soldiership

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

اما هیچ سرباز اسرائیلی تیراندازی‌های اتفاقی را گزارش نکرده است. ارتش اعلام کرد که پس از این گزارش‌ها حاکی از آن است که تک تیراندازان چهار مرد را هدف قرار داده و آن‌ها را هدف قرار داده‌اند .
تایمز اولین ، سوم و چهارم این معترضان را پیدا کرد که هر کدام دقیقا ً در زمانی که ارتش گفت که آن‌ها کشته شده‌اند . اما تایمز نتوانست توصیف ارتش از فرد دوم را تایید کند که گفته می‌شد که این عکس با زمانی که خانم نجار کشته شد مطابقت دارد .
ارتش گفت که مردی بود با پیراهن زرد که داشت سنگ پرتاب می‌کرد و نرده‌ها را می‌کشید . اما تنها مردی که در یک پیراهن زرد نزدیک خط آتش نشسته بود این کار را نمی‌کرد . او حدود ۱۲۰ یارد دورتر از نرده‌ها ایستاد و تهدید نکرد .
حتی اگر این مرد یک هدف قانونی داشته باشد ، این سوال باقی می‌ماند که پزشکان پشت سر او ایستاده‌اند .
snipers سابق اسرائیل و آمریکایی گفتند که اگر کسی که یک هدف مشروع نداشته باشد می‌تواند در معرض خطر قرار گیرد ، خودکشی خواهد کرد . قتل بی‌ملاحظه نیز می‌تواند یک جرم جنگی باشد .
پروفسور رایان گودمن ، متخصص دانشگاه نیویورک در مورد قوانین جنگ ، که مشاور ویژه پنتاگون در مورد جنایات جنگی و هدف قرار دادن قوانین بود ، گفت که کلید موفقیت جنگ این است که آیا تک‌تیرانداز از خطر بزرگی آگاه بود که غیر نظامیان آسیب می‌بینند یا نه.
آقای گودمن گفت : " قوانین جنگ نمی‌خواهند هیچ پرسنل نظامی به عمد در مسیر پزشکان آتش بگیرند . دارم می‌گویم که از خط عبور می‌کند ."
مراسم تدفین خانم نجار در Gaza.Cred سالم هاوس برای نیویورک‌تایمز
اشتباهاتی که به آن‌ها اضافه می‌شود
یک فرمانده ارشد اسرائیلی در ماه اوت به تایمز گفت که ۶۰ تا ۷۰ تن دیگر از معترضان غزه بدون قصد کشته شده‌اند ، حدود نیمی از کل کشته شدگان در آن نقطه .
ارتش می‌گوید با این حال ، قوانین ارتش اسرائیل تغییر نکرده است .
متخصصان می‌گویند که تنها آن ممکن است نقض جداگانه قانون بشردوستانه بین‌المللی باشد : پس از کشته شدن کافی غیر نظامیان ، فرماندهان یک وظیفه دارند تا اطمینان حاصل کنند که به طور غیرضروری مورد هدف قرار نمی‌گیرند .
نوام Lubell ، استاد قانون مبارزه مسلحانه در دانشگاه اسکس ، گفت : " شما حق گفتن " Oops " را از دست می‌دهید .
تعداد زیاد قتل‌های تصادفی و عدم موفقیت اسرائیل در تطبیق قوانین درگیری در واکنش ، این سوال را مطرح می‌کنند که آیا آن‌ها یک حشره هستند یا یکی از ویژگی‌های سیاست آن .
سرهنگ Conricus گفت که تمام کسانی که به طور غیر عمد کشته شده‌اند ، به طور غیر عمد به ضرب گلوله کشته شده‌اند . وی گفت که برخی اوقات سربازان به پای افرادی که هدفشان اهداف قانونی بودند ، حمله کرده بودند ، اما به جای زخمی کردن آن‌ها ، آن‌ها را کشتند .
اسرائیل اعضای یک بازی منصفانه حماس را در نظر می‌گیرد که آیا آن‌ها مسلح هستند یا نه ، تفسیری از قانون بین‌المللی که به طور جهانی پذیرفته نمی‌شود .
سرهنگ Conricus همچنین گفت که قوانین درگیری صرفا ً یک حد بالایی برای استفاده از زور است و ارتش کاره‌ای دیگری را انجام می‌دهد ، مانند نیروهای آموزشی که برای اولین بار به نرده اختصاص داده می‌شوند تا تلفات غیر نظامی را خنثی کنند .
وکلای نظامی اسرائیل تصدیق کردند که یک سو رفتار صورت‌گرفته است ، اما گفت که هیچ سرباز مظنون به کشتن عمدی کسی نیست که می‌دانند آن‌ها نباید این کار را بکنند .
در روز ۲۹ اکتبر ، نزدیک به پنج ماه پس از کشته شدن وی ، دادستان‌کل اسراییل شروع به تحقیق جنایی در مورد مرگ خانم نجار کرد .
اما فرمانده ارشد در ماه اوت به تایمز گفت که هیچ گونه ضبط عکس از طرف اسرائیلی وجود ندارد . او دقیقا ً زمانی که خانم نجار مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود هیچ ایده‌ای نداشت . او این را از تایمز یاد گرفت .
سرهنگ Conricus گفت : " به نظر می‌رسد که اسرائیل می‌خواهد بگوید که محافظت از مرز آن یک کار کثیف است " متاسفانه ، " در شرایطی مانند این ، حوادث رخ می‌دهند و نتایج ناخواسته رخ می‌دهند ."

ساعت ۶ : ۳۷ بعد از ظهر

ک
منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

خانم ابو Moustafa نگران است . او می‌گوید که اسرائیلی‌ها معمولا ً به طناب pullers شلیک می‌کنند . او خانم نجار را ترغیب می‌کند که برود .
طناب بالاخره با یک سیم‌پیچ کوچک از سیم‌خاردار منفجر می‌شود . قسمت زیادی از جمعیت به دنبال آن می‌آیند . هیاهوی دو زن از بین می‌رود .
خانم نجار ، رئیس مرکز ، در اعتراض به روزی که او به نام shot.Cred itAdel د / آسوشییتدپرس گفت
هواپیمایی میزان مرگ و میر
از آنجا که اعتراضات به معنای دوام و دوام بود ، bravado خانم نجار به طور فزاینده‌ای با اشارات مکرر به فوت احتمالی او alloyed شد .
او در روز ۵ ماه مه در فیسبوک نوشت : " وقتی زندگی من تمام شد ، برای کسانی که مرا می‌شناسند ، خاطره‌ای شیرین برای من ایجاد کنید . "
او بعدا ً نوشت : " آن‌ها به من گفتند : " گلوله کمی خم می‌شود ، چون گلوله در راه شماست ، " من به آن‌ها گفتم : " گلوله مرا انتخاب کرد چون نمی‌دانم چطور خم شوم ، پس چرا باید راهم را عوض کنم ؟ " "
او برای یک دوست نامه فرستاد تا در صورت شهید شدن یکی از آن‌ها عذرخواهی کند .
او در روز ۲۴ ماه مه به دیگری گفت : " برای من نماز خوبی بگذارید . "
پدر و مادرش می‌گفتند که این شایعات بیمارگونه در او نقش بر آب شده‌است . در حالی که بسیاری در غزه از مرگ به عنوان بهتر از اینجا صحبت می‌کنند - و اکنون خانم نجار " به زندگی چسبیده بود ، مادرش گفت : " او هرگز نمی‌خواست یک شهید باشد . او زندگی را دوست داشت ."
یکی از شادترین روزه‌ای عمرش روز سه‌شنبه ۲۹ مه بود . او ۱۰۰ چک ۱۰۰ دلاری را به هر یک از اعضای تیم پزشکان ، خدمات نجات پزشکی فلسطین ، از overseers در کرانه باختری دریافت کرد و به همکاران خود در یک قایق کوچک که ساحل غزه را ترک کرده بود پیوست ، به این امید که به ناوگانی که محاصره را به چالش کشیده بود، برسند .
آن‌ها نزدیک به سه ساعت در زیر آفتاب درخشان دریای مدیترانه پیش از اینکه توسط یک gunboat اسرائیلی برگردانده شوند ، روی آب بودند .
آقای عبدل Ghafour ، مردی که به بیمارستان کمک کرده بود و از آن زمان با او دوستی کرده بود ، گفت : " من گفتم که امیدوار هستم که ما آسیب برسانیم . " او گفت : " پس این طور ! ما به عنوان دوست خواهیم مرد ."
محمد Shafee ، پزشک ، به وسیله تکه‌هایی از گلوله که منجر به کشته شدن خانم Najjar.Cred سالم هاوس در نیویورک‌تایمز شد ، در ناحیه سینه و لگن پخش شد .
ساعت ۶ : ۳۱ بعد از ظهر
غروب در حال آمدن است و با آن ، پایان سریع . به نظر می‌رسد که همه چیز در حصار آرام شده‌است .
یک سرباز اسرائیلی که در حال نگاه کردن به جایی است که خانم نجار در حال حاضر ایستاده‌است ، ممکن است مردی را ببیند که پرچم فلسطین را در هوا تکان می‌دهد ، چند معترض پراکنده که به اطراف نگاه می‌کنند و گروهی از پزشکان در حال کمک به یک معترض در زمینه بازیابی زمین از گاز اشک‌آور هستند . هیچ‌کس در منطقه هیچ کار تهدید کننده‌ای انجام نمی‌دهد . گاز اشک‌آور کاری را انجام می‌دهد که هدف از آن استفاده از نیروی کشنده غیر ضروری است .
ناگهان صدای شلیک دیگری به گوش رسید .
محمد Shafee ، یک پزشک ، می‌بیند که همه چیز به درون بدنم پرواز می‌کند و با تکه‌های کوچک گلوله روی سینه‌اش پاشیده می‌شود .
آقای ابو Jazar انفجاری را بر روی زمین می‌بیند و بعد از درد جیغ می‌کشد . او در رانش خراشیده شده .
پشت سر آن‌ها خانم نجار دستش را دراز می‌کند ، بعد مچاله می‌شود .
همانطور که خانم ابو Moustafa در شوک به نظر می‌رسد ، خانم نجار با تظاهر کنندگان که چند دقیقه پیش با آن‌ها رفتار کرده بود ، دستگیر شد . وقتی او را می‌برند ، خون از سینه‌اش بیرون می‌زند .
برای عکاسی عکس بگیرید یا از آن عکس بگیرید
سه تن از پزشکان از یک گلوله کشته شدند . بعید به نظر می‌رسید .
اما بازسازی تایمز این مساله را تایید کرد : گلوله به زمین در مقابل پزشکان اصابت کرد و سپس تکه‌تکه شد و بخشی از آن به سمت سینه خانم نجار پرتاب شد.
این موشک از یک berm شنی که توسط تک تیراندازان اسرائیلی حداقل ۱۲۰ متر دورتر از جایی که پزشکان به زمین افتادند مورد استفاده قرار گرفت .
قوانین نظامی اسرائیل در این زمینه طبقه‌بندی می‌شوند . اما سرهنگ دوم جاناتان Conricus ، گفت که snipers ممکن است تنها به افرادی شلیک کنند که تهدید شدیدی را تهدید می‌کنند ، مانند " بریدن نرده‌ها ، انداختن نارنجک ."
کشتن یک پزشک یا هر شهروند غیر نظامی یک جنایت جنگی است . اسرائیل سریعا ً تایید کرد که قتل خانم نجار غیر عمدی بوده‌است .

سرهنگ Conricus گفت : " او هدف نبود و هیچ یک از پرسنل پزشکی یک هدف محسوب نمی‌شوند ."


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

ساعت ۶ : ۲۰ بعد از ظهر
از طرف شمال ، از پناه‌گاه ، حداقل دو معترض بمب‌های آتش‌زا دست‌ساز را به سوی اسرائیلی‌ها پرتاب می‌کنند . هیچ خسارتی انجام نشده است ، اما این یک افزایش قابل‌توجه نسبت به صخره است .
خانم نجار از گاز اشک‌آور که استنشاق کرده‌است ، در حال بهبودی است . در همان نزدیکی ، معترضان شروع به بریدن بخش جدیدی از سیم‌خاردار می‌کنند .
ناگهان صدای شلیک تفنگ به گوش رسید . یک مرد جوان در گروه به سمت شمال ضربه می‌زند .
به گفته مقامات اسرائیلی ، این همان جایی است که نیروهای اسرائیلی برای به حداقل رساندن تلفات مورد استفاده قرار می‌گیرند . اما آن‌ها یک میدان نبرد سنگین را به آتش کشیدند و یکی از آن‌ها هدف قرار دادن صدها یارد دورتر بود . متخصصان ballistics می‌گویند که در ۱۰۰ یارد یک عکس از دست رفته می‌تواند مانند یک سنگ skimming بازتاب شود .
یک فرمانده ارشد اسرائیلی می‌گوید : " اگر من شکست بخورم ، و به سنگی برخورد خواهد کرد ، نمی‌دانم گلوله کجا می‌رود . "
محمد ابو مصطفی ، که به وسیله یک مخزن گاز اشک‌آور و با کمک خانم نجار در روز مورد اصابت گلوله قرار گرفت ، وی سالم هاوس را به مقصد نیویورک منصوب کرد .
تصویر
محمد ابو مصطفی ، که به وسیله یک مخزن گاز اشک‌آور و با کمک خانم نجار در روز مورد اصابت گلوله قرار گرفت ، وی سالم هاوس را به مقصد نیویورک منصوب کرد .
 " دختر مرد "
تقریبا ً هر معترض در Khuzaa حداقل یک داستان از خانم نجار دارد که به نجات او می‌آید . بعضی‌ها زیادی دارند .
هنگامی که محمود ابو Shab ۲۶ ساله در رشته پرتاب سنگی به ضرب گلوله کشته شد ، در ماه مارس از دست او شلیک شد و خونریزی را متوقف کرد . یک روز در ماه آوریل ، هنگامی که نتوانست از راهی که از سیم‌های خاردار از نرده کشیده شده‌بود بیرون رود ، زخم‌هایش را پانسمان کرد .
او نمی‌دانست که او خودش این تجهیزات پزشکی را خریده بود . او روزی یک شکل از گروهی از زنان جوان حامی را جمع‌آوری می‌کرد . او حتی یک حلقه طلایی برای خرید مایحتاج به فروش رساند .
نادا al ، یکی دیگر از داوطلبان ، با استفاده از بیان حس قوی هویت ملی ، گفت : " او می‌خواست همیشه کنار نرده باشد تا دختر مرد شود . "
پدرش گفت که او اصرار دارد که یک روز مرخصی بگیرد : " او می‌گفت : " نه بابا ، کسانی هستند که به من نیاز دارند ."
مادرش از اعتراضات بازدید کرد ، اما گفت که گفتگوهای آن‌ها به طور ناگهانی پایان یافت : " ناگهان یک معترض زخمی وجود خواهد داشت و او فقط حرف زدن را قطع می‌کند و می‌گوید : " من باید بروم ، کسی است که من باید نجاتش بدهم ."
خانم نجار نقش خود را به عنوان بخشی از مبارزه فلسطینی به اندازه تایرهای سوخته‌اش و یا wielding wire دید . او یک سخنگوی اجرایی شد و هرگز درخواست مصاحبه را رد نکرد و همیشه منتظر سوال کردن نبود .
ویدیو
۰ : ۳۴ " جامعه باید مرا بپذیرد "
نیویورک‌تایمز با "Rouzan al " ، یک پزشک داوطلب ۲۰ ساله ، در May.Publ ished OnDec صحبت کرد . ۲۹ ، ۲۰۱۸
او در روز ۷ ماه مه به تایمز گفت : " ما می‌خواهیم پیام خود را به جهانیان ارسال کنیم : من یک ارتش برای خودم و شمشیر به ارتش هستم .
پسته‌ای فیس بوکی اش را می‌توان به صورت florid درآورد . او یکبار نوشت که لباس خون‌آلود او شیرین‌ترین عطر را دارد .
این اعتراضات بزرگ‌ترین رویداد اجتماعی غزه شد . مسابقات تقریبا ً هر روز اعلام می‌شد . پدر او گفت : " مردان جوان و والدینشان در خانه Najjars به راه افتادند تا در طی ماه رمضان به Rouzan معروف که اکنون ۱۰ یا ۱۲ سال دارد ، نامزد شوند ."
او همه آن‌ها را پایین آورد و گفت : " او اهداف خود را در ذهن داشت ."
پس از پایان اعتراضات ، او قصد داشت که دوباره به دست بگیرد و در آزمون‌های پذیرش کالج موفق عمل کند . به هر حال او راه رفتن به مدرسه را پیدا می‌کرد .
Lamiaa ابو Moustafa نزدیک‌ترین دوست خانم نجار در میان medics.Cred itHosam سالم برای نیویورک‌تایمز بود .
تصویر
Lamiaa ابو Moustafa نزدیک‌ترین دوست خانم نجار در میان the itHosam سالم برای نیویورک‌تایمز بود .
ساعت ۶ : ۲۹ بعد از ظهر

خانم نجار در کنار هم‌کار خود خانم ابو مصطفی ، نزدیک‌ترین دوست او در میان پزشکان قرار دارد . معترضان سیم‌های خاردار را به طرف جنوب می‌کشیدند و طناب بلند خود را بر سر زنان بالا می‌کشیدند .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

دو معترض در نزدیکی سیم‌خاردار به دام افتاده‌اند و روی زمین افتاده‌اند .
او و چندین پزشک دیگر - در میان آن‌ها دوستان او راشا Qudeih و رامی ابو Jazar - دوباره راه خود را برای کمک به آن‌ها باز می‌کنند . آن‌ها دست‌هایشان را بالا می‌برند تا به اسرائیلی‌ها نشان دهند که هیچ آسیبی نمی‌زنند .
دو گلوله از بالای سرمان بیرون می‌زند . خانم نجار به سربازان که تنها حدود ۵۰ یارد با آن‌ها فاصله دارد اشاره می‌کند و نه برای شلیک . اما وقتی نزدیک‌تر می‌شود ، عکس دیگری نزدیک‌تر می‌شود، خیلی نزدیک‌تر ، و شن را لگد می‌زند .
یک سرباز از پشت یک جیپ ظاهر می‌شود و تفنگش را ترمیم می‌کند و می‌گوید : " تیرانداز به ما نشانه رفته‌است ! خانم Qudeih فریاد می‌زند .
پزشکان در حالی که رگبار تازه‌ای بر روی آن‌ها نازل می‌شود ، به راه خود برمی گردند و فرار می‌کنند . خانم نجار the برای عقب‌نشینی است .
پرتره خانم نجار در خانواده family سالم هاوس برای نیویورک‌تایمز
بی‌باک در ساعت ۱۵
تقریبا ً همه کسانی که خانم نجار را در این اعتراضات دیدند از آمادگی او برای قرار دادن خود در مسیر آسیب دیدن کردند . بارها و بارها در کلیپ ‌های ویدئویی حضور داشت : اولی برای کسانی که در دردسر بودند، آخرین بار به خاطر ایمنی .
eslam Okal ، یک پرستار اورژانس در رفح که پس از شنیدن درباره خانم نجار ، در تظاهرات Khuzaa داوطلب شده بود ، گفت : " او بی‌باک بود ، من به او گفتم : " اولویت اول شما امنیت است " . اما شجاعت او پیروز شد ."
در دبیرستان ، او یک دسته دسته نوجوانان سرکش و سرکش بود که از بند لباس مدرسه همه دختران خود لگام می‌زدند : شال سفید و حجاب ، شلوار تیره . خانم نجار رنگ درخشانی به تن داشت و اخمی که در پی آن بود را پذیرفت .
دخترهای دیگر در کلاس ساکت بودند . اما خانم نجار رشته سوال را قطع کرد ، هنگامی که توبیخ شد و مرتب پشت سر هم حرف می‌زد ، هر چند معمولا ً لبخند می‌زد .
چگونه او آنقدر بی‌باک و رک شد که نمی ‌توان آن را یادداشت کرد، اما چند نفر که به او نزدیک بودند ، زمانی که ۱۵ ساله شد ، به تجربه ضربه زدند .
در طی مسابقات نهایی کلاس دهم ، Rouzan به وضعیت پرتنش در ساختمان چهار طبقه خانواده خود بازگشت . خاله او ، Nawal Qedayeh ، که Rouzan او را می‌پرستید و هفت ماه حامله بود ، مثل یک مطرود خاله و مادربزرگ Rouzan رفتار می‌شد که اجازه نمی‌داد از آشپزخانه اشتراکی استفاده کند . هنگامی که خانم Qedayeh در آنجا مشغول تمیز کردن گلدان‌ها بود ، دعوا آغاز شد و Rouzan او را نگاه کرد که مادر بزرگش خانم Qedayeh را به سمت پایین پله‌ها هدایت می‌کرد . هم او و هم جنین حامل او کشته شدند .
Rouzan ، تنها شاهد عینی ، یک انتخاب داشت : او می‌توانست ساکت بماند ، عدالت را برای قتل عمه‌اش تشخیص دهد و انتظار اجتماعی برای یک زن جوان را دنبال کند تا مسائل قانونی مورد نظر را به مردان واگذار کند . یا می‌توانست حقیقت را بگوید و به طور بالقوه مادربزرگش را به زندان بفرستد .
Rouzan شهادت داد . مادربزرگش به جرم قتل تصادفی محکوم شد و بیش از یک سال را در زندان سپری کرد .
محمد اسحاق al ، معلم دبیرستان Rouzan ، گفت که این محاکمه او را " شجاع‌تر و more " ساخت و گفت : " بعد از آن ، هیچ چیز در راهش نبود ."
۵ مایل
پول هم همین طور بود . با این که می‌دانستم توان مالی کالج را ندارد . او هم بخشی از امتحانات ورودی را شکست داده بود . با این همه بندرت تسلیم می‌شد .
مادرش گفت : " برعکس ، او پایش را stomped و گفت : " من سال‌ها صبر نمی‌کنم که چیزها بهتر شوند - من راه دیگری پیدا خواهم کرد ."
او شروع به دریافت کمک‌های اولیه اولیه کرد و دریافت که به سادگی می‌تواند " فراموش کند " که هزینه پرداخت را بپردازد : او به یکی از دوستانش گفت که تقریبا ً ۵ دلار شهریه پرداخت کرده‌است .
او به اطراف اتاق‌های اورژانس زنگ زد ، کارهایی را انجام داد ، عمل جراحی را مشاهده کرد، و وانمود کرد که به جایی تعلق دارد که کارکنان فهمیدند او این کار را نکرده است . وقتی سیف Abdel عموی خود را به بیمارستان ناصر انتقال داد ، او از این مکان گیج شده بود تا اینکه خانم نجار آن‌ها را به جایی هدایت کرد که آن‌ها برای رفتن به آنجا نیاز داشتند .

تظاهرات به او اجازه می‌داد تا مهارت‌های خود را امتحان کند . زمانی که وزارت بهداشت حدود ۲۰۰ پزشک داوطلب را در امتحان کتبی گرفت ، خانم نجار ۹۱ امتیاز گرفت که بالاترین امتیاز را در گروه خود داشت . او یک کارت شناسایی ، یک کت آزمایشگاهی و یک جلیقه ویژه white به او داده شد .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

همانطور که حمایت حماس cratering بود ، Gazans جوان خواستار تظاهرات دسته‌جمعی علیه این محاصره شدند . حماس از این فرصت استفاده کرد تا خشم عمومی را علیه اسرائیل هدایت کند . مقامات به عدم خشونت قول دادند اما با این وجود معترضان را تشویق کردند تا از حصار عبور کنند .
با ائمه جماعات که مردم را وادار به شرکت در اتوبوس و اتوبوس‌ها می‌کردند ، جمعیت به سرعت رشد کردند. این اعتراضات تبدیل به یک سیرک ملی گرایانه شد . مادران بچه‌ها را می‌آورند ، فروشنده‌ها فلافل را بالا می‌برند و خانواده‌ها در چادر می‌خوابند . در فاصله نزدیک حصار ، مردان جوان تایرها را می‌سوزاندند ، با cutters سیمی یا بمب‌های آتش‌زا پوشیده شده بودند - و تک تیراندازان اسرائیلی را با اهداف آسان به آن‌ها معرفی می‌کردند .
خونریزی در راستای اهداف روابط‌عمومی حماس ، جلب توجه بین‌المللی و همدردی بود . اسرائیلی‌ها از این کار راضی هستند.
برای اسرائیل ، معترضان به یک عصب دست یافتند : مرز از طرف یک حصار ، نه یک دیوار - یک ابتکار نسبتا ً سست طراحی‌شده برای تشخیص نفوذ ، و نه جلوگیری از آن ، صورت گرفت . از لحاظ فنی ، حتی مرز شناخته‌شده نیز وجود نداشت ، تنها خط آتش‌بس که در سال ۱۹۴۹ پس از جنگ اسرائیل و اسرائیل کشیده شد .
و پزشکان .
ساعت ۶ : ۱۳ بعد از ظهر
یک نقطه اصطکاک جدید باز شده‌است : ده‌ها نفر از معترضان در حدود ۲۰۰ یارد شمال امتداد حصار کشیده شده‌اند و از نقطه‌ای عبور کرده‌اند که در آن یک پناه‌گاه در طرف اسرائیلی مرز شمالی اعتراض را نشان داده بود .
برخی از معترضان شروع به پاره کردن سیم‌های خاردار در حدود ۴۰ یارد جلوتر از حصار می‌کنند .
سربازان اسرائیلی به سرعت بالا می‌روند و موضع تدافعی در طرف دیگر می‌گیرند . آن‌ها برای کم‌تر افرادی را هدف گلوله قرار داده‌اند . اکنون ، آن‌ها فقط یک تیر هشدار و گاز اشک‌آور شلیک می‌کنند .
عکس‌هایی از دوران کودکی خانم نجار و پسرش passport.Cred سالم برای نیویورک‌تایمز
مثل یک زندانی
به جز برای بازدید از مصر در سال ۱۹۹۷ ، در سه روز ، خانم نجار زندگی خود را به نوار غزه محدود ، به طور عمده در Khuzaa ، یک روستای مرزی کوچک که در سال ۱۹۴۸ از سلمه ، در نزدیکی یافا ، گریخت ، گذراند .
Rouzan زودرس بود ، در ۲ سالگی وارد کودکستان شد ، کلمات انگلیسی را برداشت و اشعار را ازبر خواند . و خوشحال : مادرش ، Sabreen ، که به اندوه داده شده‌بود ، او را به حال خنده ضبط کرد و گفت : " وقتی مرا غمگین دید ، جهان را حرکت خواهد داد ."
اما Rouzan دختر یک پدر بود . پدرش ، یک کارآفرین با نام اشرف al ، زمانی که این کار هنوز امکان پذیر بود ، او را لوس کرد. او ماه‌ها در اسرائیل کار می‌کرد ، برای فروش لوازم خانگی و یا مبلمان برای فروش در غزه به مدت چهار برابر آنچه پرداخت می‌کرد ، کار می‌کرد . برای شام گوشت بود .
او گفت : " صادقانه بگویم ، من این روزها خیلی وقت است . "
به عنوان یک دختر کوچولو ، Rouzan به for اسباب‌بازی رسید . پدرش انتظار داشت که او را روزی به خارج از کشور بفرستد تا روزی به تحصیل پزشکی بپردازد .
اما بعد موشک‌ها و محاصره و جنگ‌ها به راه افتادند . آقای نجار ، دیگر نتوانست در اسرائیل کار کند ، یک مغازه تعمیر موتورسیکلت را باز کرد . ارتش اسرائیل در طول تهاجم سال ۲۰۱۴ با بولدوزر تخریب شد . او ورشکست شد و اعانه خواهر و برادر را به دست آورد . Rouzan از سفره‌ای منطقه‌ای مدرسه دوری کرده و از آن دوری می‌کند .
Khuzaa در جنگ به شدت کاهش یافت . دو تن از بهترین دوستان Rouzan کشته شدند ، یکی از آن‌ها همراه با بیش از ۲۰ تن از بستگانش بود . هیکل عمو ورنون را دید که از هم جدا شد . خانه "Najjars " آسیب‌دیده بود ، ضبط صدای خنده‌اش از بین رفته بود. وقتی از پناه‌گاه برگشتند ، مردگان و مرگ در خیابان‌ها ریختند .
Rouzan گفت که او می‌خواهد یاد بگیرد چطور کمک کند .
ساعت ۶ : ۱۷ بعد از ظهر
ویدیو
۰ : ۱۵ پزشک در حصار مرزی در غزه
۲۰۱۸.Publ ished OnDec گفت که Rouzan al و پزشکان فلسطینی به نرده‌های مرزی نزدیک شدند تا به معترضان زخمی در ۱ ژوئن کمک کنند . ۲۹ ، ۲۰۱۸ خطیب / خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

در مقابل پناه‌گاه‌های اسرائیل ، خانم نجار برای کمک به یک نوجوان به سمت حصار رفت تا به یک نوجوان کمک کند ، همانطور که سربازان اسرائیلی به آن نگاه می‌کنند . کسی پشت سرش یک صخره را به سمت آن‌ها پرتاب می‌کند و از او به عنوان پوشش استفاده می‌کند .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

یک نقاشی دیواری در بیت‌لحم ، خانم نجار را به تصویر می‌کشد . در مرگ او شهید شد و در سراسر سرزمین فلسطین به نام itThomas Coex / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ )
همه او را می‌شناختند
برای نیروهای دفاع اسرائیل ، او یک کابوس یک قربانی بود : نماد غیر معمول ملیت ، جوانی و شفقت .
در روز ۳۰ مارس ، اولین روز تظاهرات ، خانم نجار ، جوان‌ترین داوطلب سه داوطلب شد که به زخمی‌ها رسیدگی می‌کرد و تنها زن .
برای مردان جوان در شلوار جین لاغر و تی‌شرت و پرتاب سنگ به سربازان اسرائیلی ، به نظر می‌رسید که در کنار آن‌ها تقریبا ً به همان سرعتی که افتاده ، پانسمان زخم ، شکستگی splinting ، جراحت ناشی از گلوله ، ارائه تشویق ، و گاهی اوقات شنیدن کلمات آخر .
روزنامه نگاران متوجه شدند . یک پزشک دیگر به نام "Lamiaa ابو Moustafa " گفت : "عملا یک شبه ، او یک برنامه گزارش‌های خبری با یک رسانه اجتماعی رو به رشد بود که " همه او را می‌شناختند . "
ظرف نه هفته بعد ، ترکش ، پای خانم نجار را پرتاب کرد ، یک تایر شعله‌ور او را سوزاند ، یک نارنجک گازی از گاز اشک‌آور بازوی او را شکسته بود. او همان روز او را قطع کرد و به اعتراض بازگشت .
برخی دیگر هنگامی که سربازان اسرائیلی به سوی آن‌ها شلیک کردند ، کز کردند . او به یکی از همکاران خود گفت : " صدای شلیک هوایی که می‌شنویم به ما آسیب نمی‌رساند ." معنای آن این است : شما کسی را نخواهید شنید که شما را می‌کشد .
Najwa Abu ، یک همسایه ۱۷ ساله که تصمیم خود برای داوطلب شدن را توضیح می‌دهد ، گفت : " با وجود قراردادهای اجتماعی در این قلمرو اسلامی ، که کار خطرناکی برای مردان است ، او الهام‌بخش زنان دیگر شد و گفت : " من می‌خواستم مانند Rouzan ، شجاع و قوی باشم و به همه کمک کنم ."
خانم نجار که ازدواج‌نکرده و علاقه‌ای به ازدواج ندارد ، بسیار ستاره نمایش خود باقی ماند . او متون affectionate را به هم peers فرستاد که هر کدام معتقد بودند نزدیک‌ترین دوست او هستند . او در مورد اعتبار خود دروغ گفت و وانمود کرد که دانشجوی کالج است . از بدگویی و حسد در محفل اجتماعی خود به ستوه آمده بود.
با این همه بیش از پیش به فکر او بود .
برای خانم نجار ، این اعتراضات نه تنها فرصتی برای خالی کردن سیم‌خاردار بود که باعث شد غزه مثل یک قفس آزاد احساس شود . آن‌ها فرصتی برای کسب تجربه پزشکی ، ایجاد یک نام برای خود و شاید با ایجاد یک تصور ، برای رسیدن بیشتر به هدف خود برای ارائه خدمات پرستاری بودند .
اواخر ماه مه ، حالش خوب به نظر می‌رسید .
در حدود ساعت ۵ بعد از ظهر ، این اعتراض انرژی را به دست می‌آورد . گروهی از مردم به سوی نرده‌ها هجوم می‌برند و اسرائیلی‌ها از طریق Shutterstock ، رگبار شدید of صابر Saber را آزاد می‌کنند .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * فارس al ، یکی دیگر از پزشکان ، می‌گوید : " اسرائیلی‌ها هنوز مهمات زنده را شلیک نکرده اند ، اما دود غلیظ overwhelming است ."
این یک رقص بزرگ است : معترضین به سمت نرده‌ها می‌دوند ، سربازان نارنجک گازی را پرتاب می‌کنند و معترضان عقب‌نشینی می‌کنند . تکرار کن.
خانم نجار ، که در لباس سفید و رژلب قرمز قابل‌توجه است ، در اطراف اسپری کردن محلول نمک در چشمان مردم به سرعت حرکت می‌کند تا گاز را بشوید . بنابراین بسیاری از او به کمک او نیاز دارند که نمی‌تواند بالا نگه دارد .
یک مرد ۵۴ ساله با یک نارنجک گازی به پیشانی وارد می‌شود . خانم نجار به سوی او می‌دود ، زخم را پانسمان می‌کند، سپس همراه با آمبولانس به همراه آمبولانس می‌دود .
حلقه‌های طولانی سیم‌های خاردار در طرف نوار غزه با اسرائیل امتداد دارند . پشت آن‌ها ، حصار و ماسه استفاده‌شده توسط snipers.Cred itYousur Israeli ، روزنامه نیویورک‌تایمز ، مورد استفاده قرار گرفت .
نوار غزه همیشه در پشت سیم‌خاردار ، سنسورها و پناه‌گاه‌های پنهان نشده بود .
قبل از سال ۲۰۰۵ ، ساکنان غزه می‌توانستند در اسرائیل کار کنند . اما حملات موشکی و بمب‌گذاری‌ها پس از آغاز انتفاضه دوم در سال ۲۰۰۰ باعث شد که اسرائیل نوار را محاصره کند و در نهایت settlements را در آنجا رها کند . وقتی حماس قدرت را از مقامات فلسطینی پس از یک جنگ داخلی یک هفته‌ای در سال ۲۰۰۷ به دست آورد ، اسرائیل محاصره را تحمیل کرد و به شدت سفر و تجارت را محدود کرد .

تا سال ۲۰۱۷ ، پس از سه جنگ با اسرائیل ، اقتصاد غزه یک هرج و مرج بود و رئیس اداره ، محمود عباس ، مصمم بود که حماس را به پایان برساند . او هزاران کارگر غزه را کنار گذاشت و به مدت چند ساعت برق را قطع کرد .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

نجار نجار در هر نسخه اندکی بیش از قالب مقوایی مقوایی بود .
تحقیقات نیویورک‌تایمز نشان داد که نجار نجار , و اتفاقی که در شامگاه روز ۲۲ ژوئن رخ داد , بسیار پیچیده‌تر از زمان مجاز بود . او از توقعات دو طرف مخالفت کرد . مرگ او تصویری تلخ از هزینه استفاده اسرائیل از سلاح‌های جنگی برای کنترل اعتراضات بود , سیاستی که زندگی تقریبا ً فلسطینی را اشغال کرده‌است .
همچنین نشان می‌دهد که چگونه هر یک از طرفین درگیر یک چرخه به ظاهر بی‌پایان و بی‌پایان خشونت است . فلسطینی‌ها تلاش می‌کنند تا نرده‌ها زندگی خود را به خطر بیاندازند تا نقطه‌ای بسازند , زیرا می‌دانند که این اعتراضات اندکی بیش از یک شاهکار روابط‌عمومی برای حماس , جنبش شبه نظامیان است که به غزه قوانین می‌دهد . و اسرائیل , حزب بسیار قوی‌تر , به جای یافتن راه‌حل , بر روی مهار تمرکز می‌کند .
در زندگی , نجار نجار یک رهبر طبیعی بود که شجاعت خارق‌العاده او باعث شد که برخی از هم سن و سالان خود را فریب دهند. او یک پزشک جوان توانا بود , اما کسی بود که تا حد زیادی آموخته بود و درباره فقدان تحصیلات دروغ گفته بود . او یک فمینیست از نظر استانداردهای غزه , شکستن قوانین جنسیتی سنتی , و همچنین دختری بود که به پدرش علاقه داشت . او اله‌ام بخش دیگران بود , در حالی که در روزه‌ای آخر با ترس و وحشت به مصرف می‌رسید .
گلوله‌ای که او را کشت , توسط یک تک‌تیرانداز اسرائیلی به جمعیتی که شامل پزشکان پوشیده شده سفید بود , شلیک شد . بازسازی دقیق , که از صدها فیلم و ویدئو استفاده شده‌بود , نشان می‌دهد که نه پزشکان و نه کسی در اطراف آن‌ها هیچ تهدید آشکاری از خشونت علیه پرسنل اسرائیلی ایجاد نکرده اند . اگرچه اسرائیل بعدا ً اعتراف کرد که کشتن او غیر عمدی بوده‌است , به نظر می‌رسد که تیراندازی بهترین و احتمالا ً یک جنایت جنگی بوده‌است که هیچ‌کس هنوز مجازات نشده است .
محمد نجار , نجار , در تاریخ ۴ ژوئن توسط یک تک‌تیرانداز اسرائیلی کشته شد در حالی که او در حال درمان مجروحین در اعتراضات در نوار غزه توسط ابو مصطفی / رویترز بود .
ام .
آخرین روز زندگیش قبل از طلوع آفتاب شروع می‌شود . سیب‌زمینی سرخ‌کرده نجار نجار , کیک‌های کوچک گوشت , برای به اشتراک گذاشتن با پدرش قبل از روزه‌داری در ماه رمضان . او برای او یک کت و شلوار نو را به او نشان داد , برای برادر ناتنی اش , امیر . قبل از خوابیدن دعا می‌کنند .
بعد از ظهر از خواب بیدار می‌شود .
درست در گوشه خانه نجار که از پشت‌بام آن‌ها دیده می‌شود, یک زمین لم‌یزرع است که برای یکی از پنج تظاهرات در امتداد حصار مرزی غزه - اسرائیل به صحنه تبدیل شده‌است . تقریبا ً هر روز در نه هفته گذشته , صدها فلسطینی برای تظاهرات ازدحام کرده‌اند . جمعه‌ها می‌تواند هزاران باشد . این اعتراضات اغلب منجر به سنگ یا بمب آتش‌زا شده در طرف اسرائیلی و گاز اشک‌آور و تیراندازی اسرائیل در واکنش می‌شود . هدف معترضان شکستن این حصار و بازگشت به خانه‌های اجدادی شان در حال حاضر اسرائیل است . اما تمرکز فوری , محاصره غزه توسط اسرائیل است . محاصره که توسط مصر در امتداد مرز جنوبی غزه نیز اجرا می‌شود , اقتصاد غزه را خفه کرده و بیش از ۸۰۰ میلیون سکنه را به زندان انداخته‌است .
امروز پزشکان منتظر یک جمعه کوتاه هستند . اما این اعتراض انرژی را افزایش می‌دهد . یک جمعیت به طرف نرده نوسان می‌کند و اسرائیلی‌ها یک جریان خفه گاز اشک‌آور را آزاد می‌کنند .
هنوز تیر اندازی نشده است . هنوز برای کودک امکان پذیر است . نجار نجار , یک پزشک هم‌کار , گفت : " بیایید با هم شهید شویم . " " ادامه بده تا من بتونم از تو مراقبت کنم . "

" آیا از مرگ می‌ترسید ? او یک عضو دیگر گروه داوطلبان است . " تو فقط یک‌بار می‌میری . "

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

برخی از اعضای کنگره سعی کرده‌اند به مهاجرانی که در ارتش ما خدمت کرده‌اند کمک کنند . در سال ۲۰۰۸ ، نام سرجوخه لاورن Gutierrez به عنوان یک لایحه دو حزبی استفاده شد که می‌توانست حمایت‌های بیشتری را برای سربازان قدیمی نیروهای مسلح فراهم کند . این لایحه در مجلس درگذشت . مایک Pence ، که در آن زمان نماینده ایندیانا بود ، حامی مالی بود .
هم سنا و هم کمیته خدمات مسلح مجلس باید تلاش‌های خود برای حفاظت از نیروهای مهاجر را مجدداً آغاز کنند . این افراد همچنین باید شروع به تحقیق در مورد تخلیه خودسرانه و دمدمی نیروهای تازه‌استخدام شده کنند .
رهبری نظامی ارتش باید برای هرگونه نقض ناحق این حقوق سربازان در نظر گرفته شود . و اعضای خدمات مهاجرتی سزاوار حمایت از یک مسیر برای اعطای تابعیت که در قانون فدرال تدوین می‌شود و نه سیاست داخلی نامطمئن .
هفتاد سال بعد از دستور ترومن ، ارتش یک موسسه ناقص و در حال تحول باقی می‌ماند . کنگره نباید اجازه دهد که به یک چماق nativist دیگر در مقابل مهاجران تبدیل شود .
یک روز ، یک زندگی : وقتی یک Medic در غزه کشته شد ، تصادف بود ؟
ویدیو
یک سرباز اسرائیلی در غزه در یک حمله کشته شد . ما این فیلم کشنده را مورد حمله قرار دادیم .
نوشته Yousur Al ، Malachy براون ، جان وو و دیوید ام . Halbfinger
در ۱ ژوئن ، یک سرباز اسرائیلی به میان جمعیت شلیک کرد و یک پزشک داوطلب به نام Rouzan al را کشت . مقامات اسرائیلی می‌گویند که سربازان تنها از آتش زنده به عنوان آخرین پناه‌گاه استفاده می‌کنند . تحقیقات ما غیر از این نشان داده می‌شود . ما بیش از ۱۰۰۰ عکس و ویدیو را تحلیل کردیم ، لحظه مرگبار را در یک مدل ۳ بعدی از این اعتراض منجمد کردیم و بیش از ۳۰ شاهد و فرمانده I.D.F. را مورد مصاحبه قرار دادیم تا نشان دهند که چگونه Rouzan ished OnDec بوده‌است . ۳۰ ، ۲۰۱۸ CreditCreditAdel هانا / Associated پرس
نویسنده : دیوید ام . Halbfinger
۳۰ دسامبر ۲۰۱۸
نوار غزه ، نوار غزه - یک پزشک جوان در حالی که روسری به سر دارد به خطر می‌افتد ، او تنها از پوشش سفید آزمایشگاه محافظت می‌کند . در میان هاله‌ای از گاز اشک‌آور و دود سیاه ، او تلاش می‌کند تا به مردی برسد که در امتداد مرز غزه ، روی زمین ولو شده باشد . سربازان اسرائیلی ، سلاح‌های آن‌ها ، محتاطانه از طرف دیگر تماشا می‌کنند .
چند دقیقه بعد ، یک تفنگ ، سرو صدا را پاره می‌کند ، و درام اسرائیلی - فلسطینی جدیدترین شکل خود را دارد .
برای چند روز در ماه ژوئن ، جهان متوجه مرگ " Rouzan al " ۲۰ ساله شد که در حین برخورد با مجروحان اعتراضات علیه محاصره نوار غزه توسط اسرائیل کشته شد . حتی هنگامی که او به خاک سپرده شد ، او به سمبلی از درگیری تبدیل شد ، و هر دو طرف در حال بازی با یکدیگر و روایت‌های منحصر به یکدیگر بودند .
برای فلسطینی‌ها ، او یک شهید بیگناه بود که در خون سردی کشته شد، نمونه‌ای از بی‌توجهی اسرائیل به زندگی فلسطینیان . برای اسرائیلی‌ها ، او بخشی از تظاهرات خشونت‌آمیز با هدف از بین بردن کشور آن‌ها بود ، که نیروی کشنده یک واکنش مشروع به عنوان آخرین راه‌حل است .
شاهدان فلسطینی حساب‌های اولیه خود را تزیین کردند و گفتند که او در حالی که دستانش را در هوا بلند کرده‌است مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌است . ارتش اسرائیل ویدیوی edited شده‌ای را در صفحه توئیتر نوشت که به نظر می‌رسید او خودش را سپر انسانی برای تروریست‌ها می‌کند .
ارتش از ترس هزاران نفر ، به ساکنان غزه هشدار داد که هر کسی که به حصار نزدیک شود مورد اصابت گلوله قرار خواهد گرفت .
بعدها مقامات رسمی اسرائیل توضیح دادند که سیاست نظامی فقط به عنوان آخرین راه‌حل ، علیه تهدید قریب‌الوقوع خشونت ، و بعد از اینکه گزینه‌های کمتری مانند هشدارهای شفاهی ، گاز اشک‌آور و شلیک هشدار وجود دارد ، را مجاز کرده‌است . Spokesmen تاکید کرد که فرماندهان باید هر عکس را تایید کنند و در یک پست از توئیتر حذف شوند ، " ما می‌دانیم که هر گلوله در کجا فرود آمده‌است ."
اما اولین روز تظاهرات به تنهایی بیش از ۲۰ کشته و صدها زخمی بر جای گذاشت . از آن زمان به بعد یک سرباز اسرائیلی توسط شلیک تک‌تیرانداز کشته شده‌است . شمار تلفات فلسطینی‌ها به ۱۸۵ نفر رسید .

دو زن و ۳۲ کودک از جمله این قربانیان هستند . روزنامه نگاران . یک ورزش‌کار دو نفره روی ویلچر نشسته بود. مرد جوانی که در میان بازوان خود لاستیک داشت و هنگامی که به پشت دیوار اصابت کرد از نرده دور شده بود .



منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

اهداف جدید ترامپ : مهاجران در ارتش
نویسنده
۲۲ ژوییه ۲۰۰۷
آقای فریمن
این ماه سالگرد تولد رئیس‌جمهور هری ترومن است تا به تبعیض در ارتش با توجه به نژاد , رنگ , مذهب یا منشا ملی پایان دهد . " دستیابی به برابری برای همه همیشه آهسته بوده‌است , اما دستور ترومن که در طول جیم کرو امضا شده , یادآور این نکته است که ارتش اغلب راه را برای ترویج حقوق مدنی هدایت کرده‌است .
با این حال , در هفته‌های اخیر , رئیس‌جمهور ترامپ نشان داده‌است که ارتش همچنین می‌تواند برای خدمت به یک دستور کار مستقل , دستکاری شود . وزارت دفاع متعهد به کمک به تعقیب و حبس پناهجویان است . و در طی چند ماه گذشته , ترامپ و رهبری غیرنظامی ارتش شروع به تخریب یک مسیر شرافتمندانه برای شهروندی در سرویس‌های مسلح خود کرده‌اند .
ترامپ از ارتش به عنوان ابزاری برای جدا کردن شهروندان از مهاجرانی که شهروندی ندارند استفاده می‌کند و با انجام این کار , انسجام ساختاری و اخلاقی نیروهای مسلح را به خطر می‌اندازد. کنگره باید ابتکار محافظت از هزاران مهاجر که در ارتش ما از این فرمانده بیگانه هراسی در فرمانده‌کل خدمت می‌کنند , باشد .
در روز پنج شنبه , آسوشیتد پرس گزارش داد که در برخی از کشورهایی که به زبان حیاتی برای امنیت ملی صحبت می‌کنند , برخی از کشورهایی که به زبان حیاتی برای امنیت ملی صحبت می‌کنند , ناگهان اخراج شده یا وضعیت حقوقی خود را قبل از اینکه به اندازه کافی خدمت کنند , مورد پرسش قرار می‌دهند . برخی از این مهاجران اکنون اسنادی را حمل می‌کنند که ناعادلانه و نادرست آن‌ها را به خطر امنیتی تبدیل می‌کنند . علاوه بر این , مسیر آن‌ها به شهروندی شاید برای همیشه به تاخیر بیافتد .
در فاصله زمانی بین ساله‌ای ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۸ , زمان مجازات اعضای سرویس مسلح به نیروهای مسلح بومی شد . مثال توسط رئیس‌جمهور قبلی ما , جورج دبلیو . بوش , تضاد شدیدی با اقدامات ترامپ دارد .
در سال ۲۰۰۰ , بوش حدود ۳۰۰ هزار سرباز مهاجر را در مسیر سریع شهروندی قرار داد . و کمی بعد از آن , در یک مورد دردناک , جورج بوش تابعیت خود را به یک نیروی دریایی واگذار کرد که در عراق کشته شد .
سرجوخه به عنوان یتیم در گواتمالا بزرگ شد . وقتی به سن بلوغ رسید , بدون اسناد قانونی به ایالات‌متحده آمد و ادعا کرد که برای ماندن جزئی است . او وارد سیستم مراقبت - مراقبت شد و سرانجام یک کارت سبز دریافت کرد .
بسیاری از داستان‌های آمریکایی - و بسیاری از مشاغل نظامی - با استفاده از یک دروغ مانند سرجوخه احساس می‌شود . ما اغلب والدین پدربزرگ و پدربزرگ و جنگجویانی هستیم که به دروغ‌های کوچک می‌گویند , قوانین را برای رفاه بیشتر خانواده و کشور می‌شکنند . در حقیقت , سال گذشته , دیوان عالی به اتفاق آرا تصمیم گرفت از آمریکایی‌هایی که اظهارات نادرستی را به عنوان شهروندی مطرح می‌کردند حمایت کند .
بدون در نظر گرفتن یک سرجوخه به نام " ماکسی " و " خدمت شرافتمندانه " او , می ‌توان اطمینان حاصل کرد که " سرجوخه امین " عامل هرج و مرج و هرج و مرج و هرج و مرج و هرج و مرج " است . اگر سرجوخه بازنشسته شود و تحت اداره سیاست‌های امنیت ملی زندگی کند , شاهد جدایی دولت خود از خانواده‌های شجاعی است که به دنبال استخدام نیروهای نظامی هستند .
انتخاب ویراستاران
خودکشی , قتل, و خانواده‌اش
اسکار لت ?
در عرض چند دقیقه همه چیز خراب شد

روشن است که نه وزیر دفاع و نه وزیر امنیت ملی نیلسن از گسترش سیاست‌های ضد مهاجران خود به ارتش جلوگیری خواهند کرد . در منافع امنیت ملی و نجابت , کنگره باید وارد عمل شود .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

پیشنهاد برزیلی برای پایگاه آمریکا در شک ، Opposed از سوی ارتش
به رویترز
۸ ژانویه ۲۰۱۹
BRASILIA - مشاور امنیت ملی Brazil's Augusto Heleno روز سه‌شنبه گفت که Jair Bolsonaro ، رئیس جناح راست ، پیشنهاد میزبانی پایگاه نظامی آمریکا یا سربازان آمریکایی در خاک برزیل را نداده است .
Bolsonaro هفته گذشته در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که او به احتمال میزبانی یک پایگاه آمریکا برای مقابله با نفوذ روسیه در ونزوئلا باز است ، در حالی که وزیر خارجه او ، ارنستو Araujo ، هفته گذشته گفت که Bolsonaro در حال برنامه‌ریزی برای بحث در مورد حضور ارتش آمریکا با دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور آمریکا ، در طی دیدار مورد انتظار در ماه مارس بود .
او به من گفت که هرگز چنین چیزی نگفته است. Heleno پس از نشست کابینه به خبرنگاران گفت : " او در سخنرانی خود در مورد پایگاه روسیه ( در ونزوئلا ) اظهار نظری کرد و سپس ناگهان به این نتیجه رسید که این پایگاه آمریکایی است . "
پیام‌های ظاهرا ً متناقض و backsliding آشکار بر روی پایگاه احتمالی ایالات‌متحده ، شکنندگی کابینه Bolsonaro's را نشان می‌دهد که متشکل از statist ژنرال‌های سابق ، ملی گرایان جناح راست ، اقتصاد دانان آموزش‌دیده در شیکاگو و محافظه‌کاران مسیحی است که همه آن‌ها دارای اولویت‌های متفاوتی هستند.
به نظر می‌رسد که طرح پیشنهادی برای میزبانی یک پایگاه به دلیل مخالفت نیروهای مسلح ، که حضور خارجی را به عنوان تخلف از حاکمیت ملی می‌بینند ، رها شده‌است .
یک افسر ارشد ارتش روز شنبه به رویترز گفت که ارتش برزیل مخالف این ایده است .
روزنامه Folha د S.Paul در روز سه‌شنبه گزارش داد که Bolsonaro به این ایده عقب‌نشینی کرده‌است و وزیر دفاع ، فرناندو Azevedo ، فرماندهان نظامی را از تصمیم president's مطلع کرده‌است . این داستان به رهبران بی‌نام و نشان اشاره کرد که این پیام را دریافت کرده‌اند .
حتی وزیر دفاع گفت که هیچ دلیلی برای اجازه دادن به ایالات‌متحده برای برپایی یک پایگاه نظامی در این کشور نمی‌بیند .
" این مساله باید به دقت مورد ارزیابی قرار گیرد . Azevedo ، یک ژنرال بازنشسته ارتش که توسط Bolsonaro انتخاب شده‌است ، به روزنامه مالی "Valor Economico " گفت : " من می‌توانم علت این پایگاه را ببینم . "
Bolsonaro ، که در تاریخ یکم ژانویه به ریاست‌جمهوری رسید ، در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که ممکن است مایل باشد به یک پایگاه آمریکایی در برزیل ، به عنوان راهی برای مقابله با حضور روسیه در ونزوئلا ، یکی از مهم‌ترین دشمنان آمریکا در آمریکای‌لاتین ، اجازه دهد .
Editors
۱۰ سال است که گرما به چشم نمی‌خورد، و شهر ارباب آن‌ها است.
۱۰۰ کتاب مهم سال ۲۰۱۸
gumbo ، خوراک کلاسیک اورلئان ، مرده‌است . زنده باد gumbo .
Bolsonaro ، یکی از ستایندگان ترامپ ، به سرعت تلاش کرده‌است تا برزیل را بیش از پیش با دولت آمریکا همسو کند ، که توسط وزیر امور خارجه مایک Pompeo در مراسم سوگند خود در هفته گذشته ارائه شد .
Pompeo روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت که ایالات‌متحده و برزیل " فرصتی برای کار در کنار یکدیگر در مقابل رژیم‌های مستبد " در منطقه ، نامگذاری ونزویلا ، کوبا و نیکاراگویه داشتند .
( گزارش از Lisandra Paraguassu در Brasilia و آنا Mano در سائوپائولو ، نوشتن توسط آنتونی Boadle ؛ ویرایش توسط بیل Berkrot )
در اخبار جداگانه در روز چهارشنبه ، Retno Marsudi ، وزیر امور خارجه ، در سخنرانی سالیانه خود در مورد سیاست خارجی گفت که این کشور " حتی یک اینچ " در دفاع از حق حاکمیت خود عقب‌نشینی نخواهد کرد .
وی گفت که خشونت علیه غیرنظامیان باید مجازات شود ، اما این درگیری باعث کاهش تعهد government's اندونزی برای بهبود رفاه of می‌شود .

جنبش استقلال و شورش‌های سطح پایین از اوایل دهه ۱۹۶۰ زمانی که اندونزی کنترل قلمرو پیشین هلند را به دست گرفت ، به جوش آمده بود . کنترل اندونزی در سال ۱۹۶۹ با همه‌پرسی معروف به " قانون انتخاب آزاد " که در فضایی از ارعاب سنگین برگزار شد ، رسمی شد که در آن تنها ۱، ۰۲۶ Papuans اجازه رای دادن را داشتند .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :