانون مهاجرت ایالات‌متحده را اجرا نخواهند کرد - که گرفتار قانون Posse Comitatus در سال ۱۸۷۸ می‌شود مگر این که یک استثنا خاص ایجاد شود .
آنتونی جی ، نماینده مجلس ، گفت : " وقتی به یک سرباز ماموریت واقعی می‌دهید ، مشکل روحیه شما کم‌تر است ، حتی اگر کریسمس یا روز شکرگزاری باشد . " براون ، دموکرات مریلند و خلبان سابق هلیکوپتر ارتش که در جنگ عراق خدمت کرده بودند، گفت: " اما وقتی یک سرباز را به یک ماموریت مشکوک بفرستید ، با هیچ ارزش نظامی ، در روز شکرگزاری ، این کار به روحیه هیچ کمکی نمی‌کند ."
سربازان با فاصله زیاد از صحبت در مورد باده‌ای سیاسی که آن‌ها را به مرز اعزام کرده بودند ، خجالت می‌کشیدند .
اردوگاه اصلی توسط یک سیم ساخته شده‌است که درست جلوی بخشی از دیوار مرزی قرار دارد. CreditTamir Kalifa برای نیویورک‌تایمز
تصویر
اردوگاه اصلی توسط یک سیم ساخته شده‌است که درست جلوی بخشی از دیوار مرزی قرار دارد. CreditTamir Kalifa برای نیویورک‌تایمز
اما در آخرین روزه‌ای خشمگین قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای ، عکس گروهی از سربازان که لباس‌های کامل نظامی و جلیقه‌های ضدگلوله بر تن داشتند در تظاهرات ترامپ شرکت کردند و در رسانه‌های خبری نشان داده شدند . خود آقای ترامپ از کشیدن سیم‌خاردار زیبای " سیم‌های خاردار " در یک تظاهرات در مونتانا قدردانی کرد .
با این حال ، تئاتر سیاسی وجود دارد و زندگی واقعی وجود دارد .
دو روز پس از the ، در روز پنجشنبه ، یک گروه از مهندسان ارتش در هیدالگو ، Tex . که در طرف آمریکایی ریو گرانده به سیم و سیم وصل شده بودند ، زره بدن را از بین برده بودند . تصمیم گرفته بودند که تنها یونیفورم خود ، canteens ، دستکش و کلاه‌خود را بپوشند ، ساده بود : برای پوشیدن جلیقه‌های زره‌پوش بیش از حد گرم بود و سربازان می‌دانستند که به آن‌ها نیازی ندارند . و برخی از آن‌ها هم اکنون از شدت گرما رنج می‌بردند ، فقط چند روز به ماموریت جدیدشان وارد شده بودند .
حدود ۱۵ مایل دورتر ، ۵۰۰ سرباز - ترکیبی از واحدهای پزشکی ، افسران پلیس نظامی و مهندسین - در یک برنامه روتین در کمپ اصلی دوناجین مستقر شده بودند . این شهر برگرفته از شهر مجاور تگزاس است که ماموران گشت مرزی بر این باورند که یکی از محتمل‌ترین نقاط ورود به آمریکا برای کاروان کارگران مهاجر است .
این پایگاه که بین یک بزرگراه چهار بانده و دیوار مرزی آمریکایی - مکزیکی قرار دارد، یادآور کسانی است که در اوایل دهه ۲۰۰۰ در افغانستان و عراق یافت می‌شوند .

همانطور که در این مناطق در اوایل جنگ بود ، برق در کمپ اصلی دوناجین به جز چراغ‌های قدرت و لوازم ارتباطی کمیاب بود . در چند روز گذشته ، سربازان یک چادر کوچک دوش دایر کردند . مردان و زنان ساعاتی را برای استحمام تعیین کرده‌اند . طول حمام Permitted : هفت دقیقه .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

این گام بسیار غیر معمول وحشیانه و نامناسب است . " " با این حال , مدیریت ترامپ نرم‌ها و روش‌ها را ایجاد کرد . هیچ دلیل معتبری برای پرش از این خط وجود ندارد و به دنبال بررسی دیوان عالی در برابر دادگاه‌های استینافی است که حتی بر مسائل مقدماتی پیش از آن‌ها رای داده‌اند . "
مستقر در ایالات‌متحده : ارتش منتظر کاروان مهاجران می‌ماند
نیروهای آمریکایی در مرز جنوب غربی در ماموریتی که توسط یک فرمانده مصمم سیاسی به فرمانده و یک پنتاگون که قادر به متقاعد کردن او در مورد خطرات آن نیست , در مرز جنوب غربی قرار دارند .
سربازان در چادر خود در کمپ اصلی دونا در تگزاس استراحت کردند . هزاران سرباز به مرز مکزیک اعزام شده‌اند . برای نیویورک‌تایمز
توسط توماس گیبونز - نف و هلن کوپر
عکس از ای.
ای .
کمپ اصلی دونا , تک در روز پنجشنبه , دانیل کوپر , یک گروهبان دسته با تیپ پلیس ارتش , بسته‌بندی قهوه‌ای رنگش را باز کرد .
این یک غذای جوجه و رشته‌فرنگی بود , که یکی از آن‌ها بیشتر از جیره غذایی بود . اما از روی تختی که در آخرین پایگاه عملیاتی ارتش در قرارگاه " ارتش " ارتش مستقر شده بود , گروهبان قذافی تقریبا ً می‌توانست سقف نارنجی روشن و نارنجی روشن را ببیند که یک آرمان‌شهر سریع هشت مایل دورتر از مرزه‌ای کنونی ارتش است . کامیون‌های کشنده کویر برای کشیدن سیم ساز هستند نه غذا .
این زندگی در آخرین جبهه است که سربازان آمریکایی مستقر شده‌اند . انتخابات میان دوره , همراه با هشدار رئیس‌جمهور ترامپ , هشدار می‌دهد که یک کاروان مهاجرتی در حال نزدیک شدن به " تهاجم " خارجی است که مستلزم استقرار نیروهای نظامی فعال در ایالت‌های مرزی تگزاس , آریزونا و کالیفرنیا می‌باشد .
اما نیروهای آمریکایی که به کوه‌های قهوه‌ای‌رنگ و خشک در امتداد مرز جنوب غربی حمله کردند هنوز هم در حرکت یک ماموریت استادانه قرار دارند که ظاهرا ً توسط یک فرمانده که مصمم بود حامیانش را به پای صندوق‌های رای برساند , و رهبری پنتاگون قادر نبود او را از خطرات آن متقاعد کند.
چندین پایگاه نظامی در امتداد مرز مستقر شده‌اند . برای نیویورک‌تایمز
به جای فوتبال با خانواده‌های خود در این تعطیلات آخر هفته سربازان , سربازان با گردان مهندسی عمران , تازه از قلعه ناکس , ky در بانک " ریو گرانده " , که درست در زیر پل فرودگاه بین‌المللی " ریو گراند " قرار داشت , به زحمت توری در بانک‌های ریو گرانده تهیه شد .
در همان نزدیکی , نیروهای مستقر در پایگاه مشترک لو لویس در ایالت واشنگتن مطمئن بودند که چادر تماس بیمار در کنار ایستگاه کمک‌رسانی به درستی تنظیم شده‌است . و چند مایل دورتر , کارکنان دون خوان مندوزا در حال هدایت ترافیک به عنوان شرکت پشتیبانی مهندسی خود بودند .
روز شکرگزاری هم اینجا هستند .
در حدود دو هزار مایل دورتر , در پنتاگون , مقامات این استقرار را به عنوان اتلاف گران زمان و منابع , و یک قاتل روحیه برای بوت کردن مورد تمسخر قرار می‌دادند .
طبق رای‌گیری میان دوره در روز سه‌شنبه , ارتش اعلام کرد که ماموریت مرزی به عنوان میهن‌پرستی وفادار عمل خواهد شد . اما وزیر دفاع در روز انتخابات به مسئولان گفت که این نام را حذف کنند و پنتاگون روز بعد یک خبر مختصر منتشر کرد و گفت که عملیات اکنون به سادگی به عنوان حمایت مرزی شناخته می‌شود . مقامات گفتند واژه میهن‌پرست با وفا , تن‌های فرعی سیاسی داشت .

برآورد هزینه نهایی استقرار در دسترس قرار نگرفته است . اما مقامات بودجه وزارت دفاع اظهار نگرانی می‌کنند که اگر تعداد نیروهای فرستاده‌شده به مرز به صفر برسد , برچسب قیمت می‌تواند به 16 / 5 میلیون دلار برسد که تخصیص بودجه مشخصی از آن برای کشیدن ندارد .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

ترامپ از دادگاه عالی درخواست فرجام‌خواهی سریع در مورد ممنوعیت نظامی تغییر جنسیت داده شد .
دادستان‌کل , نویل جی . فرانسیسکو به دیوان عالی گفت که اقدام فوری برای اطمینان از اینکه این قانون می‌تواند بر ممنوعیت اعمال نظامی تغییر جنسیت داده تغییر جنسیت داده شود , پیش از پایان دوره جاری آن در نیویورک‌تایمز , در نیویورک‌تایمز ,
نوشته آدام اسمیت
ای .
واشنگتن
دادگاه‌های ناحیه فدرال وارد دستورها علیه سیاست جدید شده‌اند , اما دادگاه استیناف هنوز بر آن رای نداده است . دادگاه عالی معمولا ً تا زمانی که حداقل یک دادگاه استیناف یک مساله محسوب می‌شود , مداخله نمی‌کند و معمولا ً پیش از اضافه کردن یک پرونده در دادگاه استیناف , در انتظار اختلاف‌نظر است .
با این حال , مدیریت ترامپ به طور مکرر از قضات خواسته تا درخواست‌های خود را به طور مستقیم از احکام دادگاه ناحیه بشنوند , که به تازگی در چندین پرونده مربوط به تلاش برای تعطیل کردن برنامه‌ای است که تعدادی از مهاجران غیرقانونی را از تبعید محافظت می‌کند . مانند ممنوعیت خدمات تغییر جنسیت در ارتش , این سیاست توسط قضات دادگاه فدرال مسدود شده‌است .
در هر دو مجموعه , دادستان‌کل , نویل جی . فرانسیسکو به قضات گفت که برای اطمینان از اینکه دادگاه عالی قبل از پایان دوره جاری در ماه ژوئن حکومت کند , لازم است که دادگاه عالی حکومت کند .
قوانین دیوان عالی می‌گویند که حکم دادگاه محاکمه فدرال را قبل از درخواست دادگاه استیناف بررسی خواهد کرد که نشان می‌دهد این پرونده از اهمیت عمومی ضروری به عنوان توجیه انحراف از روش معمول استینافی و نیاز به تعیین فوری در این دادگاه برخوردار است . "
در یک پرونده کوتاه در روز جمعه , سانفرانسیسکو گفت : " این مورد این استاندارد را برآورده می‌کند . "
او نوشت : " این شامل یک مساله مهم عمومی است : قدرت نظامی برای تعیین اینکه چه کسی ممکن است در نیروهای مسلح کشور خدمت کند. "
قضات دادگاه حکم داده‌اند که هیچ مدرکی مبنی بر اینکه خدمت توسط افراد تغییر جنسیت داده نشده, انسجام یا آمادگی نظامی را تهدید می‌کند وجود ندارد .
قاضی کالین پاول , از دادگاه ناحیه فدرال در واشنگتن , سال گذشته نوشت : " هیچ حمایتی برای این ادعا وجود ندارد که خدمت مداوم مردم تغییر جنسیت داده در همه جا تاثیر منفی داشته باشد . " در واقع , شواهد قابل‌توجهی وجود دارد مبنی بر اینکه این جریان, تخلیه و ممنوع کردن چنین اثراتی است . "
دادگاه استیناف حوزه کلمبیا در ماه آینده درخواست استیناف کرد . دادگاه استیناف حوزه نهم , در سانفرانسیسکو , استدلال‌هایی را در یک درخواست جداگانه شنیده‌است , اما هنوز حکم صادر نکرده است . مدار نهم موضوع حمله شدید رئیس‌جمهور ترامپ در روزه‌ای اخیر بوده‌است .
انتخاب ویراستاران
یک روز , یک زندگی : زمانی که یک پزشک در غزه کشته شد , تصادف بود ?
یک میلیون دلار بدهی مدرسه و یک شغل نیم ساعت
احساس نامرئی شدن دانشجویان بومی در مدارس عمومی
دولت همچنین درخواست غیر معمول از دادگاه عالی برای جلوگیری از محاکمه در موارد تغییر آب و هوا و افزودن یک سوال در مورد شهروندی به سرشماری بعدی را مطرح کرده‌است .
منتقدان گفتند که درخواست دولت برای رد رویه‌های معمول استیناف در موارد تغییر جنسیت گرایانه , گستاخانه بود .

پیتر رن , یک وکیل با قانونی لاندا که نماینده رقبای خود در یکی از مواردی است که فرانسیسکو از دادگاه عالی خواست تا در مورد آن فکر کند , گفت : " امروز , وزارت دادگستری تصمیم خود را برای عملیات ثابت مدار اعلام کرد .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

تصمیم او قبل از انتخابات میان‌دوره‌ای برای ارسال نیروها به واکنش وی به آنچه او اصرار داشت ، بحرانی در مرز جنوب غربی است که از نگرانی عمیقی نسبت به مقامات وزارت دفاع باقی مانده‌است . او به طور غیرمعمول نسبت به این مساله علاقه نشان داده‌است - به همین دلیل ، مقامات نظامی گفتند که آقای ترامپ به طور مکرر ژنرال ترنس جی نامیده می‌شود . ا " Shaughnessy "، رئیس فرماندهی شمالی پنتاگون که بر عملیات در مرزه‌ای کشور نظارت دارد ، در عرض چند هفته گذشته به روز رسانی خواهد شد.
سربازان در اوایل نوامبر در کمپ اصلی Donna رسیدند . حدود ۶۰۰۰ نیروی فعال در جنوب غربی border.Cred itTamir برای نیویورک‌تایمز مستقر شده‌اند .
کارل دبلیو بوش گفت : " اگر رئیس‌جمهور به طور معمول و با بدگمانی نیروهای مسلح کشور ما را برای منافع سیاسی کوتاه‌مدت باز کند ، شخصیت حرفه‌ای نیروهای افسران تنزل خواهد یافت . Eikenberry ، ژنرال بازنشسته ارتش سه ستاره و فرمانده سابق نیروهای آمریکایی در افغانستان ، گفت: " این امر به نوبه خود ، یکی از اصول اساسی جمهوری ما را تهدید می‌کند - که ارتش ما باید خارج از سیاست بماند ."
در یک نقطه از دیدار آقای mattis از مرز در روز چهارشنبه ، یک سرباز از او اهداف این ماموریت را پرسید : " کوتاه‌مدت ، موانع را به راه بیندازید ."
آقای ترامپ همچنین مقامات وزارت دفاع را با اظهارات seemingly در مورد موضوعات نظامی مضطرب کرده‌است .
در ماه آوریل ، رئیس‌جمهور به خبرنگاران گفت : " زمان آن رسیده‌است که نیروهای آمریکایی را از سوریه به خانه بازگردانیم - بیانیه‌ای که پنتاگون را بهت‌زده کرد ، زیرا سوریه در قلب نبرد علیه دولت اسلامی و محور اصلی استراتژی امنیت ملی آقای ترامپ بود که خواستار مقابله با ایران شد . ترک سوریه زمین را به ایران واگذار خواهد کرد و به طور بالقوه روسیه را واگذار خواهد کرد . همچنین ممکن است مبارزان محلی که قوی‌ترین نیروهای زمینی متحد آمریکا علیه دولت اسلامی در سوریه بوده‌اند را رها کند .
به گفته مقامات وزارت دفاع ، پاسخ به پنتاگون یک سکوت عمدی بود ، کسی که پیش‌بینی کرد آقای ترامپ پی‌گیری نکند و به جای آن به موضوعات دیگر که او انجام داد ، حرکت کند .
در ماه ژوئن ، آقای ترامپ بدون مشورت با پنتاگون ، تمرینات نظامی مشترک برنامه‌ریزی‌شده با کره‌جنوبی را لغو کرد و تمرینات خود را به عنوان " بازی‌های جنگی " توصیف کرد .
با این حال ، آقای ترامپ اندازه زیادی از نمایش فرمانده‌کل را دوست دارد : سربازان تشویق کننده در آشیانه ، تانک و کشتی‌ها و هواپیماها ، یک رژه نظامی که او برای روز سربازان قدیمی در واشنگتن پیشنهاد کرد . او همچنین بارها در مورد تامین میلیاردها دلار اضافی برای پنتاگون لاف زده‌است .
افسران نظامی احساس می‌کنند که بین تلاش‌های آقای ترامپ برای بدست آوردن این پول که در طول سال اوباما از آن‌ها محروم شده و به عنوان لوازم صحنه سیاسی برای سخنرانی استفاده می‌شود که بیشتر شبیه تظاهرات هستند ، آسیب می‌بینند .
می کل ای گفت : " آن‌ها دوست دارند در سال گذشته بودجه مستحکم ‌تری داشته باشند؛ آن‌ها این را دوست دارند . " Flournoy ، وزیر سابق دفاع که در کار شماره ۲ در اداره تحت نظارت آقای ترامپ یک فرصت را به کار برد ، گفت: " اما من فکر می‌کنم که بسیاری از مردم به شدت از درجه طرفداری حزبی و تفرقه ناراحت هستند ."
رهبران نظامی در برابر انتقاد از یک فرمانده در ملا عام مقاومت می‌کنند ، اما سکوت برخی از آن‌ها چندین جلد است .
جیمز آر گفت : " پدرم یک افسر ارتش شغلی بود . " Clapper ، یک ژنرال بازنشسته نیروی هوایی که مدیر اطلاعات ملی در دوران دولت اوباما بود و اکنون یکی از منتقدان برجسته آقای ترامپ است ، می‌گوید: " این بخشی از علاقه من به احترام و حمایت از رئیس‌جمهور به عنوان فرمانده‌کل است ."

وی افزود : " این یکی برای من بسیار سخت است ."


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

آقای mattis در گفتگو با سربازان گفت : " همیشه بهتر است که پایین بیایید و آن را برای واقعی ببینیم . "
همانند دو رئیس‌جمهور سابق ، باراک اوباما و بیل کلینتون ، آقای ترامپ بدون اینکه در ارتش خدمت کرده باشد به دفتر آمد . رئیس‌جمهور سابق ، جرج دبلیو . بوش در طول جنگ ویتنام در گارد ملی نیروی هوایی خدمت کرد اما هرگز کشور را ترک نکرد و پرسش‌هایی در مورد این که چگونه اغلب به عنوان وظیفه گزارش شده‌بود ، مطرح شد . هر سه رابطه پیچیده با نیروهای مسلح داشتند .
جیم mattis ، وزیر دفاع در روز چهارشنبه در کمپ اصلی Donna در تگزاس . آقای ترامپ با آقای mattis و دیگر Pentagon itJacob کالدول / خبرگزاری فرانسه - خبرگزاری فرانسه - گتی ایماژ )
آقای کلینتون ، معترض جنگ ویتنام که از این پیش‌نویس اجتناب کرده بود ، در ابتدا با ژنرال‌ها ناراحت بود . آقای بوش به رهبری ارتش در عراق سال‌ها قبل از اینکه در نهایت آنچه را که او استراتژی شکست آن‌ها را در نظر گرفت اعتماد کرد . آقای اوباما از ابتدا متقاعد شد که ارتش سعی دارد او را به فرستادن سربازان بیشتری به افغانستان بفرستد .
آقای ترامپ که به دلیل of استخوان در پاشنه پا به تعویق افتاد با احترام به ایده ارتش وارد دفتر شد . او با انتصاب ژنرال‌ها به عنوان وزیر دفاع ، رئیس ستاد کاخ سفید و دو بار به عنوان مشاور امنیت ملی ادامه داد .
اما برخلاف گذشته رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه ، آقای ترامپ ارزش کمی در استقرار آمریکا در افغانستان ، عراق و سایر درگیری‌ها دیده‌است . او آن‌ها را به هدر دادن پول و زندگی در نظر می‌گیرد و به مشاوران گفته‌است که مردم در کشورهایی که نیروهای نظامی در آن‌ها مستقر هستند واقعا ً دوست آمریکا نیستند .
بنا به گفته دستیارانش ، یکی از دلایلی که او از نیروهای نظامی در مناطق جنگی بازدید نکرده است این است که او واقعا ً خواهان نیروهای آمریکایی در وهله اول نیست . آن‌ها گفتند که برای بازدید از این کشور ، ماموریت‌هایی که او حقیقتا ً به آن اعتقاد ندارد را تایید می‌کند .
آقای بوش چهار بار به عراق رفت و آقای اوباما سه ماه پس از مراسم تحلیف اش به آنجا رفت . هر دو رئیس‌جمهور چهار بار برای دیدار از نیروهای افغانستان در افغانستان چهار بار سفر کردند .
آقای ترامپ همچنین سفره‌ای ویژه‌ای را برای یافتن نیروهای مستقر در جاه‌ای دیگر مانند پیشینیان خود انجام نداده است . رئیس‌جمهور جورج بوش ، زمانی که به مناسبت روز سال نو در سال ۱۹۹۳ سفر کرد تا با نیروهای نظامی مستقر در سومالی دست بدهد ، رئیس‌جمهور lame بود .
آقای ترامپ همچنین به نظر می‌رسد که زمانی که یک افسر نیروی دریایی ، ویلیام " ریان " اونز ، یک اپراتور مخصوص جنگ ، سال گذشته در یمن کشته شد ، به عنوان فرمانده‌کل از مسیولیت اجتناب کند .
رئیس‌جمهور به نظر می‌رسید که ژنرال‌های او را برای مرگ سرزنش می‌کند ، در ماموریتی که به فاکس‌نیوز گفته‌است که فرماندهان نظامی " برای دیدن من آمده‌اند و توضیح دادند که آن‌ها چه می‌خواهند ، ژنرال‌ها که بسیار محترم هستند ."
رئیس‌جمهور ادامه داد : " و آن‌ها رایان را از دست دادند ."
دستیاران آقای ترامپ اعلام کردند که او به قدری پریشان و پریشان است که می‌داند SEAL طبق فرمان او مرده‌است و برای بازگشت جسم به پایگاه نیروی هوایی دوور پرواز کرده‌است - چیزی که به طور کلی برای یک مرگ تنها صورت نگرفته است .
اما آخر هفته گذشته در فرانسه ، آقای ترامپ یک بازدید از قبرستانی در جنگ جهانی اول که در طی نبرد of وود کشته شد را نادیده گرفت ، زیرا آقای ترامپ در این هفته در a گفت ، باران بر روی هلیکوپتر فرود آمد و سرویس مخفی به او گفت که رانندگی بسیار مخرب است . ژنرال جوزف اف . . پسر رئیس ستاد مشترک ارتش و جان اف . کلی ، ژنرال نیروی دریایی رئیس کارکنان کاخ سفید شد و به جای آن رفت .
مشاور این مشاور گفت که آقای ترامپ مایل است از خدمات مخفی نفوذی داشته باشد و هر کسی او را وادار به رفتن کند ، و از اینکه هیچ‌کس به او هشدار نداده است که یک فاجعه سیاسی برای فرار از این سفر است عصبانی است .

آقای ترامپ روز بعد از یک قبرستان دیگر در پاریس بازدید کرد .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

دو سال در سال، ترامپ به نقش فرمانده نظامی منصوب شد.
رئیس‌جمهور ترامپ روز پنجشنبه در سربازخانه دریایی در واشنگتن مستقر شد . پس از آن به کاخ سفید بازگشت تا به گروهی از veterans.Cred itAl Drago برای نیویورک‌تایمز بپردازد .
توسط هلن کوپر ، پیتر بیکر ، اریک اشمیت و میچل Ferman
۱۶ نوامبر ۲۰۱۸
واشنگتن - او سفر خود به یک گورستان در فرانسه را که سربازان آمریکایی از جنگ جهانی اول به خاک سپرده شده‌اند لغو کرد . او در قبرستان ملی آرلینگتون در روز سربازان قدیمی به مراسم تدفین نرفته است . او از نیروهای آمریکایی در عراق یا افغانستان دیدن نکرده است .
و در مدت کوتاهی پس از آن که رئیس‌جمهور ترامپ در یک جلسه توجیهی در پایگاه نیروی هوایی MacDill در تامپا واقع در Fla ، چند سوال مطرح کرد . دو نفر از مقامات با اطلاع از این دیدار گفتند که فرماندهان ارشد نظامی تعداد اسلایدهای پاورپوینت آماده را به سه عدد کاهش داده‌اند - آن‌ها در ابتدا ۱۸ - ۱۸ سال برنامه‌ریزی کرده بودند .
این فرماندهان دو ساعت منتظر دیدار بودند ، اما کم‌تر از یک ساعت طول کشید .
Rhetorically ، آقای ترامپ ایالات‌متحده را " ۱.۳ میلیون نیروی وظیفه فعال " به عنوان " ارتش من " و " ژنرال من " در تویی‌تر قرار داده‌است . اما مقامات وزارت دفاع می‌گویند که آقای ترامپ به طور کامل نقش نیروهای نظامی را درک نکرده است و نه مسئولیتی که او باید رهبری کند و از آن‌ها در برابر سیاست محافظت کند.
سرهنگ دیوید Lapan ، یک تفنگدار بازنشسته که در سال ۲۰۱۷ به عنوان سخنگوی وزارت امنیت داخلی در دولت ترامپ خدمت کرد ، گفت : " این باور وجود داشت که او بهتر است درک کند ، اما من نمی‌دانم که این پرونده مورد استفاده درست و نقش ارتش و آنچه که می‌توانیم ، و نمی‌توانیم انجام دهیم ."
روز جمعه ، آقای ترامپ اعلام کرد که اشتباه کرده‌است که این هفته به Arlington نرود و گفت که او این کار را با رفتن به یک گورستان آمریکایی دیگر در پاریس بعد از افتادن یکی از آن‌ها انجام داده‌است .
او به کریس والاس از " فاکس‌نیوز یکشنبه " در مصاحبه‌ای در این آخر هفته گفت : " با نگاهی به گذشته ، من هر سال در یک مصاحبه تلویزیونی به کریس والاس از " فاکس‌نیوز یکشنبه " گفتم : " اما ما در شب خیلی دیر آمده بودیم و من واقعا ً فکر می‌کردم که خوب است و من واقعا ً به خاطر امور دولتی مشغول بودم ."
در حقیقت او در سال گذشته به آرلینگتون نمی‌رفت - او در آن زمان در آسیا بود - اما دو بار به قبرستان نظامی رفته‌است . و در پنجشنبه این هفته ، او از یک بازدید پیش از سپاسگزاری از سربازخانه دریایی در واشنگتن ، خانه فرمانده دریایی و واحدهای اختصاص‌داده‌شده به ماموریت‌های امنیتی و تشریفاتی در پایتخت بازدید کرد . او کم‌تر از یک ساعت را گذراند ، سپس به کاخ سفید بازگشت تا به گروهی از سربازان قدیمی رسیدگی کند .
آقای ترامپ گفت : " من فکر می‌کنم که دامپزشکان ، شاید بیش از هر کس دیگری ، از آنچه که ما برای آن‌ها انجام می‌دهیم ، تقدیر می‌کنند ."
روز چهارشنبه ، وزیر دفاع جیم mattis بود که در آخرین استقرار نظامی تحت نظارت آقای ترامپ ، از نیروهای آمریکایی در مرز مکزیک دیدن کرد . آقای mattis به کمپ اصلی Camp در تگزاس سفر کرد ، جایی که او با سربازانی ملاقات کرد که توری دار بسته بودند تا کاروانی از مهاجران را که رئیس‌جمهور را به " تهاجم " تشبیه کرده بودند بیرون نگاه دارند .
Editors
برای ولز ، نیروگاه هسته‌ای به معنای میانگین Jobs خواهد بود . برای انگلستان ، این می‌تواند به معنای بیشتر باشد .
مکاشفه یوحنای رسول در این جا است
همانند دریاهای گرم و گالاپاگوس ، جزایر گالاپاگوس یک تست تکاملی تکاملی را شکل می‌دهند .

مقامات پنتاگون به طور خصوصی استقرار بیش از ۶، ۰۰۰ نیروی کار فعال را به عنوان یک قاتل روحیه و هدر دادن زمان و منابع مورد تمسخر قرار داده‌اند ، که توسط یک فرمانده که مصمم است تا حامیانش را به پای صندوق‌های رای برساند در حرکت هستند . این نیروها که تنها از پشتیبانی لجستیکی برخوردار هستند ، تا روز ۱۵ دسامبر در آنجا خواهند بود .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :