soldiership

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

ویلیام تی چه می‌کند ؟ سفر شر من از جورجیا در سال ۱۸۶۴ با بحث امروز بر سر بناهای یادبود کنفدراسیون به پایان رسید ؟ فکر می‌کنم زیاد . این نزاع تاریخی بخشی از درک ناقص گذشته ما می‌شود . حامیان بنای یادبود که آن‌ها را به پایین می‌اندازد ، تاریخ ما را کاهش می‌دهد ، اما مشکل این است که بسیاری از افراد درگیر در این مناقشه به سادگی تاریخ کافی را نمی‌دانند . مثلا ً تصور کنید که اگر مزارع جنوبی دقیق‌تر گفته می‌شد " کمپ‌های کارگری اجباری " ، عشاق جوان هنوز هم آرزوی ازدواج در چنین مکان‌هایی را دارند ؟
ژنرال ویلیام تی . شر من ( که به تفنگ تکیه داشت ) ، با چوب دستی‌اش در آتلانتا ، ۱۸۶۴.Cred itGeorge ان . مهندسی و کتابخانه کنگره از طریق آسوشیتد پرس
به همین ترتیب ، راهپیمایی شر من همچنان بد تعبیر می‌شود . برخلاف آنچه بسیاری از آمریکایی‌ها هنوز باور دارند ، و برخی به آن‌ها آموزش داده می‌شود ، خشونت آن بی‌هدف نیست . در عوض ، شر من در هدایت آن در برابر املاک بسیار دقیق بود ( ولی نه افراد ) ثروتمند جنوب - hards که اموالش تا حد زیادی از جنگ مصون مانده بود . این جنگ به خصوص خونین نبود . همان طور که جی . د . اسکناس‌های جعلی در RISING : ماه مارس شرمن و مبارزه برای یک ملت جدید ( Pegasus ، ۲۹.۹۵ دلار ) ، میزان تلفات شرمن از طریق منطقه تحت کنترل دشمن به مدت چند هفته ناچیز و کم‌تر از ۶۰۰ نفر از ۶۲، ۰۰۰ نفر بوده‌است .
اما شر من به هدف خود از روحیه جنوبی‌ها دست یافت ، هم در خانه و هم در جبهه ، جایی که افسران شورشی متوجه شدند که خانواده و خانه‌های آن‌ها بدون محافظ است . با این کار ، شر من به جنگ خاتمه داد . او باید بین پنج ژنرال ارشد ما در ردیف اول قرار گیرد .
Dickey ، نویسنده کتاب " امپراطوری گل " ، به طور عمده از چشم سربازان و دیگر شرکت کنندگان مانند پرستاران نگاه می‌کند . شاید در نتیجه این دیدگاه ، او تمایل دارد نقش فرماندهان زیردست مانند جان لوگان را تحت‌تاثیر قرار دهد ، در حالی که ناچیز بودن توانایی مافوق من برای بالا بردن حرکات نیروها ، تدارکات و هوش ، همه در حالی که با روش جدیدی از جنگ در اطراف راه‌آهن و تلگراف همخوانی دارد. بنابراین " طلوع در شعله‌های آتش " ، در حالی که جالب است، بعید است که در کنار متون ضروری مانند جوزف تی . Glatthaar " ماه مارس به سوی دریا و فراتر از آن" .
کتاب جدید او ، کتاب جدید او ، ارتش آمریکا : یک تاریخ مختصر ( دانشگاه آکسفورد ، ۱۸.۹۵ دلار ) دقیقا ً عنوان سمت راست را داراست . در تن‌ها ۱۲۷ صفحه از متن ، Glatthaar ، مورخ دانشگاه کارولینای شمالی در چپل هیل ، از طریق تاریخ نظامی آمریکا از جنگ فرانسه و هند در تمام طول راه به عراق و افغانستان وارد می‌شود . او ، که موفق به ارائه اطلاعات بیشتر از تاریخ‌های نبرد شده، با مهارت به پیشرفت فن‌آوری ، تغییرات اجتماعی و زمینه‌های سیاسی می‌پردازد . هر کسی که دنبال مکانی بگردد تا درک کند که تاریخ نظامی کشور ما به خوبی از اینجا شروع خواهد شد.
فراموش کردن هزینه‌های جنگ برای مردمی که به آن حقوق می‌دهند بسیار ساده است . حدود ۲.۵ میلیون آمریکایی در افغانستان و عراق خدمت کرده‌اند . پس از جنگ : داستان‌های جنگ واقعی از عراق و افغانستان ( Potomac ، ۲۹.۹۵ دلار ) ، ماریان Eide و مایکل Gibler به دنبال ساخت یک روایت بزرگ از مصاحبه با ۳۰ سرباز قدیمی در مورد تجارب خود در این کشورها هستند . آیا این رویکرد موثر است ؟ بله ، خیلی بهتر از آن چیزی که انتظار داشتم . من این کتاب را تمام کردم و آرزو داشتم که چندین جلد برای انقلاب آمریکا و جنگ داخلی وجود داشته باشد .
اید ، یک استاد زبان انگلیسی در تگزاس ، & ام ، و Gibler ، افسر سابق ارتش ، آنچه را که برای پرایمر در مورد آنچه که دوست داشت در ارتش در دوره پس از ۱۱ سپتامبر در ارتش خدمت کند ، تهیه کرده‌است . مردمی که می‌دانند ارتش زیاد غافلگیر نخواهد شد ، اما دیگران می‌توانند چیزهای زیادی از آن یاد بگیرند .

یک سرباز پلیس فدرال عراق در غرب Mosul.Cred itIvor برای نیویورک‌تایمز

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

جورج واشینگتن ، ویلیام تی . شرمن و وایکینگ Marauders
تسلیم ارتش انگلیس در Yorktown در ۱۷۸۱.Cred itu . اس . کاپیتول
تصویر
تسلیم ارتش انگلیس در Yorktown در ۱۷۸۱.Cred itCreditU . اس . کاپیتول
آمریکا به مدت طولانی در جنگ‌های زمینی در خاور میانه درگیر بوده‌است که فراموش کردن برخی از مهم‌ترین نبرده‌ای ملت ما در دریا آسان است . دو کتاب خوب جدید ما را به یاد اهمیت جنگ دریایی در تاریخ ملی ما می‌اندازد .
Nathaniel Philbrick یک‌بار دیگر با چشم HURRICANE نشان می‌دهد : نبوغ جورج واشینگتن و پیروزی در Yorktown ( وایکینگ ، ۳۰ دلار ) که او یک storyteller استادانه است . در اینجا او به دنبال ارتقا نبرده‌ای دریایی بین فرانسویان و بریتانیا به یک مکان مرکزی در تاریخ انقلاب آمریکا است . او به نحو marvelously موفق می‌شود . او می‌تواند در یک کلمه یا دو کلمه دیگر که ممکن است فصلی برای توضیح دادن داشته باشد، ارتباط برقرار کند . به عنوان مثال ، عبارت " واشنگتن به شدت پیچیده " ، لحن عصبی بسیاری از مکاتبات زمان جنگ واشنگتن را ثبت می‌کند .
Nor نیز از این که ادعاهای جامعی به عمل آورد ، هراس ندارد . او می‌نویسد : " حقیقت تلخ این بود که تا تابستان سال ۱۷۸۱ انقلاب آمریکا شکست خورد " و در آن ، این بن‌بست بود که بسیاری از آمریکایی‌ها از لحاظ جسمی یا مالی از آن حمایت نمی‌کردند . او ادامه می‌دهد : پیروزی تضمین خواهد شد ، نه توسط آمریکایی‌ها ، بلکه به وسیله سرمایه گزاری فرانسه ، اسلحه ، کشتی‌ها و سربازان . ( Philbrick همچنین طوفان‌ها را بخوبی انجام می‌دهد ) در بالای آن ، در زمانی که بسیاری از کتاب‌های تاریخ نظامی دارای نقشه ضعیفی هستند و یا هیچ کدام ، این کتاب دارای بسیاری از آن‌ها آموزنده و با وقار است . به عنوان یک نویسنده ، من به استعدادهای Philbrick ( Philbrick ) غبطه می‌خورم ، اما به عنوان یک خواننده ، من سپاسگزارم .
جنگ یادگیری Trent hone : تکامل دکترین مبارزه در نیروی دریایی ایالات‌متحده ، ۱۸۹۸ - ۱۹۴۵ ( موسسه نیروی دریایی ، ۳۴.۹۵ دلار ) کاملا ً برعکس ، یک حجم خشک نوشته شده برای متخصصان نظامی است . اما جایی برای چنین کارهایی وجود دارد ، به خصوص زمانی که آن‌ها نشان می‌دهند که چگونه تغییر سازمانی می‌تواند کلید پیروزی باشد .
lens به عنوان مشاور مدیریت به نیروی دریایی ایالات‌متحده در جنگ جهانی دوم می‌پردازد . نمونه : " ناوگان اقیانوس آرام به عنوان یک مونولیت پیشرفت نمی‌کند ؛ بلکه به عنوان یک شبکه توزیعی مورد حمله قرار می‌گیرد " . قهرمان واقعی در اینجا یک سازمان بزرگ ، پیچیده و پیچیده نیست ، نیروی دریایی آمریکا ، که به سرعت از وضعیت نرخ دوم رشد می‌کند تا نیروی دریایی ارشد جهان شود .
یک کشتی ژاپنی در Guadalcanal Guadalcanal در ۱۹۴۲.Cred itu غرق شد . اس . نیروی دریایی / گتی ایماژ
با این حال ، hone داستان اردو Guadalcanal ۱۹۴۲ - ۴۳ را بخوبی شرح می‌دهد . این تاریخ اغلب مربوط به نقطه‌نظر نیروهای دریایی است ، که در خلاصه دردناک این است که نیروی دریایی فرار کرده و نیروی دریایی را رها کرده‌است تا با آن مقابله کند . همانطور که hone می‌گوید ، فرماندهان نیروی دریایی می‌دانستند که آن‌ها توسط ژاپنی‌ها ساخته شده‌اند ، اما به این نتیجه رسیدند که این کانال یک مبارزه تعیین‌کننده در جنگ اقیانوس آرام است . با درک این خطرات ، آن‌ها در تلاش برای دور نگه داشتن نیروی دریایی ژاپن از بمباران پایگاه دریایی در جزیره و همچنین نیروهای کمکی پیاده درگیر ماموریت‌های خودکشی شدند .

اما the این فصل مطالعه hone از تجدید سازمان بحرانی اما عمدتا ً ناشناخته است که عملیات‌های نیروی دریایی را در اواخر سال ۱۹۴۲ تغییر داد . مشکل این بود که فرماندهان کشتی‌های جنگی به طور شناختی از همه اطلاعات جدیدی که در جنگ به آن‌ها داده شده‌بود ، غرق شدند . علاوه بر مشاهدات سنتی و سیگنال دهی ، آن‌ها در حال حاضر گزارش‌هایی از رادیو از هواپیما و کشتی‌های دیگر و نیز از readings رادار دریافت کرده‌اند . پاسخ نیروی دریایی طراحی یک مرکز اطلاعات رزمی جدید در هر کشتی بود . از طریق آن ، همه این اطلاعات به طور مداوم صورت‌گرفته ، الک شده ، منسجم شده ، و به ناخدا و بقیه در کشتی که ممکن بود به آن نیاز داشته باشند ، مانند توپچی‌ها .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

وی افزود : " جمهوری خواهان باید درک کنند که دموکرات‌ها در کنگره ، مدیون " مقاومت " هستند ، اما تنها با ثبات ، اتحاد ، پیام‌رسانی منسجم و تمایل به مبارزه هستند .
دموکرات‌ها به نوبه خود می‌گویند که آن‌ها مسئول پاسخگویی نیستند ، نه خون ، قصد دارند رئیس‌جمهوری را وادار کنند که تا حد زیادی توسط کنگره جمهوریخواه در طول دو سال اول ریاست‌جمهوری تحت کنترل قرار گیرد تا با رسوایی‌های گوناگونی که شامل تجارت ، مالیات ، کمپین و اداره می‌شود ، پاک‌سازی شود .
آن‌ها قصد دارند در روزه‌ای آینده شروع به کار کنند . در روز سه‌شنبه ، آن‌ها دادستان سابق ویلیام پی . بار ، که توسط آقای ترامپ نامزد شده‌است تا دوباره به دفتر قدیمی خود برسد ، در مورد رویکرد خود به مشاور ویژه رابرت اس . Mueller سوم . آقای بار در سال گذشته یک یادداشت خصوصی نوشت و از تحقیقات آقای مولر انتقاد کرد و دموکرات‌ها از جلسات تایید خود برای تاکید بر اینکه آیا مشاور خاص مجاز خواهد بود کار خود را تمام کرده و آن را به کنگره گزارش دهد ، استفاده خواهند کرد .
سناتور چاک شومر از نیویورک ، رهبر اقلیت دموکرات ، همچنین در نظر دارد تا این هفته در مجلس سنا در مورد طرح‌های دولت ترامپ برای حذف تحریم‌ها بر روی شرکت‌های اولگ V ، رای دهد . Deripaska ، یک فرد روسی در نزدیکی دولت پوتین ، در صورتی که سهام مالکیت خود را کاهش دهد . دموکرات‌ها قصد دارند از این موضوع استفاده کنند تا استدلال کنند که آقای ترامپ در روسیه نرم بوده‌است .
حتی کمیته‌هایی که معمولا ً در کسب‌وکار تحقیق نیستند ، در نبرد شرکت می‌کنند . الیوت ل . Engel ، دموکرات نیویورک و رئیس جدید کمیته امور خارجه مجلس ، هفته گذشته به مجله نیویورکر گفت که او کمیته فرعی را به نفع یک کمیته فرعی با هدف بررسی سیاست خارجی آقای ترامپ ، حذف کرده‌است .
گم‌شده در تمام این ها ممکن است شانسی برای سیاست گذاری دو حزبی باشد . رقابت جاری تنها ۵.۷ میلیارد دلار برای دیواره مرزی وعده‌داده‌شده آقای ترامپ است که حدود یک - ۸ درصد از کل بودجه فدرال است . اگر یک - هشتم یک درصد از کل بودجه می‌تواند طولانی‌ترین تعطیلی دولت در تاریخ آمریکا را به همراه داشته باشد ، پس پتانسیل برای درگیری‌های بیشتر بر سر the درصد باقی مانده قابل‌توجه به نظر می‌رسد . در مسائلی مانند مراقبت‌های بهداشتی ، مالیات ، تغییر آب و هوا ، اسلحه و امنیت ملی ، این دو طرف این دوره را از جدا شدن دولت جدا می‌کنند .
و هنوز هم شگفتی‌های زیادی وجود دارد . من عملیات نظامی را به عنوان یک خبرنگار در سومالی ، هاییتی ، بوسنی ، کوزوو ، افغانستان و عراق پوشش داده‌ام ، با این حال قبلا ً هرگز در مورد یک نوع " بینگو " نشنیده بودم ، که در آن سربازان در مورد جایی که خمپاره دشمن به پایگاه آن‌ها اصابت می‌کند ، شرط می‌بندم ."
همچنین ، من قبلا ً این مشاهده را از یک سرباز ندیده بودم : " اغلب جوخه افراد تحت مراقبت خودکشی داشتند . … این ناتوانی و خودکشی یکی از راه‌های رسیدن به قدرت است . ناگهان ، دوباره کنترل می‌شوید ؛ می‌توانید کاری انجام دهید . … بخشی از آن ، خشونت را به عنوان یک راه‌حل می‌بینند ." در نهایت ، یک خط درست در هر جنگی ارائه می‌کند : " واقعا ً خسته‌کننده بود و بعد واقعا ً استرس زا بود ."
برای سربازان زن ، یک عامل استرس زا مهم داخلی بود . یکی از نظرات این است که " هیچ آموزشی در مورد نحوه برخورد با پیشرفت‌های مداوم وجود ندارد ."

تنها یک خط در کتاب مرا وادار کرد که سرم را تکان دهم . من به طور کلی لحن ویراستاران را که نه mawkish و نه militaristic . اما در یک مورد آن‌ها ادعا می‌کنند که برای شهروندان مودب است که به سربازان قدیمی بگویند : " از خدمت شما متشکرم ." فکر می‌کنم بهتر است بگوییم : " به خانه خوش آمدید ."


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

کانون توجه مردم در سیاست ما . گفتگویی با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنما از طریق چرخه خبری بی‌انتها , به شما می‌گوید که واقعا ً چه چیزی باید بدانید .
شهردار رام امانوئل , شهردار شیکاگو , یکی از دستیاران سابق کاخ سفید , بیل کلینتون و باراک اوباما , می‌گوید : " این چراغ چشمک‌زن در اینجا روشن است . " اگر شما نمی‌توانید حکومت را انجام دهید , چه چیزی باعث می‌شود شما فکر کنید که می‌خواهید دولت محلی را مانند یافتن پول برای یک لایحه زیرساختی دوباره انجام دهید ? "
جولیان اپستین , که مشاور دموکرات‌ها در کمیته قضایی مجلس در طول استیضاح رئیس‌جمهور کلینتون در طول سال‌ها پیش بود , گفت که مسائل بزرگ مانند یک طبقه متوسط کوچک که تا حد زیادی برای اقتصاد قرن بیست و یکم آموزش ندیده است , در طی نبرد برای آمدن به آن مشکل نخواهد داشت .
گری اپستین پاسخ داد : " در حال حاضر کلاس سیاسی به عنوان راهی برای زندگی , به درگیری‌های مانوی وابسته است . " شیر مادر - برای رای دهندگان پایگاه در هر دو حزب که سهم اقلیت رای دهندگان را تشکیل می‌دهند , برای تلویزیون کابلی و رسانه‌های اجتماعی تبدیل شده‌است . "
با توجه به این تحقیقات , ترامپ ممکن است یک درگیری بر روی دیوار به عنوان زمین مطلوب‌تر برای مبارزه با کارگران فدرال را ترجیح دهد . نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که او با مردم وسیع‌تر پیروز نشده است, اما پایگاه خود را در جنگ تقویت کرده‌است .
براساس یک بررسی جدید توسط نیوز پست و abc , بیشتر آمریکایی‌ها به دلیل تعطیلی دولت , ترامپ را به دلیل تعطیلی دولت مقصر می‌دانند و بیشتر آن‌ها مخالف دیوار مرزی هستند. اما حمایت از یک دیوار در طول سال گذشته از 33 / 87 درصد به 29 / 57 درصد افزایش‌یافته است , که تا حد زیادی توسط جمهوری خواهان تامین شده‌است , در حالی که مخالفت با کاهش درصدی به ۹۹ درصد رسیده‌است .
مذاکرات شکست خورده‌اند . در حالی که ترامپ موافقت کرده بود که سخنگوی نانسی پلوسی , دموکرات کالیفرنیا , استعفا دهد , مشخص کرده‌است که هیچ علاقه‌ای به مصالحه ندارد و در آخر هفته شهر را ترک کرده‌است . او و " گری شومر " اصرار داشتند که از سرگیری مذاکرات بر سر یک دیوار مرزی که رئیس‌جمهور از انجام آن امتناع کرده‌است , دولت را باز کند . آقای ترامپ هفته گذشته پس از اینکه از آقای پلوسی پرسید که آیا اگر او دولت را دوباره باز کند , از او حمایت خواهد کرد و گفت نه .
جان مک کین , یکی از دستیاران ارشد سابق جمهوری خواهان , گفت : " همه چیز در مورد حس قدرت آنهاست . " " پلوسی می‌خواهد معتبر باشد . او می‌خواهد بعنوان یک رهبر قوی دیده شود . ترامپ احساس می‌کند که قدرت کنترل قدرت را دارد . این قدرت در برابر قدرت است . متاسفانه , مردم وسط , کارگران دولت هستند که نمی‌توانند حقوق خود را از دست بدهند . "
رئیس‌جمهور به جای مذاکره برای پایان دادن به تعطیلی , دست‌کم بخشی از آخر هفته خود را صرف دفاع از خود در برابر سو ظن درباره قرابت وی با پوتین کرد . او اصرار داشت که در واقع نسبت به پیشینیان خود نسبت به روسیه سخت‌تر عمل کرده‌است و این شکست توسط " بازنده " که سعی در انجام یک شماره بر روی رئیس‌جمهور شما دارد هدایت می‌شود . "
او سپس به مقاله پست در مورد تلاش‌هایش برای پنهان کردن جزئیات ملاقات‌های خصوصی خود با ولادیمیر پوتین اشاره کرد . او گفت : " ما مکالمه خوبی داشتیم . " " ما در مورد اسرائیل و امنیت اسرائیل و چیزهای دیگر صحبت می‌کردیم و این یک مکالمه بزرگ بود . من چیزی تحت پوشش پنهان نمی‌کنم . کم‌تر اهمیت می‌دادم . "
از جنگی که به راه انداخته بود همدردی می‌کرد .
" تو " تو " مثل تو دعوا داری .
او گفت : "

او پاسخ داد : " خب , فکر می‌کنم ژنه‌ای خوبی دارم . "

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

ترامپ حامی یک " جنگ سیاسی " برای بقا است .
رئیس‌جمهور ترامپ در ریو گرانده ، در نزدیکی McAllen ، Tex . ، Thursday.Cred میلز / نیویورک‌تایمز
تصویر
رئیس‌جمهور ترامپ در ریو گرانده ، در نزدیکی McAllen ، Tex . ، Thursday.Cred میلز / نیویورک‌تایمز
واشنگتن - به این ترتیب آمده‌است : از رئیس‌جمهور ایالات‌متحده در آخر هفته پرسیده شد که آیا او یک نماینده روس است یا نه. و او از پاسخ مستقیم خودداری کرد .
او اظهار داشت : " سوالی که از یک مصاحبه‌کننده دوستانه گرفته شد ، نه یکی از روزنامه نگاران ساختگی " او disparages " ، " most ترین چیزی بود که تا به حال پرسیده بودم " . اما این سوالی است که اکنون به مدت دو سال بر روی ریاست‌جمهوری او مانده‌است .
اگر در حال حاضر بن‌بست دولت ۲۳ روزه بین آقای ترامپ و کنگره زشت به نظر برسد ، در نهایت ممکن است در مقایسه با آنچه که باید انجام شود ، رام شود . جنگ دیوار مرزی تنها درگیری مقدماتی در این دوره جدید از دولت تقسیم‌شده محسوب می‌شود . نبرد واقعی هنوز آغاز نشده است .
در حالی که دموکرات‌ها اکنون مسئول مجلس هستند ، مشاور ویژه بر این باور بود که تحقیقات خود را جمع‌بندی کند ، رسانه‌های خبری در حال رقابت برای منافع خود هستند و اولین مواد استیضاح که در حال حاضر مطرح شده‌است ، با چشم‌انداز یک جنگ سیاسی همه‌جانبه برای بقا روبرو خواهد شد که ممکن است منجر به تعطیلی ناتمام دولت با مقایسه شود .
چند روز اخیر ، foreshadowing زیادی را به من پیشنهاد کرده‌است . دموکرات‌ها که به تازگی قدرت گرفته بودند ، مشاور شخصی رئیس‌جمهور را برای شهادت پس از اینکه او در طرحی غیر قانونی برای ترتیب دادن پرداخت پول قبل از انتخابات سال ۲۰۱۶ برای زنانی که ادعا می‌کردند با او کار داشته‌اند ، متهم کردند . مقالات قانونی فاش کردند که رئیس ستاد انتخاباتی آقای ترامپ اطلاعات اخذ رای را با یکی از وابستگان به اشتراک گذاشته شده توسط دادستان‌ها به اطلاعات روسیه تقسیم کرده‌است .
گزارش‌ها جدید در آخر هفته به حس محاصره کاخ سفید افزودند . نیویورک‌تایمز گزارش داد که بعد از اینکه آقای ترامپ رئیس F.B.I. را اخراج کرد ، جیمز بی . در سال ۲۰۱۷ این اداره تحقیقات خود را درباره اینکه آیا رئیس‌جمهور برای روس‌ها کار می‌کند ، باز کرد . و واشنگتن‌پست گزارش داد که آقای ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور از مسیر خود خارج‌شده و جزئیات مباحثات خود را با رئیس‌جمهور ولادیمیر پنجم پنهان کرده‌است . رئیس‌جمهور روسیه حتی از اعضای دولت خودش .
آنچه که این همه به آن می‌افزاید مشخص نیست . این که آیا این موضوع منجر به استیضاح کامل در مجلس خواهد شد یا خیر هنوز تصمیم‌گیری نشده است . اما این مساله بر این شانس تاکید دارد که با نامزدهایی که در حال حاضر برای گرفتن او در سال ۲۰۲۰ صف کشیده‌اند ، واشنگتن ماه‌ها وقت صرف بحث درباره آینده ریاست‌جمهوری آقای ترامپ و مسیر کشور خواهد کرد .
اندی Surabian ، یک استراتژیست جمهوریخواه و دستیار ویژه سابق آقای ترامپ ، گفت : " واقعیت این است که دو سال آینده جنگ سیاسی بدون وقفه خواهد بود ."
کاخ سفید استخدام سربازان را آغاز کرده‌است . براساس گزارش واشنگتن‌پست ، مشاور جدید کاخ سفید ، پت Cipollone ، ۱۷ وکیل جدید را استخدام کرده‌است ، در حالی که او برای سیلی از احضاریه توسط روسای کمیته دموکرات مجلس آماده می‌شود .
Editors
برای ولز ، نیروگاه هسته‌ای به معنای میانگین Jobs خواهد بود . برای انگلستان ، این می‌تواند به معنای بیشتر باشد .
۱ زن ، ۱۲ ماه ، ۵۲ مکان
Jailing فیلم مرد اشتباه : Mug با وجود خطرات جدی ، Searches Persist را در نیویورک بازی کرد .

اما دایره داخلی اقای ترامپ کم‌تر شده‌است و مشاوران کمتری در مورد او دارند که او به آن‌ها اعتماد دارد . رئیس ستاد کاخ سفید او هنوز در حال خدمت در یک ظرفیت موقت است و جناح غربی از تعطیلی آن کاسته شده‌است . همانطور که خود او این هفته در تویی‌تر نوشت ، " تقریبا ً هیچ‌کس جز من در the نیست ."

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

در اوایل این ماه ، او به ایران در مورد راه‌اندازی سه سفینه فضایی هشدار داد و آن‌ها را به عنوان بهانه‌ای برای آزمایش فن‌آوری موشکی تعریف کرد که برای حمل کلاهک به ایالات‌متحده و دیگر کشورها ضروری است . هدف او ساخت یک پرونده قانونی برای اقدام دیپلماتیک ، نظامی یا سری در برابر برنامه موشکی ایران بود .
تعجب‌آور بود ، چرا که ایران از این ماموریت‌های فضایی متوسط استفاده کرده‌است که بیشتر برای استقرار ماهواره از سال ۲۰۰۵ استفاده می‌کند . این مقام ارشد آمریکایی گفت پنتاگون و موسسات اطلاعاتی با تفسیر آقای Pompeo از تهدیدی که پرتاب ماهواره توسط ماهواره به وجود آورده‌است ، مخالف هستند .
آقای Pompeo در سخنرانی روز یکشنبه در برنامه " چهره ملت " در طی دیدار از ابوظبی ، در امارات‌متحده‌عربی ، این استدلال را رد کرد که تصمیم آقای ترامپ برای خارج کردن ۲، ۰۰۰ سرباز آمریکایی از سوریه در ماه‌های آینده ، توانایی واشنگتن برای رسیدن به اهداف دیگر در منطقه را کاهش می‌دهد .
او گفت : " این قطعا ً شامل سوریه است و اگر لازم باشد ، در ایران هم وجود دارد ."
اما با توجه به اظهارات یک مقام ارشد اجرایی سابق ، آقای Pompeo نیز با ایده حمله هوایی در ایران پس از حمله به سفارت مخالفت کرد . در روز یکشنبه ، او از اظهار نظر در مورد گزارش ژورنال خودداری کرد . در هر توقف سفر در خاور میانه ، آقای Pompeo ، افسر سابق ارتش ، از نیاز به مقابله با ایران سخن گفته ، اما درباره اقدام نظامی صحبتی نکرده است .
هنگامی که اقای مک مس‌تر ( McMaster )، یک ژنرال سه ستاره ، در اوایل سال ۲۰۱۷ به عنوان مشاور امنیت ملی انتخاب شد ، دستور داد یک طرح کلی جدید برای جنگ ایران صادر شود. آقای mattis که خود یک شاهین ایرانی از روز خود به عنوان فرمانده نیروی دریایی در منطقه است ، گزینه‌ها را تحویل داد . اما این برنامه‌ها مربوط به حملاتی نبودند که آقای بولتون پس از حمله روز ۶ سپتامبر به سفارت آمریکا پیش‌بینی کرده بود .
با لیزا Lerer برای امور سیاسی امضا کنید .
بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .
در روز یکشنبه پس از این حمله ، یک مقام ارشد آمریکایی گفت : " میرا Ricardel ، نماینده آقای بولتون ، یک جلسه اضطراری از دستیاران امنیت ملی به اقای ترامپ ، که یک جلسه کمیته نمایندگان خوانده شد ، تشکیل داد و خواستار گزینه‌های تلافی جویانه شد .
روز یکشنبه ، مایک Pompeo ، دبیر امور خارجه در ریاض ، عربستان‌سعودی . در هر توقف از سفر خاور میانه او ، آقای Pompeo از نیاز به مقابله با ایران سخن گفته ، اما از action.Cred نظامی ، کابالرو - رینولدز / خبرگزاری فرانسه - گتی ایماژ )
در روز ۱۱ سپتامبر ، کاخ سفید طی بیانیه‌ای اعلام کرد : " ایالات‌متحده این رژیم را در تهران به خاطر هر گونه حمله‌ای که منجر به صدمه به پرسنل ما یا خسارت به تاسیسات دولتی ایالات‌متحده می‌شود ، پاسخگو خواهد ساخت ." آمریکا به سرعت و قاطعانه در دفاع از جان آمریکا واکنش نشان خواهد داد ."
او شب شنبه تلفن را برداشت تا به برنامه فاکس‌نیوز که میزبان Jeanine Pirro بود تماس بگیرد ، که در گردهمایی انتخاباتی اش در پاییز گذشته شرکت کرده بود. او از او در مورد تحقیقات F.B.I. که توسط تایمز با لحن ریشخند آمیزی گزارش شده‌بود ، پرسید .
" آقای رئیس‌جمهور ، من می‌خواهم از شما بپرسم ، آیا شما تا به حال برای روسیه کار کرده‌اید ، آقای رئیس‌جمهور ؟ خانم Pirro پرسید
او پاسخ داد : " من فکر می‌کنم این the چیزی است که تا کنون پرسیده بودم ، من فکر می‌کنم این سخت‌ترین مقاله است که تا به حال نوشته‌ام . و اگر مقاله را خوانده باشید ، خواهید دید که آن‌ها مطلقا ً هیچ چیزی را یافته‌اند ."

روز یکشنبه ، مایک Pompeo ، دبیر امور خارجه در ریاض ، عربستان‌سعودی . در هر توقف از سفر خاور میانه او ، آقای Pompeo از نیاز به مقابله با ایران سخن گفته ، اما از action.Cred نظامی ، کابالرو - رینولدز / خبرگزاری فرانسه - گتی ایماژ )


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

پنتاگون از اظهار نظر در مورد درخواست آقای بولتون برای گزینه‌های نظامی خودداری کرد و در بیانیه‌ای گفت : " وزارت دفاع یک سازمان برنامه‌ریزی است و گزینه‌های نظامی رئیس‌جمهور برای انواع تهدیدها را فراهم می‌کند .
یک مقام ارشد اجرایی گفت که آمریکا به دنبال خروج نیروهای تحت حمایت ایران از سوریه و یک راه‌حل سیاسی در آن کشور خواهد بود . او گفت که ایالات‌متحده یک گروه نظامی آمریکایی را در پایگاه Tanf در جنوب - مرکزی سوریه ترک می‌کند ، به عنوان بازدارنده برای جنبش‌های ایرانی در آن منطقه .
چند روز گذشته برای آقای بولتن آشفته و آشفته شده‌است . او به ترکیه سفر کرد تا فهرستی از شرایط عقب‌نشینی سوریه ارائه دهد ، از جمله تعهدی توسط ترک‌ها برای حمله به متحدان کرد آمریکا در سوریه . رئیس‌جمهور رجب طیب اردوغان این درخواست را رد کرد و از دیدن آقای بولتون خودداری کرد .
در روز یکشنبه ، آقای ترامپ از مشاور امنیت ملی خود پشتیبانی کرد و در تویی‌تر اعلام کرد که ایالات‌متحده در صورت حمله به کردها از نظر اقتصادی ترکیه را ویران خواهد کرد .
از زمان خروج از سوریه ، عقب‌نشینی طولانی از سوریه آغاز شد در حالی که رژیم غذایی خود را به سختی و از بسیاری جهات هدف قرار داد . اگر این اصلاحات صورت گیرد ، باز هم از پایگاه موجود در آن نزدیکی حمله خواهد کرد . اگر کردها به کردها حمله کنند ، از نظر اقتصادی ترکیه را ویران خواهد کرد . ایجاد منطقه امن ۲۰ مایلی …
دونالد ج . ترامپ ( @ realDonaldTrump ) ۱۳ ژانویه ۲۰۱۹
آقای بولتون برای نظارت بر مذاکرات هسته‌ای با کره‌شمالی و گرفتن نقش مهمی در سیاست چین ، ایران را به عنوان مشاور امنیت ملی در کانون توجه خود قرار داده‌است . او یک پیروزی زودرس را به ثمر رساند که در آن ، آقای ترامپ از معامله هسته‌ای که توسط رئیس‌جمهور اسبق خود ، باراک اوباما مورد مذاکره قرار گرفته بود، کناره‌گیری کرد .
آقای مک مس‌تر ( McMaster )، که توسط آقای mattis و وزیر سابق دولت ، رکس W حمایت می‌شود . Tillerson ، با آقای ترامپ در مورد کناره‌گیری از معامله در موقعیت‌های مختلف صحبت کرده بود . حتی آقای Pompeo سعی کرد تا قبل از تصمیم رئیس‌جمهور ، معامله با اروپایی‌ها را نجات دهد .
در مارس ۲۰۱۵ ، زمانی که آقای اوباما در حال مذاکره بر سر این قرارداد بود ، آقای بولتون یک حمله نظامی به ایران را آغاز کرد و در نیویورک‌تایمز نوشت که دیپلماسی هرگز نمی‌تواند مانع دستیابی به سلاح‌های هسته‌ای شود .
آقای بولتون چنین نوشت : " حقیقت تلخ این است که تنها اقدام نظامی مانند حمله سال ۱۹۸۱ اسرائیل به رآکتور هسته‌ای صدام‌حسین در عراق یا نابودی یک رآکتور سوری که توسط کره‌شمالی ساخته و ساخته شده‌است ، می‌تواند آنچه را که لازم است انجام دهد .
قبل از اینکه او به دولت ترامپ بپیوندد ، آقای بولتون به دنبال " براندازی رژیم ملاها " در تهران بود . او به صدای آمریکا گفت که تغییر رهبری " هدف دولت نیست " .
خبر تلاش آقای بولتون برای یافتن راهی برای حمله به ایران به عنوان مدرک در حال افزایش است که تهران در حال بررسی و یا حداقل تهدید به خروج از قرارداد هسته‌ای است .
علی‌اکبر صالحی ، رئیس برنامه هسته‌ای ایران ، یک فیزیکدان M.I.T. که به مذاکره درباره این قرارداد کمک کرده‌است ، روز یکشنبه اظهار داشت که تهران فعالیت‌های اولیه برای " فرآیند غنی‌سازی اورانیوم " را آغاز کرده‌است .

غنی‌سازی واقعی - که به گفته او تنها ۲۰ درصد خلوص داشته باشد، تنها به مدت کافی برای ساخت سلاح هسته‌ای کافی خواهد بود - این معاهده را نقض خواهد کرد . با توجه به مفاد آن ، ایران تا سال ۲۰۳۰ ، قادر به غنی‌سازی اورانیوم با میزان قابل‌توجهی نخواهد بود.


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

مقامات پنتاگون از اقدامات بولتون در افزایش خطر درگیری با ایران هراس دارند.
در جهت رهبر آن , جان r .
تصویر
در جهت رهبر آن , جان r .
واشنگتن بولتون , زمانی که ترامپ قدرت نفوذ در خاورمیانه را با بیرون کشیدن نیروهای آمریکایی از دست می‌دهد , می‌تواند با ایران درگیری ایجاد کند .
به گفته وزارت دفاع و مقامات ارشد آمریکا در روز یکشنبه , شورای امنیت ملی از پنتاگون خواست که سال گذشته پنتاگون را با انتخاب‌های نظامی برای حمله به ایران فراهم کند .
این درخواست که پس از آن جیم مک گری , وزیر دفاع و دیگر مقامات پنتاگون , پس از شلیک سه خمپاره یا موشک به محوطه خالی در محوطه سفارت ایالات‌متحده در بغداد در ماه سپتامبر , آمد .
در پاسخ به درخواست تخلیه بولتون , روزنامه وال استریت ژورنال ابتدا گزارش داد که پنتاگون گزینه‌های عمومی از جمله یک حمله هوایی فرامرزی را در تاسیسات نظامی ایران ارائه کرد که بیشتر نمادین بوده‌است . اما دو تن از رهبران نظامی و سایر رهبران نظامی به شدت مخالفت کردند و استدلال کردند که این حمله ناچیز بوده‌است - موقعیتی که در نهایت پیروز شد .
یک مقام ارشد آمریکایی که نخواست نامش فاش شود گفت که چنین حمله‌ای می‌توانست باعث ایجاد درگیری مسلحانه شده و عراق را مجبور کند تا کشور را ترک کند .
از زمانی که بولتون یک را در ماه آوریل از " مک مس‌تر " رهبری کرد , سیاست دولت را در مورد جدایی و اعمال فشار بر ایران تشدید کرده‌است . حکومت بوش او بعدها به عنوان یک شهروند خصوصی خواستار حملات نظامی به ایران و نیز تغییر رژیم شد .
پیش از اینکه رئیس‌جمهور در ماه دسامبر اعلام کرد که او در حال خروج از ایران است , جان بولتون در برخی مسائل مانند متقاعد کردن ترامپ برای کناره‌گیری از قرارداد هسته‌ای ایران پیشرفت‌هایی داشته‌است , اما موفقیت کمتری با دیگران داشته‌است .
در درخواست از گزینه‌های نظامی , یک مقام ارشد اجرایی گفت : " جان بولتون یک مشاور امنیت ملی بوده‌است . او اشاره کرد که ستیزه جویان تحت حمایت ایران کنسولگری آمریکا را در بصره هدف قرار دادند .
گرت مارکی , سخنگوی شورای امنیت ملی , گفت : " سیاست مختصات جغرافیایی سیاست و اختیارات رئیس‌جمهور را برای پیش‌بینی و واکنش به تهدیدات گوناگون فراهم می‌کند . "
انتخاب ویراستاران
کارفرما که خود را توصیف می‌کند , اکنون منتظر است
حالت چطور می‌تواند برق تولید کند ?
نیروهای افغان ردی از سو استفاده و خشم برجای می‌گذارند

ام . وزیر امور خارجه مایک مولن در سخنرانی خود در دانشگاه آمریکایی قاهره در هفته گذشته اعلام کرد که " کشورها به طور فزاینده‌ای درک می‌کنند که باید با آیت‌الله ‌ها مقابله کنیم , نه ناز و نوازش . "


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

پنتاگون نیز محتاط بوده‌است . یک مقام وزارت دفاع گفت که ارتش ایالات‌متحده از زمان اپیزود نیروی دریایی که در روزه‌ای اخیر در حال حرکت بود , افزایش قابل‌توجهی از تجهیزات نظامی روسیه در مرز اوکراین ندیده است .
تاریخ این ماهواره متعلق به اکتبر , قبل از مصادره کشتی اوکراینی بود . در حالی که موشک‌های اس پی اس جدید بعد از حمله به کریمه حرکت کردند , روسیه در حال حاضر باتری‌های این نوع اسلحه را به شبه‌جزیره اعزام کرده بود .
مرز جنوبی روسیه با اوکراین , بخشی از مزارع گندم , علفزارها و مانداب‌ها در دلتای رودخانه دن , سال‌ها فعالیت نظامی داشته‌است و روشن نیست که مقامات اوکراین به عنوان استقرارهای جدید هستند . در روز جمعه قلی بردی بکوا گفت که روسیه نیروهای نظامی در نزدیکی مرز اوکراین مستقر کرده‌است .
آنا آنا , یک تحلیلگر ارشد گروه بحران بین‌المللی , در یک مصاحبه تلفنی گفت : " بررسی این نوع شخصیت‌ها بسیار دشوار است و اغلب ما نمی‌دانیم که می‌خواهیم بررسی کنیم یا به دنبال آن باشیم . " این تعداد می‌تواند به سربازان بطور منظم در سراسر جنوب روسیه ارجاع شود .
اما او گفت که اگر روسیه با ارسال قوای کمکی به مرز واکنش نشان دهد , می ‌توان پیشگویی خود را پیشگویی کرد . تلویزیون اوکراینی نشان داده‌است که نیروهایش از اکراین به مناطق شرقی نزدیک‌تر به روسیه پرواز می‌کنند .
در روز پنج شنبه , سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه , ماریا دمیتریونا , اوکراین را به ساختن نیروهایی متهم کرد و گفت که ارتش این کشور را " تحریک مسلحانه " علیه جمهوری خلق چین , یکی از دو منطقه جدایی‌طلب تحت حمایت روسیه , برنامه‌ریزی کرده‌است . او گفت ارتش اوکراین یک گروه نظامی " برای حمله " متمرکز کرده‌است . در پی برنامه‌ریزی برای افزایش شانس خود در انتخابات ریاست‌جمهوری در اوکراین که قرار است در ماه مارس برگزار شود .
امضا برای مترجم
برای بینش‌های اصلی , گزارش و بحث‌های مربوط به اخبار اصلی هفته , از مقاله نویسان max فیشر و آماندا کرو مشترک شوید .
گفتگوی سست جنگ به نظر می‌رسید که خود را به خطر می‌اندازد . این نظرات نگرانی‌هایی را در اوکراین برانگیخت که ممکن است روسیه حمله‌ای را با اشاره به بسیج اوکراین در قانون نظامی توجیه کند - اهمیتی ندارد که اوکراین قانون رزمی را با اشاره به خطر روسیه توجیه کند .
برهان‌الدین بها الدینوف , مدیر گروه اوکراینی که بر تبلیغات روسیه نظارت دارد , در توئیتر خود توضیح داد که " روسیه در حال آماده کردن حملات عمده علیه اوکراین است , به بهانه اینکه اوکراین اولین کار خود را انجام می‌دهد . "
اما دولت ایران تحت فشار قرار دارد تا به کناره‌گیری و لغو تحریم‌ها توسط ایالات‌متحده پاسخ دهد . قدرت‌های اروپایی از ایران خواسته‌اند که این معامله را ترک نکند , زیرا می‌ترسید که آمریکا بهانه‌ای برای اقدام نظامی به ایالات‌متحده بدهد .
صالحی اظهار نکرد که " فعالیت‌های اولیه " شامل یک جدول زمانی برای عمل بوده‌است . اما او گفت که کشور می‌خواهد " سوخت مدرن " برای رآکتور تحقیقاتی تهران , یک رآکتور کوچک قدیمی که به آن داده شده‌بود , در زمان سلطنت شاه , توسط ایالات‌متحده , تولید کند .
آنچه در مرحله بعد اتفاق افتاد , سبک مدیریت بولتون بولتون بود . او به عنوان مشاور امنیت ملی رئیس‌جمهور , بحث‌های سیاست داخلی را که ممکن است منجر به اختلافات سطح بالا شود , حذف کرده‌است .

این مقامات گفتند که جان بولتون هیچ تمایلی به شنیدن نظرات مخالف ندارد و از آن نفرت دارد و می‌خواهد هر چیزی که به رئیس‌جمهور جریان می‌یابد را کنترل کند . اما نتیجه این است که توجه زیادی به گزینه‌ها و مهم‌تر از آن , ریسک ارجاعات وجود ندارد .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

اوکراین مانور نظامی اصلی نظامی روسیه در مرز شرقی را واگذار کرد .
یک گارد روسی در طرف روسی مرز با Milove ، اوکراین ، اوایل امسال ، itEvgeniy itEvgeniy / Associated پرس
تصویر
یک گارد روسی در طرف روسی مرز با Milove ، اوکراین ، اوایل امسال ، itCreditEvgeniy itCreditEvgeniy / Associated پرس
مسکو - مقامات اوکراین در حال افزایش هشدار در مورد آنچه که آن‌ها می‌گویند یک تجمع عظیم از سربازان روس ، تانک و قطعات توپخانه در امتداد مرز است که می‌تواند آمادگی‌های لازم برای حمله را نشان دهد .
در حالی که حضور نظامی روسیه در امتداد مرز مسلم است ، برخی تحلیلگران ویژگی‌های خود را به عنوان یک تجمع مورد سوال قرار داده‌اند که ممکن است منجر به تشدید جنگ در شرق اوکراین شود . روسیه در حدود پنج سال است که هزاران سرباز را در این منطقه اسکان داده‌است . ایالات‌متحده و سازمان پیمان آتلانتیک شمالی ، در حالی که به طور گسترده حمایت از اوکراین را اعلام کردند، ادعای تجمع نیروها در مرز را تایید نکردند .
اوکراینی به تصاویر ماهواره‌ای موجود تجاری که ردیف‌هایی از تانک‌ها و نفربرهای مسلح را در دو مکان در جنوب روسیه نشان می‌دهند و هواپیماهای حمل و نقل نظامی که در پایگاه هوایی کریمه پارک شده‌اند ، اشاره کرده‌اند .
جت Il ۷۶ به همان فرودگاه کوچک موسوم به Dzhankoi رسید که در ماه گذشته رسانه‌های خبری روسیه استقرار جدیدی از موشک‌های ضد هوایی S - ۴۰۰ را در بین پیچیده‌ترین سلاح‌های روسیه گزارش دادند .
ده‌ها تانک تی - ۷۲ در یک ایستگاه در Kamensk - Shakhtinsky ، شهری در حدود ۱۲ مایلی شرق بخشی از مرز اوکراین که قبلا ً توسط جدایی طلبان طرفدار روسیه کنترل شده‌بود ، پارک شدند .
Volodymyr وی گفت : " در اینجا ما شاهد غلظت سلاح‌های روسی در مرز خود هستیم و نه برخی تمرینات منظم ." Fesenko ، رئیس موسسه مطالعات سیاسی Penta در کیف ، در یک مصاحبه تلفنی اظهار نگرانی کرد و نگرانی‌های مقامات اوکراین را مطرح کرد.
ماه گذشته President ا . پس از اینکه روسیه به سوی روسیه تیراندازی کرد و کشتی‌های اوکراین را در دریای سیاه توقیف کرد ، Poroshenko از اوکراین اعلام حکومت‌نظامی در مناطق مرزی اعلام کرد . او به توجیه آنچه که او خواستار افزایش وسیع‌تر نظامی روسیه شد ، اشاره کرد .
روز جمعه ، رئیس سرویس اطلاعاتی اوکراین گفت که روسیه ممکن است روز شنبه در جلسه رهبران کلیسا که برای بحث در مورد جدایی کلیساهای ارتودوکس اوکراین و روسیه برنامه‌ریزی کرده بودند ، حمله کند . the Hrytsak ، رئیس اطلاعات ، گفت که این نزاع کلیسا " ممکن است بهانه‌ای برای حمله ارتش باز باشد ." روز شنبه هیچ حمله‌ای آغاز نشد .
Editors
خیابان لس‌آنجلس فروشندگان غیر قانونی
نامزد اسکار ؟
۱۰ سال است که گرما به چشم نمی‌خورد، و شهر ارباب آن‌ها است.
رئیس‌جمهور Petro ا . Poroshenko از اوکراین در طی تمرین‌های نظامی ماه گذشته در نزدیکی شهر of ، شمال Ukraine.Cred itMykola / دفتر ریاست‌جمهوری اوکراین از طریق خبرگزاری فرانسه - خبرگزاری فرانسه - گتی ایماژ
تصویر
رئیس‌جمهور Petro ا . Poroshenko از اوکراین در طی تمرین‌های نظامی ماه گذشته در نزدیکی شهر of ، شمال Ukraine.Cred itMykola / دفتر ریاست‌جمهوری اوکراین از طریق خبرگزاری فرانسه - خبرگزاری فرانسه - گتی ایماژ
رسانه‌های دولتی روسیه مقامات اوکراین را به عنوان shrill و warmongering مورد تمسخر قرار داده‌اند . اما این اظهارات یادآور of است که دولت اوکراین در سال ۲۰۱۴ پس از اینکه معترضان خیابانی در پایتخت ، کیف ، یک رئیس‌جمهور طرفدار روسیه را عزل کردند ، مطرح شد . سپس ، روسیه شبه‌جزیره کریمه را ضمیمه کرد و تمرین‌های نظامی را در نزدیکی مرز با شرق اوکراین اعلام کرد و سربازان و سلاح‌های سنگین را در یک مداخله unacknowledged ارسال کرد .

سپس ، ناتو تصاویر ماهواره‌ای منتشر کرده ادعاهای اوکراین را تایید کرد . اما پس از بازدید آقای Poroshenko از مقر ناتو در بروکسل در روز پنج شنبه ، دبیر کل ، جنز استولنبرگ ، اشاره‌ای به تجمع آن‌ها نکرد . آقای Stoltenberg در بیانیه‌ای گفت که اعضای این اتحاد " نگران تنش‌های تشدید کننده هستند ."

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :