soldiership

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

ایالات‌متحده مهمات خوشه‌ای قدیمی‌تر را نگهداری خواهد کرد ، سلاحی که ۱۰۲ سازمان ممنوعه مسدود شده‌است .
اعضای نیروی هوایی کره‌جنوبی برای بار کردن بمب‌های خوشه‌ای بر روی یک جنگنده در ماه اوت در پایگاه هوایی در سوون کره‌جنوبی آماده شدند .
نویسنده : جان Ismay
۱ دسامبر ۲۰۱۷
واشنگتن - پنتاگون به ارتش ایالات‌متحده اجازه خواهد داد که بار دیگر با مهمات خوشه‌ای قدیمی‌تر خود را مسلح کند ، یک نوع سلاح که ۱۰۲ کشور به طور عمده به این دلیل ممنوع شده‌است که آن‌ها به طور نامتناسبی به غیر نظامیان آسیب می‌رسانند .
این تغییر که در یادداشت روز جمعه به تفصیل بیان شد ، ممنوعیت منتشر شده در دوران ریاست‌جمهوری جرج دبلیو بوش را لغو کرد . بوش ، و به نظر می‌رسد یک امتیاز از سوی ایالات‌متحده است که یافتن انواع امن‌تر سلاح تا کنون با شکست مواجه شده‌است .
بیشتر مهمات خوشه‌ای آمریکایی که در خارج از کشور اشغال شده‌بود ، به نظر می‌رسید برای یک جنگ احتمالی با کره‌شمالی قرار داده شود . در توافقنامه ۲۰۰۸ ، پنتاگون ذخیره‌ای از بیش از ۱.۵ میلیون مهمات خوشه‌ای را در اختیار دارد که شامل بیش از ۹۰ میلیون بشکه نفت در کره‌جنوبی است .
مهمات خوشه‌ای شامل انواع زیادی از موشک‌ها ، بمب‌ها ، موشک‌ها و گلوله‌های توپ هستند که سلاح‌های کوچک‌تر را پراکنده می‌کنند و submunitions را بر فراز یک منطقه هدف قرار می‌دهند. برخی از dispensers می‌توانند تعداد زیادی از hundred را آزاد کنند .
اگرچه ایالات‌متحده امضا کننده پیمان بین‌المللی مبنی بر ممنوعیت سلاح نیست ، اما در ژوئن ۲۰۰۸ تعهد کرد که مصرف آن‌ها را به شدت محدود کرده و خطرات را به غیر نظامیان کاهش دهد.
بحث‌هایی علیه استفاده از مهمات خوشه‌ای دو برابر است . به دلیل الگوی پراکندگی گسترده آن‌ها ، ممکن است submunitions به غیر نظامیانی حمله کنند که حتی به اهداف مورد نظر نزدیک نیستند . علاوه بر این، بسیاری از انواع submunitions موفق به انفجار مناسب در نرخ بالاتر نسبت به سلاح‌های دیگر می‌شوند که منجر به " duds " " می‌شوند که حتی سال‌ها بعد منفجر می‌شوند و غیرنظامیان را می‌کشند .
متخصصان واحد خنثی‌سازی بمب برآورد کرده‌اند که میزان مهمات خوشه‌ای از نرخ بالایی برخوردار است و حدود ۲۰ درصد است . سیاست ۲۰۰۸ که توسط وزیر دفاع در آن زمان امضا شد ، رابرت م . گیتس ، پس از ۱۰ سال ، پنتاگون را به توسعه و استفاده از مهمات خوشه‌ای داد که تا سال ۲۰۱۸ به بیش از ۱ درصد مهمات منفجر نشده منجر نمی‌شوند . آقای گیتس روز پنجشنبه از اظهار نظر خودداری کرد .
در زمانی که او این یادداشت را امضا کرد، ارتش آمریکا تنها یک سلاح داشت که ادعا می‌کرد هدف ، شرکت BLU - ۱۰۸ سلاح Fuzed سلاح است که نیروی هوایی به طور گسترده در طول حمله سال ۲۰۰۳ به عراق به کار برد .
اما این ادعا که ۱ درصد ادعا می‌کنند به آرامی در سال ۲۰۱۶ پس از عکس‌هایی که در یمن نشان داد تعداد زیادی از سبک Weapons Fuzed را نشان داد که توسط جنگنده‌های عربستان‌سعودی حذف شدند . ایالات‌متحده این بمب‌ها را به عربستان‌سعودی داد .
Editors
ایالات‌متحده ۸ میلیارد دلار برای نیروی هوایی افغانستان اختصاص داد . هنوز Struggling .
gumbo ، خوراک کلاسیک اورلئان ، مرده‌است . زنده باد gumbo .
تایگر beetles Puritan ، " شکارچیان Vicious " ، ماه مه دوباره شکار کرد
کمی بعد ، تولید کننده این بمب ، سیستم‌های Textron اعلام کرد که تولید سلاح Fuzed را متوقف خواهد کرد . الن ام . لرد ، حالا به عنوان وزیر دفاع برای کسب ، فن‌آوری و تدارکات خدمت می‌کند . دیوید Sylvestre ، سخنگوی این شرکت ، گفت که با این وجود ، Textron هیچ برنامه‌ای برای راه‌اندازی مجدد مهمات خوشه‌ای تولید نکرده است .

آخرین استفاده شناخته‌شده از مهمات خوشه‌ای توسط ارتش ایالات‌متحده ، حمله دسامبر ۲۰۰۹ در یمن بود که کشتی‌های جنگی نیروی دریایی چند موشک کروز حامل bomblets را پرتاب کردند . به گفته یکی از افسران ارشد نظامی آمریکایی آشنا با تصمیم به‌راه‌اندازی این حمله ، استفاده از عبارت القاعده در شبه‌جزیره عربی ، هدف این حمله " یک اردوگاه آموزشی تروریستی A.Q.A.P. " بود . افسر سابق که نخواست نامش فاش شود تا در مورد جزئیات عملیات حساس بحث و گفتگو کند گفت که ارتش بر این باور است که هیچ غیرنظامی در منطقه وجود ندارد .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

گروه حقوق می‌گوید که مصر با استفاده از جنگ‌افزارهای گرم شده از ایالات‌متحده در صحرای سینا
گفته می‌شود که تصاویر وزارت دفاع مصر به سربازان مصری در یک ماموریت ضد تروریستی در شبه‌جزیره سینا نشان داده می‌شود . سازمان عفو بین‌الملل مصر را متهم به استفاده از بمب‌های خوشه‌ای غیر قانونی در وزارت دفاع می‌کند .
توسط ریک Gladstone و نور یوسف
۲۸ فوریه ۲۰۱۸
عفو بین‌الملل روز چهارشنبه اعلام کرد که نیروهای مسلح مصر در عملیات با هدف نابود کردن افراط گرایان اسلامی در شمال سینا ، از بمب‌های خوشه‌ای غیر قانونی بین‌المللی استفاده کرده‌اند .
استفاده از چنین سلاح‌هایی در صورتی که تایید شود ، نه تنها با ممنوعیت استفاده از آن‌ها ، امضا شده توسط اکثریت کشورها مغایر است ، بلکه ممکن است قوانین آمریکا در مورد دریافت کنندگان کمک‌های نظامی آمریکا مانند مصر را نقض کند .
سازمان عفو بین‌الملل گفت که تجزیه و تحلیل یک بیانیه رسمی مورخ ۲۱ فوریه توسط ارتش مصر ، که در بوق و کرنا crackdown شمالی اش علیه شبه نظامیان بوق و کرنا می‌کند، یکی از این سلاح‌ها را نشان داد که می‌تواند بدون تبعیض منجر به کشتن و فلج کردن افراد شود .
به گفته عفو بین‌الملل ، اگرچه این ویدیو این سلاح‌ها را به عنوان وسایل انفجاری دست‌ساز کار گذاشته شده توسط ستیزه جویان توصیف کرد ، این نشانه‌ها حاکی از آن است که این سلاح‌ها به عنوان یک submunition made - ۱۱۸ نفره ضد تانک ساخته شده‌اند که تنها می‌تواند به وسیله نیروی هوایی مصر رها شود ."
عفو بین‌الملل در یک خبر رسمی اعلام کرد : " با وجود سن آن ، این ویدیو این سلاح را نشان داد که " با شرایط خوب و با وجود سن آن " به وضعیت خوبی مجهز شده‌است . " این نشان می‌دهد که the در عملیات‌های اخیر مستقر شده‌است .
این گروه گفت : " این ویدئوی جدید بدترین ترس‌ها را تایید می‌کند، که نیروهای مسلح مصر از بمب‌های خوشه‌ای در شمال سینا استفاده می‌کنند . "
Raed Jarrar ، مدیر حمایت سازمان عفو بین‌الملل برای خاور میانه و شمال آفریقا ، گفت که در حالی که پیشنهادها دیگری هم وجود دارد مبنی بر این که نیروهای مصری از مهمات خوشه‌ای در عملیات صحرای سینا استفاده می‌کنند ، این ویدئو اثباتی است .
او در یک مصاحبه تلفنی گفت : " این مانند تفنگ سیگار کشیدن است ، چون بسیار واضح است که این مواد منفجره از جت جنگنده پرتاب شده‌بودند ."
آقای Jarrar پیشنهاد کرد که این ویدیو که توسط دفتر سخنگوی ارتش مصر منتشر شد ، سهوا ً به بینندگان مطلع ، آنچه آن‌ها واقعا ً می‌دیدند ، خیانت کرده بود .
آقای Jarrar گفت : " دولت مصر در دروغ‌ها و تبلیغات خود بسیار عمیق است ، آن‌ها ردی از دروغ‌های خود را از دست داده‌اند ."
واکنش فوری دولت مصر به ادعای عفو بین‌الملل که در اوایل روز پنج‌شنبه در مصر منتشر شد ، وجود نداشت . مقامات وزارت دفاع بلافاصله به درخواستی برای اظهار نظر واکنش نشان ندادند . یک مقام وزارت امور خارجه در پاسخ به این شرط که نامش فاش نشود، ادعای عفو بین‌الملل در مورد ویدیوی مورخ ۲۱ فوریه را مطرح نکرد . اما این مقام در یک بیانیه ایمیلی گفت : " این بخش به تاکید بر اهمیت رویکرد جامع به مبارزه با تروریسم که از آسیب رساندن و به حداقل رساندن آسیب به جمعیت‌های غیر نظامی ادامه می‌دهد ، ادامه می‌دهد ."
مهمات خوشه‌ای شامل مجموعه‌ای از موشک ، بمب ، موشک و گلوله توپ هستند که سلاح‌های کوچک‌تر را پراکنده می‌کنند و submunitions را در یک منطقه گسترده پراکنده می‌کنند . آن‌ها می‌توانند غیرنظامیان را از اهداف مورد نظر هدف قرار دهند . تقریبا ً ۲۰ درصد در اثر انفجار به درستی منفجر می‌شوند و bomblets منفجر نشده را رها می‌کنند که حتی سال‌ها بعد می‌توانند غیرنظامیان را بکشند .
مصر مانند بسیاری از کشورهای خاور میانه معاهده منع مهمات خوشه‌ای را امضا نکرده است . در حالی که ایالات‌متحده این معاهده را امضا نکرده است ، در سال ۲۰۰۸ متعهد شد که استفاده آن‌ها را محدود کند .

اطلاعات وزارت دفاع که توسط دیده‌بان حقوق بشر به‌دست‌آمده و در بررسی مهمات خوشه‌ای آن‌ها ذکر شده‌است نشان می‌دهد که مصر ۱۳۰۰ بمب خوشه‌ای Rockeye حاوی ۳۲۱، ۰۰۰ Mk - ۱۱۸ submunitions را در سال ۲۰۰۷ داشته‌است .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

یک سرباز ارتش افغان در کابل پایتخت یکی از مراکز جمعیت شهری است که تغییر در استراتژی به معنای safeguard.Cred اسماعیل / رویترز است.
در حدود هر هفته بسیاری از نیروهای افغان در حملات طالبان به ایست‌های بازرسی دورافتاده کشته و زخمی می‌شوند . براساس اعلام دفتر بازرس کل ، در طی سال گذشته تنها تعداد سربازان ، پلیس ، خلبانان و دیگر نیروهای امنیتی حدود ۵ درصد یا ۱۸، ۰۰۰ نفر کاهش‌یافته است.
Paul Eaton ، یک ژنرال بازنشسته ارتش دو ستاره بازنشسته که به آموزش نیروهای عراقی در سال بعد از حمله سال ۲۰۰۳ به بغداد کمک کرد ، گفت : " این یک تنش بسیار جدی است - پس از حمله سال ۲۰۰۳ به بغداد ، اما زمان آن رسیده‌است که بگوییم ما به یک نتیجه سیاسی نیاز داریم ."
آقای Eaton گفت که این برنامه قصد دارد تا ارتش افغانستان را وادار کند تا مناطق unpopulated و retrench تا شهرها را ترک کند " یک رویکرد منطقی برای تامین امنیت شهرها و تامین فرصت سیاسی برای کار با طالبان است ."
استراتژی عقب‌نشینی به شدت از طرح نظامی آقای اوباما در افغانستان پس از آغاز خروج سربازان از خطوط مقدم در سال ۲۰۱۴ ، استفاده می‌کند .
در زمان ریاست‌جمهوری جرج دبلیو . بوش ، و در طول اولین دوره ریاست‌جمهوری اوباما ، یک صورت فلکی از پاسگاه‌های مرزی در سراسر افغانستان ایجاد کرد و تصریح کرد که ائتلاف نظامی تحت رهبری آمریکا با جنگ در روستاهای دور افتاده و زمین‌های زراعی مبارزه خواهد کرد .
در سال ۲۰۰۶ ارتش آمریکا مجموعه‌ای از پایگاه‌های کوچک در دره کورنگال را ایجاد کرد - تلاشی که در بخشی توسط ژنرال نیکلسون که در آن زمان سرهنگ بود برنامه‌ریزی شده‌بود .
اما در سال ۲۰۰۹ ، یک سند ارتش از " حمله به دشمن در مناطق دورافتاده " به منظور " حفاظت و توسعه مراکز بزرگ جمعیت " در شرق افغانستان اشاره کرد .
این رویکرد چند ماه بعد در سال ۲۰۱۰ زمانی آغاز شد که نیروهای آمریکایی پس از تحمل خسارات خونین در پاسگاه‌های دورافتاده شمال شرقی از دره کورنگال عقب‌نشینی کردند . با این حال ، در همان زمان ، تفنگداران دریایی ایالات‌متحده به مناطق روستایی استان هلمند سرازیر شدند و ارتش وارد قلب طالبان در قندهار شد .
در سال ۲۰۱۵ ، دولت اوباما فرماندهان افغان را تشویق کرد تا از برخی از دورافتاده‌ترین نقاط بازرسی و پاسگاه‌های مرزی که برای بازپس گیری و برگزاری آن‌ها دشوار به نظر می‌رسیدند ، دفاع کنند . این مقام گفت که ژنرال نیکلسون بعد از این که در سال ۲۰۱۶ فرماندهی را بر عهده گرفت از این ایده حمایت کرد .
اگر نیروهای افغان اکنون عقب‌نشینی کنند، دفاع از جیب دوردست کشور اغلب به پلیس محلی واگذار خواهد شد که آموزش ضعیفی نسبت به ارتش و آسیب‌پذیری بیشتری نسبت به خشونت طالبان دارد . در برخی مناطق ، افسران پلیس با طالبان سر و کار دارند تا از خودشان در برابر حملات محافظت کنند .
غلام سرور حیدری ، معاون سابق پلیس استان بادغیس ، گفت که نیروهای او پس از اینکه ارتش ملی افغانستان در ماه‌های گذشته پاسگاه‌های خود را ترک کرده بودند، از شهر کوچک دره آدم خیل عقب‌نشینی کردند و گفت : " ما باید ۱۰۰ نفر را از دست بدهیم تا آن منطقه را بازپس گیری کنیم ."
تقریبا ً ۱۴، ۰۰۰ نیروی ایالات‌متحده در حال حاضر در افغانستان به شهرها عقب‌نشینی کرده‌اند . برخی از آن‌ها که آموزش می‌بینند و به نیروهای افغان مشاوره می‌دهند ، به عنوان بخشی از استراتژی جنگی آقای ترامپ در پایگاه‌های خود در مناطق دور افتاده و شهرهای کوچک مستقر شده‌اند .
آقای ترامپ مدت هاست که خواستار پایان دادن به جنگ در افغانستان شده‌است و تنها با بی‌میلی توصیه جیم mattis وزیر دفاع را برای اعزام ۴، ۰۰۰ سرباز دیگر در تلاش برای ادعای پیروزی پذیرفته‌است .

دولت ترامپ همچنین به دیپلمات‌های ارشد آمریکا دستور داده‌است تا به دنبال مذاکرات مستقیم با طالبان برای انجام مذاکرات جهت پایان دادن به جنگ باشند و دو مقام ارشد طالبان روز شنبه گفتند که این مذاکرات یک هفته پیش در قطر برگزار شده‌است . در صورت وقوع آن‌ها ، مذاکرات یک تغییر اساسی در سیاست آمریکا خواهد بود و به عنوان پلی برای خروج احتمالی نیروهای ایالات‌متحده از افغانستان عمل خواهد کرد .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

newest استراتژی آمریکا در افغانستان و برنامه‌های گذشته برای عقب‌نشینی
یک پایگاه آمریکایی در استان Afghan itWakil Kohsar / خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ
توسط توماس گیبونز - Neff و هلن کوپر
۲۸ ژوئیه ۲۰۱۸
واشنگتن - به گفته مسئولان ، دولت ترامپ به نیروهای آمریکایی که تحت حمایت آمریکا هستند ، اصرار دارد که از مناطق پرجمعیت کشور عقب‌نشینی کنند ، اما اطمینان حاصل می‌کنند که طالبان در کنترل گسترده کشور باقی خواهد ماند .
براساس اظهارات سه مقام که این اسناد را به نیویورک‌تایمز در مورد شرط ناشناس بودن توصیف کردند ، این رویکرد در یک بخش فاش نشده از استراتژی جنگ مشخص شده‌است که رئیس‌جمهور ترامپ سال گذشته اعلام کرده بود. هدف از آن حفاظت از نیروهای نظامی در برابر حملات به پاسگاه‌های دورافتاده و آسیب‌پذیر است و بر حفاظت از شهرهایی مانند کابل ، پایتخت و دیگر مراکز جمعیتی متمرکز است .
عقب‌نشینی شبیه استراتژی‌ها توسط دولت بوش و اوباما است که در طول جنگ نزدیک به ۱۷ سال آغاز و تحت‌تاثیر قرار گرفته‌اند . این کار به طور موثر تضمین خواهد کرد که طالبان و دیگر گروه‌های شورشی به خاک سپرده خواهند شد و دولت را در کابل رها خواهند کرد تا از پایتخت و شهرهایی مانند قندهار ، کندوز ، مزار شریف و جلال‌آباد محافظت کنند .
عقب‌نشینی به شهرها نشانه این است که دولت مستقر در افغانستان همچنان قادر به رهبری و حمایت از جمعیت پراکنده روستایی این کشور نیست . در طول سال‌ها ، به عنوان امواج نیروهای آمریکایی و ناتو در چرخه‌های تکراری باقی مانده‌اند و بخش‌هایی از قلمرو را به طالبان واگذار کرده و افغانستان را به بخش‌های مختلف تقسیم کرده و درگیری بدون هیچ پایانی را تضمین می‌کنند .
هنگامی که او استراتژی جدید جنگ خود را در سال گذشته اعلام کرد ، آقای ترامپ اعلام کرد که طالبان و شورشیان دولت اسلامی در افغانستان " باید بدانند که جایی برای پنهان کردن ندارند ، که هیچ جایی فراتر از دسترس کودکان آمریکایی و آمریکایی نیست ."
پس از پایان عملیات نظامی در سال ۲۰۱۴ ، بیشتر سربازان آمریکایی به مناطق اصلی پرجمعیت در کشور عقب‌نشینی کردند و نیروهای افغانستان را برای دفاع از پاسگاه‌های دور افتاده ترک کردند . بسیاری از این پایگاه‌ها در ماه‌های بعد سقوط کردند .
در طی یک کنفرانس خبری در ماه گذشته در بروکسل ، ژنرال جان دبلیو . نیکلسون پسر . فرمانده نیروهای ائتلاف به رهبری آمریکا در افغانستان گفت که پاسگاه‌های دور افتاده توسط طالبان که وسایل نقلیه و تجهیزات نیروهای محلی را توقیف کرده‌است ، مورد تاخت و تاز قرار گرفتند .
ژنرال Nicholson گفت : " بین آنچه بهترین تاکتیک نظامی است و نیازهای جامعه وجود دارد ، تنشی وجود دارد . "
این استراتژی بستگی به تمایل دولت افغان برای عقب‌نشینی نیروهای خود دارد . یک مقام وزارت دفاع گفت که برخی از فرماندهان افغان در برابر تلاش آمریکا برای انجام این کار مقاومت کرده‌اند و می‌ترسند که مردم محلی احساس خیانت کنند .
محمد کریم Attal ، یکی از اعضای شورای استانی هلمند ، گفت : " کنار گذاشتن افراد به وضعیتی که هیچ احترامی برای آن‌ها وجود ندارد ، نقض حقوق بشر است .
براساس برآورده‌ای C.I.A. ، تنها بیش از یک چهارم جمعیت افغانستان در مناطق شهری زندگی می‌کنند ؛ کابل بزرگ‌ترین شهر است و بیش از چهار میلیون نفر سکنه دارد . بیشتر افغان‌ها در مناطق روستایی در مناطق مرزی بزرگ زندگی می‌کنند .
از بین ۴۰۷ بخش افغانستان ، دولت هر کدام از ۲۲۹ نفر را کنترل کرده و یا به شدت از ۲۲۹ نفر به تعداد ۵۹ نفر برخوردار است . به گفته دفتر بازرس ویژه بازسازی افغانستان ، ۱۱۹ منطقه باقیمانده مورد اعتراض قرار گرفته‌اند .
Hamdullah محیب ، سفیر افغانستان در ایالات‌متحده ، انکار کرد که نیروهای آمریکایی و افغان مناطق روستایی را ترک می‌کنند و اساسا ً آن‌ها را تسلیم طالبان می‌کنند .

هدف از این قصد عقب‌نشینی نبود ، آقای محیب در یک ایمیل گفت ، اما برای اولین بار مناطق شهری را امن کرد تا به نیروهای امنیتی اجازه دهد تا بعدا ً بر مناطق روستایی تمرکز کنند .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

در اواخر اکتبر ، یکی از سخنگویان " Picatinny آرسنال "، خانه ارتش و توسعه مهمات ارتش ، تایید کرد که این سرویس قصد دارد ۳، ۱۰۰ توپ artillery ۱۵۵ میلی متر را از سیستم‌های BAE خریداری کند . براساس اظهارات یک نماینده شرکت و اعلامیه‌ای در وب سایت ارتش ، همچنین در حال بررسی یک گلوله مشابه به نام smart ۱۵۵ است که یک مهمات آلمانی که توسط جنرال Dynamics به بازار عرضه می‌شود . این دو سلاح مشابه شکل و تابع هستند . آن‌ها از یک خمپاره‌انداز به سمت تراکم خودروهای نظامی شلیک کرده و دو submunitions را که از سنسور برای مکان‌یابی وسائل نقلیه زیر استفاده می‌کنند ، به هوا رد می‌کنند . اگر سنسورها یک هدف را انتخاب کنند ، the منفجر می‌شود و یک کرم فلزی که به عنوان یک وسیله انفجاری شکل می‌گیرد و یا E.F.P. که روی وسیله نقلیه هدف قرار می‌گیرد ، ارسال می‌کند .
تجهیزات بمب خوشه‌ای Unexploded و آوار دیگر در یک ساختمان مین روب در (لائوس ) در ۲۰۱۵.Cred itAdam در نیو یورک تایمز
اسناد بودجه ارتش حاکی از آن است که این سرویس قصد دارد یک سلاح خوشه جدید به نام the که توسط سیستم‌های IMI ، یک شرکت اسرائیلی ارائه می‌شود ، آزمایش کند . در یک نمایشگاه تجاری اخیر ، یک مقام رسمی در این شرکت به نیویورک‌تایمز گفت که این گلوله شامل نه submunitions است، هر یک تقریبا ً شکل و اندازه یک سودا را می‌توان و هر یک با یک فیوز که امواج رادیویی را برای اندازه‌گیری این که چقدر ارتفاع از زمین فاصله دارد و در زمان انفجار به فیوز اطلاع می‌دهد . نماینده سیستم‌های IMI همچنین گفت که submunitions دارای ویژگی‌های self هستند .
این ویژگی‌ها به طور بالقوه برای پنتاگون مهم هستند ، که با انتقاد از نرخ‌های بالای بسیاری از submunitions و امتناع از پیوستن به یک پیمان بین‌المللی مواجه شده‌است که بیش از ۱۰۰ کشور دیگر برای منع تولید ، انبار کردن و استفاده از سلاح‌هایی که نمی‌توانند یک هدف واحد را شناسایی و نابود کنند ، دارای قابلیت اعتماد به نفس هستند . ارتش از انتشار اطلاعات در مورد نرخ بالای سلاح‌ها که در حال پی‌گیری است خودداری کرد و همچنین از گفتن این که چقدر برنامه دارد تا در دوره‌ای به عنوان جایزه هزینه کند خودداری کرد . در این گزارش آمده‌است که مواد منفجره Bonus با سیاست وزارت دفاع سازگار هستند ، اما هیچ آزمون اضافه‌ای برای تایید این موضوع انجام نخواهد داد .

تاریخچه توسعه سلاح‌های جدید ، مبنایی برای شک و تردید در مورد نرخ و هزینه‌ها را فراهم می‌کند . در دهه ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ ارتش جستجو را گسترش داد و آرمور Munition یا SADARM را منهدم کرد که دو E.F.P. bomblets را بیرون کرد که به دنبال اهداف بودند . در سال ۲۰۰۱ ، پس از اینکه ۲۶۶ میلیون دلار هزینه صرف کرده و تنها ۳۴۸ دور مفید از ۴۷، ۰۰۰ دلار خرج کرده بود ، ارتش این برنامه را به دلیل قابلیت اعتماد ضعیف سلاح لغو کرد . پنتاگون همچنین ادعاهای جسورانه در مورد قابلیت اطمینان of CBU - ۹۷ its سلاح ، که هر کدام ۴۰ submunitions را شامل می‌شود ، اعلام کرده‌است ؛ در سال ۲۰۰۶ ، این ادعا ادعا کرد که ۹۹ درصد از submunitions یا اهداف خود را پیدا کرده یا منفجر خواهند شد . اما عکس‌ها در رسانه‌های اجتماعی از یمن در سال ۲۰۱۵ از dud submunitions منتشر شد که توسط آمریکا تامین شده‌بود و توسط هواپیماهای جنگی عربستان سقوط کرده بود و این حاکی از آن بود که ادعای نیروی هوایی در مورد استفاده از جنگ متوقف نشده است. تولید کننده ، سیستم‌های Textron ، در سال ۲۰۱۶ اعلام کرد که دیگر این سلاح‌ها را نخواهد ساخت . SADARM و CBU - ۹۷ هر یک دارای " fused " بودند که بسیار شبیه آن‌هایی هستند که در the artillery ۱۵۵ میلی متر به تازگی توسط ارتش خریداری شده‌اند و در smart ۱۵۵ سلاح که ارتش در حال ارزیابی آن است .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

ارتش اسراییل با تهدید کره‌شمالی در پی سلاح‌های بحث‌برانگیز است .
سربازان آمریکایی یک توپ به افغانستان شلیک کردند .
نوشته جان مک گری
ای .
پس از اینکه پنتاگون از تعهد طولانی‌مدت برای از بین بردن انبارهای مهمات خوشه‌ای موجود فرار کرد , ارتش با قدرت تجدید قوا برای بدست آوردن حداقل سه نسخه جدید از سلاح برای توپخانه خود پیش می‌رود . در اواخر سال گذشته , دولت ترامپ یک سیاست وزارت دفاع را لغو کرد که توانایی ارتش را برای استفاده از مهمات خوشه‌ای محدود کرد , که در کنفرانسی در روز جمعه در آرلینگتون , va . معاون وزیر دفاع به طور خاص به تهدید کره‌شمالی نسبت داد .
مهمات خوشه‌ای نوعی سلاح هستند که سلاح‌های کوچک‌تر را در یک منطقه هدف توزیع می‌کنند . آن‌ها توسط قانون گذاران و گروه‌های کنترل سلاح برای صدمه به غیرنظامیان حتی دهه‌ها پس از پایان درگیری‌ها محکوم شده‌اند . سیاست رها شده که اکنون رها شده بود , توسط رابرت گیتس , وزیر دفاع در آن زمان , مورد استفاده قرار گرفت . تغییر سیاست خارجی نشان داد که مهمات خوشه‌ای به تازگی تولید شده باید دارای نرخ بالای 70 / 10 درصد یا کم‌تر باشد , اما استفاده از مهمات خوشه‌ای قدیمی‌تر را با نرخ‌های بالاتر افزایش داد , که به ایالات‌متحده اجازه داد تا انبار مهمات خوشه‌ای بزرگ خود را حفظ کند . ارتش از آن زمان تاکنون تلاش‌های خود را برای یافتن مدل‌های جدیدتر مهمات انجام داده‌است .
یمنی‌ها بقایای چیزی را حمل می‌کنند که به نظر می‌رسد یک بمب خوشه‌ای در طی تظاهرات در صنعا , یمن است .
بنا به گفته مقامات نظامی , نسل جدید سلاح‌هایی که پنتاگون به دنبال خرید می‌باشد , طراحی شده‌است تا خودروهای زرهی را به طور انتخابی از بین ببرد و یا خود را غیرفعال کند یا آن را غیرفعال کند که به لحاظ نظری کم‌تر از نسخه‌های قدیمی‌تر سلاح برای آسیب رساندن به غیرنظامیان باشد . اما تکنسین‌های بمب که برای همیشه بعنوان مسلح و قادر به انفجار آموزش می‌بینند , می‌گویند که چنین ویژگی‌های ایمنی ذاتا ً غیرقابل اطمینان هستند , زیرا سیستم‌های مکانیکی و الکترونیکی ساخته‌شده در این سیستم می‌توانند شکست بخورند .

ارتش ایالات‌متحده در بسیاری از مناطق درگیری از جمله ویتنام , لائوس , خلیج‌فارس و یوگسلاوی سابق استفاده کرده‌است . آن‌ها همچنین در جنگ‌های افغانستان و عراق و نیز حملات موشکی دریایی در یمن مورد استفاده قرار گرفتند . بسیاری از این سلاح‌ها نتوانست منفجر شود و زمین را با " مین‌های زمینی بالفعل " پر کند . این سلاح‌ها همچنین در هر جنگی که از آن‌ها استفاده کرده‌اند به نیروهای آمریکایی صدمه زده‌اند . در جنگ خلیج‌فارس , در طول اولین جنگ خلیج‌فارس , ارتش بیش از ۴۰۰ موشک - مهمات را به عراق و کویت پرتاب کرد که هر یک حاوی یک موشک ضد گلوله بود . نیروهای آمریکایی همچنین ده‌ها هزار بمب خوشه‌ای دیگر را به آتش کشیدند و ده‌ها هزار توپ جنگی را به نیروهای عراقی شلیک کردند . در واقع , دفتر پاسخگویی دولت گزارش داد که در طول و پس از طوفان صحرا توسط یک خوشه منفجر نشده که توسط ایالات‌متحده سقوط کرده بود , اعضای سرویس آمریکایی کشته و زخمی شدند . سخنگوی وزارت دفاع در بیانیه‌ای خطاب به تایمز در رابطه با پتانسیل موارد مشابه کشتن نیروهای خودی با سیستم‌های جدید , گفت : " این دپارتمان تعیین کرده‌است که وضعیت‌های هدف مشخصی وجود دارند که در آن‌ها جان اعضای خدمات آمریکایی را می‌توان از طریق استفاده از مهمات خوشه‌ای نجات داد در حالی که کاهش خطر برای جمعیت‌های غیرنظامی را کاهش می‌دهد . " این اداره به سرمایه‌گذاری در تکنولوژی ادامه خواهد داد که خطر آسیب وثیقه را کاهش می‌دهد . "

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

طی دو دهه گذشته , در حالی که پنتاگون بیشتر بر ضد تروریسم و ضد شورش متمرکز بود , گزارش نشان داد که دشمنان خارجی در حال مطالعه نظامی آمریکایی بودند . در نتیجه , آن‌ها راه‌هایی را برای مقابله با مزایای طولانی‌مدت آمریکا در ترسیم قدرت در طول مسافت , دفاع هوایی و موشکی , جنگ و جنگ الکترونیک توسعه دادند .
در این گزارش آمده‌است : " در برخی موارد , ما پشت سر هم هستیم و یا در فن‌آوری‌های حیاتی عقب‌افتاده ایم . " " رقبایش در حال تبدیل شدن به وسایل نقلیه مافوق صوت , هوش مصنوعی و دیگر فن‌آوری‌های پیشرفته هستند . "
کانون توجه مردم در سیاست ما . گفتگویی با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنما از طریق چرخه خبری بی‌انتها , به شما می‌گوید که واقعا ً چه چیزی باید بدانید .
در این گزارش آمده‌است : " در صورت درگیری گسترده با روسیه یا چین , ایالات‌متحده ممکن است نیروهای باقیمانده کافی برای بازداشتن دیگر دشمنان " بدون اتکا به سلاح‌های هسته‌ای " نداشته باشد .
در این گزارش آمده‌است : " بسیاری از مهارت‌های لازم برای برنامه‌ریزی و انجام عملیات نظامی علیه دشمنان توانمند - به ویژه چین و روسیه تضعیف شده‌است . "
این کمیسیون برای مقابله با چین در اقیانوس آرام غربی خواستار سرمایه‌گذاری در هواپیماهای حمل و نقل نظامی با برد بیشتر و همچنین زیردریایی‌ها و دیگر تجهیزات جنگی زیردریایی شد . این گزارش برای مقابله با روسیه توصیه کرد که ادامه تقویت نیروهای ناتو در جبهه شرقی " اس ای اس " و اتحادیه اروپا که چندین سال است در جریان بوده‌است .
همچنین در مورد کاهش نیروهای بزرگ در خاورمیانه هشدار داد که در آن منافع اقتصادی و امنیتی ایالات‌متحده عمیق خواهد بود . "
این گزارش استراتژی پنتاگون را برای پی‌گیری نوآوری‌های تکنولوژیکی و می‌دانی آن پیشرفت‌ها با نیروهایی که در سراسر دنیا مستقر شده‌اند , تحسین کرد .
با این حال , ابراز نگرانی کرد که حاشیه آمریکا در حال کاهش است یا در بسیاری از تکنولوژی‌های کلیدی ناپدید شده‌است که اساس برتری نظامی آمریکا است و تلاش‌های کنونی برای جبران این کاهش ناکافی است . "
در این گزارش هیچ گونه پیشنهاد خاصی مبنی بر اینکه ارتش باید برای رسیدن به این اهداف صرف کند , ارائه نشده است , به غیر از این که افزایش متوسط بودجه را به 92 / 99 درصد بالای تورم پیشنهاد دهند .
این بیانیه گفت : " منابع موجود به وضوح برای تحقق اهداف بلند پروازانه استراتژی ناکافی هستند " , از جمله اطمینان از اینکه پنتاگون می‌تواند یک دشمن بزرگ را شکست دهد و سایر دشمنان را به طور همزمان بترساند . "
افزون بر آن - و به ویژه اعضای کمیسیون مرحله غیر معمول هشدار را برداشتند که صدای مقامات ارشد غیر نظامی در بخش دفاع " در دفاع محوری و سیاست امنیت ملی " نسبتا ً " خفه شده‌است .
تا پایان حکومت اوباما , بسیاری از شهروندان ارشد پنتاگون شکایت داشتند که ستاد مشترک ارتش , گزارشی از جوزف f . جی . رئیس ستاد مشترک ارتش , تاثیر زیادی بر سیاست گذاری داشت و زیرکانه , هر چند عمدا , اصل اساسی کنترل غیرنظامی نیروهای مسلح را تضعیف می‌کرد .
در این گزارش آمده‌است : " حیاتی است که کنگره - و کنگره - روند ناسالم که تصمیم‌گیری در آن از رهبران غیرنظامی در مسائل اهمیت ملی دور می‌شود را معکوس کند . "
در یک مصاحبه تلفنی , امیل ادلمن , دستیار سابق معاون رئیس‌جمهور دیک چنی و سفیر سابق ایالات‌متحده در ترکیه , گفت که او و دریاسالار مولن در ماه مه برای توصیف نتایج خود ملاقات کرده‌اند و منشی آن‌ها را مفید یافته‌است .
این مرکز می‌تواند از گزارش کمیسیون به عنوان یک چماق برای تحریک بوروکراسی عظیم و سنگین پنتاگون جهت پاسخ به یافته‌های هیات استفاده کند .

یا , همانطور که گزارش بیان می‌کند , " اگر اکنون به چالش تبدیل نکنیم , مطمئنا ً از آن پشیمان خواهیم شد . "


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

لبه جهانی نظامی آمریکا Has ، بررسی استراتژی کشف شده‌است.
وزیر دفاع ، جیم mattis با ژنرال وی Fenghe ، وزیر دفاع چین . پنتاگون اولویت بالایی را به تهدید چین و Russia.Cred itPablo مارتینز / آسوشییتدپرس اعلام کرده‌است .
نویسنده : اریک اشمیت
۱۴ نوامبر ۲۰۱۸
واشنگتن - کمیسیون مستقل هر دو حزب در یک گزارش انتقادی که در روز چهارشنبه صادر شد که تعهد رئیس‌جمهور ترامپ برای حمایت از یک ارتش قوی را به چالش می‌کشد ، تاکید جدید پنتاگون بر تهدید چین و روسیه پس از دو دهه مبارزه با تروریسم " اغلب بر مفروضات سوال‌برانگیز و تحلیل ضعیف استوار است . "
در کل ، هیات که سال گذشته توسط کنگره منصوب شد ، مسیر عمومی استراتژی دفاع ملی را که در ماه ژانویه توسط جیم mattis ، وزیر دفاع منتشر شد ، مورد ستایش قرار داد .
اما هشدار داد که کسری بودجه پیش‌بینی‌شده توسط نیروهای نظامی در سراسر کره زمین و دیگر خطرات در این طرح گنجانده شده‌است ، درست همان گونه که در حال اجرا بود .
براساس گزارش وب سایت " نیویورک‌تایمز " ، یک نسخه پیش از این که در اختیار نیویورک‌تایمز قرار داده شده‌است ، " مزایای نظامی دیرینه آمریکا کاهش‌یافته است " ، یک نسخه پیشرفته از آن در اختیار نیویورک‌تایمز قرار گرفته‌است . شک و تردید در مورد توانایی آمریکا برای جلوگیری و ، در صورت لزوم ، شکست مخالفان و احترام به تعهدات جهانی آن ، افزایش‌یافته است .
در حالی که استراتژی دفاع " نشان‌دهنده گام اولیه سازنده در واکنش به این بحران است ، " این گزارش یافته‌است ، " به اندازه کافی توضیح نمی‌دهد که چگونه باید به آنجا برسیم ."
استراتژی دفاع ملی نشان‌دهنده تغییر از مبارزه با جنگ‌های شورشی در ۱۷ سال گذشته به درگیری‌های بزرگ دولتی است . آقای ترامپ تمایل خود را برای پایان دادن به دخالت آمریکا در جنگ در افغانستان ابراز کرده‌است و در حفظ نیروها در عراق و سوریه از بین رفته‌است .
به طور خاص ، این استراتژی اولویت بالاتری در رویارویی با چین و روسیه و همچنین کره‌شمالی و ایران دارد - مجموعه‌ای پیچیده از تهدیدهای تازه و نوظهور .
در گزارش روز چهارشنبه گفته شد که چین و روسیه به دنبال برتری منطقه‌ای بوده و پی‌گیری نظامی تهاجمی با هدف خنثی کردن قدرت‌های آمریکایی را دنبال می‌کنند . علاوه بر این، گفته می‌شود که تهدیدات مطرح‌شده از سوی ایران و کره‌شمالی در سال‌های اخیر بدتر شده‌اند ، چرا که هر دو کشور سلاح‌های پیشرفته ‌تری را توسعه داده‌اند .
این گزارش دریافته است که این رقبا و سایر رقبا به طور فزاینده‌ای در آنچه که ارتش " درگیری‌های منطقه خاکستری " می‌نامد ، درگیر هستند ، اما شامل اجبار دیپلماتیک و اقتصادی ، دستکاری رسانه‌ای و استفاده شبه نظامیان و استفاده از شبه نظامیان و نیروهای پیشکار است .
این کمیسیون همچنین به " بدکاری سیاسی " در ایالات‌متحده و کاهش هزینه‌های نظامی اعمال‌شده توسط کلاه‌های بودجه‌ای اشاره کرد . در این گزارش گفته شده‌است که هر دوی آن‌ها دولت را از پیش نگه داشتن در آنچه که این هیات به " بحران امنیت ملی " می‌نامید خودداری کرده‌اند .
هشدارهای جدی این گزارش به این عنوان است که آقای ترامپ به پنتاگون دستور داده‌است تا ۵ درصد از بودجه پیشنهادی سال مالی ۲۰۲۰ را به حدود ۷۰۰ میلیارد دلار از حدود ۷۳۳ میلیارد دلار کاهش دهد . نماینده آدام اسمیت ، دموکرات واشنگتن و به احتمال زیاد رئیس بعدی کمیته خدمات مسلح مجلس ، اعلام کرده‌است که او خواهان کاهش بیشتر هزینه‌های نظامی است .
سخنگوی پنتاگون ، جانی مایکل ، گفت که این بخش از گزارش هیات استقبال کرده و به دقت توصیه‌های آن را در نظر خواهد گرفت .

آقای مایکل در بیانیه‌ای گفت : " توصیف این کمیسیون از پیچیدگی محیط امنیتی کنونی - که در آن رقابت استراتژیک در حال وقوع است و پیشرفت‌های تکنولوژیکی سریع در حال تغییر ماهیت جنگ هستند - هم چنین یادآور سنگینی این مسائل و فراخوانی برای اقدام است . "


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

تایوان اعلان جدید ارتش برای مقابله با چین را اعلام کرد .
تهیه‌شده توسط آسوشیتد پرس
۹ ژانویه ۲۰۱۹
در روز چهارشنبه ، ارتش تایوان - Taiwan's در روز چهارشنبه مجموعه‌ای از تمرین‌های نظامی تازه طراحی‌شده در مقیاس بزرگ را اعلام کرد که هدف از آن مقابله با تهدید تازه China's برای استفاده از زور برای کنترل بر روی جزیره بود.
خبرگزاری مرکزی نیوز به نقل از سرلشکر Yeh کو hui ، رئیس برنامه‌ریزی وزارت دفاع ، گزارش داد که در حالی که نیروهای مسلح Taiwan's به طور منظم مانورهای این‌چنینی برگزار می‌کنند ، این مانور تمرینی " براساس تاکتیک‌های جدید اتخاذ شده برای دفاع در برابر هجوم احتمالی چین تدوین شده‌است ."
چین ادعای حاکمیت بر دموکراسی جزیره خودمختار را دارد که از سرزمین اصلی در بحبوحه جنگ داخلی ۱۹۴۹ منشعب شده‌است .
رئیس‌جمهور چین ، Xi Jinping ، تهدید نیرو را در پیام دوم ژانویه خود به این جزیره تمدید کرد و گفت که چین در صورت نیاز به مقابله با دخالت نیروهای خارجی و آنچه که او تعداد بسیار کمی از جدایی طلبان تایوانی را درخواست کرده‌است .
اگرچه Xi didn't نام ایالات‌متحده را ذکر می‌کند ، واشنگتن یک تامین‌کننده اصلی تسلیحات برای این جزیره است و به طور قانونی موظف به پاسخ به تهدیدات علیه تایوان است .
چین با ۳ میلیون عضو نیروهای مسلح و دومین بودجه دفاعی دومین بودجه دفاعی ۱۷۳ میلیارد دلاری ، برتری نظامی شدیدی را نسبت به تایوان دارد . Xi تهدید نظامی برای تحت فشار قرار دادن فشار بر استقلال به رئیس‌جمهور تایوان Tsai تی سای - ون را تشدید کرده‌است .
Tsai با رد درخواست اتحاد بین طرفین پاسخ داد و گفت : " چین باید با واقعیت وجود تایوان مواجه شود ."
تایوان با نیروی پیچیده‌ای که از لحاظ فن‌آوری بسیار کوچک‌تر است، استفاده می‌کند تا حمله چین را متوقف کند تا اینکه در خارج از کشور کمک شود .
در سال‌های اخیر ، استراتژی Taiwan's از شکست دادن یک نیروی فرود چینی برای دفع حمله به دریا و در هوا ، تکامل‌یافته است .
Brazil's Bolsonaro پایگاه نظامی آمریکا را مورد بحث قرار نداده است : مشاور
به رویترز
۸ ژانویه ۲۰۱۹
مشاور امنیت ملی Brazil's - Heleno روز سه‌شنبه گفت که رئیس‌جمهور "Jair Bolsonaro " به او گفت که با هیچ‌کس در مورد احتمال پایگاه نظامی آمریکا یا سربازان آمریکایی در خاک برزیل صحبت نکرده است .
او هفته گذشته در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که او به احتمال میزبانی یک پایگاه آمریکا برای مقابله با نفوذ روسیه در ونزوئلا باز بوده‌است . وزیر امور خارجه برزیل ، ارنستو Araujo همچنین هفته گذشته گفت که Bolsonaro مایل به میزبانی یک پایگاه نظامی آمریکایی است و قصد دارد در طی دیدار مورد انتظار در ماه مارس با دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور آمریکا ، در این مورد بحث کند .
بازداشت پرسنل نظامی شکنجه‌شده ونزوئلا متهم به Subversion : گروه‌های حقوق
به رویترز
۹ ژانویه ۲۰۱۹
CARACAS - دو گروه حقوق‌بشری در گزارشی که روز چهارشنبه منتشر شد گفتند که نیروهای امنیتی ونزوئلا در سال‌های اخیر ده‌ها تن از پرسنل نظامی متهم به توطئه علیه دولت را بازداشت و شکنجه داده‌اند .
گزارش دیده‌بان حقوق بشر مستقر در نیویورک و انجمن کیفری Venezuela's ، که می‌گوید نیروهای نظامی، شهروندان را شکنجه می‌دهند، به عنوان کشورهای منطقه در حال فشار دادن به دادگاه جنایی بین‌المللی برای بررسی دولت برای ارتکاب به جنایات علیه بشریت است .
این گزارش که اسناد چندین حادثه در سال ۲۰۱۸ را مستند می‌کند ، پیشنهاد می‌کند که دولت نگران وفاداری نیروهای مسلح به عنوان یک سقوط اقتصادی است که باعث مهاجرت گسترده و چند کشور می‌شود و هشدار می‌دهد که پس از سوگند خوردن به یک دوره جدید در روز پنج شنبه ، رئیس‌جمهور نیکلاس Maduro را به رسمیت نمی‌شناسند .

این گروه‌ها ۳۲ مورد را یافتند که در آن توطئه گران متهم شده توسط سرویس اطلاعاتی Sebin و گروه اطلاعاتی نظامی DGCIM مورد ضرب و شتم ، خفگی و شوک الکتریکی برای بدست آوردن جزئیات توطئه‌های ادعایی قرار گرفتند .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

ارتش سال نو " حوا Tweet " می‌گوید این " آماده رها کردن یک چیز " است .
یک بمب‌گذار B - ۲ refueled شد . فیلمی از یک بمب‌گذار مخفی که بمب پرتاب می‌کند را می‌توان در یک ویدیو در سایت the استراتژیک ایالات‌متحده آمریکا مشاهده کرد . اس . آرشیو دفاع / بایگانی دفاعی
نویسنده : مت استیونز ، توماس گیبونز
۳۱ دسامبر ۲۰۱۸
فرماندهی متحد مسئول کنترل تسلیحات هسته‌ای ایالات‌متحده روز دوشنبه زمانی که پیام و ویدئویی را توییت کرد که امکان سقوط بمب را تهدید کرد ، توجه را جلب کرد .
در the که به عنوان آمریکایی آماده برای جشن گرفتن شب سال نو ارسال شد و حدود سه ساعت بعد حذف شد ، فرماندهی استراتژیک ایالات‌متحده گفت که این کشور " آماده است تا چیزی را کنار بگذارد " یک ویدیو که بخشی از the بود ، قبل از پرتاب دو بمب هدایت GPS که بعد از برخورد با زمین زیر یک توپ بزرگ شلیک شد را نشان داد .
در این ویدیو که بیش از ۱۲۰ بار دیده می‌شود ، موسیقی تپنده ، در پس‌زمینه به عنوان کلمات " STEALTH " ، " آماده " و " lethal " روی صفحه کاغذ سفید رنگ دیده می‌شود .
the گفت : " # TimesSquare حلقه‌های سنتی در # NewYear با انداختن توپ بزرگ … در صورت نیاز ، ما # آماده برای رها کردن چیزی بسیار ، بسیار بزرگ‌تر ، " و افزود که hashtags : " # Deterrence # # CombatReadyForce # PeaceIsOurProfession ."
فرمان استراتژیک ایالات‌متحده این tweet را بعد از حدود سه ساعت حذف کرد .
در رسانه‌های اجتماعی به سرعت مورد تمسخر قرار می‌گرفت . والتر M . . پسر که در سال ۲۰۱۷ از سمت خود به عنوان رئیس دفتر اخلاق دولتی استعفا داد ، یک عکس از پیام Stratcom حذف کرد و پرسید : " چه نوع دیوانگان این کشور را اداره می‌کنند ؟ منتقدان دیگر آن را " یک بیمار ، لاف زدن ، و نامناسب بودن" نامیدند . مدافعان tweet ادعا کردند که هر گونه هشدار غلو شده بود .
یک سخنگوی فرماندهی استراتژیک گفت که این پست " بخشی از سال ما در رشته بررسی بود که هدف از آن ویژگی اولویت‌های فرماندهی ما بود: بازداری استراتژیک ، واکنش قاطع و نیروی آماده مبارزه ."
او در بیانیه‌ای که توضیح نداد ، گفت : " این یک تصادف از اوایل سال بود ، و یک جفت از penetrators Ordnance معمولی را در یک دامنه آزمایشی در ایالات‌متحده پیاده کرد . "
در حدود ۳۰ دقیقه پس از انتشار این بیانیه ، Stratcom در توئیتر از توئیتر عذرخواهی کرد و گفت که " توییت های قبلی آن در مزه ضعیف بود که ارزش‌های ما را منعکس نمی‌کند ."
این توئیت جدید افزود : " ما به امنیت متحدان & آمریکا اختصاص‌داده شده‌ایم ."
tweet NYE قبلی ما با سلیقه ضعیفی بود که ارزش‌های ما را منعکس نمی‌کند . ما عذر خواهی می‌کنیم . ما به امنیت متحدان & آمریکا اختصاص‌داده شده‌ایم .
- فرمان استراتژیک ایالات‌متحده ( @ US _ Stratcom ) ۳۱ دسامبر ۲۰۱۸
این ویدیو در the اصلی نشان می‌دهد که یک بمب‌گذار مخفی بی - ۲ که یک بمب GBU ۵۷ میلیمتری را رها می‌کند را نشان می‌دهد . این بمب هدایت GPS ده‌ها هزار پوند وزن دارد و به طور خاص برای نفوذ به بتن ضخیم طراحی شده‌است که از سازه‌های مستحکم مانند پناه‌گاه‌های زیرزمینی و مکان‌های ذخیره‌سازی سلاح محافظت می‌کند .
Stratcom یکی از ۱۰ فرمان واحد نظامی آمریکاست . در حالی که برخی از این دستورها بر عملیات در یک منطقه خاص ، مانند خاور میانه یا آفریقا نظارت دارند ، فرماندهی استراتژیک بر قابلیت‌های ویژه‌ای چون نیروی هوایی نیروی هوایی که می‌تواند به هر جایی در جهان حمله کند، ارتباطات رمز شده یا ردیابی سلاح‌های جهانی تخریب جمعی نظارت می‌کند .

قدم اشتباه ارتش اولین قدم در رسانه‌های اجتماعی در سال ۲۰۱۸ نبوده است. در ماه مه ، نیروی هوایی تلاش کرد تا درگیری‌های شدید را در فراه ، شهری در غرب افغانستان ، که در آن زمان توسط ستیزه جویان طالبان محاصره شده‌بود ، به یک بحث در مورد اینترنت پیوند دهد . نیروی هوایی آن را حذف کرد


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :