soldiership

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

و مسئولیت پاک‌سازی کارکنان را به عنوان خیانت به ترامپ انکار می‌کند .
نوشته ریچارد مک گری
اداره امور سربازان قدیمی پنج شنبه را به اتهام نصب یک پاک‌سازی سیاسی از کارکنان رده‌بالا که به اندازه کافی به رئیس‌جمهور دونالد ترامپ و برنامه کاری وی وفادار نبودند , پس دادند .
سخنگوی va در بیانیه‌ای گفت : " قابل‌درک است که برخی از این افراد در تلاش برای صرفه‌جویی در صورت خود را سرزنش کنند . " اما خط پایین این است که اگر کارمندان کار را برای سربازان قدیمی انجام ندهند , زمان آن رسیده که آن‌ها حرکت کنند . "
او گفت که شرکت کنندگان " مطلقا ً " انگیزه سیاسی ندارند .
او افزود : " این پرسنل حرکت می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که در بهترین حالت خود اجرا می‌کنند . "
این بیانیه پس از گزارش واشنگتن‌پست حاکی از آن است که بیش از دوازده کارمند اداری حرفه‌ای در دفاتر و دفاتر مرکزی به مشاغل سطح پایین‌تر اختصاص داده بودند , توسط پیتر اونیل , رئیس سابق کارکنان سازمان va که قبلا ً روی مبارزه ترامپ برای کاخ سفید کار می‌کرد .
در پاسخ به گزارش واشنگتن‌پست , سناتورهای دموکرات , او را متهم کردند که او " سیاست را در بالای نیازهای کهنه سربازان قرار می‌دهد و این شرم‌آور است . "
در اخبار جداگانه , تیم مینه سوتا , d - مینه سوتا , عضو عالیرتبه کمیته امور سربازان قدیمی مجلس و هشت حزب دیگر از اعضای کمیته زیر سوال کردند که آیا برندون در تخطی از قانون هچ است , که اعضای اجرایی را از درگیر شدن در بیشتر اشکال فعالیت سیاسی منع می‌کند .
این گروه از مشاور ویژه هنری مک گری , در دفتر مشاوره ویژه , که بر قانون هچ و خدمات مدنی نظارت دارد , درخواست کرد تا بررسی کنند که آیا آن‌ها به دلایل سیاسی ممنوعیت آن‌ها را نقض کرده‌اند یا خیر . "
او گفت : " ما هرگز در تاریخ کشورمان تلاش نکرده ایم تا اداره امور سربازان قدیمی را تغییر دهد تا ایدئولوژی سیاسی خود را منعکس کند . "
او در بیانیه‌ای گفت که شیفت کاری پرسنل مساله فوریت است . او گفت : " در زمان رئیس‌جمهور ترامپ پس از بهبود اداره و خدمت به سربازان قدیمی , انتظار اقدام لازم را نخواهد داشت . " " این موضوع کاملا ً بوروکراسی واشنگتن و واشنگتن را متزلزل کرده‌است و در بسیاری از موارد کارمندانی که با وضع موجود ازدواج کرده‌اند و نه در هیات‌مدیره با سیاست‌های این اداره خارج شده‌اند و برخی به میل خود تصمیم به اخراج دارند . "
در جلسه دادرسی کمیته امور سربازان قدیمی در روز سه‌شنبه , " الیزابت الیزابت " , " دی - کات ", به خاطر اتهاماتی روبرو شد که کارمندان به خاطر " نگرانی‌های وفاداری " مجدداً تخصیص‌یافته بودند . "
او گفت : " در طی دوره تصدی خود , کمیته ما از تعداد قابل‌توجهی از کارمندانی که تحت چندین منشی خدمت کرده‌اند آگاه شده‌است . " این کارمندان برکنار شده, تنزل درجه یا اختصاص داده‌اند , یا پس از آگاه شدن از اقدامات نامطلوب خود , استعفا یا بازنشسته کرده‌اند . "
او اعلام کرده‌است که او پس از اعتراف به اینکه او یکی از کارمندان را ماه‌ها , علی‌رغم اتهامات علیه آزار جنسی و تهدید خشونت , استخدام کرده‌است , در انتخابات شرکت نخواهد کرد.
وی در پاسخ به این سوال گفت : " ما در مسیر حرکت به صورت تصادفی " در ایجاد تغییرات پرسنلی برای بهبود va , نیستیم . اینها همه حرکت‌های برنامه‌ریزی‌شده و برنامه‌ریزی‌شده هستند تا کارایی و اثربخشی در سطح ما بهتر شود . "
سوالات مربوط به وفاداری سیاسی , عزیمت طوفانی وزیر سابق و امور خارجه دیوید کامرون را که توسط ترامپ در ماه مارس برکنار شد , نشان داد .

او متهم است که او قربانی " خرابکاری " توسط مقامات سیاسی و گماشتگان سیاسی در داخل و کاخ سفید بر سر امتناع او از سرعت بخشیدن به گزینه‌های مراقبت بهداشتی خصوصی برای سربازان قدیمی است . او همچنین در زمان رسوایی مخارج سفر خود دستگیر شد .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

به گفته پنتاگون ، برخی تغییرات مربوط به انتقال کلید GI Joe " اثر فوری را در نظر می‌گیرند .
| با امید هاج Seck
یک سیاست جدید پنتاگون در هفته گذشته اعلام کرد که اعضای سرویس زمان باید منافع بیل - ۹ / ۱۱ خود را به فرزند یا همسر انتقال دهند ، که به سربازان نیاز دارد تا قبل از اتمام خدمت ۱۶ ساله خود این تغییر را انجام دهند .
مقامات پنتاگون این هفته اعلام کردند که با این حال ، در حالی که این جنبه از سیاست یک سال دیگر به اجرا در خواهد آمد ، برخی از تغییرات تازه اعلام‌شده اثر فوری دارند .
مهم‌تر از همه، قوانین جدید بلافاصله با استثنا سیاست موجود برای سربازانی که به ۱۰ سال خدمت خود متعهد بوده و حداقل شش نفر را خدمت کرده‌اند ، اما از تکمیل چهار سال گذشته منع شده‌اند . مسئولان گفتند که با صدور سیاست جدید در روز ۱۲ ژوئیه ، این نیروها دیگر واجد شرایط انتقال منافع خود نیستند .
سخنگوی پنتاگون ، جسیکا مکسول در ایمیلی به Military.com گفت : " در گذشته ، اگر آن‌ها از طریق سیاست یا قانون از انجام این کار جلوگیری کنند ، اعضای خدمات با ده سال خدمت می‌توانند سود را منتقل کنند .
Military.com قبلا ً گزارش کرده بود که نیروی دریایی که دستورالعمل خود را در این هفته روشن کرده‌است ، پنجره انتقال را کوتاه کرده و برخی از ملوانان را کوتاه کرده‌است . اما مقامات نیروی دریایی و پنتاگون بعدا ً گفتند که این تغییر جهانی و فوری برای همه نیروها است .
هر سرویس تحت راهنمایی وزارت دفاع برای انتشار دستورالعمل‌های اجرایی خود ، مطابق با سیاست جدید پنتاگون هدایت می‌شود .
یک تغییر فوری دیگر ، جمعیت حفاظت‌شده نیروهای نظامی را که تحت عنوان " شکل‌گیری نیرو " از هم جدا شده‌اند ، روشن می‌کند . این نیروها قادر به حفظ امتیازات انتقال منافع خود حتی در صورتی هستند که بتوانند چهار سال خدمت لازم را تکمیل نمایند .
مکسول گفت : " بلافاصله ، دامنه " شکل دادن نیرو " به طور غیر ارادی به عنوان نتیجه عدم تصویب دو بار برای ترفیع رتبه داده شد و برای کارکنان داوطلب که به طور غیر ارادی در نتیجه عدم رعایت حداقل استانداردهای نگهداری از هم جدا شدند یا به دلیل تغییر در این سیاست‌ها ، جدا شدند .
او گفت که تغییر فوری نهایی مربوط به صلاحیت است. تمام اعضای خدمات باید واجد شرایط برای حفظ حداقل چهار سال از تاریخ تصمیم‌گیری برای انتقال منافع باشند ، و can't از خدمت به دلایل سیاسی یا سیاست ، مانند تصدی بالای سال ، بازنشستگی اجباری ، یا صلاحیت‌های پزشکی به تعویق افتاد .
مکسول گفت : " اگر دلایلی وجود داشته باشد که از عضویت یک عضو خدمات به چهار سال خدمت جلوگیری کند ، آن عضو خدمات نمی‌تواند برای انتقال منافع خود ثبت‌نام کند . "
برای نیروهای نظامی با ۱۶ سال خدمت ، هنوز یک سال طول می‌کشد تا بیل کلینتون قبل از ۱۲ ژوئیه ۲۰۱۹ به یک وابسته به یک بسته تبدیل شود ، زمانی که قوانین جدید وارد بازار می‌شوند و مستلزم این است که این انتقال بین سال‌های ۶ تا ۱۶ ماه رخ دهد .
سیاست جدید وزارت دفاع اشاره می‌کند که تغییرات اضافی که توانایی انتقال را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند ، ممکن است به گونه‌ای صورت گیرد که مقامات به ارزیابی فرآیند ادامه دهند .
او می‌گوید : " وزارت دفاع به ردیابی کیفیت استخدام و حفظ معیارهای نگهداری به دقت ، به منظور تنظیم سیاست و ابزار مدیریت نیرو برای حمایت از هرگونه تغییر عمده در رونده‌ای کارمند یابی ادامه خواهد داد . "
اگرچه K۹s برای جنگجویان بزرگ‌ترین تامین‌کننده خدمات خدمات برای سربازان پس از ۱۱ سپتامبر است ، اما تقاضا بسیار بیشتر از چیزی است که ما و سازمان‌های غیرانتفاعی می‌توانیم آن را تامین کنیم . با این اطلاعات و یک مطالعه اضافی دیگر که توسط موسسه ملی بهداشت تاسیس شده‌است ، ما حتی به درمان PTSD در هر قهرمان آمریکایی نزدیک‌تر می‌شویم .

-- نظرات بیان‌شده در این صفحه ، نظرات مولف هستند و لزوما ً نظرات Military.com را منعکس نمی‌کنند . اگر می‌خواهید گزارش خود را ارسال کنید ، لطفا ً مقاله خود را برای بررسی به آدرس opinions@military.com ارسال کنید .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

پروانه کار فعال برای شکار پروانه ماهیگیری
The بسته ماهیگیری و همه بسته ماهیگیری بدون هیچ هزینه‌ای برای TX ساکن در وظیفه فعال موجود است .
اعضای نظامی ( و وابستگان آن‌ها ) در هر جایی مجاز به خرید مجوز در نرخ ساکن هستند .
پذیرش اعضای جدید " پارک ملی معلولان ازبکستان "
هر سرباز قدیمی با ۶۰ درصد یا ناتوانی بیشتر یا از دست دادن خدمات در حد پایین واجد شرایط پذیرش رایگان در پارک‌های ایالتی تگزاس است .
لازم نیست یکی از ساکنان تگزاس برای واجد شرایط بودن انتخاب شود .
سربازان قدیمی تگزاس
تگزاس چهار سرباز قدیمی دولتی در Abilene ، کورپوس کریستی ، Killeen ، و ماموریت دارد . همه سربازان قدیمی تگزاس و کودکان وابسته واجد شرایط دفن هستند .
هیچ اتهامی برای دفن کهنه سرباز یا خانواده آن‌ها وجود ندارد .
برای اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از این برنامه‌ها به وب سایت کمیسیون کهنه سربازان تگزاس مراجعه کنید .
در صدر مزایای تان باقی بمانید
منافع نظامی همیشه در حال تغییر هستند - - با امضای یک عضویت Military.com رایگان ، همه چیز را از پرداخت به خدمات بهداشت و درمان رها کنید ، که تمام مزایا را مستقیما ً به inbox شما می‌فرستد ، همچنین به شما امکان دسترسی به جدول‌های پرداخت به روز و بیشتر را می‌دهد .
It's زمان برای the به سگ‌های خدمات به عنوان یک روش درمانی
از روی روری دایموند
روری دایموند مدیر عامل K۹s برای جنگجویان است .
این ماه که ماه آگاهی ملی پس از حادثه است ، K۹s برای جنگجویان مطالعه‌ای را با محققان دانشگاه پوردو در ژورنال معتبر of منتشر کرد که نشان می‌دهد سگ‌های خدمات علایم مرتبط با PTSD در سربازان آمریکایی را بهبود می‌بخشند .
این مطالعه پیشرفت در تحقیقات PTSD است . برای اولین بار ، شواهد فیزیولوژیکی وجود دارد که سگ‌های سرویس ، شیمی مغزی کسانی که از طریق PTSD رنج می‌برند را بهبود و بهبود می‌بخشد . چون مخاطبان نظامی و کهنه‌کار احتمالا ً می‌دانند ، این نشانه‌ها شامل اضطراب ناتوان‌کننده‌ای ، وحشت شبانه ، ترس از مکان‌های عمومی و چیزهای دیگر می‌شوند .
این مطالعه از یک مشارکت تحقیقاتی میان K۹s برای جنگجویان Warriors و دانشگاه دامپزشکی University's University's حاصل شد . رهبری این پروژه دکتر " مگی O " و آزمایشگاه OHAIRE بود که به مطالعه پیوند انسان و حیوانات اختصاص داشت . تحقیقات از mouth استفاده می‌کنند تا میزان کورتیزول of برای graduates Warriors را با یک سگ سرویس اندازه‌گیری کند، و آن‌هایی که در a هستند تا یک سگ سرویس ( گروه کنترل ) را دریافت کنند. مقایسه این دو سطح کورتیزول ، مدرک علمی جدیدی را آشکار کرد که سگ‌های خدمات کار می‌کنند . ما اکنون اطلاعاتی داریم که سگ‌های سرویس ما :
بهبود سلامت روانی & روانی را بهبود بخشید
توانایی‌های خود را افزایش دهید تا در فعالیت‌های اجتماعی شرکت کنید
سطوح پایین افسردگی
افزایش رضایت از زندگی
این چیزها در زندگی واقعی چگونه به نظر می‌رسند ؟ سربازان قدیمی با خانواده‌هایشان متحد می‌شوند . آن‌ها به بازی‌های ورزشی بچه‌هایشان و recitals موسیقی می‌روند . آن‌ها وارد نیروی کار می‌شوند . آن‌ها از کالج فارغ‌التحصیل می‌شوند و تحصیلات بیشتری را دنبال می‌کنند . آن‌ها قصد دارند دوباره با دیگران ارتباط برقرار کنند . آن‌ها می‌توانند به کنسرت‌ها ، پارک‌های تفریحی و حتی خواربار فروشی خود بروند . مهم‌تر از همه اینکه ، سگ‌های خدمات به طور چشمگیری افکار خودکشی فارغ التحصیلان ما و خودکشی را کاهش می‌دهند .
ما شاهد تحولات باور نکردنی مانند این روزها از زمان آغاز این سازمان در سال ۲۰۱۱ بوده‌ایم . اما وزارت امور سربازان قدیمی - که مسئول مراقبت از سربازان قدیمی ما بعد از خدمت است - بارها تاثیر سگ‌های خدمات را انکار کرده‌است . در عوض ، آن‌ها توده‌هایی از قرص را برای هزاران نفر از سربازان قدیمی تجویز کرده‌اند تا با PTSD رفتار کنند و اغلب مشکلات بیشتری ایجاد می‌کنند و به ندرت منجر به کاهش علائم می‌شوند .

K۹s برای هدف نهایی جنگجویان ، دادن تمام دسترسی سربازان به سگ‌های خدمات در صورت انتخاب آن‌ها است . نه تنها ما برای این تحقیقات و تحقیقات بیشتر شراکت می‌کنیم ، بلکه انجمن ارایه دهندگان خدمات دهندگان خدمات را برای سربازان قدیمی ارتش نیز ایجاد کرده‌ایم ، به همین ترتیب سازمان‌های مشابه دیگر از داده‌ها سود خواهند برد . در نهایت ، ما the را به قبول این تحقیق و در نتیجه اجرای سگ‌های خدمات به درمان استاندارد PTSD هل می‌دهیم . جنگ جویان ما سزاوار این بیشتر و بیشتر است .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

فواید کهنه‌کار دولتی تگزاس
ایالت تگزاس چند مورد از منافع کهنه سربازان را تامین می‌کند . این صفحه مزایای آن را توضیح می‌دهد .
خانه‌های کهنه تگزاس
تگزاس هشت خانه قدیمی در Amarillo ، بهار بیگ ، Bonham Bonham ، آل پاسو ، Floresville ، McAllen ، تمپل و تایلر دارد . این خانه‌ها برای سربازان قدیمی باز هستند که هنوز مرخص نشده اند و همسر یا همسر او که ازدواج‌نکرده اند . والدین ستاره طلایی نیز واجد شرایط لازم برای مطابقت با شرایط سن و اقامت در بالا هستند .
هزینه‌ها براساس درآمد هستند .
فواید مالی کهنه‌کار تگزاس
معلولان معلول مالیات بر مالیات
معافیت کل مالیات بر دارایی برای ۱۰۰ درصد از سربازان معلول و همسران بازمانده آن‌ها .
سربازان قدیمی با معلولیت ۱۰ تا ۹۰ درصد می‌توانند بسته به درصد معلولیت ، میزان کاهش ارزش ارزیابی‌شده شان را از ۵۰۰۰ تا ۱۲، ۰۰۰ دلار کاهش دهند . همسران باقی مانده نیز واجد شرایط هستند .
برخی از کشورها معافیت مالیاتی را برای سربازان قدیمی فراهم می‌کنند .
گواهی‌نامه رانندگی رایگان برای سربازان قدیمی معلول
کهنه سربازان با معلولیت متصل به خدمات حداقل ۶۰ درصد و یک تخلیه شرافتمندانه می‌تواند گواهی‌نامه رانندگی یا کارت اعتباری تگزاس را به طور رایگان دریافت کند .
فواید تحصیل سرباز تگزاس :
قانون Hazlewood
قانون Hazlewood یکی از فواید تگزاس است که سربازان قدیمی ، همسران و کودکانی که وابسته به آموزش هستند را برای تحصیل در مدارس دولتی به ۱۵۰ ساعت آموزش می‌دهد . این شامل هزینه‌های زندگی ، کتاب و یا هزینه‌های تامین نمی‌شود .
سرباز کهنه‌کار باید چنین کاری داشته باشد :
وقتی وارد خدمت می‌شدند یکی از ساکنان تگزاس بود
در تگزاس زندگی کنید
فورا ً مرخص شویم .
به حداقل ۱۸۱ روز خدمت مشغول بود.
از تمام مزایای تحصیلات فدرال استفاده می‌کنند
عدم پرداخت بدهی به وام‌های دانشجویی
ملاقات با پست کشوری ، پیشرفت تحصیلی و الزامات ساعت اعتباری
قانون میراث ( کودک )
سربازان قدیمی واجد شرایط برای قانون Hazlewood می‌توانند ساعات بلااستفاده را به یک کودک تحت شرایط خاص اختصاص دهند .
بچه باید :
یکی از ساکنان تگزاس باشد ؛
فرزند biological ، stepchild ، فرزند خوانده می‌شود و یا به عنوان وابسته به سال مالیاتی فعلی یا گذشته ادعا می‌شود .
۲۵ ساله یا جوان‌تر در روز اول ترم یا ترم
ملاقات با پست کشوری ، پیشرفت تحصیلی و الزامات ساعت اعتباری
تنها یک کودک می‌تواند از مزایای میراث Hazlewood در یک زمان استفاده کند .
قانون Hazlewood برای همسر / کودک
Spouses و فرزندان وابسته به وظیفه فعال ، رزرو ، و گارد ملی تگزاس که در حین انجام‌وظیفه کشته شده‌اند ، در عمل گم شده‌اند ، یا اینکه به دلیل جراحت یا بیماری مرتبط با خدمات ، به طور کامل ناتوان شده‌اند .
مانند قانون Hazlewood عادی ، این سرباز کهنه‌کار باید زمانی که وارد خدمت می‌شوند ، ساکن تگزاس باشد .
یک همسر باید :
هیچ نفعی برای تحصیلات فدرال در اختیار ندارند
یکی از ساکنان تگزاس باشد ؛
ملاقات با پست کشوری ، پیشرفت تحصیلی و الزامات ساعت اعتباری
یک کودک باید :
هیچ فایده آموزشی federal ندارند ،
یکی از ساکنان تگزاس
برآورده کردن GPA تحصیلی ، پیشرفت تحصیلی و الزامات ساعت اعتبار . این الزام در مورد فرزند یک وزارت کشور ، KIA ، یا service که به تازگی به کار برده شده ، اعمال نمی‌شود .
مزایای استخدام سرباز کهنه‌کار تگزاس
ترجیحات سربازان قدیمی
سربازان جنگ زمان جنگ ، به عنوان بیوه زنان و کودکان کسانی که در انجام‌وظیفه فعال کشته می‌شوند ، در استخدام با ادارات دولتی یا ادارات دولتی اولویت دارند . ادارات دولتی باید اولویت قدیمی سربازان را تمرین کنند تا این که آن‌ها به ۴۰ درصد کار کهنه سرباز رسیده باشند .
اعتبار زمان نظامی به سوی بازنشستگی دولتی
- بازنشسته که کارمندان دولت هستند می‌توانند با پرداخت برابر پرداخت ماهانه یک کارمند ، زمان خدمت وظیفه فعال خود را به سمت بازنشستگی بگیرند . حداکثر هر کسی که می‌تواند بخرد ۶۰ ماه است .
فواید Veteran Veteran تگزاس
مجوز شکار معلولان معلولان : مجوز ماهیگیری

معلولان معلول با ۵۰ درصد یا ناتوانی بیشتر و یا از دست دادن استفاده از یک پای یا پا در نتیجه خدمات می‌توانند بسته " سوپر " سوپر " و همه بسته ماهیگیری همه آب " را به دست آورند .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

سندروم جنگ خلیج‌فارس
یک وضعیت مهم که سربازان قدیمی جنگ خلیج‌فارس را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد ، شاخه‌ای از علایم بیماری مزمن غیرقابل توضیح است که می‌تواند شامل خستگی ، سردرد ، درد مفاصل ، سوهاضمه ، اختلالات تنفسی ، اختلالات تنفسی ، و مشکلات حافظه باشد . VA به این بیماری‌ها به عنوان " بیماری مزمن multisymptom " و " بیماری‌های قلبی" گفته می‌شود ، این چیزی است که عموما ً به عنوان " سندرم جنگ خلیج " شناخته می‌شود ، زیرا اولین بار توسط سربازان قدیمی جنگ خلیج گزارش شد .
خدمات نظامی
The برخی علایم مزمن و غیرقابل توضیح را فرض می‌کند که ۶ ماه یا بیشتر مربوط به خدمات جنگ خلیج‌فارس بدون توجه به علت است. این بیماری " احتمالی " باید در حین انجام‌وظیفه در جنوب غربی آسیا و یا تا ۳۱ دسامبر سال ۲۰۲۱ به نمایش گذاشته شود و حداقل ۱۰ درصد از آن را از کار بیاندازد . این بیماری‌ها عبارتند از:
سندرم خستگی مزمن ، وضعیتی از خستگی طولانی‌مدت و خستگی شدید که از خستگی تسکین می‌یابد و به طور مستقیم توسط شرایط دیگر ایجاد نمی‌شود .
fibromyalgia ، وضعیتی است که با درد عضلانی گسترده مشخص می‌شود . علایم دیگر ممکن است شامل بی‌خوابی ، سفتی صبح ، سردرد و مشکلات حافظه باشد .
اختلالات معده و روده ، گروهی از بیماری‌هایی که علایم مزمن یا مکرر مربوط به هر بخش دستگاه گوارش را مشخص می‌کنند . مثال‌ها شامل سندروم روده تحریک‌پذیر ( IBS ) ، سوهاضمه کارکردی ، و سندرم درد شکمی کاربردی هستند .
بیماری‌های روانی مبتلا به علائمی که ممکن است شامل : کاهش وزن غیر عادی ، خستگی ، بیماری‌های قلبی عروقی ، ماهیچه و درد مفاصل ، سردرد ، اختلالات قاعدگی ، بیماری‌های پوستی ، اختلالات تنفسی ، و اختلالات خواب باشد .
سربازان قدیمی جنگ خلیج‌فارس که این معیارها را برآورده می‌کنند نیاز به اثبات ارتباط بین خدمات نظامی و بیماری‌ها برای دریافت غرامت از معلولیت دارند . برای اطلاعات بیشتر به جبران معلولیت در صفحه شرایط presumptive مراجعه کنید .
VA مربوط به سندرم جنگ خلیج
سربازان قدیمی جنگ خلیج‌فارس ممکن است واجد شرایط مختلفی از جمله یک امتحان سلامت از خلیج ، خطرات هوایی و آسیب باز ( Burn ) ، مراقبت بهداشتی و از کارافتادگی برای بیماری‌های مربوط به خدمات نظامی باشند . وابستگان آن‌ها و بازماندگان نیز ممکن است شایسته منافع باشند .
تحقیق درباره سربازان قدیمی جنگ خلیج‌فارس
VA و دیگر محققان به انجام تحقیقات برای بررسی چگونگی ارتباط سرویس در جنگ خلیج با بیماری‌هایی که سربازان قدیمی جنگ خلیج‌فارس تجربه کرده‌اند ، ادامه می‌دهند . تحقیقات شامل موارد زیر است :
بررسی سلامت سربازان قدیمی دوران جنگ خلیج‌فارس برای پی بردن به اینکه چگونه سلامت آن‌ها در طول زمان تغییر کرده‌است .
مطالعات مربوط به بیماری مربوط به جنگ VA's و مرکز مطالعات آسیب
برای جزئیات بیشتر به صفحه بیماری جنگ خلیج‌فارس مراجعه کنید .
متخصصان بین ساعات ۸ : ۳۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر به وقت شرقی در دسترس هستند تا در مورد پرداخت‌های بیمه ، سود سهام بیمه ، تغییر آدرس ، وام‌های بیمه ، اعلام سود ذینفعان و گزارش مرگ افراد بیمه‌شده و یا ذی‌نفع صحبت کنیم .
بعد از ساعت‌ها شما می‌توانید یک پیام ضبط‌شده را که در روز کاری بعدی پاسخ داده خواهد شد ، ترک کنید . اگر شما شماره این سیاست را بدانید ، می‌توانید شماره امنیت اجتماعی خود را تامین کنید .
برای کسب اطلاعات ، توصیه ، انعام و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زندگی ، خودرو ، اجاره ، و گزینه‌های بیمه مراقبت بلند مدت به مرکز بیمه Military.com مراجعه کنید .
برای ایالات شرقی رودخانه میسیسیپی ، یا برای هر سیاستی که با کسر از منافع VA ، حقوق بازنشسته ارتش و یا حساب چک پرداخت می‌شود ، پست را به کشورهای غرب رودخانه می‌سی‌سی‌پی ارسال می‌کند و ایالات مینه سوتا ، ویسکانسین ، Illinois ، ایندیانا و می‌سی‌سی‌پی ، پست ارسال می‌کنند:
دانشکده امور سربازان قدیمی
مرکز منطقه‌ای و بیمه منطقه‌ای مرکز بیمه و بیمه

صندوق پستی ۸۰۷۹ اسقف هنری Whipple Bldg

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

ترامپ بعنوان مشاور بحث‌برانگیز رئیس کمیسیون بهداشت روانی و بهداشت منصوب شد.
گلن ( چپ ) عضو مجلس کنگره ( چپ ) در مورد مسائل قدیمی با جیک آفت ( راست ) صحبت می‌کند , چرا که او با pin های روز کهنه سرباز می‌کند . نوشته ریچارد مک گری
رئیس‌جمهور دونالد ترامپ یک مشاور کاخ سفید جنجالی و اجرایی سابق شرکت آبجو را برای ریاست یک کمیسیون بهداشت روانی در اداره امور ایثارگران انتخاب کرده‌است .
در روز سه‌شنبه اعلام کرد که ترامپ با نام جک نایف , یک فرد و مشاور سیاسی کاخ سفید و مشاور مسائل کهنه سربازان , انتخاب گزینه " ایجاد گزینه‌ها برای کمیسیون بازیابی سریع سربازان قدیمی " یا پوشش را برعهده گرفته‌است .
این اعلامیه توسط پیتر اونیل , وزیر بازیگری و رئیس مجلس و دموکرات‌های سنا در مورد اتهامات داخلی سیاسی در آمریکا اعلام شد .
وزیر دفاع و آمادگی در پنتاگون روز دوشنبه توسط سنای این کشور مورد تایید قرار گرفت .
او در بیانیه‌ای گفت که او سفیر تغییر در va , در تلاش برای اجرای سیاست‌های رئیس‌جمهور ترامپ در طول سال گذشته و نیم بوده‌است . به عنوان رهبر این کمیسیون جدید , جیک همچنان طرفدار مراقبت و خدمات بهتر برای سربازان قدیمی خود خواهد بود . "
برای بررسی " مدل درمانی مبتنی بر شواهد " که توسط va و همچنین برای بررسی روش‌های دیگری که خارج از دپارتمان استفاده می‌شود , پوشش داده شد .
وی که به مدت شش سال در سپاه تفنگداران خدمت می‌کرد و با درجه سروانی به سر می‌برد , پیش از این در ایالت ویسکانسین حضور داشت .
او در ماه فوریه از سوی سازمان‌های خدماتی قدیمی در ماه فوریه در مورد نشت ایمیلی که در ماه دسامبر به او داده شده‌بود , برخورد کرد .
این ایمیل‌ها برای اولین بار توسط واشنگتن‌پست و بعد از آن نوشته شد .
در تبادل ایمیل , به نظر می‌رسید که در حال برنامه‌ریزی برای سرنگونی یک منشی در حال سقوط است .
او در فهرستی از " راه‌حل‌ها " برای مشکلات va گفت که باید " اعلان خروج " شود زمانی که اولویت‌های قانونی دیگری تصویب شد .
تامس بومن , معاون وزیر امور خارجه در منطقه , نیز مورد هدف قرار گرفت و گفت که بومن " به لوح فعلی کارکنان سیاسی " در منطقه va اعتماد ندارد .
در بیانیه‌ای در آن زمان , " جانی جانی جانی " , رئیس کمیته امور سربازان قدیمی سنا , از بومن , مدیر سابق پرسنل این کمیته و سرباز بازنشسته تفنگداران دریایی دفاع کرد .
" تام بومن سرباز قدیمی و میهن‌پرست است . اگر این درست باشد , اشتباه خواهد بود و من عمیقا ً از رئیس‌جمهور ناامید هستم . " " سربازان قدیمی به خاطر این تصمیم , اگر درست باشند , رنج خواهند برد . "
بومن , افسر سابق عملیات در عملیات ترامپ , در حال حاضر بازنشسته شده‌است .
یکی از اعضای کمیته امور سربازان قدیمی سنا , جان تستر , د - مونتانا , عضو عالیرتبه کمیته امور سربازان قدیمی سنا , هشدار داد که او باید با آشوب سیاسی در حال حاضر مواجه شود .

تستر که به نفع او رای داد , گفت : " ما نیروهای سیاسی را در داخل آمریکا داریم . خیلی بد است . وقتی به منشی تبدیل می‌شود , باید ببیند که این کار متوقف می‌شود . "

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

وی گفت : " من از این فرصت برخوردار بودم که این زندگی نظامی را از بسیاری از زوایا ، به عنوان یک سرباز جنگی که بشدت زخمی شده‌بود ببینم ؛ به عنوان یک افسر در دو سرویس ، نیروی دریایی و نیروی هوایی ؛ و به عنوان یک رهبر ارشد در پنتاگون . "
روزنامه واشنگتن‌پست روز یکشنبه گزارش داد که Wilkie چند نفر از گماشتگان سیاسی دولت - را در the که نگرانی‌هایی را در بین VSOs و مجلس سنا و دموکرات‌های سنا به وجود آورده‌اند ، تعیین خواهد کرد .
Peter لینگ ، دبیر اجرایی فعلی و رئیس سابق ستاد در the با دفتر بازرس کل در مورد دسترسی به داده‌های شکایت فعال درگیر شده‌است . O قبلا ً در ستاد مبارزاتی Trump's کار می‌کرد .
واشنگتن‌پست گزارش داد که Camilo Sandoval یکی دیگر از کارمندان سابق کمپین ترامپ و افسر ارشد اطلاعات فعلی در the انتظار می‌رود که در ماه‌های آینده the را ترک کند .
Curt Cashour ، دبیر مطبوعاتی VA ، در روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که " VA " در این زمان هیچ اطلاعیه پرسنلی ندارد . وی همچنین گفت که Sandoval در the باقی مانده‌است و او " هیچ برنامه‌ای برای ترک این بخش ندارد ."
Wilkie با توجه به ۱۷۱ بیمارستان و بیش از ۱۰۰۰ درمانگاه و دیگر امکانات ، بزرگ‌ترین سیستم مراقبت بهداشتی را بر عهده خواهد گرفت .
در جلسه تایید سنا ، او از هر دو طرف راهرو به روحیه the و درگیری سیاسی که کارکنان خدمات شهری را هدف قرار داده‌است ، گوش فرا داد .
سناتور جانی Isakson ، رئیس کمیته امور سربازان قدیمی مجلس سنا ، به Wilkie گفت : " از همه چالش‌هایی که در VA داریم ، روحیه ممکن است بزرگ‌ترین مشکل باشد .
سناتور جان تستر ، D - مونتانا ، عضو رتبه‌بندی این کمیته به Wilkie هشدار داد که او در نهایت با گماشتگان سیاسی دولت در داخل VA و کاخ سفید که برای گسترش سریع گزینه‌های مراقبت سلامت خصوصی فشرده شده‌بود ، به کش‌مکش خواهد رفت .
Tester از گماشتگان سیاسی گفت : " دیر یا زود ، شما قصد دارید با این مردم سر دوراهی قرار گیرید ." تنها توصیه من این است که این نشانه‌ها را از سربازان قدیمی بگیرید و آنچه را که فکر می‌کنید درست است انجام دهید ، حتی اگر نیروهای سیاسی شغل شما را تهدید کنند ، زیرا من می‌خواهم که شما موفق شوید . من واقعا ً می‌خواهم که شما موفق شوید ."
Wilkie گفت که نگرانی عمده او در گرفتن شغل VA ، دسترسی سربازان قدیمی به درمان است که به دست آورده‌اند .
وی در جلسه تایید خود گفت : " بسیاری از مسائلی که من با آن مواجه شدم ، با کیفیت مراقبت نبودند ، بلکه سربازان قدیمی را از در وارد می‌کردند تا این مراقبت را به دست آورند . "
Isakson از Wilkie پرسید که خدمات مشتری چه معنایی دارد . Wilkie پاسخ داد : " سرویس مشتری به این معنی است که قبل از این که سرباز کهنه‌کار از در of عبور کند توسط schedulers ، توسط متخصصان پزشکی مورد استقبال قرار گرفته‌است .
وی افزود : " من شکی ندارم که VA برخی از بهترین مراقبت‌های آمریکا را در اختیار ما قرار می‌دهد، اما من همچنین درک می‌کنم که رسیدن به این مراقبت چیزی است که رهبری وزارت امور سربازان وظیفه دارد مانند پرتوی لیزری روی آن تمرکز کند ."
علاوه بر پرسنل reassigning ، Wilkie چندین شغل عالی برای پر کردن دارد . The در حال حاضر فاقد معاون دائمی ، پست شماره ۲ ، و شغل معاون برای سلامتی و معاون معاون بهداشت هنوز پر نشده است .
جوایز His شامل سه جایزه "قلب " ، چهار جایزه ستاره برنزی ( یک با دستگاه Combat " ) ، چهار جایزه مدال نیروی هوایی ، صلیب Flying برجسته ، parachutist Badge و زبانه رنجر بود .

Wilkie می‌گوید : " هنگامی که پنتاگون سوگند یاد کرد، وقتی مامور کلیسا متوجه شد که من در لباس‌های خاکی به دنیا آمده‌ام افتخار می‌کنم .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

VA از جنگ داخلی و Morale پایین رنج می‌برد .
wilkie - سوگند - در - ۱۸۰۰
رئیس‌جمهور ترامپ به عنوان معاون رئیس‌جمهور مایک Pence در طی مراسمی در دفتر بیضی‌شکل کاخ سفید در ۳۰ جولای ۲۰۱۸ در واشنگتن به عنوان معاون وزیر امور سربازان قدیمی سوگند یاد می‌کند . تصویری که در تصویر دیده می‌شود همسر Wilkie's جولیا است . نوشته ریچارد Sisk
 "رابرت Wilkie " روز دوشنبه سوگند یاد کرد که به وزیر جدید امور سربازان بازنشسته تبدیل شود و اداره امور داخلی را در بین کارکنان و درگیری‌های سیاسی در صدر قرار دهد .
در یک مراسم سفید در کاخ سفید ، رئیس‌جمهور دونالد ترامپ به Wilkie ، ۵۵ ساله از کارولینای شمالی ، که به عنوان یک افسر اطلاعاتی در نیروی دریایی خدمت کرده و درجه سرهنگی را در ذخایر نیروی هوایی حفظ کرده‌است ، نگاه کرد .
ترامپ گفت : " و از آن زمان به بعد ، دولت من بر خدمت به مردان و زنانی متمرکز شده‌است که آزادی را ممکن می‌سازند ، سربازان بزرگ ما . این قهرمانان شایستگی همه را دارند و آن‌ها را زیر و Wilkie خواهند گذاشت ."
و Trump به شوخی گفت که جیم mattis ، وزیر دفاع تنها کسی است که از این حرکت ناراحت است .
" ژنرال mattis جایی است ؟ تنها کسی که در این مورد ناراحت بود، به این دلیل که او را از ژنرال mattis جدا کرده بودم ، درست است؟ و ژنرال mattis ، که از انجام این کار متاسف است ، گفت : " ما هیچ چاره‌ای نداریم . "
ترامپ گفت که او وظیفه اجرای قوانین کلیدی که در دولت وی تصویب شد را به عهده گرفته بود - - قانون ماموریت VA توسعه گزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی خصوصی و قانون حمایت از VA که هدف آن تسریع فرآیند اخراج مجریان ضعیف بود.
Pence همچنین در Wilkie's predecessor ، دکتر دیوید Shulkin که در ماه مارس توسط ترامپ اخراج شد ، سوگند یاد کرد . از زمانی که این بخش در سال ۱۹۸۹ به ریاست کابینه منصوب شد ، Wilkie به the تبدیل شد .
همانطور که در مورد Shulkin صادق بود ، تنها holdover از دولت اوباما در کابینه Trump's بود و Wilkie اولین انتخاب او نبود .
ترامپ ، دریادار Ronny جکسون ، پزشک شخصی و رئیس واحد پزشکی کاخ سفید را برای ریاست the کاندید کرد ، اما جکسون نام خود را در میان سوالاتی در مورد فقدان تجربه در پست مدیریت ارشد حذف کرد و هرگز اظهارات نادرست مبنی بر سو رفتار در مورد عملکرد شغلی اش در کاخ سفید را تایید نکرد .
Wilkie که به عنوان معاون وزیر دفاع از پرسنل و آمادگی خدمت کرده بود ، در اوایل ماه آوریل به the آورده شد تا به عنوان منشی موقت VA خدمت کند .
ترامپ به نظر می‌رسد که او را در یک مراسم غیر مرتبط با کاخ سفید در ماه مه ، هنگامی که او اعلام کرد که Wilkie نامزد دریافت دائمی است ، متعجب کرده‌است .
به عنوان منشی بازیگری ، Wilkie نشان داد که او از روحیه ضعیف at آگاه است و در راس گسترش گزینه مراقبت بهداشتی خصوصی برای سربازان قدیمی است .
یک جمهوری‌خواه که پیش‌تر در تعدادی از کنگره کنگره و کارکنان کاخ سفید خدمت کرده بود ، گفت : " اگر ما به یکدیگر گوش فرا دهیم، قادر خواهیم بود به سربازان قدیمی و خانواده‌های آن‌ها گوش دهیم .
او گفت : " ما باید یک سازمان رده پایین داشته باشیم، " او گفت : " انرژی باید از طرف شما جاری شود که به کسانی که برای خدمت به آن‌ها سوگند یاد می‌کنیم ، نزدیک‌تر باشد . این از شما است که ایده‌هایی که ما به کنگره می‌بریم ، VSOs [ سازمان‌های خدماتی سربازان قدیمی ] ، و to کهنه سربازان خواهند آمد ."
او گفت : " هر کسی که در این صندلی می‌نشیند و به شما می‌گوید که پاسخ این سوال در کسب‌وکار نادرست است ."

در جلسه تایید سنا ، Wilkie که در فورت براگ در کارولینای شمالی بزرگ شد ، گفت نگرانی او از ارتش و سربازان قدیمی از پدر مرحومش ، سرهنگ بازنشسته ارتش بازنشسته رابرت Leon Wilkie که سال گذشته درگذشت .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

وزیر امور خارجه جدید با این پرونده رسیدگی می‌کند .
فایل عکس - - نامزد وزیر امور سربازان قدیمی , روبرت جی .
جولای ۲۰۰۸
نوشته ریچارد مک گری
در میان چالش‌های بسیاری که با اداره جدید وزارت امور سربازان قدیمی رو به رو است , رابرت تی .
او به عنوان منشی امور در ماه می گفت : " va در تغییر فرآیند استیناف " از طریق برنامه مدرن‌سازی سریع درخواست ( رمپ ) متعهد است .
با این حال , کنگره هفته گذشته اعلام کرد که بهبود فن‌آوری مورد نیاز برای ساخت کار سیستم جدید پشت سر برنامه است .
رمپ یک برنامه آزمایشی تحت برنامه اصلاحات درخواست‌های سربازان قدیمی است که در تابستان گذشته توسط رئیس‌جمهور دونالد ترامپ امضا شد که مهلت تعیین‌شده برای قرار دادن در فوریه ۲۰۱۰ را دارد .
با این حال , رئیس کمیته امور سربازان قدیمی , آر - تنسی , رئیس کمیته امور سربازان قدیمی , گفت : " va در زمان تحویل به موقع معروف شده‌است . "
در یک جلسه دادرسی در هفته گذشته , مقامات و مقامات شهادت دادند که طرح اصلی این است که حدود 90 / 10 درصد از فن‌آوری اطلاعات ( it ) را تا ماه اوت به روز رسانی کند .
پل لورنس , معاون جدید منافع , علی‌رغم این تاخیر , گفت که این آژانس در حال پی‌گیری برای رسیدن به مهلت فوریه برای اصلاح روند درخواست‌های بسیار پیچیده است .
او گفت که سیستم‌های فن‌آوری اطلاعات باید آماده رفتن باشند , اما اگر تاخیر بیشتری وجود داشته باشد , مدیریت مزایای سربازان قدیمی آماده پیاده‌سازی دستی جدید است .
می‌گوید : " ما در حال حاضر در برنامه تحویل خود بسیار مطمئن هستیم . " او گفت که آمار مربوط به ماه اوت شامل " قطعات بلند برآر " سیستم جدید است و فرآیند باید به سرعت در پاییز انجام شود .
الیزابت اسمیت , مدیر آموزش , نیروی کار و امنیت درآمد در اداره پاسخگویی دولت , به این کمیته گفت : " برای رسیدن به مهلت فوریه چالش برانگیز خواهد بود " . همانطور که الان ایستاده‌است , کمی نگران کمبود جزئیات هستم . "
لارنس در پاسخ به این سوال که توسط یک نماینده جمهوریخواه از ساموا آمریکا پرسیده شد , برای درجه‌بندی پیشرفت در اجرای گذرگاه , لورنس گفت که او یک " a - منفی " خواهد داد . "
او گفت که به آن " سی " خواهد داد . "
در صورتی که این اداره امیدوار باشد که سیستم جدید را تا فوریه ۲۰۱۰ به اجرا درآورد , رو به اتمام است . همه ما توافق داریم که موفقیت این اصلاحات حیاتی است , زیرا روند درخواست‌های کنونی , کهنه سربازان قدیمی را به شدت شکست می‌دهد . "
او گفت : " بسیاری از سربازان قدیمی حداقل شش سال است که منتظر درخواست استیناف هستند . سربازان قدیمی و خانواده‌هایشان لایق بهتر هستند. "
در برنامه رمپ , سربازان قدیمی می‌توانند ادعای فعلی خود را پس بگیرند و به دو مسیر جدید برای تصمیم‌گیری سریع‌تر منتقل کنند .

به گفته va , " ادعای مکمل " برای سربازان قدیمی همراه با شواهد اضافی برای ارائه ادعای اولیه آنهاست . ردیف " بررسی سطح بالاتر " برای سربازان قدیمی است که هیچ مدرک اضافی برای ارائه ندارند , اما چه کسی احساس می‌کند که در تصمیم ادعاهای اولیه اشتباه است .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

گیرندگان قلب بنفش برای گرفتن Commissary ، دسترسی MWR
نوشته امی Bushatz
دریافت کنندگان قلب بنفش از سال ۲۰۲۰ بهره‌مند خواهند شد از وزارت دفاع : commissary نظامی و Morale ، رفاهی و Recreation ( MWR ) .
به این دلیل که دریافت کنندگان قلب بنفش در میان گروهی از سربازان قدیمی که به تازگی در زمینه خریده‌ای پایه و امتیازات انحصاری به عنوان بخشی از قانون اجازه دفاع ملی سال ۲۰۱۹ ( NDAA ) اعطا شده‌اند ، قرار دارند . انتظار می‌رود که رئیس‌جمهور این لایحه را به قانون تبدیل کند .
قیمت‌های خواربار فروشی Commissary توسط قانون زیر محصولات مشابه در فروشگاه‌های پست الکترونیکی قیمت‌گذاری می‌شوند ، به اضافه ۵ درصد افزایش برای نیروهای وظیفه فعال ، گارد و اعضای رزرو ، بازنشستگان و خانواده‌های آن‌ها و همچنین ۱۰۰ درصد از سربازان معلول متصل به خدمت .
خدمات MWR ، از جمله اقامت نظامی ، برای مقرون‌به‌صرفه بودن برای مصرف کنندگان طراحی شده‌اند و اغلب در زیر امکانات رفاهی مشابه پایین قیمت‌گذاری می‌شوند . هر دو منافع از طریق بودجه فدرال یا دیگر تامین می‌شوند .
گیرنده‌های قلب بنفش تنها کسانی هستند که دسترسی به آن‌ها را به دست می‌آورند . این قانون که در سال ۲۰۱۸ تصویب شد ، به چندین گروه جدید از کاربران ، از جمله سربازان قدیمی با هر رده معلولیت مربوط به خدمات ، زندانیان سابق جنگ و مدال افتخار ، اجازه می‌دهد .
اما این امتیاز با هزینه اضافه‌ای همراه خواهد بود . کنگره به مقامات پنتاگون دستور داد که آنچه را که این هزینه خواهد بود تعیین کنند ؛ انتظار می‌رود it's زمانی در سال ۲۰۱۹ آزاد شود .
دسترسی به سود احتمالا ً به نوعی از کارت دسترسی پایه نیاز دارد ، که بیشتر کاربران تازه‌کار آن را ندارند .
مقامات پنتاگون نیز باید تصمیم بگیرند که چگونه این مساله دسترسی را پیش از آغاز سود مدیریت کنند . تاکنون ، هیچ جزئیاتی در مورد آن منتشر نشده است .
فواید قلب بنفش :
قلب بنفش قدیمی‌ترین تزئینات نظامی است . قلب بنفش اصلی ، به عنوان Badge لیاقت نظامی شناخته می‌شود ، که در طراحی قلب ارغوانی قرار داشت و توسط ژنرال جرج واشینگتن در ۱۷۸۲ ایجاد شد . آن به عنوان قلب بنفش در سال ۱۹۲۷ ساخته شده‌است و از آن زمان به بعد شناخته شده‌است .
قلب بنفش برای مجروح شدن یا کشته شدن در هر اقدام نظامی علیه دشمن داده می‌شود .
گیرندگان قلب بنفش بسیاری از مزایای خاص فدرال و ایالتی را دریافت می‌کنند .
فواید فدرال
ارتقا خودکار گروه اولویت پزشکی
The هشت گروه اولویت مختلف برای سربازان قدیمی که به دنبال درمان پزشکی هستند ، دارد . افرادی که در گروه ۱ قرار دارند دارای معلولیت ۵۰ درصد یا بیشتر هستند و مراقبت‌های پزشکی خود را از the آزاد می‌کنند . کسانی که در گروه اولویت هستند ، معمولا ً واجد شرایط مراقبت پزشکی هستند ، زیرا ناتوانی‌های آن‌ها در ارتباط با خدمات یا درآمد آن‌ها بسیار بالا است .
به طور خودکار ، گیرندگان قلب بنفش ، صرف‌نظر از شدت جراحات یا درآمدشان ، به طور خودکار به گروه اولویت داده می‌شوند . این امر به آن‌ها دسترسی اولویت بالاتری به مراقبت‌های پزشکی می‌دهد و آن‌ها را از پرداخت هیچگونه copays برای درمان پزشکی VA و یا بستری شدن خلاص می‌کند .
اگر آسیب‌هایی که به آن‌ها وارد می‌شود قلب بنفش را به حد کافی شدید می‌کند تا حداقل ۳۰ درصد از معلولیت را تامین کند ( که آن‌ها را در گروه اولویت قرار می‌دهد ۲ ) ، آن‌ها ممکن است مجبور باشند یک copay برای پزشکی دریافت کنند که از the دریافت کرده‌است .
مزایای شبکه GI
گیرنده‌های قلب بنفش به طور خودکار بدون در نظر گرفتن مقدار زمانی که آن‌ها در انجام‌وظیفه فعال گذرانده اند، به طور خودکار به مزایای بیل - ۹ / ۱۱ GI کامل داده می‌شوند . بیل ، یک کهنه سرباز باید حداقل ۳۶ ماه وظیفه فعال داشته باشد .
استخدام ترجیحات
گیرنده‌های قلب بنفش با تخلیه محترمانه به یک امتیاز ۱۰ امتیازی برای استخدام فدرال داده می‌شوند .
فواید دولتی

بسیاری از ایالات مزایای متعددی را برای دریافت کنندگان قلب بنفش ارائه می‌کنند ، این افراد می‌توانند از کالج رایگان برای آن‌ها و اعضای خانواده شان به صفحات مجوز ویژه بروند . صفحه مزایای دولتی خود را برای جزئیات بررسی کنید .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
چهارشنبه 19 دی 1397
بؤلوملر :