soldiership

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

با این وصف ، به نظر می‌رسید که هانیبال از آنچه باید انجام دهد تا پیروزی میدان جنگ بر ضد روم را به پیروزی پایدار بر آن مبدل سازد ، نداشت . او به مدت ۱۶ سال در ایتالیا مبارزه کرد - در آن نقطه ، تقریبا ً یک سوم از عمرش - تنها باید به کارتاژ فراخوانده شود و سپس در تبعید طولانی فرو رود .
هانت در شرح نبردها برتری خود را از دست داد، اما classicist آزاد جان Prevas ، در HANNIBAL " اس oath : زندگی و جنگ‌های بزرگ‌ترین دشمن رم ( داوینچی ، ۲۸ دلار ) ، در فراهم کردن زمینه ، هم استراتژیک و هم سیاسی بهتر است . برای مثال ، او متذکر می‌شود که لشکرکشی آلپ هانیبال به دلیل اینکه در ابتدا در اسپانیا و رم آغاز می‌شد ، قابل‌توجه بود . او می‌افزاید : " در حقیقت ، رومیان هرگز تصور نمی‌کردند که هانیبال از شمال به ایتالیا حمله کند و بر روی هم، دو زندگینامه یکدیگر را به خوبی با روشن کردن جنبه‌های مختلف توانایی‌های هانیبال به عنوان یک رهبر نظامی تکمیل کنند .
خواندن در مورد جنگ داخلی ما تقریبا ً مخالف مطالعه درباره هانیبال است . یعنی ما در مورد این جنگ خیلی چیزها می‌دانیم که ما می‌توانیم آن را به طور تقریبا ً دقیقه‌ای ، از سطح ژنرال‌ها تا سربازان بررسی کنیم . شاید به همین دلیل ، به نظر می‌رسد که نوعی گرایش در مطالعات جنگ داخلی برای بررسی کشمکش‌های کوچک و دوره‌های فراموش‌شده در درگیری وجود دارد . این تاریخ نظامی معادل با " پر کردن " پروژه‌های توسعه املاک و مستغلات است که بر روی زمین‌های خالی و سایر نقاط نادیده گرفته‌شده شهری تمرکز می‌کند و به پایان می‌رسد .
ارل جی . تشریح دقیقه هس در نبرد درخت peach creek ( دانشگاه کارولینای شمالی ، ۳۷.۵۰ دلار ) ارزش این نوع کار را نشان می‌دهد . این شبیه کتاب‌های هانیبال است که نشان می‌دهد که چگونه رهبران نظامی خوب می‌توانند بر شانس غلبه بر جنگ غلبه کنند . هس ، یک تاریخدان در جنگ داخلی در دانشگاه یادبود لینکلن در تنسی ، تاکید می‌کند که نیروهای اتحادیه تجربه ، بااعتماد به نفس و به خوبی تامین شده‌اند . به طور مثال ، آن‌ها به خوبی رهبری شده بودند ، با فرماندهان می‌دانی که می‌دانستند ، برای مثال ، چگونه از حملات پیاده‌نظام با سده‌ای سنگین توپخانه پشتیبانی کنند . ژنرال ارشد آن‌ها ، ویلیام تی . شرمن ، که یک استراتژی منسجم و موثر را دنبال می‌کرد ، به وسیله جمع‌آوری دانا و استفاده از اطلاعات به او اطلاع داد . درخت هلو ، که در تاریخ ۲۰ ژوییه ۱۸۶۴ جنگید ، جنگ داخلی نسبتا ً کوچکی بود ، اما حتی در آنجا ، این قتل‌عام آنقدر عالی بود که یک سرباز گزارش داد که خون در جویبارها به پایین تپه می‌دود ، و جایی که می‌خواهید بروید ، چاله‌های خون وجود دارد ."
جنگ درخت هلو ، جورجیا ، ۲۰ جولای ، ۱۸۶۴.Cred itLibrary از کنگره
یک نمونه کم‌تر از پر کردن جنگ داخلی پس از GETTYSBURG : آخرین وضعیت جنگ گتیس برگ ، از پایین افتادن واترز به خانه دیوان عالی Culpeper ، در تاریخ ۱۴ - ۳۱ ژوئیه ۱۸۶۳ ( Savas Beatie ، ۲۹.۹۵ دلار ) . در آن ، جفری ویلیام هانت ، مدیر موزه ملی گارد ملی تگزاس ، کار درستی انجام می‌دهد تا داستان آن دو دوره انتقالی اما هنوز چند هفته در جنگ را تعریف کند . یک مطالعه مثل این برای مبتدیان و نه مبتدیان است .
دو مورد از انواع مورد علاقه من در زمینه تاریخ نظامی رویکردهای مخالف نسبت به این موضوع دارند .
یکی از این کتاب‌های جالب توجه است که در مناطق تاریک ، حتی یکنواخت فرو می‌رود و آن‌ها را جالب می‌سازد . در دستان درست ، چنین کتابی می‌تواند مایه شادی باشد . این موردی است که چگونه یک CRUSADE را طرح کنیم : جنگ مذهبی در قرون‌وسطی بزرگ ( Pegasus ، ۲۸.۹۵ دلار ) . در آن ، کریستوفر Tyerman ، یک تاریخدان آکسفورد ، به این تفکر نگاه می‌کند که به یک جنگ صلیبی تبدیل شده‌است . موضوع این کتاب این است که صلیبیون ، dreamers دیوانه کننده نبودند . در عوض ، او تاکید می‌کند که آن‌ها به طور منطقی اهداف خود را دنبال می‌کنند - بیشتر از دن‌کیشوت ، همانطور که او می‌گوید . و برای مدتی ، او متذکر می‌شود که آن‌ها موفق بوده‌اند .

 " جنگ در جنگ صلیبی اول ( جنگ صلیبی مردم ) ، ۱۰۹۶ - ۱۰۹۹ "

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

جانستون , خبرنگار شیکاگو تریبیون , یک ولگرد با استعداد و یک احمق بود . او همچنین یک تازه‌وارد نسبت به روزنامه‌نگاری بود که سوار بر یک کشتی دریایی شد که یک انتقال محرمانه را در مورد برنامه‌های ژاپن برای نبرد در میانه دریافت کرد . مقاله خبری او درباره آن , که بی‌پروا نوشته و نوشته شده بود , هرگز به سانسور ارسال نشد , چنانکه روال عادی بود .
هر کسی که بین خطوط این مقاله بخواند می‌تواند نتیجه‌گیری کند که نیروی دریایی آمریکا کده‌ای نیروی دریایی ژاپن را شکسته‌است . رئیس‌جمهور فرانکلین روزولت از اداره دادگستری خواست تا گزارشگر و روزنامه ضد روزولت را تحت تعقیب قرار دهد . اما نیروی دریایی از بحث در مورد شکستن کدها با یک هیات‌منصفه عالی امتناع کرد , به درستی از هر گونه تبلیغات اضافی هراس داشت , و پرونده خارج شد . و ژاپنی‌ها که به گستاخی کدها اعتماد به نفس داشتند , ظاهرا ً متوجه مقاله نشدند و هرگز متوجه نامه‌های پنهانی آن‌ها توسط نیروی دریایی نشدند .
رهبری نظامی یک موضوع بی‌نهایت جالب است . تعداد کمی از فعالیت‌های انسانی چنین بار سنگین سه‌گانه فیزیکی , عقلانی و معنوی را حمل می‌کنند . دو زندگینامه جدید هانیبال , سردار بزرگ کارتاژ , آن را به خوبی نشان می‌دهد .
پاتریک ن . هانیبال شکار ( سیمون و شوستر , ای یو ای ) به کندی آغاز می‌شود اما وقتی هانیبال وارد جنگ می‌شود زنده است . شروع کند بیش از شکار , یک باستان‌شناس و زندگینامه‌نویس است که در دانشگاه استنفورد درس می‌دهد . هانیبال مردی تک‌بعدی بود که ظاهرا ً تنها برای نبرد با روم زندگی می‌کرد . ما بیشتر در مورد چگونگی مبارزه او با آنچه فکر می‌کرد می‌دانیم . شکار نشان می‌دهد که چرا هانیبال در نبرد , به ویژه توانایی او برای تغییر خصوصیات سرزمین , آب و هوا و ویژگی‌های دشمنان رومی خود , بسیار ماهر بود . این کتاب به ویژه در بحث درباره عبور مشهور هانیبال از کوه‌های آلپ در کوه‌های آلپ روشن است .
نوع مورد علاقه من , کار " تفکر بزرگ " است که تلاش می‌کند یک نمای کلی از یک سوژه ارایه دهد . جنگ : یک پرس و جو ( دانشگاه ییل , 1000 دلار ) , توسط فیلسوف دانشگاهی انگلیسی , یک نمونه از چنین رویکردی است , اما متاسفانه یک تحقیق شکست‌خورده است . به نظر نمی‌رسد که در مورد جنگ چیزی بداند , اما با تربیت او در فلسفه , ظاهرا ً تصمیم گرفت چند کتاب درباره این موضوع بخواند و ببیند که چه خواهد شد . او با چهار نعل از تاریخ نظامی شروع می‌کند , خلاصه خلاصه‌ای از خلاصه دیگران را خلاصه می‌کند .

او این را با یک سری فرضیات و اظهارات سوال‌برانگیز دنبال می‌کند . برای مثال , " پرخاشگری احساسی در فرد است , اما انتخاب در یک کشور است . " ( ایتالیک‌ها اضافه شده‌است . یا جالب‌تر اینکه , " ایده جنگ بسیار پذیرفته‌شده و بی‌فکر است - از ویژگی‌های ایده دولت و رفتار آن است . " متاسفانه , در بررسی تاریخ جنگ , به نظر می‌رسد که او در مورد اینکه جنگ مدرن دولت مدرن را چگونه ایجاد کرده‌است , بحث را از دست داده‌است . " اگر چنین مشاهداتی از تیی درست باشد - و سابقه تاریخی نشان می‌دهد که - پس این پرسش مطرح می‌شود که چگونه می ‌توان دولت را از تجارت خارج کرد . اما تیی در کتابشناسی حاضر نیست . من این کتاب را نوشتم تا بدانم چرا کسی فکر می‌کند نوشتن و انتشار آن ایده خوبی است . ( pet ) : انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها سال‌ها است که در افغانستان در حال جنگ هستند , به اندازه‌ای که بدانند مردم آن افغانی هستند , نه افغانی . )

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

کم‌تر آشکار ، اما هنوز سرگرم‌کننده هم مایکل Korda است : انگلستان ، چرچیل ، و دنکرک : شکست در پیروزی ( Liveright ، ۲۹.۹۵ دلار ) . نیمه تاریخ و نیمی از خاطرات است ، اما به کار می‌رود . بسیاری از خوانندگان این مطالب را پیش از آن ، از قرارداد مونیخ در سپتامبر ۱۹۳۸ تا the تخلیه دون کرک در ماه مه ۱۹۴۰ ، از بین برده‌اند . در واقع ، این جنبه‌های کاملا ً نظامی بهتر از Alistair هورن در زمینه کلاسیک " برای از دست دادن جنگ : فرانسه ۱۹۴۰ " بودند .
اما در اینجا این زمان حیاتی توسط کسی که شاهد آن سال‌ها به عنوان یک کودک بوده‌است ، تعریف شده‌است . Korda ، ویراستار قدیمی کتاب قبل از تبدیل شدن به یک نویسنده تمام‌وقت ، مانند میزبان مهمانی شام جذاب است که تجربه شخصی خود را از تاریخ ارائه می‌دهد . در اواخر دهه ۱۹۳۰ ، او می‌نویسد که پناهندگان اروپای مرکزی که به خانه او وارد می‌شوند ، " به دنبال افرادی هستند که فقط شاهد حادثه بدی بوده‌اند " ، چون ارتش انگلیس از سواحل دون کرک عقب‌نشینی کرد ، پرستار Korda به او دستور داد که نیروی اعزامی بریتانیایی را در prayers بگنجاند . در بحث پیرامون خود عقب‌نشینی ، او نقش اساسی ایفا شده توسط نیروی دریایی سلطنتی را که اغلب تحت‌تاثیر داستان‌های قایق‌های ماهیگیری ، قایق بادبانی و قایق‌های کوچک دیگر که هزاران سرباز محاصره‌شده را بازیابی می‌کند ، تاکید می‌کند .
عجیب این است که عنوان " تنها " گمراه‌کننده است ، چرا که داستان Korda در مورد جنگ انگلستان با آلمان نیست - یعنی از ژوئن ۱۹۴۰ ، زمانی که فرانسه به روسیه حمله کرد - اما نه در مورد رویدادهایی که به آن زمان دشوار منجر شد. با این حال ، کتاب breezy Korda یک مقدمه عالی برای هر کسی که نقطه اتکا به قرن بیستم است ، معرفی می‌کند .
یکی از معدود بخش‌های تاریخ جنگ جهانی دوم که اطلاعات بیشتر هنوز در حال ظهور است ، عملیات اطلاعاتی است . در لندن ، هلن فرای ، تاریخ‌نویس دوره جنگ جهانی دوم ( ییل ، ۲۶ دلار ) ، مورخ پرکار جنگ ، به بازداشتگاه و مرکز بازجویی لندن نگاه می‌کند که در یک محله منحصر به فرد در انتهای غربی پارک Hyde واقع شده‌است .
دفترچه راهنمای کتاب را پیدا کنید
اولین کسانی باشید که بررسی ، اخبار و مشخصه‌های در مجله نیویورک‌تایمز را ببینید .
یک زندانی آلمانی زخمی‌شده در لندن ، ۱۹۴۱.Cred itBettmann ، از طریق گتی ایماژ )
این اردوگاه معمولی زندان در لندن از سه مرحله مجزا تشکیل می‌شد . در اوایل جنگ ، ارتش بریتانیا از آن استفاده کرد تا تعداد زیادی از خدمه کشتی U - قایق ، چتربازان و جاسوسی آلمانی را مورد بررسی قرار دهد . سپس ، از سال ۱۹۴۴ ، شروع به دریافت سیلی از زندانیان آلمانی کرد که بسیاری از آن‌ها فرماندهان ارشد بودند . پس از جنگ افسران آلمانی مظنون به جنایات جنگی بودند . برخی از most مصاحبه‌ها پس از آن صورت گرفت ، چون یهودیان مهاجر به گفته‌های Waffen SS که در مورد تعداد یهودیان کشته شده‌بودند ، گوش می‌دادند . یک افسر بریتانیایی که در طول جنگ دستگیر شده بود، خود را در حال بازجویی از افسر Gestapo که زمانی به طور وحشیانه از وی بازجویی کرده بود ، پیدا کرد . این یک داستان خوب است ، چون فرای تمایل دارد به موقع از جا بپرد و اغلب خودش را تکرار کند .

یکی از the جنبه‌های جنگ جهانی دوم این تصور است که روابط بین ارتش و رسانه‌های خبری در آن زمان صاف بودند . فیلم " Ernie Pyle " ( Ernie Pyle ) که به زیبایی زندگی این فیلم " G.I. G.I. " را به خوبی ثبت کرده‌است ، بسیار متفاوت است . شاید بزرگ‌ترین افشاگری اطلاعاتی تنها به یک خبرنگار در تاریخ نظامی آمریکا در ژوئن ۱۹۴۲ اتفاق افتاد ، همان طور که خبرنگار الیوت کارلسون در سریال STANLEY johnston " اس BLUNDER : The Reporter که راز موفقیت نیروی دریایی آمریکا در می‌دوی ( موسسه نیروی دریایی ، ۲۹.۹۵ دلار ) را دنبال می‌کند ، نشان می‌دهد .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

جنگ جهانی دوم توسط a و سایر کتاب‌های جدید درباره مناقشه
سربازان انگلیسی در حین تخلیه at itGrierson / گتی ایماژ ، از طریق فیلم‌های Moriah در حال مبارزه با یک اقدام عقب دار هستند .
در این حادثه که سربازان ارتش چند صد تن از روستائیان ویتنامی را که اغلب آن‌ها زنان ، کودکان و مردان سالخورده بودند در حادثه‌ای که به یاد داریم به عنوان " لای " یاد می‌کنیم ، به سختی می ‌توان لحظات دقیق را در تمایلات بلند مدت ذکر کرد ، اما هیچ شکی در ذهن من وجود ندارد که در آن زمان سربازان ارتش چند صد تن از روستائیان ویتنامی را قتل‌عام کردند که اغلب آن‌ها زنان ، کودکان و پیرمردان بودند.
ما ستوان ویلیام Calley را به عنوان مجرم به یاد داریم . اما ما دوست داریم فراموش کنیم که وقایع آن روز توسط افسران در زنجیره فرماندهی به سطح ژنرال‌ها پوشانده شده‌است . در واقع ، واکنش فوری یک ژنرال دخیل این بود که پیشنهاد کند که اتهامات علیه خلبان هلی‌کوپتر آمریکایی که سعی در توقف تیراندازی‌ها داشتند ، آورده شود .
LAI : ویتنام ، ۱۹۶۸ ، و نزول به تاریکی ( دانشگاه آکسفورد ، ۳۴.۹۵ دلار ) ، تدوین‌شده توسط هاوارد جونز ، استاد تاریخ دانشگاه آلاباما ، کتاب دشواری برای خواندن است ، اما برای درک تاریخ مدرن ملت ما ضروری است . یکی از معدود سربازانی که حاضر شده بود نگاه خود را به قطب نمای اخلاقی خود نگاه دارد ، یک توپچی با هلی‌کوپتر بود که زنی را دید که روی زمین افتاده و تازه به قتل رسیده بود. وی متوجه شد که " بلافاصله متوجه شد که این تجربه برای بقیه عمر او را به همراه خواهد داشت " ، یکی از سربازان کشته‌شده در قتل‌هایی بود که اظهار داشتند : " در آن زمان ، من به یاد ندارم که این چیز بسیار غیر عادی بود ."
اجساد در جاده منتهی به روستای of itRonald ل . مجله لایف / ، آسوشیتد پرس
این کتاب دارای آهنگ یکنواختی است که گاهی یکنواخت می‌شود . اما در این مورد ، " تنها حقایق " نویسنده مناسب است . این کتاب در حال حاضر دردآور و مفید است و احتمالا ً تبدیل به مرجع استاندارد در کتاب "لای" من خواهد شد .
برای بشریت به طور کلی ، نقطه پایین قرن بیستم ، جنگ جهانی دوم بود که ویکتور دیویس هان به طور دقیق آن را به عنوان حمام خون جهانی بی‌سابقه به تصویر می‌کشد و حدود سه درصد از تمام انسان‌ها را می‌کشد که در سال ۱۹۳۹ زنده بودند . هان سن ، محقق ارشد در زمینه ادبیات کلاسیک و تاریخ نظامی در موسسه هوور ، به طور عمده در بین مورخان نظامی مشهور است - اساسا ً این است که بیشتر از تخصص آکادمیک در تاریخ یونان باستان منحرف می‌شود ، کم‌تر قابل‌اعتماد می‌شود . ( برای جزئیات ، جان آ را ببینید . " نبرد " لین " : تاریخ نبرد و فرهنگ " )
بنابراین من گروه دوم " هانسون " را انتخاب کردم : چگونه درگیری جهانی اول با ترس و لرز ادامه داشت و برنده شد ( کتاب‌های پایه ، ۴۰ دلار ) . در کمال تعجب ، من آن را جذاب و تحریک‌کننده یافتم ، سرشار از نوعی درک جدید که می‌تواند دوباره یک موضوع آشنا را جالب کند . این یک مقدمه خوب برای جنگ جهانی دوم نیست ، اما ممکن است خوانندگان را در حال حاضر با رویداده‌ای این درگیری آشنا کند .
بخش عمده‌ای از این کتاب در سطح کلی استراتژیک نوشته شده‌است . به عنوان مثال ، "هانسون "، که هم آلمان و هم ژاپن احتمالا ً برنده جنگ شده‌اند ، در اوایل سال ۱۹۴۱ توقف کرده و دستاوردهای آن‌ها در اروپا و اقیانوس آرام غربی را محکم کردند ، بدون این که آلمان به روسیه و ژاپن حمله کند و ایالات‌متحده را به جنگ بکشاند .

یکی از موضوعات اجرایی "هانسون " این است که نیروهای متفقین عمدتا ً سربازان آلمانی و ژاپنی را کشتند ، در حالی که محور بیشتر بر کشتن غیر نظامیان تمرکز داشت . در کل ، در حسابداری خود از کشتار جهانی ، این کتاب در ستایش از بازدارندگی و مخالف appeasement و isolationism است .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

جنگ سرد و درگیری‌های متعدد آن ، در مقابل ، نسبتا ً understudied هستند . به عنوان مثال ، مرور خوبی از سطح عملیاتی جنگ ویتنام - یعنی آنچه در طول یک هفته از نظر نظامی اتفاق افتاد - تا چند دهه اخیر ظاهر نشده است ، زیرا دیو ریچارد پالمر از روزنامه ترومپت " Summons of " در سال ۱۹۷۸ بود.
دو نویسنده که برای پر کردن برخی از شکاف‌های تاریخ جنگ سرد کار کرده‌اند از موفقیت ترکیبی لذت می‌برند . یکی از جنبه‌های کم‌تر شناخته‌شده این دوره مشاغل نظامی آمریکا در آلمان و ژاپن بعد از جنگ جهانی دوم ، به ویژه از نقطه‌نظر نیروهای اشغالگر است . در اشغال خوب : سربازان آمریکایی و خطرات صلح ( دانشگاه هاروارد ، ۲۹.۹۵ دلار ) ، سوزان Carruthers داستان‌هایی را که آمریکایی‌ها به خود گفتند ، نمایش و فیلم ، آخرین بازی مارلون براندو که یک مترجم شفاهی را در yellowface بازی می‌کرد ، تعریف کرد . یکی از خطوط خنده فیلم توسط یک افسر ناامید آمریکایی ارائه شد که می‌گوید : "اگر مجبور باشم همه آن‌ها را شلیک کنم ، " این بومی‌ها " می‌خواهند دموکراسی را یاد بگیرند ."
ژنرال داگلاس MacArthurCreditU اس . وزارت اطلاعات جنگ ، از طریق آسوشیتد پرس
با این حال Carruthers یک موضوع چالش برانگیز را حل کرده‌است ، چرا که حاکمیت نظامی معمولا ً مطالعه جذابی انجام نمی‌دهد . خود سربازان می‌دانستند که their تکان نمی‌خورد . One ، استاد تاریخ دانشگاه Rutgers ، نیوآرک ، یکی از استادان تاریخ دانشگاه Rutgers ، نیوآرک ، همچنین به نظر می‌رسد که با ارتش آمریکا و تاریخچه آن کم‌تر از آن است که باید چنین مطالعاتی را بنویسد . او می‌گوید که ژنرال جرج سی . مارشال در سال ۱۹۴۲ دبیر جنگ بود ، البته زمانی که او رئیس ستاد ارتش بود . او به سربازان آمریکایی به عنوان " subalterns " اشاره می‌کند که به طور کلی به عنوان دوره بریتانیا برای افسران جوان استفاده می‌شود .
در حالت کلی در مقابل . رئیس‌جمهور : MacArthur و ترومن در the جنگ هسته‌ای ( دابل دی ، ۳۰ دلار ) ، H . دبلیو . برندها که چندین کتاب از تاریخ آمریکا را نوشته‌اند ، کار خوبی را برای پوشش یک قسمت عمده انجام می‌دهد که شایسته درمان کامل است که در اینجا دریافت می‌کند . با گذشت زمان ، واضح شد که ترومن ، رئیس‌جمهور تصادفی ، شجاعت زیادی را در مواجهه با یکی از برجسته‌ترین افسران نظامی قرن بیستم نشان داد ، که در اوایل سال ۱۹۵۱ می‌خواست ایالات‌متحده را به جنگ هسته‌ای علیه چین کشاند . این یک داستان خوب است ، و برندها به طور کلی به خوبی به آن می‌گویند ، به جز اواخر داستانش زمانی که او بیش از حد به نقل‌قول‌های طولانی از رونوشت شهادت کنگره تکیه می‌کند .

زمانی که او سابقه حرفه‌ای خود را در تاریخ باستان برای روشن کردن جنگ قرن بیستم استفاده می‌کند ، "هانسون " بسیار اصیل و لذت بخش است . برای مثال ، او می‌نویسد : " مانند Spartans ، سربازان Wehrmacht با دکترین militarist ، که به طور درخشانی بر میدان جنگ تسلط داشتند - و اغلب برای اهداف استراتژیک نظامی مستقر بودند - به بزرگ‌ترین عملیات مشترک زمینی و دریایی که از زمان حمله پادشاه Xerxes در سال ۱۹۴۴ در سال ۴۸۰ قبل از میلاد توسط پادشاه ایران انجام شد ، شگفت‌زده شدند ." در واقع کتاب ممکن است بهتر به نام " A کلاسیک جنگ جهانی دوم " باشد .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

فرود مثل خمپاره dud یک بیوگرافی جدید از یک ژنرال ارتش کنفدراسیون است ، BRAXTON BRAGG : The مرد کنفدراسیون ( دانشگاه کارولینای شمالی ، ۳۵ دلار ) ، توسط ارل جی . هس که استوارت W را در اختیار دارد . مک McClelland در تاریخ دانشگاه یادبود لینکلن . براگ به بی‌احترامی تلقی می‌شود ، به عنوان یک بازنده quarrelsome و پر زرق و برق می‌شود . در مورد او ، شهرت به خوبی به دست می‌آید . شما می‌دانید که ژنرال در زمانی که رئیس ستاد خود می‌نویسد که " او بسیار جدی کار می‌کند ، تمام روح او در آن است ، اما رفتارش زننده و زننده است ."
یک جمله به خصوص آزار دهنده در این کتاب این است : " پیتر cozzens ، تاریخچه استاندارد رودخانه Stones را برای ۲۰ سال گذشته تالیف کرد ، و همچنین تا حد زیادی رهبری تاسیس‌شده توسط McWhiney و کانلی را دنبال کرد . این بدترین نوع تاریخ به نظر می‌رسد . اول ، به خوبی نوشته نشده است. ( من شک دارم که cozzens پرکار در واقع دو دهه گذشته را صرف نوشتن " نوشتن " کند که یک کتاب بدتر می‌شود ، و داستان واقعی این کتاب را نشان می‌دهد : این بیشتر در مورد براگ است چون در مورد مطالعات آکادمیک در مورد او است . خواندن این کتاب مانند گوش دادن به پنج نفر است که به بحث ناچیز و unresolvable که سال‌ها است ادامه می‌دهند گوش می‌دهد .
نازی از طریق گتی ایماژ ، یک منطقه اشغال فرانسه را تاسیس کرد .
دو جنگ جهانی دوم ما جنگ داخلی و جنگ جهانی دوم هستند . به نظر می‌رسد که هر قسمت یا شخصیت آن جنگ‌ها یک‌بار ، دو بار و حتی سه بار نوشته شده‌است . به همین دلیل است که ما در حال حاضر سه عنوان قهرمانی داریم که ظاهر می‌شوند ، همانطور که در blitzkrieg لوید کلارک ، افسانه ، واقعیت و هیتلر در سال ۱۹۴۰ ( ماهنامه آتلانتیک ، ۲۷ دلار ) . این کتاب را برداشت و یک‌بار دیگر تعجب کرد که چه چیز تازه‌ای برای گفتن دارد .
با این حال ، دوباره و دوباره ، همانطور که با شرح Tucker از Charge Pickett ، تاریخ‌نویسان قادر به ارائه حقایق جدید ، دیدگاه‌های متفاوت و شیوه‌های جدید گفتن داستان‌های خود هستند که این حجم را در مورد جنبه‌های جنگ جهانی دوم کاملا ً قانع‌کننده می‌کنند . در " Blitzkrieg " ، کلارک ، که در دانشکده مطالعات جنگی در آکادمی سلطنتی نظامی سلطنتی است ، یک دیدگاه میدان جنگ خوب از مرحله حیاتی جنگ جهانی دوم ، هجوم آلمان به فرانسه در ۱۹۴۰ فراهم می‌کند ، که آمریکایی‌ها اغلب نادیده می‌گیرند ، زیرا پس از ۱۸ ماه ورود ایالات‌متحده به جنگ ، آمریکایی‌ها از آن غفلت می‌کنند . بیش از مطالعات پیشین ، مانند Alistair هورن برای از دست دادن جنگ ، " کلارک بر ژنرال‌ها و روسا تمرکز می‌کند اما به صداها و تجربیات سربازان درگیر می‌پردازد .
در PEARL HARBOR : از infamy تا Greatness ( ۳۲ ، ۳۲ دلار ) ، کریگ نلسون ، نویسنده کتاب " توماس پین " و کتاب‌های دیگر نیز رویکرد دانه‌ای دارد . اما او کم‌تر موفق است ، شاید به این دلیل که هیچ استدلال خاصی برای ساختن ندارد ، بنابراین جزئیات کوچک و دقیق زیادی به نظر نمی‌رسد . به عنوان مثال : " در ۰۷۵۵ ، first ۴۱ ساله ، نورمن Rapue ، اولین گروه machinist Navy s با یک خلبان بندری به سمت کشتی باربری man - کار می‌کرد ." در این جمله ، زمان قابل‌توجه است، اما نه سن ملوان یا طول کشتی .

فرمانده در رئیس : نبرد FDR با چرچیل ، ۱۹۴۳ ( Houghton Mifflin Harcourt ، ۳۰ دلار ) the Nigel همیلتون ، مولف آثار متعدد تاریخ و زندگینامه ، با توانایی dramatizes روزولت با چرچیل در طول جنگ جهانی دوم نسبت به سیاست انگلیس و آمریکا . قضاوت تحریک‌آمیز او این است که نخست‌وزیر بریتانیا " millstone از کمک " برای پیروزی در جنگ بوده‌است . بسیاری از مورخان با این نظر موافق نیستند ، اما همچنان که او استدلال خود را مطرح می‌کند ، آن را ترغیب به پیروی از همیلتون می‌کند . ( برای طرفداران acknowledgments ، که خوانندگان باهوش کتاب‌های تاریخ یاد می‌گیرند ابتدا نگاه کنند ، تا بهتر بتوانند آثار و تماس‌های نویسنده را تشخیص دهند، همیلتون برای کمک به مطالعه برنامه‌ریزی‌شده my درباره روزولت به عنوان یک فرمانده زمان جنگ ، که این کتاب دومین مورد است ) .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

هیچ پایانی در مورد جنگ داخلی وجود ندارد . در واقع , کتاب مقدس در این باره وجود دارد - انگار که " لینکلن و ژنرال‌های او " لی و ژنرال‌های او را به وجود آوردند , " که به نوبه خود " لی و ژنرال‌های خود را در جنگ و حافظه " به وجود آورد , که به نوعی به آن مربوط می‌شود - شوخی اخیر " لینکلن " های ژنرال‌های " لینکلن " . "
چه چیز جدیدی می‌تواند در مورد بعدازظهر روز سوم جنگ گتیس برگ , مهم‌ترین نبرد تاریخ آمریکا باشد ? بسیاری از آن‌ها اگر با میکروسکوپ بررسی شوند , همانطور که فیلیپ توماس تاکر مورد بررسی پیکت قرار گرفت : نگاه جدیدی به حمله نهایی گتیس برگ .
" گتیس برگ " ( گتیس برگ )
تاکر که بسیاری از کتاب‌های تاریخ نظامی را نوشته‌است , این استدلال معکوس را مطرح می‌کند که حمله , که دور از یک اشتباه بود , یک حرکت تاکتیکی عالی بود . لی که تقریبا ً موفق شده بود. تاکر می‌گوید : " پیکت ها واقعا ً چیز بسیار نزدیکی بود . " اگر حمله به موقع حمایت می‌شد , لی قطعا ً به پیروزی قاطع خود در جنگ دست می‌یافت . " یک شاهد عینی, یکی از افسران تگزاسی حافظ میراث ایتالیایی , که به نحوی فراموش‌نشدنی به نام " وی " نام داشت , وی را زخمی ساخت و به جنگ نگاه کرد . "
اما این کتاب برای نقاط روشن اطلاعات تاکر بسیار جالب است . سه فرمانده هنگ با پیکت در موسسه نظامی ویرجینیا بودند و هر سه نفر در این حمله کشته شدند . یکی از آن‌ها یکی از اعضای خانواده جورج اس بود . پاتن . یکی از فرماندهان لشکر لی , جیمز جی . پتی گرو کتابی منتشر شده بود که به زبان لاتین , عبری , عربی و یونانی منتشر می‌شد . ریچارد گارنت , ریچارد گارنت , با لباس یونیفرم خاکستری با شکوهی که به تازگی برای او مناسب بود , سوار بر اسب شد ; او سوار بر چشم قرمز شد , که قیمت آن اسب دومین اسب گران قیمتی در سپاه جیمز مان سون بود . a . p . هیل در جنگ به شدت عمل می‌کرد , زیرا از " یک مورد بد از سوزاک " که از یک فاحشه در شهر نیویورک قبل از جنگ بدست‌آورده بود رنج می‌برد . در اوج درگیری , کاپیتان اتحادیه جان برتن یک افسر در حال مرگ با همین نام را به نام جان t . برتون که از هر دو گونه عکس گرفته بود .
بز کتابی است که تاکر را در بهترین حالت به تصویر می‌کشد . او متهم است که " در سازماندهی درست و پرتاب موج دوم تعداد بیشتری از سربازان یا پشتیبانی کافی - پیاده یا توپخانه - به ویژه در جناح شکست‌خورده است . " تاکر " قهرمان غافلگیر شده " تاکر " , رئیس توپخانه اتحادیه , است که سلاح‌ها و مهمات خود را با اثربخشی مرگبار , به ویژه در درو کردن آن جناح بدون محافظ پیکت , مستقر کرده‌است . یکی از آن‌ها , هنگ نهم , هنگ نهم ویرجینیا بود .

" تاکر " گاهی اوقات تکرار می‌شود و کتابش " به سمت راست ( جنوب ) تیپ " تیپ " , تیپ دیویس ( به ویژه در سمت چپ آن - در سمت راست آن - در شمال ) نیز ضربه شدیدی را از سمت شمال شرق و سایر آتش از سمت شمال گرفته‌است . اما بیشتر اوقات , حساب یک موزاییک از هزاران تکه کوچک است که به طور کلی دیده می‌شود , به تصویر جذابی از آنچه که احتمالا ً مهم‌ترین لحظه جنگ داخلی بوده‌است .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

به عنوان " مرز اسلحه " ، همانطور که سیلورمن آن را به سمت غرب آمریکا انتقال داد ، کل جمعیت‌ها را نابود کرد ، تا حدی از جان کندن و خشونت ، بلکه از طریق بیماری‌های اروپایی که مردم هند را ویران کرده بودند ، به خصوص که مردم بومی به دنبال حفاظت از استحکامات و سایر ساختمان‌های متمرکز بودند . در عرض ۴۵ سال ، او متذکر می‌شود که جمعیت هند در جنوب شرقی به میزان دو سوم کاهش‌یافته است؛ سقوط در جنوب نیوانگلند فاجعه‌بار است . این کلید شکست نهایی آن‌ها بود : آن‌ها نه در میدان نبرد ، بلکه demographically که توسط اروپایی‌ها غرق شده‌بود را از دست دادند .
تاریخ باستان هم یک ظاهر جدید مفید دارد . در PAX ROMANA : جنگ ، صلح و فتح در دنیای روم ( دانشگاه ییل ، ۳۲.۵۰ دلار ) ، آدریان goldsworthy ، نویسنده زندگینامه ژولیوس سزار و آوگوستوس ، در میان دیگران دو هورا برای امپریالیسم و احترام به رومیان برای بازگردانی صلح و ثبات به حوزه مدیترانه در مقیاس و مدت زمانی که قبلا ً یا از آن زمان ندیده بودند ، فراهم می‌کند .
می‌گوید : بله ، آن‌ها ممکن است وحشی باشند . او اضافه می‌کند : اما بقیه هم همین طور . تفاوت این بود که رومیان ، پس از آنکه این وحشیگری به پایان رسید ، با موفقیت جمعیت را جذب کرد. اقدامات تلافی جویانه روم علیه شورش‌ها بسیار شدید بود ، اما تعدادشان کم بود . و مقامات رم می‌توانستند به طرز شگفت آوری با استانداردهای ما نرم باشند . برای مثال ، هنگامی که پومپیوس ، دریای مدیترانه را از دزدان دریایی پاک کرد ، بسیار بخشنده بود ، بسیاری از راهزنان و خانواده‌های آن‌ها را " بر زمین بهتری قرار داد تا آن‌ها نباید برای حمله به آینده متوسل شوند ."
دو درس امروز در این کتاب است : اول ، برقراری صلح و حفظ صلح دشوار است . دوم ، بزرگ‌ترین تهدید برای صلح رومی از خارجیان نبود ، بلکه از مبارزات قدرت داخلی رومیان بود . آیا ما رم هستیم ؟ " کولن مورفی " چند سال پیش در کتابی از این عنوان پرسید . پاسخ در اینجا به نظر می‌رسد : نه ، ما در اداره یک امپراتوری خوب نیستیم .
Editors
شکارچیان Poisoned گوشت و حیات وحش : چرا شکارچیان از گلوله‌های سربی دور می‌شوند ؟
این مرگ و میر ناشی از مرگ و میر ناشی از این شهر است . دیگران می‌توانند از آن یاد بگیرند ؟
بعد از آتش‌سوزی در کمپ چه اتفاقی می‌افتد
ساخت یک پرونده برای اسپارتان ها سخت‌تر است . پل ای . Rahe در رژیم spartan کار می‌کند : منش ، منشا و استراتژی بزرگ آن ( دانشگاه ییل ، ۳۸ دلار ) . او در این استدلال قانع‌کننده است که اسپارتان ها ، در حالی که فوق‌العاده militaristic هستند ، شدیدا ً طرفدار تساوی گرا هستند و از زندگی لذت می‌برند . آن‌ها موفقیت خود را با آنچه Rahe ، استاد تاریخ دانشگاه Hillsdale ، که اولین سیستم پیچیده شناخته‌شده چک و تعادل دولتی نامیده می‌شود ، حفظ کردند .

برای دفاع از اقدامات صلیبیون هم مشکل‌تر است . مالکوم لمبرت که کتاب‌های قبلی آن‌ها شامل " مسیحیان و Pagans " است کار ارزنده‌ای را برای خلاصه کردن یک حرکت گسترده از تاریخ در ARMIES خدا ، صلیبی و جهاد : خاستگاه ، تاریخ ، عواقب ( Pegasus ، ۲۷.۹۵ ) انجام می‌دهد . اگر در مورد جنگ‌های صلیبی یا خاورمیانه چیزی نمی‌دانید و با تمام شخصیت‌های داستان از بالدوین ، Leper تا گادفری of ، و همچنین میزبان of و Reynauds گیج شده‌اید ، این کتاب جای خوبی برای شروع است . استدلال اصلی لامبرت این است که " جنگ و جهاد دوقلو بودند و فرد به دیگری واکنش نشان داد ." در میان این ها ، او گفت که اروپا ، " زمانی که در اجتماع جمع شده‌بود ، یک درس جغرافی طولانی داده شد " و گفت: " یکی از مظنونین راه‌های بهتری برای یادگیری جغرافیا از سفر به منطقه بسیار دور و ایجاد جنگ با مردمش دارد .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

چنین پیشرفتی فقط یک حس مشترک به نظر می‌رسد ، اما بسیاری از نوآوری‌های بزرگ به نظر بدیهی به نظر می‌رسند - با نگاهی به گذشته . به طور جالبی ، دریادار Chester Nimitz به دریانوردان گفته بود که چه کار باید بکنند ( مراکز جدید را تاسیس کنند ) اما نه این که چطور این کار را انجام دهند . این بدان معنی بود که کشتی‌های مختلف رویکردهای مختلفی را ابداع کردند که اساس اصلاحات بعدی را فراهم می‌کرد .
پیشرفت در تاریخ پیشرفت خوبی است ، اما بهتر بود اگر او هم به شکست‌های روشن نیروی دریایی در آن زمان رسیدگی می‌کرد . به عنوان مثال ، به نظر می‌رسید که به نظر می‌رسد قادر به طراحی یک پاسخ موثر برای مبارزه با قایق U مان در امتداد ساحل شرقی در سال ۱۹۴۲ نبوده است. همچنین ، به جنگ تبدیل شد که یک اژدر " معیوب "، " مارک ۱۴ " که در میان چیزهای دیگر منفجر نشد ، منفجر شد، و گاهی اوقات ۱۰ پا عمیق‌تر از آنچه که در نظر گرفته شده‌بود و لذا تحت کشتی‌های جنگی دشمن عبور می‌کرد . به نظر می‌رسد این مشکلات چند شک در مورد این موضوع که نیروی دریایی به عنوان یک سازمان نوآورانه و انعطاف‌پذیر در یادگیری اشتباه‌ات خود به جنگ رفته و قادر است به سرعت به آن‌ها بپردازد تردید دارند .
Editors
Jailing فیلم مرد اشتباه : Mug با وجود خطرات جدی ، Searches Persist را در نیویورک بازی کرد .
دولت چگونه برق تولید می‌کند ؟
همانند دریاهای گرم و گالاپاگوس ، جزایر گالاپاگوس یک تست تکاملی تکاملی را شکل می‌دهند .
سه کتاب دیگر به ظاهر مبهم هستند ، اما در واقع بسیار روشن‌کننده هستند .
من تقریبا ً سه دهه است که دانشجوی ارتش آمریکا بوده‌ام ، اما تا زمانی که من OFFICERS آمریکایی را در liberia گرفتم : A pestiferous ، ۱۹۱۰ - ۱۹۴۲ ( Potomac ، paper ، ۲۱.۹۵ ) ، من نمی‌دانستم که برای چند دهه در اوایل قرن بیستم ارتش ایالات‌متحده یک دوره آموزشی ، مشاوره و رهبری در لیبریا داشت . بیشتر افسرانی که این ماموریت را انجام دادند ، آمریکایی‌های سیاه‌پوست بودند . برایان جی . Shellum ، یک تانک ارتشی بازنشسته و یک افسر اطلاعاتی ، کار شجاعانه ای در رابطه با این داستان نادیده گرفته انجام می‌دهد .
چارلز یانگ ، اولین ارتش آفریقایی - آمریکایی colonel.Cred itLibrary از کنگره
تلاش آمریکا در لیبریا یک هدف دوگانه داشت : جلوگیری از قدرت‌های استعماری پیشین ، بلکه برای کمک به ۱۵۰۰۰ نفر از بردگان سابق آمریکایی که لیبریا را استعمار کردند تا حدود ۷۳۰، ۰۰۰ نفر بومی را که از تازه واردان ناراحت بودند تحت کنترل درآورند . یکی از موثرترین مشاوران آمریکایی سرهنگ چارلز یانگ بود که در سال ۱۸۶۴ به دنیا آمد و برای ارتش فیلیپین مبارزه کرد .
توماس ricks در تاریخ نظامی فصل
AugustusCreditSpencer آرنولد / گتی ایماژ
یک معیار خوب از یک کار تاریخ این است که آیا روش آن را تغییر می‌دهد یا نه . با این تدبیر ، دیوید جی . سیلورمن در THUNDERSTICKS : سلاح گرم و تبدیل شدید آمریکای بومی ( بلناپ / هاروارد ، ۲۹.۹۵ دلار ) موفق است .
افراد شرور ناشناس در مطالعه سیلورمن ، هلندی در آمستردام هستند که سلاح‌های گرم را در مقیاس بزرگ به آمریکای شمالی معرفی کردند و آن‌ها را به قیمت پوست پوست سگ آبی امروزی می‌فروشند . با انجام این کار ، آن‌ها یک مسابقه تسلیحاتی در آمریکای شمالی را آغاز کردند که تا امروز شدت یافت .
the ، با استفاده از مزایای نظامی نوظهور خود ، raids را در غرب به نام رودخانه می‌سی‌سی‌پی انجام دادند . قبایل که مورد حمله قرار گرفتند ، مجبور شدند که با نابودی مواجه شوند یا خود اسلحه بدست آورند . در حساب غیر عادی سیلورمن ، آمریکا ملتی است که بر روی غلامان و اسلحه ساخته شده‌است - بردگان اغلب هندی‌ها را به اسارت گرفته‌اند تا سلاح‌ها را به دست آورند .

با این حال ، سیلورمن ، که استاد تاریخ دانشگاه جورج واشینگتن است ، خاطرنشان می‌کند که قبایل به طور مکرر دست بالایی را بر روی مستعمره‌ها نگه می‌داشتند . برای مثال ، در سال ۱۷۷۶ ، Comanches تعداد زیادی سلاح گرم داشت که تعدادی از آن‌ها را به مهاجران اروپایی of ، N.M. ، داد .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

این کتاب در مورد خطرات چندگانه و مشکلات ماموریت‌های آموزشی خارجی آموزنده است . مقامات دولت لیبریا می‌خواستند یک نیروی نظامی داشته باشند , اما از داشتن یک نیروی نظامی وحشت داشتند . در یک کنایه وحشتناک , آن‌ها مشاوران آمریکایی را به کناری انداختند و از سربازان خود برای گرد آوردن مردم بومی استفاده کردند که سپس به اردوگاه‌های کار اجباری در جاه‌ای دیگر آفریقای غربی فرستاده می‌شدند .
اغلب اینطور نیست که یک اثر تاریخ نظامی قرون‌وسطایی به من یادآوری کند که یک برنامه کمدی کوچک bbc نشان می‌دهد , اما این مورد با جنگ وایکینگ : جنگ و صلح در بریتانیا , " شاه آلفرد " انگلیسی , و توسط مکس آدامز . خواندن این کتاب عجیب , با اتکای سنگین به مدرک سکه‌ها ( جایی که آن‌ها ضرب می‌شدند ) , چیزی که کینگ روی آن‌ها نشان داد ( جایی که آن‌ها کشف شدند ) , یک مجموعه تلویزیونی جذاب چند سال پیش در مورد عشق‌های و دشمنی‌های دو باستان شناسان آماتور در شرق انگلستان آورده شده‌بود .
کتاب آدامز یک تاریخ نظامی نیست و ناشر او با عنوان آمریکایی کتاب هیچ لطفی ندارد . سال گذشته در بریتانیا به عنوان بریتانیا منتشر شد : جنگ و صلح در عصر وایکینگ‌ها " که توصیف دقیق ‌تری است . نبردها تا حد زیادی در آن شکل نمی‌گیرند , بلکه دلایل جنگ و پیامدهای آن هستند .
خبرنامه را بررسی کنید
اولین کسی باشد که بررسی , اخبار و ویژگی‌های مجله نیویورک‌تایمز را ببینید .
ناوگان وایکینگ که توسط پادشاه آلفرد بزرگ شکست خورد
این یک کتاب لذت بخش است , اما خیلی انگلیسی است . گاهی اوقات احساس می‌شود که به زبان انگلیسی قدیمی تغییر مسیر می‌دهد , مانند زمانی که آدامس , یک باستان‌شناس , به این موضوع اشاره دارد که " پادشاه پیونگ یانگ در جنوب ولز منجر به کشته شدن یک ابوت شد که با همراهان خود او را تحریک می‌کرد و خشم و خشم آن‌ها را برانگیخت . یک نیرو برایش فرستاد , به بیت , جزیره روی دریاچه غرقه , حمله کرد و ملکه را اسیر کرد . برای تمام آن چیزی که آدامز در پایان این کتاب پیروز شد , یک قرن بعد از این که این کتاب بسته شد, یک قرن پس از پایان این کتاب , با تهاجم موفق انگلستان به انگلستان توسط ویلیام فاتح , از نوادگان وایکینگ سیاه , ای . ک . ای . سلام .
پرسش این است که جنگ چگونه تامین مالی می‌شود تا جایی که می‌تواند از تاریخ نظامی سنتی در مورد ژنرال‌های بزرگ و نبرده‌ای قاطع حاصل شود . البته تامین وجه لازم برای انجام تقریبا ً هر جنگ ضروری است . و سارا ای . با توجه به اینکه ایالات‌متحده تا حدودی به دلیل اختلافات با بریتانیا بر سر پرداخت هزینه‌های جنگ فرانسه و هند و دفاع مداوم مستعمرات تاسیس شد , مالیات جنگ یکی از موضوعات مهم آمریکایی است .
اما امروزه تامین مالی جنگ‌ها به یک مساله سیاسی خاص تبدیل شده‌است . در حالی که جنگ‌های اخیر در عراق و افغانستان بحث‌برانگیز بوده‌است , او مشاهده می‌کند که ما چگونه پول می‌دهیم . علی‌رغم قطبش حزبی فعلی ما , سیاستمداران هیچ یک از طرفین این مساله را زیاد مطرح نمی‌کنند . او نتیجه می‌گیرد که در حال حاضر یک توافق سیاسی گسترده و آرام برای محافظت افراد آمریکایی از هزینه‌های انسانی و مالی جنگ‌ها وجود دارد . او می‌نویسد : این توافقنامه موذیانه است , زیرا پاسخگویی دموکراتیک را تضعیف کرده‌است .

یک شکایت : کتابی که توسط استاد لیگ آی وی نوشته و توسط انتشارات دانشگاه آکسفورد منتشر شده‌است نباید حاوی اطلاعات تاریخی باشد . دو سال بعد متوجه شدم که او هری ترومن را از دست داده و به " قتل‌عام حزب چای و ریشه‌های انقلاب آمریکا " اشاره می‌کند .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :