soldiership

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

تلویزیون العربیه اعلام کرد پنج نفر کشته و چندین نفر زخمی شده‌اند . او گفت که هدف این حمله " رهبری مهاجمان " بوده‌است .
یک منبع نظامی گفت که تمرکز این حمله , جایگاه مخصوص افسران ارشد بوده‌است .
مشخص نیست که آیا افسران از عربستان‌سعودی و امارات‌متحده‌عربی حضور داشتند , رهبران یک ائتلاف عرب سنی که در یمن مداخله کرده بودند تا تلاش کنند تا دولت هادی را که از پایتخت در صنعا برکنار شده بود , احیا کنند .
این شرکت کنندگان در ماه نوامبر گفتند که آن‌ها حملات هواپیماهای بدون سرنشین و موشکی به عربستان‌سعودی , امارات‌متحده‌عربی و متحدان یمن خود را متوقف کرده‌اند , اما تنش‌ها اخیرا ً بر سر چگونگی پیاده‌سازی یک قرارداد حمایت‌شده از سوی دولت در حدیده منتشر شده‌است .
دولت و دولت حمایت سعودی توافق کردند که در ماه دسامبر پس از ماه‌ها دیپلماسی و فشار غرب , در مذاکرات صلح در سوئد دست بکشند .
این آتش‌بس تنها در استان حدیده بکار می‌رود , اما سفیر انگلیس در یمن , مایکل آرون , روز پنجشنبه در تویی‌تر نوشت که افزایش هر جایی در یمن " به روح توافقنامه استکهلم " می‌رود .
اجرای این معامله , اولین پیشرفت در تلاش‌های صلح در پنج سال , به گونه‌ای متوقف شده‌است که طرفین در مورد کنترل حدیده پس از عقب‌نشینی مخالف هستند .
فرستاده ویژه, مارتین گریفیث , از این خشونت ابراز نگرانی کرد و از همه احزاب خواست تا مانع از ادامه روند صلح شوند .
محمد علی روحانی , رئیس کمیته عالی انقلاب اسلامی , گفت که این گروه هنوز به توافق در سوئد متعهد است .
یمن پس از ناآرامی‌های طرفدار دموکراسی , علی عبدالله صالح , رئیس‌جمهور سابق , را مجبور به استعفا کرد . هادی برای ریاست یک دولت انتقالی انتخاب شد , اما پس از اینکه مجلس سنا صنعا را گرفت , او به تبعید در عربستان‌سعودی رفت .
طالبان هر گونه کمک از ایران را انکار می‌کنند و می‌گویند که آن‌ها انقلابی را علیه فساد به راه انداخته‌اند .
( گزارش توسط محمد سعید و عزیز المصری , ویرایش توسط کوین مک گری و رابین فری )
براساس یک نظرسنجی منتشره از سوی واشنگتون پس از بی سی بی سی ای که بین دو کشور برگزار شد , حدود ۹۰ درصد از آمریکایی‌ها شاهد ترامپ و جمهوری خواهان هستند . تنها ۴۹ درصد دموکرات‌ها را در کنگره به دلیل تعطیلی نسبی دولت که کارمندان فدرال را ترک کرده‌اند سرزنش کرد .
به گفته رابرت س . مولر سوم را می ‌توان در هفته‌های آتی به وزارت دادگستری تحویل داد . آقای ترامپ با توجه به گزارش افرادی که با او صحبت کرده‌اند , به هیجان آمده , حتی زمانی که مشاوران سعی کرده‌اند آنچه را که ممکن است در آن باشند نشان دهند .
بونگو رای‌گیری را با کم‌تر از رای آرا برنده شد , که جرقه درگیری‌های مرگبار بین معترضان و پلیس را در طی آن آتش زد .
جود آستین از مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی در واشنگتن گفت : " سابقه رئیس‌جمهور بونگو به عنوان وزیر دفاع در زمان پدرش این احتمال را پایین می‌آورد که رهبری نظامی کنونی حامی خلع اوست . "
فرانسه نیروی دائمی سربازان در گابون را دارد . ایالات‌متحده آمریکا همچنین در هفته گذشته در واکنش به خشونت احتمالی جمهوری دموکراتیک کنگو پس از انتخابات ریاست‌جمهوری در کشور کنگو , به اتیوپی فرستاده شد .
دولت‌های خارجی اغلب به بونگو و اعضای دولت فساد و اتهاماتی که انکار کرده‌اند , مشکوک هستند . در طول حکومت پدرش , گابن ستونی از نفوذ بود که به شرکت‌های فرانسوی امکان دسترسی به حاکمان عرب را می‌داد .

بدهی دولت بر حسب دلار بر حسب دلار در اوایل تجارت سقوط کرد , و هر دو اوراق‌قرضه برجسته حدود ۴ سنت در دلار از دست دادند . با این حال , قیمت در اواخر صبح بهبود یافت و اوراق‌قرضه حدود نیم درصد کم‌تر بود .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

گابون برای تلاش برای کودتا نظامی در غیاب President's تلاش می‌کند .
به رویترز
۷ ژانویه ۲۰۱۹
libreville - گابون تلاشی برای کودتای نظامی در روز دوشنبه را خنثی کرد، دو توطئه گران مظنون را کشت و هفت نفر دیگر را تنها چند ساعت پس از اینکه آن‌ها از رادیو ایالتی در تلاش برای پایان دادن به ۵۰ سال حکمرانی توسط خانواده رئیس‌جمهور علی Bongo's گرفتند ، کشتند .
Guy Bertrand ، سخنگوی دولت ، مرگ و دستگیری را پس از اینکه سربازان به طور خلاصه ایستگاه رادیویی را توقیف کردند و پیامی را پخش کرد ، اعلام کرد که بونگو دیگر پس از سکته در عربستان‌سعودی در ماه اکتبر ، دیگر برای کار مناسب نیست .
تحلیلگران می‌گویند که شکست سریع کودتای Monday's و فقدان حمایت گسترده نشان‌دهنده تلاش‌های بیشتر برای سرنگونی بونگو است . اما این تلاش به تنهایی نشان‌دهنده ناامیدی رو به رشدی است که دولت با اجازه مرخصی پزشکی President's ضعیف شده‌است .
در ۳۱ دسامبر ، در یکی از اولین حضورش در تلویزیون از زمان سکته ، بونگو ۵۹ ساله سخنرانی خود را بیان کرد و او نتوانست بازوی راستش را حرکت دهد . روشن نیست که آیا قادر به راه رفتن است یا خیر. او از ماه نوامبر در مراکش بوده‌است تا به درمان ادامه دهد .
در یک پیام رادیویی در ساعت ۴ : ۳۰ صبح ( ۰۳۳۰ به وقت گرینویچ ) ، ستوان کلی Ondo اوبیانگ که خود را بعنوان یک افسر گارد ریاست‌جمهوری توصیف می‌کند، گفت : " تردیدهای تقویت‌شده در مورد توانایی president's برای ادامه دادن به مسئولیت‌های دفتر او " .
در بیرون ایستگاه رادیویی ، سربازان وفادار به وفاداران برای متفرق کردن حدود ۳۰۰ نفر که برای حمایت از تلاش برای کودتا به خیابان‌ها آمده بودند گاز اشک‌آور شلیک کردند . هلی‌کوپترها بالای سرمان می‌چرخیدند و حضور پلیس و ارتش قوی در خیابان‌ها دیده می‌شد .
با این وجود ، بیشتر سرمایه beachside آرام بود و یک سخنگوی دولت گفت که وضعیت پس از دستگیری‌ها تحت کنترل است . به گفته ساکنان ، دسترسی به اینترنت قطع شده‌بود .
او گفت : " دولت در حال انجام است . این موسسات در حال اجرا هستند ."
خانواده بونگو از سال ۱۹۶۷ بر کشور تولید نفت حاکم بوده‌است . بونگو پس از مرگ پدرش عمر ، که در سال ۲۰۰۹ درگذشت ، رئیس‌جمهور بوده‌است . انتخاب مجدد او در سال ۲۰۱۶ با ادعای تقلب و اعتراضات خشونت‌آمیز خراب شد .
اقتصاد از درآمده‌ای نفتی بسیار طولانی بود ، که بیشتر آن‌ها به نخبگان پول‌دار رفتند در حالی که بیشتر این دو میلیون نفر در فقر عمیق زندگی می‌کنند . در "لیبرویل " ، هتل‌های گران‌قیمت غربی از اقیانوس اطلس تا غرب و کلبه‌های تپه capital's تا شرق چشم‌پوشی می‌کنند .
افت شدید در تولید نفت و قیمت‌ها در سال‌های اخیر باعث فشرده شدن درآمدها ، افزایش بدهی‌ها و افزایش نارضایتی شده‌است . اعتصاب کارگران نفتی رایج‌تر شده‌است . رشد اقتصادی در سال گذشته ۲ درصد بوده‌است و از ۷ درصد در سال ۲۰۱۱ به میزان ۷ درصد کاهش داشته‌است .
اداره اطلاعات ریسک تجارت آفریقا در یک گزارش گفت که این کودتا " ناامیدی گسترده اجتماعی - اقتصادی و سیاسی با رهبری Gabon's را نشان می‌دهد ، که به دلیل تضعیف قدرت رئیس‌جمهور قدرتمند آن تضعیف شده‌است ."
جامعه بین‌المللی اقدام برای کودتا ، از جمله حاکم مستعمراتی سابق ، که شهروندان ۸، ۹۰۰ را که در گابن برای جلوگیری از حرکت در اطراف لیبرویل ثبت شده‌بودند را محکوم کرد .
Agnes فون Muhll ، سخنگوی وزارت امور خارجه فرانسه ، گفت : " ثبات سیاسی تنها می‌تواند با رعایت مقررات قانون اساسی آن تضمین شود ."
موسی Faki Mahamat ، رئیس کمیسیون اتحادیه آفریقا ، تاکید مجدد بر " عدم پذیرش کامل همه تغییرات اساسی بر خلاف قانون اساسی " را تایید کرد .
انتخابات DISPUTED
در ویدیویی که در رسانه‌های اجتماعی منتشر می‌شود ، Ondo در یک استودیو رادیو دیده می‌شود که لباس نظامی می‌پوشند و یک کلاه بره سبز در حالی که این بیانیه را می‌خواند دیده می‌شود . دو سرباز دیگر با تفنگ در پشت سر او ایستاده‌اند .

Ondo گفت که تلاش برای کودتا توسط گروهی به نام جنبش میهنی دفاعی و نیروهای امنیتی گابن علیه " کسانی که در شب ۳۱ اوت ۲۰۱۶ هموطنان جوان خود را ترور کردند " بود ، اشاره به خشونت بعد از بونگو در انتخابات مورد اختلاف اعلام شد .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

رئیس‌جمهور ترامپ پیشنهاد بازگشایی موقت دولت را رد کرد .
ویدیو
۰ : ۴۲ ترامپ برنامه گراه‌ام را برای پایان دادن به تعطیلی برنامه‌ریزی کرد .
سناتور لیندزی گراه‌ام از کارولینای جنوبی پیشنهاد داد که ترامپ به طور موقت دولت را بازگشایی کند، مذاکرات را ادامه دهد و در صورت بروز هیچ معامله مرزی ، یک وضعیت اضطراری ملی اعلام کند . ترامپ این ایده را رد کرد و گفت : " من می‌خواهم آن را حل کنم . رئیس‌جمهور همچنین گفت : " من نمی‌خواهم فقط آن را به تاخیر بیندازم ." وی همچنین گفت : " به دنبال اعلام یک وضعیت اضطراری ملی نیست ." ۱۴ مارس ۲۰۱۹ CreditCreditSarah Silbiger / نیویورک‌تایمز
آنی Karni و مگی Haberman
۱۴ ژانویه ۲۰۱۹
واشنگتن - رئیس‌جمهور ترامپ روز دوشنبه اعلام کرد که پیشنهاد سناتور لیندزی گراه‌ام از کارولینای جنوبی را مبنی بر بازگشایی موقتا ً دولت در تلاش برای شروع مذاکرات با قانونگذاران دموکرات بر تامین بودجه یک دیوار مرزی رد کرده‌است .
آقای ترامپ در مورد این پیشنهاد گفت : " من این پیشنهاد را رد کردم " ، در حالی که با خبرنگاران در خارج از کاخ سفید ، در مسیر تحویل یک سخنرانی به یک مجمع کشاورزی در نیواورلئان ، صحبت می‌کرد .
در یک سخنرانی در روز یکشنبه ، آقای گراه‌ام ، متحد نزدیک رئیس‌جمهور ، آقای ترامپ را در طرحی برای بازگشایی دولت برای حدود سه هفته پیش از اینکه لایحه قانون گذاری را متوقف کند ، اعلام کرد و گفت : " اگر در این زمان پیشرفتی حاصل نشد ، رئیس‌جمهور می‌تواند یک وضعیت اضطراری ملی را به عنوان راهی برای بدست آوردن بودجه برای یک دیوار مرزی بدون اقدام کنگره اعلام کند .
اما آقای ترامپ گفت که او نمی‌خواهد بن‌بست بودجه را برای این دیوار تمدید کند . او روز دوشنبه گفت : " با این حال ، واضح نیست که آنچه آقای ترامپ به عنوان یک جایگزین می‌بیند ، من به دنبال اعلام یک وضعیت اضطراری ملی نیستم .
به گفته مشاور ، آقای ترامپ از اجازه دادن به رئیس موقت کارکنان ، میک Mulvaney ، یا هر کس دیگری که از طرف او برای توافق بر سر درخواست وی به مبلغ ۵.۷ میلیارد دلار در بودجه دیوار مرزی مذاکره می‌کند ، خودداری کرده‌است . این امر منجر به لحظاتی ناشیانه در مقابل رهبران کنگره شد .
در جلسه‌ای در کاخ سفید با قانونگذاران هر دو حزب در روز ۴ ژانویه ، آقای ترامپ به شدت از آقای Mulvaney برای پیشنهاد مبلغ ۵.۷ میلیارد دلار برای یک دیوار و ارائه ۱ / ۳ میلیارد دلار برای امنیت مرزی به عنوان راهی برای پایان دادن به تعطیلی مورد انتقاد شدید انتقاد کرد .
رئیس‌جمهور با استفاده از یک expletive ، رئیس موقت ستاد خود را مسئول درگیر کردن مذاکرات دانست . این تبادل شور اولین بار توسط Axios گزارش شد .
سناتور لیندزی گراه‌ام از کارولینای جنوبی در ماه دسامبر پس از دیدار با President itPablo Martinez Monsivais / Associated Press
آقای ترامپ روز دوشنبه پس از گذراندن یک هفته برفی بدون ترک کاخ سفید ، در چمن جنوبی ظاهر شد . این یک اتفاق نادر برای رئیس‌جمهوری بود که معمولا ً بعدازظهرهای آخر هفته را در طول زمستان در زمین گلف خود در ساحل پالم گذراند .
اما حضور فیزیکی آقای ترامپ در پایتخت به یکی از روش‌هایی تبدیل شده‌است که او سعی در نشان دادن تمایل خود برای مذاکره با دموکرات‌ها بر روی تامین بودجه دیوار ایفا کرده‌است ، حتی با وجود اینکه او یک موضع intractable در مورد این مساله بازی کرده‌است . این یک نکته از غرور است که او در تویی‌تر و مصاحبه برجسته کرده‌است ، زیرا او نگران این ادراک است که او توسط سخنگوی نانسی پلوسی ، یک مذاکره‌کننده باسابقه که حتی آقای ترامپ در گذشته از آن تقدیر کرده‌است ، مورد توجه قرار گرفته‌است .

آقای ترامپ به Jeanine Pirro ، مجری اخبار فاکس که همچنین یکی از دوستان شخصی رئیس‌جمهور است ، در یک مصاحبه تلفنی در شب شنبه گفت : " من ماه‌ها خانه سفید را ترک نکردم . " در حقیقت ، اوایل هفته ، آقای ترامپ به مرز تگزاس سفر کرد .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

اهواز ، شهری با بیش از یک میلیون نفر و مرکز استان خوزستان ، اخیرا ً مرکز اعتراضات antigovernment بوده‌است که از خشکسالی ، طوفان‌های گرد و خاک ، بیکاری و آلودگی هوا رنج می‌برد . این استان که هم‌مرز با عراق با غرب و خلیج‌فارس تا جنوب است بر تولید نفت ایران تسلط دارد ، اما ساکنان شکایت کرده‌اند که به اندازه کافی پول در آنجا سرمایه‌گذاری نشده است.
گروه‌های جدایی‌طلب عرب سال‌ها است که در منطقه فعالیت می‌کنند و حملات قبلی به آن‌ها نسبت‌داده شده‌است .
ارتش اسرائیل پس از یک شبه آتش موشک به غزه حمله می‌کند
تهیه‌شده توسط آسوشیتد پرس
۷ ژانویه ۲۰۱۹
اورشلیم - ارتش اسرائیل در واکنش به شلیک راکت به اسرائیل به مواضع حماس در غزه حمله کرده‌است .
ارتش می‌گوید که در اوایل روز دوشنبه یک اردوگاه شبه‌نظامی را در نوار غزه شمالی هدف قرار داد . این انفجار یک حمله راکتی شبانه به شهر دوشنبه را دنبال کرد . این موشک توسط سیستم دفاعی Israel's Iron متوقف شد . هیچ جراحتی در دو طرف گزارش نشده است .
این تبادل دو ماه پس از موج عظیمی از حملات راکتی به تلافی جویانه اسرائیل رخ داد و نزدیک بود منطقه را به جنگ دیگری بکشاند . اسرائیل و حماس در طول یک دهه گذشته با سه جنگ جنگیده‌اند .
ارتش اسرائیل می‌گوید حماس مسئول تمام موشک‌های ناشی از خاک خود است . حماس از زمانی که کنترل منطقه ساحلی را در سال ۲۰۰۷ به دست گرفت ، بر غزه حکومت کرده‌است .
ارتش بریتانیا سقف سقف را از خانه Skripals حذف می‌کند
تهیه‌شده توسط آسوشیتد پرس
۸ ژانویه ۲۰۱۹
لندن - متخصصان نظامی انگلیسی قصد دارند سقف خانه‌ای را که جاسوس سابق روسیه و دخترش در معرض تهدید مرگبار nerve قرار دارند ، از بین ببرند .
شورای Wiltshire به همسایگان سرگئی و Yulia Skripal در سال زبری که به آن‌ها در مورد آلودگی‌زدایی گسترده هشدار داد ، نامه نوشته‌است .
The در ۵ مارس فرو ریخت ، اما از مسمومیت جان سالم بدر برد که بریتانیا آن را به دولت روسیه متهم کرده‌است .
مقامات می‌گویند که پاک‌سازی عمیق منطقه سقف ممکن است تا چهار ماه طول بکشد . آن‌ها افزودند که مواد از خانه به دور و بر روی سایت بسته‌بندی و بسته خواهد شد و سپس ایمن خواهد شد .
وزارت محیط‌زیست ، غذا و امور روستایی می‌گوید که این خانه " کاملا ً تعمیر خواهد شد و به حالت مناسب بازگشت تا در آن زندگی کند ."
آقای ترامپ به Jeanine Pirro ، مجری اخبار فاکس که همچنین یکی از دوستان شخصی رئیس‌جمهور است ، در یک مصاحبه تلفنی در شب شنبه گفت : " من ماه‌ها خانه سفید را ترک نکردم . " در حقیقت ، اوایل هفته ، آقای ترامپ به مرز تگزاس سفر کرد .
در روز دوشنبه ، آقای ترامپ بار دیگر حضور فیزیکی خود را در واشنگتن به عنوان یک نقطه فروش برجسته کرد و گفت : " من تمام آخر هفته اینجا بوده‌ام ، بسیاری از دموکرات‌ها در پورتوریکو چیزی را جشن گرفتند . نمی‌دانم ، شاید آن‌ها تعطیلی را جشن گرفته باشند."
یک سخنگو گفت که در حالی که حدود ۳۰ قانون گذار دموکرات که اغلب آن‌ها اعضای کنگره انجمن اسپانیولی کنگره هستند ، آخر هفته را در یک بازگشت سالانه زمستانی در پورتوریکو سپری کردند ، خانم پلوسی تمام تعطیلات آخر هفته را در واشنگتن گذراند .
به گفته مشاوران ، آقای ترامپ هنوز معتقد است که او دست سنا را در اختیار دموکرات‌ها قرار داده‌است . اما مردم در کاخ سفید به طور فزاینده‌ای نگران تعطیلی هستند و نظرسنجی‌های افکار عمومی نشان داده‌اند که اکثر مردم کشور مقصر اصلی آقای ترامپ هستند .

براساس نظرسنجی واشنگتن‌پست و ABC که بین ۸ تا ۱۱ ژانویه برگزار شد ، حدود ۵۳ درصد از آمریکایی‌ها آقای ترامپ و جمهوری خواهان را به طور عمده مقصر تعطیلی می‌دانند . تنها ۲۹ درصد دموکرات‌ها را در کنگره برای تعطیلی بخشی دولت مقصر می‌دانند که ۸۰۰، ۰۰۰ کارمند فدرال را که بدون حقوق کار می‌کنند و یا از کار بی‌کار شده‌اند ، ترک کرده‌است .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

پل گرو , یک ژنرال بازنشسته و کهنه سرباز جنگ عراق , که اکنون مشاور ارشد گروه دفاع از سربازان قدیمی است , گفت : " شما فقط یکبار می‌توانید روی شمشیر خود سقوط کنید . "
شما مبارزه خود را انتخاب می‌کنید . " این موردی از " ما این کار را انجام خواهیم داد " , اما من از ارتش پاکستان حفاظت خواهم کرد و اطمینان حاصل خواهم کرد که قوانین درگیری مناسب هستند . "
مقامات وزارت دفاع گفتند که کارهایی که نیروهای نظامی در مرز انجام می‌دهند , بهترین سازش هستند . پنتاگون با دیگر درخواست‌ها برای کمک , از جمله ارسال تدارکات , ایجاد چادر و تامین حمل و نقل موافقت کرد .
مارتین لوتر , رئیس سابق ستاد مشترک ستاد مشترک, در توئیتر نوشت : " اگر آن‌ها از زور متوسل به تهدیدی که با آن مواجه هستند استفاده کنند , اعزام سربازان و تفنگداران به شدت بدتر خواهد شد . " آن‌ها برنده شدند . "
( گزارش توسط لارنس هارلی , گزارش بیشتر اندرو چانگ , ویرایش توسط سوزان توماس , بیل بو و دیوید مات )
سربازان بیشتری به اردوگاه پایگاه برای نیویورک‌تایمز رسیدند
پس از بازگشت به مرز , در نزدیکی پل ۱, دو سرباز در داخل اتاقک یک لودر زرهی که موتور آن بلااستفاده مانده بود , فشار آوردند .
یو .
و در حالی که موزه ممکن است برای جذب گردشگر تلاش کند , ارتش دریافته است که چگونه جمعیت را به یک مکان در دسترس بیشتر جلب کند : اینترنت .
" هیچ‌کس به تلویزیون نظامی نگاه نمی‌کند و یا روزنامه آن‌ها را می‌خواند . " اما آن‌ها به رسانه‌های اجتماعی نگاه می‌کنند . و در آنجا ارتش مخاطبان بزرگی دارد . "
گابون افسران نظامی متهم به کودتا را دستگیر کرد
توسط رویترز
ای .
لیبرویل
او گفت که یک افسر پنجم گریخت و به دنبال آن گشت .
( گزارش توسط اس . بی .
دادگاه عالی درخواست تجدید نظر در مورد گودال‌های آتش نظامی را رد کرد
توسط آسوشیتد پرس
ای .
واشنگتن
قضات دوشنبه در روز دوشنبه حکم دادگاه استیناف فدرال را واگذار کردند مبنی بر اینکه بیش از ۴۰۰ پرونده دادخواهی در مورد حفره‌های سوختگی وجود ندارد.
این محاکمات گفت که کار پیمان‌کار نظامی , لاستیک , باتری , ضایعات پزشکی و مواد دیگر را به گودال‌های آتش باز کرده‌است . این لباس‌ها ادعا می‌کنند که دود حاصل مشکلات عصبی , سرطان‌ها و دیگر مسایل بهداشتی را در بیش از ۱۰۰ عضو خدمات ایجاد کرده‌است . این شکایت‌ها گفتند که حداقل سه تن از اعضای سرویس مرده‌اند.
دادگاه استیناف گفت که متراکم گرایی اساسا ً تحت کنترل نظامی بوده و در تصمیم‌گیری در مورد چگونگی مدیریت ضایعات , اختیارات کمی دارد . وکیل کره گفت که تصمیم برای استفاده از گودال‌های آتش " توسط ارتش صورت‌گرفته است . "
او قبلا ً تحت مالکیت " هالیبرتون " بود.
کشته شدن چند تن در رژه نظامی یمن
توسط رویترز
ای .
عدن - به گزارش رسانه‌ها , در روز پنج شنبه , هواپیماهای بدون سرنشین به یک رژه نظامی دولت یمن حمله کردند و چندین تن از مردم را کشتند .
این حمله زمانی صورت می‌گیرد که سازمان ملل تلاش می‌کند تا مذاکرات صلحی را بین افرادی که کنترل یمن شمالی و دولت حمایت عربستان‌سعودی از عبد ربه منصور هادی را با نظارت بر آتش‌بس در شهر بندر دریایی حدیده انجام می‌دهند , دریافت کند .

به گفته شاهدان , این رژه در داخل یک پایگاه نظامی در ناحیه الشوف رخ داد که انفجاری در این ناحیه رخ داد . آن‌ها گفتند که افسران عالیرتبه از جمله رئیس ستاد یمن زخمی شده‌اند .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

روابط بین گروه‌های مسلح نظامی و مسلح یک منطقه بی‌قانون در امتداد مرز چین ایجاد کرده‌است که به یکی از سودمندترین مناطق تولید کننده مواد مخدر تبدیل شده‌است .
میلیاردها دلار به ارزش هروئین و به طور فزاینده‌ای ، متامفتامین به آنجا آورده می‌شود و از طریق جاده‌ها و بنادر تحت کنترل میانمار به خارج قاچاق می‌شود .
 "یو برنده Htein " ، مشاور قدیمی to آنگ سان سو کی که ۱۸ سال در ارتش خدمت کرده و ۲۰ سال را در زندان برای مخالفت با دولت گذرانده است ، گفت : " ارتش خواستار صلح نیست . "
او اشاره کرد که در سال ۲۰۱۳ ، Thein Sein ، رئیس‌جمهور سابق که اولین رهبر غیر نظامی دوران جدید بود ، به ژنرال مین Aung Hlaing دستور داد تا حملات نظامی علیه گروه‌های نژادی را متوقف کند ، اما فایده‌ای نداشت .
او گفت : " ارتش به ارتش دستور توقف داد ، اما آن‌ها متوقف نشدند . ارتش مستقل است و هیچ‌کس نمی‌تواند بر آن‌ها تاثیر بگذارد. آن‌ها به هیچ‌کس گوش نمی‌دهند ."
رئیس‌جمهور "حسن روحانی " هنگامی که از این حمله مطلع شد ، در یک رژه در تهران شرکت کرد . این فیلم که از تلویزیون دولتی پخش می‌شود نشان می‌دهد که روحانی در کنار چندین مقام نظامی ایستاده‌است که رژه رفتن در پایتخت را قبل از اینکه به آرامی از روی یک سکوی تماشا برای شنیدن این حمله عبور کند ، تماشا می‌کنند .
وی قول داد که در پیامی که از سوی آژانس خبری جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی صادر شده‌است ، مسئول رسیدگی و پاسخگویی آن‌ها باشد . از طریق همین خبرگزاری ، آیت‌الله علی خامنه‌ای ، رهبر عالی کشور ، به خانواده‌های کشته شدگان تسلیت گفت و ایالات‌متحده را به دخالت متهم نمود .
وی در بیانیه‌ای که در وب سایت این سازمان منتشر شد ، گفت : " این جنایت ادامه توطئه کشورهای تحت حمایت ایالات‌متحده در منطقه است که خود را هدف ایجاد ناامنی در کشور محبوب خود قرار داده‌است ."
پوشش دادن در نزدیکی صحنه حمله . آژانس‌های خبری گزارش دادند که چهار مرد مسلح به خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ )
وی ادامه داد تا نهاده‌ای اطلاعاتی ایران را وادار کند تا سازمان‌های جنایی را پشت این حمله به پیشگاه عدالت بیاورند .
مقامات دولتی ، از جمله اولین معاون رئیس‌جمهور این کشور ، Eshaq Jahangiri ، Al را به ادعاهای دولت اسلامی متهم کرده‌اند .
آقای Jahangiri در بیانیه‌ای که در وبسایت رسمی خود منتشر کرد نوشت : " بدون شک ، این نوع اقدامات جنایی عزم ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران را در مبارزه با تروریسم روشن‌تر می‌سازند ." او بعدها از سوی آژانس خبری جمهوری اسلامی نقل شد و " تروریست‌های مجرم " را به خاطر " اقدامات غیرانسانی " خود محکوم کرد .
ایران ، اکثریت مسلمان شیعه که توسط روحانیون شیعه اداره می‌شود ، حملات متعدد ستیزه جویان سنی یا گروه‌های اقلیت قومی را متحمل شده‌است ، اگر چه تعداد کمی از آن‌ها روز شنبه مرگبار هستند .
دولت اغلب کشورهای همسایه را به حاکمیت سنی متهم می‌کند - و برخی اوقات ایالات‌متحده و اسرائیل - از تروریسم در خاک خود حمایت می‌کنند . جنگ داخلی در یمن به یک جنگ غیر مجاز می باشد بین ایران ، حمایت از نیروهای شیعی و عربستان‌سعودی و متحد نزدیک آن در امارات‌متحده‌عربی تبدیل شده‌است .
در سال گذشته دو حمله همزمان در تهران منجر به کشته شدن ۱۷ تن و زخمی شدن حدود ۵۰ تن گردید. دولت اسلامی مسئولیت آن حملات را برعهده گرفته‌است که دولت تایید کرده‌است .

یک گروه ستیزه‌جوی سنی دیگر در سال ۲۰۱۰ در مسجدی در زاهدان در جنوب شرقی ایران بمب‌گذاری انتحاری انجام داد و ۲۷ نفر را کشت و صدها تن را زخمی کرد.


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

حمله به رژه نظامی در ایران دست‌کم ۲۱ تن را کشت
ویدئو
حمله مردان مسلح به رژه نظامی در ایران
این حمله در شهر اهواز صورت گرفت . خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ
نوشته ریچارد پرز - صخره
ای .
به گفته رسانه‌های دولتی , مردان مسلح روز شنبه در حمله‌ای به یک رژه نظامی در یک استان ناآرام ایران که خانه اغلب اقلیت عرب کشور است , دست‌کم دو نفر را کشتند و روز شنبه زخمی شدند .
آژانس خبری جمهوری اسلامی آمار کشته شدگان را در رژه در جنوب غربی ایران گزارش داد و افزود که با بسیاری از زخمیان در شرایط بحرانی , انتظار می‌رود تعداد کشته‌ها افزایش یابد .
خبرگزاری‌ها گزارش دادند که کشتگان و زخمی‌ها ترکیبی از اعضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ناظران غیرنظامی بودند . آن‌ها شامل خانواده‌هایی بودند که برای تماشای رژه سالانه ارتش گرد هم آمده بودند .
گزارش‌ها حاکی از آن است که چهار مرد مسلح یونیفرم نظامی به تن داشتند و نیروهای امنیتی دو نفر را کشته و دو نفر دیگر را دستگیر کردند .
براساس گزارش‌های خبری , برخی از مقامات جدایی طلبان عرب را مسئول این حمله دانستند . تلویزیون دولتی این مهاجمان را " تکفیری " توصیف کرد که اغلب برای توصیف مبارزان دولت اسلامی استفاده می‌شد . هم دولت اسلامی و هم گروه جدایی‌طلب , اهواز مسئولیت این حمله را بر عهده گرفتند .
وزیر خارجه ایران , محمد جواد ظریف , در توئیتر نوشت که " تروریست‌های استخدام , آموزش‌دیده , مسلح و پرداخت‌شده توسط یک رژیم خارجی " مسئول بودند . او گفت : " ایران حامی تروریسم منطقه‌ای و مدیران ارشد ایالات‌متحده است . "
تروریست‌ها توسط یک رژیم خارجی آموزش‌دیده , آموزش‌دیده , مسلح و پرداخت شده‌اند. کودکان و کودکان در میان کشتگان بودند. ایران حامیان تروریسم منطقه‌ای و رهبران ایالات‌متحده را مسئول چنین حملاتی می‌داند . ایران به سرعت و قاطعانه در دفاع از زندگی ایران پاسخ خواهد داد . باب
جواد ظریف
یک ژنرال ایرانی به خبرگزاری جمهوری اسلامی گفت که مردان مسلح توسط دو کشور خلیج‌فارس آموزش داده شده‌بودند اما نام آن‌ها را ذکر نکرد . عربستان‌سعودی و متحدان خلیج‌فارس رقبای ایران برای قدرت و نفوذ در سراسر خاورمیانه هستند .
سربازان زخمی در صحنه حمله . مقامات مسئول جدایی طلبان عرب و سازمان ملل متحد ( محمدی محمدی / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ )
گزارش‌ها و عکس‌هایی که به صورت آنلاین منتشر شده‌است , حاکی از این حمله و پس از آن است - غیرنظامیان و سربازان پیاده به پیاده‌رو , فریاد می‌زدند و فرار می‌کردند , زیرا صدای شلیک گلوله در پس‌زمینه شنیده می‌شد و سپس بازماندگان زخمی و زخمی از جمله کودکان را باخود حمل می‌کرد .
تصاویر دیگری که در ابتدا در کانال تلویزیون دولتی جمهوری اسلامی ایران پخش شد , نشان داد که تیراندازی آغاز شد . در این کلیپ , سربازان یونیفرم پشت سر هم رژه می‌رفتند و روزنامه نگاران در حال تماشای رژه بودند که صدای شلیک گلوله شنیده شد . آن‌هایی که در صف رژه ایستاده بودند, پیش از آن که دیوانه‌وار شروع به فرار و فرار کنند , به دنبال آن‌ها می‌گشتند .
حمله تروریستی به یک رژه نظامی در شهر جنوبی شهر اهواز
تی . تی .
برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که مردان مسلح تلاش کرده و نتوانسته اند به ایستگاه بازرسی در یک بولوار گسترده برسند که در آن فرماندهان نظامی در حال تماشای رژه بودند .
در روز شنبه چندین رژه نظامی در سراسر کشور برگزار شد تا سالگرد آغاز جنگ با عراق را گرامی بدارند . رژه سالانه که سالانه در سراسر کشور برگزار می‌شود , مشابه روز یادبود در ایالات‌متحده است .

ابوالفضل میبدی , یکی از سخنگویان ارشد نیروهای مسلح ایران , به سازمان صدا و سیما گفت که مقامات بر این باور هستند که مهاجمان چند روز قبل از این رویداد , سلاح‌های خود را در امتداد مسیر راهپیمایی پنهان کرده بودند .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

شان بین ، مشاور حقوقی کمیسیون بین‌المللی of در Yangon ، گفت : " مجازات نظامی به شدت حاکمیت قانون در میانمار را تضعیف می‌کند . "
در آخرین مبارزه خود علیه مسلمانان Rohingya در ایالت Rakhine شمالی ، که هیچ منبع قابل‌توجهی برای استخراج ندارد ، هنوز یک دستاورد ملموس برای ارتش وجود داشته‌است : یک پیروزی ملی برای نیرویی که خود را قهرمان اکثریت جمعیت بودایی کشور می‌کند .
گروه Tatmadaw تحت سلطه گروه قومی Bamar هستند که حدود دو سوم جمعیت میانمار را تشکیل می‌دهند ، و این نیرو ، ناسیونالیسم Bamar را به عنوان ارزش مرکزی خود حفظ کرده‌است .
یک نمایش هوایی در روز نیروهای مسلح میانمار در ماه مارس . Airstrikes یکی از اجزای اصلی مبارزه نظامی علیه ethnic zeya Tun / رویترز است.
جنگ دائمی ارتش با اقلیت‌های نژادی نیز به آن یک مزیت تجاری داده‌است . محیط کوهستانی کشور که منزلگاه بسیاری از مردم non است ، جایی است که بسیاری از منابع با ارزش از جمله یشم ، جواهرات و الوار پیدا می‌شوند .
اندکی پس از استقلال ، ارتش شروع به مبارزه با دیگر گروه‌های نژادی کرد که به دنبال خودمختاری بودند و آن‌ها را به حاشیه رانده بود . طی سال‌ها ، Tatmadaw با ده‌ها ارتش شورشی مبارزه کرده‌است که اغلب در یک زمان ، در سرتاسر یک چشم‌انداز همواره در حال تغییر ائتلاف ، شبه نظامیان تحت حمایت ارتش و آتش‌بس بوده‌است.
این گروه از یک استراتژی وحشیانه ضد شورش به نام " چهار توقف " استفاده می‌کند که کل جمعیت غیر نظامی را سرکوب می‌کند تا حمایت شورشیان را انکار کند. آتش زدن دهکده‌ها ، تجاوز و کشتار جمعی که از خصایص این مبارزه Rohingya بوده‌اند ، در جنگ‌های دیگر نیز تاکتیک اصلی بوده‌اند .
از زمانی که دولت شبه نظامیان در سال ۲۰۱۱ اداره را به دست گرفت ، گروه‌های شورشی در حدود ۱۰ درگیری مسلحانه با the یک ماه را گزارش کردند . اما علی‌رغم تلاش‌های رهبران غیر نظامی برای تضمین صلح ، تعداد درگیری‌ها در سال گذشته به شدت افزایش یافت .
در حال حاضر ، the با چهار گروه نژادی مبارزه می‌کند . جنگ در هفته‌های اخیر در مناطق تحت کنترل by و شان شدت یافته‌است . روز جمعه ، چهار نفر در اثر انفجار نیروی هوایی Tatmadaw در یک روستا در ایالت kachin کشته شدند .
سازمان ملل برآورد می‌کند که در طی ۱۵ ماه گذشته بیش از ۳۴۰، ۰۰۰ نفر در اردوگاه‌ها در میانمار و تایلند زندگی می‌کنند ، علاوه بر the Rohingya که در طی ۱۵ ماه گذشته به بنگلادش گریخته بودند.
ناسازگاری همیشگی ، حالت بلاتکلیفی ایجاد می‌کند که در آن the می‌تواند آزادانه عمل کند . در برخی مناطق ، ارتش منطقه‌ای را تصرف کرده‌است که منابع عظیمی را در خود جای داده‌است . در برخی دیگر ، جایی که مذاکره در مورد آتش‌بس مذاکره شده ، با گروه‌های محلی سر و کار دارد .
با آتش‌بس ، برخلاف توافقات صلح ، می‌تواند ادعا کند که حضور نظامی هنوز هم قابل‌توجیه است و کنترل شرکت را حفظ می‌کند .
دود ناشی از سوزاندن روستاهای Rohingya در میانمار را می‌توان به راحتی از بنگلادش در سپتامبر دید . نبرده‌ای ارتش علیه دیگر نژادها همچنین دارای methodical methodical یاسین / Associated است .
کوین وودز ، محقق بازدید کننده در مرکز شرق - غرب در هونولولو ، رویکرد Tatmadaw را " متوقف ساختن کاپیتالیسم با آتش " می‌نامد .
ارتش صاحب دو مجتمع‌های مسکونی بزرگ و مرموز است . گزارش سال ۲۰۱۵ از سوی سازمان جهانی مبارزه با فساد مالی ، یافته‌است که ارتش ، متحدان آن و اربابان اصلی مواد مخدر ده‌ها میلیارد دلار از تجارت یشم سبز در ایالت kachin شمالی کشور را کنترل می‌کنند . این گروه گفت که این گروه می‌تواند " بزرگ‌ترین سرقت منابع طبیعی در تاریخ مدرن " باشد .

سایر شرکت‌های Tatmadaw در مناطق جنگ‌زده شامل استخراج rubies ، طلا ، مس و چوب می‌باشند . گروه‌های قومی می‌گویند که ارتش زمین کشاورزی و سده‌ای تولید برق آبی را تصرف کرده‌است که برق فروخته‌شده به کشور همسایه چین را تولید می‌کند .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

ارتش و دولت تحقیقات مستقلی را مسدود کرده‌اند و ناظران بی‌طرف را از بازدید از این منطقه منع کرده‌اند ، حتی زمانی که فرمانده Tatmadaw ، ژنرال مین Aung Hlaing ، انکار کرد که ارتش بی‌رحمی را علیه the مرتکب شده‌است .
اما نشانه‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه ارتش در حال احساس کم‌ترین فشار است .
ژنرال مین Aung Hlaing در این ماه اذعان کرد که چهار عضو نیروهای امنیتی ۱۰ مرد Rohingya را هدف گلوله قرار دادند که اجسادشان در یک گور جمعی پیدا شد .
دو مقام که بر نیروهای امنیتی در Rakhine نظارت داشتند ، سرلشکر maung maung Soe ، رئیس فرماندهی غربی Tatmadaw ، و سرتیپ Thura سان Lwin ، فرمانده گارد مرزی آنجا ، در ماه‌های اخیر بدون توضیح از مواضع خود برکنار شدند .
راهبان بودایی که در سال ۲۰۰۷ در Yangon به راه افتادند ، شورش مردمی دیگری به نام the itAgence فرانسه - خبرگزاری فرانسه - گتی ایماژ )
واشنگتن تحریم‌هایی را علیه ژنرال maung maung Soe در ماه دسامبر اعمال کرد و هر گونه دارایی‌هایی که ممکن است در آمریکا داشته باشد را مسدود کرده‌است . با این حال مشخص نیست که آیا جریمه‌ها بر او تاثیر خواهد گذاشت ، و تا کنون ، او تنها مقام برمه‌ای است که بر اخراج Rohingya تاکید کرده‌است .
Tatmadaw به تاریخچه آن افتخار می‌کند ، که با موزه عظیمی در نزدیکی Naypyidaw پایتخت آن glorifies .
یک نمایشگاه ، چیدمان مراسم سوگند خون را بازسازی می‌کند و آنچه گفته می‌شود کاسه و سرنگ استفاده‌شده توسط سی Comrades است .
این دو با نام their سان ، که به عنوان پدر کشور شناخته می‌شود ( و پدر رهبر کنونی کشور میانمار ) ، Daw آنگ سان سو کی ) را به عنوان پدر این کشور معرفی کردند .
سی Comrades برای آموزش نظامی به ژاپن رفتند و در طول جنگ جهانی دوم علیه بریتانیا مبارزه کردند ، اما پس از اینکه مشخص شد که بریتانیا برنده خواهد شد ، دو طرف را تغییر دادند .
آنگ سان در سال ۱۹۴۷ ، زمانی که آنگ سان سو کی ۲ ساله بود ، به قتل رسید ولی در سال ۱۹۴۷ به قتل رسید . برمه سال بعد استقلالش را به دست آورد .
Gen. به رهبری یکی از رفقایش در سال ۱۹۶۲ قدرت را از یک دولت غیر نظامی گرفت . بعد از اعتراضات طرفدار دموکراسی در سال ۱۹۸۸ ، او توسط ژنرال‌های دیگر برکنار شد . Tatmadaw حدود ۳، ۰۰۰ معترض را کشتند ، اما کنترل دولت را به دست گرفتند .
برای تقریبا ً نیم‌قرن ، دولت نظامی کشور را منزوی نگه داشت . این گروه مخالفان سیاسی را سال‌ها زندانی کرد ، به طور متناوب دانشگاه‌ها را تعطیل کرد و دسترسی مردم به اینترنت را رد کرد . Daw آنگ سان سو کی که رهبری اپوزیسیون را بر عهده داشت و برنده جایزه نوبل صلح سال ۱۹۹۱ شد ، ۱۵ سال تحت بازداشت خانگی به سر برد .
ژنرال مین Aung Hlaing ، فرمانده عالی نیروهای مسلح ، قدرتمندترین شخصیت میانمار است و نسبت به آژانس civilian Htet / European اروپایی مسئول نیست .
هیچ تلاشی برای ایجاد شخصیتی از شخصیت در اطراف رهبران این کشور وجود نداشت ، اما the تنها یک موسسه زنده ، با مدارس و بیمارستان‌ها ، سیستم قضایی خودش و شبکه‌ای وسیع از کسب و کارها بود .
U Hein ، مدیر اجرایی موسسه مطالعات سیاسی Tagaung ، که یک مرکز سیاست مستقل در Yangon است ، گفت : " ارتش ایالتی در کشور است . "
شعار آکادمی Tatmadaw " نخبگان پیروز آینده " است ، یا نه ، ژنرال‌ها ملتی را گرفتند که یکی از ثروتمندترین مناطق جنوب شرقی آسیا بود و بیش از شش دهه آن را به یکی از فقیرترین کشورها تبدیل کرد .
تا سال ۲۰۱۰ ، آن‌ها چاره‌ای نداشتند جز اینکه کشور را به دنیای خارج باز کنند ، به دنبال سرمایه‌گذاری خارجی باشند و کنترل بر اقتصاد را آغاز کنند . اما قانون اساسی جدید که آن‌ها تحمیل کردند شامل بسیاری از تدابیر حفاظتی برای ارتش است .

به عنوان مثال ، این سازمان مصونیت قضایی را برای جنایاتی که پیش از تحویل دولت در سال ۲۰۱۱ مرتکب شده‌اند ، اعطا می‌کند . ارتش همچنین تنها اداره تحقیقات خود را حفظ می‌کند و دادگاه‌های نظامی صلاحیت پرسنل خود را دارند .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

برای ارتش میانمار ، Bloodletting قومی کلید قدرت و ریچز است .
یک رژه نظامی در پایتخت میانمار ، Naypyidaw ، در ماه مارس . ارتش در طی هفت دهه گذشته خود را با صندوق its itSoe Tun / رویترز درگیر کرده‌است .
نوشته ریچارد سی . چراگاه
۲۷ ژانویه ۲۰۱۸
YANGON ، میانمار - برای ارتش میانمار ، مبارزه با قساوتی که به راه انداخته تا صدها هزار تن از مسلمانان Rohingya را از کشور بیرون براند هیچ نوآوری نیست . این نیرو ۷۶ سال پیش در خون به دنیا آمد و از آن زمان تا کنون بوده‌است .
بنیانگذاران آن ، که به نام سی Comrades مشهور بودند ، ارتش را در سال ۱۹۴۱ با یک مراسم هولناک در بانکوک تشکیل دادند ، جایی که آن‌ها خون یکدیگر را با یک سرنگ کشیدند ، آن را با یک کاسه نقره‌ای مخلوط کردند و آن را نوشیدند تا تعهد وفاداری آن‌ها را به پایان برسانند.
ارتشی که آن‌ها تشکیل دادند ، کشور را به استقلال در سال ۱۹۴۸ هدایت کردند . اما به جز برای یک دوره کوتاه و اولیه صلح ، آن هفت دهه گذشته را با مردم خود درگیر کرده‌است .
ارتش که به عنوان the شناخته می‌شود ، قدرت را از دولت غیر نظامی برمه به عنوان کشور در سال ۱۹۶۲ به دست گرفت . ارتش هزاران نفر از معترضان را در سال ۱۹۸۸ کشت و یک قیام مردمی دیگر را در سال ۲۰۰۷ سرکوب کرد .
در مبارزه دائمی با اقلیت‌های قومی ، Tatmadaw میلیون ‌ها نفر را آواره کرده‌است در حالی که میلیاردها دلار سود از معادن یشم ، جنگل‌های ساج و دیگر منابع طبیعی به دست آورده‌است . استراتژی آن مبارزه با شورشیان نژادی در حالت توقف ، مدیریت درگیری‌ها از طریق آتش‌بس و غنی‌سازی officers بوده‌است .
Zachary Abuza ، استاد کالج جنگ ملی در واشنگتن ، گفت : " هیچ حسی از نیاز به تسخیر قلب و ذهن‌ها وجود نداشته است . و تا آن زمان ، کاره‌ای کمی وجود دارد که آن‌ها انجام نخواهند داد ."
اگر چه این کشور خود را حامی مردم میانمار در خود نگه می‌دارد، ارتش تاریخ طولانی کشتار غیر نظامیان ، شکنجه دادن و اعدام زندانیان ، ارتکاب به تجاوز ، conscripting سرباز را به عنوان باربران و راه رفتن غیر نظامیان برای سفر به مین‌های زمینی دارد .
ثبت‌نام برای مترجم شفاهی
برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .
آنگ سان سو کی ، در حال سخنرانی در یک تظاهرات antimilitary در Yangon ، بزرگ‌ترین شهر میانمار در سال ۱۹۸۸ . ارتش هزاران نفر از معترضین را در آن سال کشت تا power.Cred itAgence فرانسه - خبرگزاری فرانسه - گتی ایماژ )
پس از دهه‌ها اجرای یک دولت منفور منزوی ، ارتش شروع به شل شدن در سال ۲۰۱۰ کرد و به انتخابات اجازه داد و به تدریج قدرت رهبران مدنی را در مورد خدمات عمومی ، امور خارجه و سیاست اقتصادی به دست آورد . همچنین اجازه دسترسی عمومی به اینترنت و فروش انبوه تلفن‌های همراه را داد .
این حرکت ، با هدف احیای اقتصاد در حال کش‌مکش ، میانمار را به رسمیت شناخت و آمریکا و اتحادیه اروپا را بر آن داشت تا تحریم‌های اقتصادی را از بین ببرد.
اما تحت قانون اساسی که در سال ۲۰۰۸ اعمال شد ، دولت به طور یک جانبه یک چهارم پارلمان را منصوب می‌کند و فرمانده‌کل کنترل بر بسیاری از موسسات کلیدی از جمله ماموران پلیس و ماموران مرزی را حفظ می‌کند . و بیرحمی علیه اقلیت‌ها همچنان ادامه دارد.
دیوید Mathieson ، یک تحلیلگر مستقل در Yangon ، بزرگ‌ترین شهر میانمار ، گفت : " The یک نهاد unreconstructed و پشیمان است که به هسته آن توهین می‌کند . "

طرد خشونت‌آمیز of از Rakhine به عنوان پاک‌سازی قومی توسط ایالات‌متحده و سازمان ملل محکوم شده‌است . طرفداران حقوق بشر خواستار دادگاه جنایی بین‌المللی در لاهه شدند تا درباره پرونده جنایت علیه بشریت تحقیق کنند .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :