soldiership

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

اتصال این بندر به چین غربی یک شبکه ۴ مایلی بزرگراه‌ها و ریل‌ها از طریق خطرناک‌ترین بخش‌های پاکستان خواهد بود : استان بلوچستان که یک منطقه غنی از منابع ستیزه‌جویی است .
چشم‌انداز عمومی این پروژه این بود که به کالاهای چینی اجازه می‌داد تا مسیرهای طولانی‌تر و گران‌تر را از طریق اقیانوس هند رد کنند و از آب‌های ارضی چند کشور آمریکا در آسیا دوری کنند .
با این حال , مقامات می‌گویند که از ابتدا , جزئیات کلیدی پروژه از نظر قانون گذاران و قانون گذاران حفظ شده‌است که شامل شرایط ساختار وام و طول اجاره است , که یک شرکت دولتی چینی برای راه‌اندازی بندر امن است .
اگر در مورد هزینه‌های پنهان راهروی اقتصادی چین - پاکستان نگرانی وجود داشت , در مورد یک جنبه نظامی پنهان نیز سو ظن در خارج وجود داشت .
نواز شریف , نخست‌وزیر پاکستان , در حین مراسم گشایش رسمی بندر گوادر در مطبوعات یوسف / اسوشیتد پرس نماز خواند .
در سال‌های اخیر , شرکت‌های دولتی چین شروع به ساخت بنادر در نقاط استراتژیک اطراف اقیانوس هند شامل مکان‌هایی در سریلانکا , بنگلادش و مالزی کرده‌اند .
مقامات چینی اصرار داشتند که این بنادر قابل‌اجرا نیستند . اما تحلیلگران شروع کردند به این که آیا پایان بازی چین در مسیر خود بر روی مناطق ساحلی بود که می‌توانست به دارایی‌های اولیه نظامی تبدیل شود .
پس از آن , سریلانکا که قادر به بازپرداخت بدهی‌های خود با چین نبود , در یک قرارداد اجاره سال گذشته در هامبانتوتا انجام داد . مقامات هندی و آمریکایی اظهار داشتند که کنترل بندر هدف چین بوده‌است .
معاون رئیس‌جمهور مایک پنس در ماه اکتبر گفت که سریلانکا هشداری برای همه کشورهای کمربند و جاده‌ای است که چین آن‌ها را به دام می‌اندازند .
پنس پنی در سخنرانی گفت : " چین از دیپلماسی وام برای گسترش نفوذش استفاده می‌کند . "
پنس افزود : " فقط از سریلانکا درخواست کنید , که به شرکت‌های دولتی چین اجازه می‌دهد تا یک بندر ارزش تجاری مشکوک بسازند . " ممکن است به زودی پایگاه نظامی رو به جلو برای نیروی دریایی آبی رو به رشد چین باشد . "
تحلیلگران نظامی پیش‌بینی می‌کنند که چین ممکن است از گوادر برای گسترش اثر نیروی دریایی زیر دریایی‌های حمله خود استفاده کند , بعد از موافقت با ژاپن برای فروش هشت زیردریایی به پاکستان در معامله‌ای که ارزش بیش از ۱ میلیارد دلار داشته باشد. چین می‌تواند از تجهیزات فروخته‌شده به کشور جنوب آسیا برای تجدید قوا زیردریایی‌های خود استفاده کند و دسترسی جهانی نیروی دریایی خود را افزایش دهد.
نیروگاه زغال‌سنگ ساهیوال در استان پنجاب پاکستان یکی از اولین و بزرگ‌ترین پروژه‌های تامین مالی و تکمیل پروژه در زیر کمربند و ابتکار جاده بود . پاکستان فقط برای راه‌اندازی نیروگاه هسته‌ای زیدی زیدی / بلومبرگ , عقب‌افتاده است .
زمانی که چین تسمه و جاده را افتتاح کرد , دولت جدید نواز شریف در پاکستان آن را به عنوان پاسخی برای حل مشکلات دید .
سرمایه‌گذاری خارجی در پاکستان به دلیل حملات تروریستی و شهرت پایدار کشور برای فساد اندک بود . و پاکستان ناامیدانه به یک شبکه برق مدرن نیاز داشت تا به رفع کمبود برق مداوم کمک کند .

مقامات پاکستانی می‌گویند که در ابتدا پکن بزرگراه از منطقه غربی سین کیانگ چین را از طریق پاکستان که به بندر گوادر متصل بود , پیشنهاد کرد . اما مقامات پاکستانی اصرار داشتند که نیروگاه‌های جدید زغال‌سنگ ساخته شوند . چین موافقت کرد .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

برنامه " کمربند و جاده " چین در پاکستان یک چرخش نظامی را می‌طلبد .
تحت برنامه‌ای که چین بر آن تاکید داشت صلح‌آمیز بود ، پاکستان در حال هم‌کاری در پروژه‌های مشخص دفاع از جمله یک برنامه سری برای ساخت جت‌های جنگنده جدید است .
یک راکت چینی در حال افزایش دو ماهواره پاکستانی به دور از Jiuquan ، چین ، در گروه July.Cred itCreditVisual چین از طریق گتی ایماژ
نویسنده : ماری ابی حبیب
نوزدهم دسامبر ۲۰۱۸
اسلام‌آباد ، پاکستان - زمانی که ترامپ سال نو را با تعلیق میلیاردها دلار کمک امنیتی به پاکستان آغاز کرد ، یک نظریه این بود که ارتش پاکستان را به هم‌کاری بهتر با متحدان آمریکایی خود خواهد کشاند .
واقعیت این بود که پاکستان هم اکنون یک حامی جایگزینی برای چین داشت .
تنها دو هفته پس از آن ، مقامات نیروی هوایی پاکستان و مقامات چین در حال پایان دادن به یک پیشنهاد مخفی برای توسعه ساخت جت‌های نظامی چینی ، تسلیحات و سایر سخت‌افزار بودند . این طرح محرمانه که توسط نیویورک‌تایمز مورد بررسی قرار گرفت ، هم‌کاری بین چین و پاکستان را در فضا تشدید خواهد کرد، یک مرزی که به تازگی پنتاگون گفت که پکن پس از دهه‌ها بازی کردن در تلاش بوده‌است .
همه آن پروژه‌های نظامی به عنوان بخشی از ابتکار جاده و جاده چین تعیین‌شده ، یک زنجیره ۱ تریلیون دلاری برنامه‌های توسعه زیرساخت‌ها که در حدود ۷۰ کشور توسعه‌یافته و توسط پکن تامین مالی شده‌اند .
مقامات چینی به طور مکرر گفته‌اند که این کمربند و جاده صرفا ً یک پروژه اقتصادی با نیت صلح‌آمیز است . اما با طرح خود برای پاکستان ، چین برای اولین بار صراحتا ً یک طرح کمربند و جاده را به جاه‌طلبی‌های نظامی اش گره زده‌است - و نگرانی‌های میزبان کشورهایی را تایید می‌کند که گمان می‌کنند که طرح زیرساخت واقعا ً در مورد کمک به نیروهای مسلح پروژه چین است .
پاکستان به عنوان یک همسایه مسلح و مسلح چین ، نمونه برجسته‌ای از نحوه استفاده پروژه‌های چینی برای دادن هر دو طرف به نفع و بهره‌برداری از مشتریان خود بوده‌است .
از زمان آغاز طرح کمربند و جاده در سال ۲۰۱۳ ، پاکستان مکان اصلی این برنامه بوده‌است و ۶۲ میلیارد دلار در پروژه‌های برنامه‌ریزی‌شده در کریدور اقتصادی به اصطلاح چین - پاکستان طراحی شده‌است . در این روند ، چین در زمان نومیدی اقتصادی در آنجا به پاکستان پول بیشتری داده و دو کشور را به یکدیگر پیوند داده‌است .
در اکثر موارد ، پاکستان با اشتیاق بیشتر به سمت چین متمایل شده‌است ، زیرا سرمای با ایالات‌متحده عمیق‌تر شده‌است . برخی از مقامات پاکستانی در حال افزایش نگرانی در مورد از دست دادن حق حاکمیت به متحد آسیای میانه هستند ، اما میزبان راه‌هایی که این دو کشور در حال حاضر با یکدیگر متحد هستند ، ممکن است پاکستان را با انتخاب کمی کنار بگذارند .
حتی پیش از افشای هم‌کاری نظامی جدید چین - پاکستان ، برخی از بزرگ‌ترین پروژه‌های چین در پاکستان مفاهیم استراتژیک شفافی داشتند .
Editors
the را فراموش کنید ، این کشور یا Bust است.
نامزد اسکار ؟
همانند دریاهای گرم و گالاپاگوس ، جزایر گالاپاگوس یک تست تکاملی تکاملی را شکل می‌دهند .
منبع : مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی | توسط نیویورک‌تایمز
یک بندر دریایی ساخت چین و یک منطقه ویژه اقتصادی در شهر گوادر پاکستان ریشه در تجارت دارد و به چین راه سریع‌تر برای رسیدن کالاها به دریای عمان می‌دهد . اما این کشور همچنین به پکن یک کارت استراتژیک می‌دهد تا با هند و ایالات‌متحده بازی کند اگر تنش‌ها تا نقطه مسدود شدن دریایی بدتر شود چرا که این دو قدرت به طور فزاینده‌ای با یکدیگر در دریا رو به رو هستند .
بخش کم‌تر مورد بررسی کمربند و جاده نقش مرکزی پاکستان در سیستم ناوبری ماهواره‌ای Beidou چین است . پاکستان تنها کشور دیگری است که به خدمات نظامی این سیستم دسترسی داشته‌است و به هدایت دقیق موشک ، کشتی‌ها و هواپیماها کمک می‌کند .

[ کتاب " قوانین چین " را بخوانید ، در مورد اینکه چطور چین راه خود برای مقابله با غرب را نوشته‌است .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

روزنامه حمله نظامی نیجریه , رایانه‌ها را ضبط و روزنامه نگاران را دستگیر کرد .
نوشته بود :
ای .
داکار , سنگال - ارتش نیجریه روز یکشنبه به دفاتر مرکزی و سه دفتر اقماری یکی از بزرگ‌ترین روزنامه‌های کشور حمله کرد و حداقل دو خبرنگار را بازداشت کرد و رایانه‌ها , تلفن‌ها و سایر تجهیزات را توقیف کرد.
ارتش بیانیه‌ای را منتشر کرد که اقدامات آن را " دعوت " برای صحبت با کارکنان در مورد یک مقاله پیشرو در روز یکشنبه در روزنامه , اعتماد روزانه , در مورد یک عملیات نظامی برنامه‌ریزی‌شده در شهر کابل , اعلام کرده بود که گفته‌است اطلاعات طبقه‌بندی‌شده را فاش کرده‌است . "
ویرایش یکشنبه همچنین یک سرمقاله از ارتش بخاطر فقدان پیشرفت در مبارزه با بوکو حرام , گروه تروریستی اسلام گرا که خشونت را در شمال شرق کشور به مدت تقریبا ً یک دهه آزاد کرده‌است , گنجانده شده‌است .
حمله نظامی کم‌تر از دو ماه پیش از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری در نیجریه , پرجمعیت‌ترین کشور آفریقا و پس از یک سری تلفات دردناک در جنگ با بوکو حرام , رخ داد .
سربازان روز یکشنبه بعد از ظهر روز یکشنبه وارد دفتر اعتماد روزانه در نیس شدند, جایی که بوکو حرام تاسیس شد و دو روزنامه نگارانی که آنجا کار می‌کردند را گرد هم آورد . این مردان در یک سربازخانه نظامی بازداشت شدند .
همکاران گفتند که او چند ساعت بعد آزاد شد , اما سراج ابوبکر روز دوشنبه در بازداشت ماند .
بعد از ظهر روز یکشنبه , سربازان مسلح در پنج خودرو به دفتر اصلی این روزنامه در پایتخت ابوجا حمله کردند و به روزنامه نگارانی که در داخل این روزنامه کار می‌کردند , حمله کردند . بنا به گفته دان دن علی , سردبیر این روزنامه , آن‌ها چهار ساعت ساختمان را اشغال کردند . سربازان همچنین وارد دفاتر روزنامه در لاگوس و کادونا شدند .
دن - علی گفت : " اعمال آن‌ها " بر تولید نسخه دوشنبه روزنامه می‌افزاید . "
بشار اسد , رئیس‌جمهور که برای انتخاب دوباره در ماه آینده در حال رقابت است , هنگامی که اولین بار دفتر کارش را به دست گرفت , دستاوردهای بزرگی علیه بوکو حرم ایجاد کرد , اما برخی از آن موفقیت در ماه‌های اخیر از دست رفته‌است ; چرا که این گروه یک سری حملات موفق علیه ارتش انجام داده‌است . مبارزان بوکو حرام , ده‌ها تن از سربازان را کشته‌اند , حتی به صورت آنلاین تصویری وحشتناک از یک حمله منتشر کرده‌اند و شایعاتی منتشر شده‌است که آن‌ها یک‌بار دیگر در شمال شرق کشور برخی از خاک را کنترل می‌کنند .
براساس گزارش‌های خبری محلی , سربازان از سفره‌ای طولانی معاف شده‌اند که برای ماه‌ها , تجهیزات فرسوده و جیره‌های کم , آن‌ها را ترک کرده‌اند . ارتش همه این ادعاها را انکار کرده‌است .
انتخاب ویراستاران
در کلیسای کاتولیک مردی همجنس گرا بود . سپس تهدیدها شروع شد .
چیزی که رانندگی می‌تواند به ما در مورد زندگی یاد بدهد
" من پوستم را دوست دارم ! " چرا والدین سیاه‌پوست به مدرسه نمی‌روند
در اواخر روز یکشنبه , برهان‌الدین بها الدینوف دستور خروج سربازان از دفاتر اعتماد روزانه را صادر کرد و گفت که مسائل بین ارتش و روزنامه از طریق گفتگو حل خواهد شد . "
ارتش نیجریه در بیانیه‌اش گفت : " ارتش نیجریه هیچ قصدی برای آزادی مطبوعات یا به خطر انداختن آزادی مطبوعات ندارد . این بیانیه افزود که ارتش موقعیتی را تحمل نخواهد کرد که در آن یک نشریه به طور مداوم با تروریست‌ها کنار بیاید و موسسات ملی ما را تضعیف کند . "
این اقدام توسط کمیته حمایت از روزنامه نگاران و سازمان عفو بین‌الملل مورد انتقاد قرار گرفت و پس از انتشار گزارش‌ها نقض حقوق بشر توسط سربازان مورد انتقاد ارتش قرار گرفت .

سربازان ده‌ها تن از معترضان غیرمسلح را از یک گروه مذهبی اقلیت مسلمان به ضرب گلوله کشتند و ارتش به یونیسف حمله کرد . سربازان از یک برنامه آموزشی توسط گروه کمکی که هدفشان آموزش دادن به مردم و گزارش سو استفاده‌های نظامی بود خشمگین بودند .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

thunder در THE : جوزف ، اولیور اوتیس رد ، و جنگ nez ( نورتون ، ۲۹.۹۵ دلار ) تقریبا ً مخالف نوع دیگری از کتاب تاریخ است . در این کار بسیار سنتی‌تر ، دنیل جی . Sharfstein ، استاد دانشگاه Vanderbilt و استاد تاریخ ، روایت سریع از آخرین برخورد اصلی بین آمریکایی‌های بومی و آمریکا را ارایه می‌دهد . دو شخصیت اصلی او پیچیده و قانع‌کننده هستند - جوزف ، یک سخنگوی متفکر و قدرتمند که سال‌ها تلاش می‌کرد راهی برای مردمش پیدا کند تا در کنار مهاجران آمریکایی زندگی کند و ژنرال او . ا . هوارد ، ژنرال ارتش آزادیخواه moralistic بود که سرنوشت او برای درهم شکستن قبیله کوچک پرسی جوزف بود .
در تابستان ۱۸۷۷ این موضوع روشن شد که رویای آرام جوزف برای هم‌زیستی امکان‌پذیر نیست . تصمیم گرفت که آن‌ها دیگر با سفیدها مبارزه نکنند ، آن‌ها به سفری از سرزمین خود رفتند که در منطقه‌ای قرار داشتند که در آن اورگون ، آیداهو و واشنگتن ملاقات داشتند . سرانجام به سمت شمال پیچیدند و از یک نقطه در پارک ملی Yellowstone که پنج سال پیش تاسیس شده‌بود عبور کردند . سربازان هوارد که قبیله را دنبال می‌کردند از آن پارک لذت می‌بردند و از این پارک لذت می‌بردند و ماهی قزل‌آلا را در رودخانه‌های کوهستانی صید می‌کردند و در geysers شکار می‌کردند .
دفترچه راهنمای کتاب را پیدا کنید
اولین کسانی باشید که بررسی ، اخبار و مشخصه‌های در مجله نیویورک‌تایمز را ببینید .
این عقب‌نشینی هزاران مایل از مرز کانادا فاصله نداشت ، جایی که در نهایت توسط نیروهای ارتش احاطه شده بود. یوزف دوم در آنجا اظهار داشت : " از جایی که اکنون خورشید ایستاده‌است ، دیگر مبارزه نخواهم کرد " کم‌تر شناخته‌شده ، سخنرانی وی در واشنگتن دی سی ، چند سال بعد : " اگر مرد سفید می‌خواهد با هند زندگی کند ، می‌تواند در آرامش زندگی کند . هیچ مشکلی نیست . با همه مردها به طور یک‌سان رفتار کن . همه آن‌ها قانون را به آن‌ها بدهید . به آن‌ها فرصت زندگی و رشد بدهید . … بگذارید من یک مرد آزاد باشم … و من از هر قانون اطاعت خواهم کرد و یا تسلیم مجازات خواهم شد ."
با وجود عنوان علمی stuffy ، sanctuary آمریکایی : شورش ، شهادت و هویت ملی در عصر انقلاب ( Pantheon ، ۳۰ دلار ) یک داستان مهیج مشابه را بیان می‌کند - در این مورد ، یک داستان خوب و خواندنی در مورد تاریخچه دریایی Nathaniel Philbrick . این کار باید با شورش سال ۱۷۹۷ در کشتی جنگی بریتانیا به نام هرمیون انجام شود که بسیار خشن‌تر از آن چه بود که در فیلم "Bounty " در هشت سال قبل رخ داد . و از آنجا که برخی از این شورشیان آمریکایی بودند که تحت‌تاثیر نیروهای بریتانیا قرار گرفته بودند ، و برخی از آن‌ها توسط مقامات آمریکایی به نیروی دریایی بریتانیا تحویل داده شدند ، و این واقعه به بن غازی زمان آن تبدیل شد . فدرالیست‌ها تمایل داشتند که شورشیان را به عنوان قاتلان خون‌آلود تماشا کنند ، در حالی که Jeffersonian جمهوری خواهان آن‌ها را به عنوان مردانی که به طور غیرارادی به دنبال آزادی خود بودند ، نگاه می‌کردند . این بحث تاثیر چشمگیری در انتخابات سال ۱۸۰۰ داشت ، که رای‌گیری را از جان آدامز و به توماس جفرسون ، برنده نهایی تبدیل کرد .

کتاب گاهی متزلزل می‌شود . نویسنده ، ای . به نظر می‌رسد راجر Ekirch ، تاریخدان در ویرجینیا تک ، نسبت به فرماندهی در دریا احساس بهتری نسبت به تاریخ سیاسی آمریکا داشته باشد . برای مثال ، یک دریای عمیق به طور کلی یک مزیت برای یک کشتی است ، نه یک خطر . به طور مشابه ، به احتمال زیاد افسران دریایی نسبت به کشتی‌های دیگر از کشتی خشمگین بودند ، زیرا تفنگداران دریایی به طور موثر نیروی دریایی را اجرا می‌کردند و نظم روی عرشه کشتی را اجرا می‌کردند . و قسمت دوم کتاب گاهی در چند نقل‌قول از روزنامه تایمز فرو می‌ریزد . با این حال ، سطح جزییات ، از جمله شهادت کلمه به کلمه از دادگاه‌های بعدی ، تاثیرگذار است .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

با این حال همه این چیزها قبلا ً به خوبی به ما گفته شده‌بود . این راز به این دلیل است که باید یک‌بار دیگر به ویژه در حدود ۹۰۰ صفحه به آن‌ها گفته شود . این استدلالی نیست که مورخان در مورد جنگ داخلی باید از نوشتن دست بکشند . اما وقتی آن‌ها این کار را انجام می‌دهند ، باید اطلاعات جدید و یا دیدگاه جدیدی ارائه دهند . من هیچ کدام را در اینجا پیدا نکردم .
تفنگداران دریایی در حال انجام جستجو در افغانستان در ۲۰۰۹.Cred ریدل / گتی ایماژ
این مساله نگران‌کننده است که از این کتاب‌ها در مورد آمریکا در اوایل جنگ قرن خود در افغانستان استفاده کنیم تا برخی از نقاط مشابه را از گذشته پیدا کنیم ، مانند تلاش برای تحمیل دموکراسی لیبرال به مردم که به روش‌های خیلی متفاوتی عادت دارند . آ. بی. O " Connell ، سردبیر آخرین جنگ OUR : از دست دادن قلب‌ها و ذهن‌های در افغانستان ( دانشگاه شیکاگو ، ۳۰ دلار ) ، آن کشور را" بدترین آزمایش ممکن برای یک آزمایش دموکراتیک غربی که در محل یک تفنگ انجام شد " می‌نامد .
آرون MacLean نتیجه‌گیری می‌کند : " همه شرکای نظامی در جنگ افغانستان - تقریبا ً همگی بر این باورند که مردم آمریکا از نظر فرهنگی قادر به برنده شدن در جنگ‌هایی مانند این واحد نیستند " و نتیجه اتلاف عظیم و قابل اجتناب از زمان ، زندگی و منابع بود .
او می‌نویسد : " مردم آمریکا در تلاشند تا حکومت را به جایی بازگردانند که هیچ یک از آن‌ها را درک نکرده اند و به سختی درک نشده اند ." این مجموعه شامل قومی سنتی ، قبیله‌ای ، دولتی و مذهبی بود که همه آن‌ها به واسطه مدرن‌سازی و traumatically که دهه‌ها جنگ و افزایش افراط‌گرایی اسلامی بود ، تغییر کرده بودند . با کمال تعجب ، هیچ مرور خوبی از جنگ افغانستان هنوز منتشر نشده است . تا زمانی که این اتفاق رخ دهد ، این کتاب روشنگر احتمالا ً بهترین معرفی برای چیزی است که در آنجا اشتباه بوده‌است ، و چرا .
یک رشته مشترک برای تقریبا ً همه جنگ‌ها وجود دارد : آن‌ها با غرور شروع می‌کنند ، اشتباه پیش‌بینی می‌کنند و در غم و غصه به پایان می‌رسند . بنابراین ، با تاکید بر تهاجم امپراطوری آتن به سیسیل دور در سال ۴۱۵ قبل از میلاد ، در طول جنگ Peloponnesian بود . در نتیجه آن اقدام ضعیف ، آتن در نهایت دچار تحول سیاسی شد و گفت: "جنگ در خارج موجب اختلاف مدنی در خانه شده‌است " . رابرت در جنگ جنگ : آتن ، اسپارتا و تنازع برای یونان باستان ( دانشگاه آکسفورد ، ۳۴.۹۵ دلار ) می‌نویسد . پس از مطالعه آن ، من به این فکر افتادم که آیا در سال ۲۰۰۳ در مورد هجوم غیر ضروری آمریکا به عراق دوردست در سال ۲۰۰۳ ، و انتخابات دونالد ترامپ در حدود ۱۳ سال بعد وجود داشته‌است . رابرتس ، a در دانشگاه شهر نیویورک ، متذکر می‌شود که در نتیجه آشفتگی‌های سیاسی آن ، آتن متوجه شد که دموکراسی آن به طور موقت توسط خدمه motley با اهداف متفاوت سرنگون شده‌است .

کار گیج‌کننده بیشتری وجود دارد . اس . lieutenants : فرماندهی عالی ارتش of ( Houghton Mifflin Harcourt ، ۳۸ دلار ) ، به وسیله جنگ داخلی استیون سیرز . کتاب خوبی است ، لذت بخش است . تمام چیزهای مورد علاقه در اینجا هستند - دشمنی‌های چشمگیر بین ژنرال‌های اتحادیه ، آرایش ژنرال جرج مک McClellan ، تمایل فراگیر برای دست‌کم گرفتن بینش استراتژیک رئیس‌جمهور و تراژدی نبرد در حفره Petersburg .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

کتاب‌های جدید و قابل‌توجه در تاریخ نظامی از افغانستان تا واترلو
نبرد کشتی در بندر سیراکوس در طول the Peloponnesian itTime لایف پیکچرز / Mansell ، از طریق مجموعه عکس زندگی ، از طریق گتی ایماژ
دو کتاب بسیار خوب و بسیار متفاوت منعکس‌کننده گستره فوق‌العاده‌ای از تاریخ نظامی است که این روزها نوشته شده‌است .
در جذابیت جنگ : تاریخ جنگ جهانی چگونه برنده و از دست رفته‌است ( دانشگاه آکسفورد ، ۳۴.۹۵ دلار ) ، Cathal جی . نولان به دنبال تخریب این است که چگونه مورخان جنگ را می‌بینند - و به طرز شگفت آوری موفق می‌شوند . دیدگاه سنتی غرب از درگیری این است که راه پیروزی در جنگ ، یافتن جنگ و برتری است . Nolan ، استاد تاریخ دانشگاه بوستون می‌گوید که این رویکرد مبتنی بر ناپلئون است و در فیلم " پاتون خوب است و کاملا ً اشتباه است ، نولان ، استاد تاریخ دانشگاه بوستون می‌گوید ، همانطور که معادل ادبی جنگ زمین سوخته را اجرا می‌کند .
استدلال اولیه نولان این است که تمرکز تاریخ نظامی بر نبردها ، راه اشتباه برای درک جنگ‌ها است ، زیرا آنچه که پیروز می‌شود ، همیشه فرسایشی است ، نه جنگ . به طور کلی یک طرف ، معمولا ً یکی با اقتصاد و جمعیت کوچک‌تر ، خسته می‌شود و تسلیم می‌شود . او توصیه می‌کند که در مورد elan و جسارت تمام چیزی که دوست دارید صحبت کنید ، اما چیزی که برنده جنگ می‌شود ، جمعیت‌شناسی و قدرت اقتصادی است .
در حقیقت او می‌گوید ، ایده‌آل یک " جنگ قاطع " که توسط رهبران بزرگ به راه افتاد باید به عنوان یک افسانه زیان‌آور درنظر گرفته شود که قدرت‌های ضعیف‌تر و fascistic را به جنگ علیه کشورهایی تبدیل می‌کند که می‌دانند آن‌ها نمی‌توانند در طولانی‌مدت شکست بخورند . دو نمونه برجسته از این " جنگ کوتاه " ، البته ، آلمان نازی و امپراتوری ژاپن هستند . در نتیجه فعالیت‌های blitzkrieg آلمان در اوایل جنگ جهانی دوم و حمله ژاپن به پرل هاربر در سال ۱۹۴۱ آغاز شد .
داخل این کتاب بسیار خوب ، کتاب بسیار ظریفی است که سعی دارد از آن خارج شود . این بیشتر انتقاد از انتشارات دانشگاه آکسفورد نسبت به نویسنده است، زیرا آنچه که این کتاب نیاز داشت یک ویراستار با یک دست قوی بود . در صفحات ۶۷۰ تا بیش از حد طولانی است . این کتاب شامل بخش‌هایی است که wax را بدون هیچ گونه ارتباط آشکاری با مضامین اصلی کتاب مطالعه می‌کنند . برای مثال ، ما در معرض همه آنچه که نولان در مورد جنگ کریمه می‌داند ، مانند این حقیقت که تلاش‌های فلورانس Nightingale ، پیشگام پرستاری مدرن ، در ابتدا توسط برخی از افسران انگلیسی رد شد . ما وارد جنگ فرانسه - پروس می‌شویم ، اما در جنگ داخلی آمریکا که قبل از آن تقریباً هیچ اتفاقی نیفتاده است. آسیا قبل از قرن بیستم به مصاف هم خواهد رفت . عناوین بخش مبهم هستند و بیشتر شبیه شعر نمادین برای کتاب هستند .
از سوی دیگر ، یک کتاب باید واقعا ً فکر کند - که باعث مشکلات زیادی می‌شود و هنوز هم جذاب خواهد بود . من نمی‌توانم چیزی را در چند سال اخیر به یاد بیاورم که باعث شده تا من در بسیاری از سوالات اساسی تجدید نظر کنم - چه چیزی باعث برنده شدن جنگ می‌شود؟ مهم‌ترین راه مربوط به ارتباط با تاریخ نظامی چیست ؟ مهم‌ترین چیز این است که ارتش ما بیش از حد بر نبردها متمرکز است و به اندازه کافی به آنچه که برای برنده شدن نیاز است توجه می‌کند ؟ به عبارت دیگر ، آیا ژنرال‌ها به این دلیل دست به این کار می‌زنند که تلاش می‌کنند مهارت میدان جنگ را برای درک استراتژیک جایگزین کنند؟ ( من فکر می‌کنم آن‌ها هستند .)
در نهایت ، نولان بسیار متقاعد کننده است که توجه زیادی به جنگ معطوف شده‌است . حتی برای آن نبوغ بزرگ جنگ ، ناپلئون ، او با credibly استدلال می‌کند که خونریزی کند جنگ چریکی در اسپانیا چیزی بیش از هر جنگی است که منجر به شکست او شود . در زمان واترلو ، او اصرار دارد که فرانسه یک نیروی ویژه است . و اگر ناپلیون نطقش را تمام نکرده بود ، در نبرد بعدی یا یکی بعد از آن قرار می‌گرفت . بنابراین ، شاید مهم‌ترین نبرد قاطع در تاریخ باشد.
Editors
۱۰ سال است که گرما به چشم نمی‌خورد، و شهر ارباب آن‌ها است.
بایدن چگونه راه را برای انتخابات ریاست‌جمهوری احتمالی هموار کرده‌است؟

چگونه نویسنده یک سفر دارویی به کلمات را بیان می‌کند ؟


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

داستان‌سرایی و جزئیات در لبه جهان وجود ندارد : قرن قهرمانانه لژیون خارجی فرانسه ( بلومزبری , 2000 $ ) . یکی از مضامین آن این است که خودکشی معمول در لژیون دو نور است . اهالی شهر به ماداگاسکار فرستادند و رسما ً اعلام کردند که جان خود را گرفته‌اند . نویسنده , ژان - وینسنت این کالج , می‌گوید که این تعداد تقریبا ً بدون تردید , با دیگر کشتارهای خود گزارش‌شده به عنوان مرگ ناشی از بیماری است . در میان جزئیات جالب آن : در نزدیکی یک پایگاه نظامی بزرگ در مراکش , یک مجتمع فحشا بزرگ دولتی وجود داشت که توسط یک ایست بازرسی پلیس محافظت می‌شد و توسط زنان و مردان پر می‌شد . اعضای لژیون دو لشکر مجاز به سرمایه‌گذاری بیش از هفت کیلومتر از پایگاه خود در الجزایر یا خرید مشروبی قوی‌تر از شراب نبودند . جناح راست , سلطنت‌طلب , مذهبی مذهبی در افکار فرانسوی نشان‌داده‌شده توسط لژیون , امروز ادامه دارد . قلم دریایی فرانسوی , که اخیرا ً برای ریاست‌جمهوری شکست خورد , دختر ژان - ماری لو پن است که در لژیون دو نور در ویتنام و الجزایر در دهه ۱۹۷۰ خدمت کرد .
آمریکایی‌ها همچنین تمایل دارند آنچه را که مردم یکبار می‌دانستند فراموش کنند . یکی از مسائل عجیب و غریب جنگ جهانی اول این بود که از اوت تا آوریل ۲۰۱۰ , گزارشگران آمریکایی از یک کشور بی‌طرف بودند و قادر بودند از هر دو طرف جنگ را پوشش دهند . در ابتدا , کریس اندرسن در روزنامه نگاران آمریکایی در جنگ بزرگ گزارش می‌دهد : بازنویسی قوانین گزارش دهی ( دانشگاه نبراسکا ۱ دلار ) , به طور شگفت آوری کشور آلمان بود که می‌خواست این داستان را به عموم مردم آمریکا ارائه دهد . بریتانیا کم‌تر از آن بود که عملیات خود را تحت پوشش قرار دهد , و فرانسه دقیق‌ترین سانسور همه بود . متفقین گزارشگران را زمانی دستگیر کردند که آلمانی‌ها به آن‌ها پیشنهاد تور از جبهه دادند . زمانی که عموم مردم بریتانیا در مورد ماهیت وحشتناک جنگ سنگر آگاهی یافتند , همه این پیامدها شوکه شدند .
در مورد اینکه چگونه خبرنگاران خارجی خطر دستگیری , شکنجه و مرگ را برای پوشش جنگ جهانی دوم ( دانشگاه ییل , دلار ) به خطر انداختند این است که چگونه جنگ جهانی دوم بر گزارشگران که آن را پوشش دادند , تاثیر گذاشت . امروزه بسیاری از مردم به جنگ جهانی دوم به عنوان " جنگ خوب " رسیده‌اند . یکی از مضامین عرفانی این است که چنین چیزی وجود ندارد . یکی از خبرنگاران کهنه‌کار خارجی , پس از یک پیروزی آلمان در صحرا , به یک روزنامه‌نگار انگلیسی نقل‌قول می‌کند : " من خود را با تنفر شدید و آزار دهنده از بیابان متنفر یافتم . غرق در اشک و خون و عرق بودم . "
گزارش جنگ " گزارش غم انگیزی است . ارنی مک گری , یکی از مشهورترین خبرنگاران جنگ آمریکا بود . روزنامه‌نگار دیگری که جنگ را پوشش می‌دهد جی . می ‌توان گفت که بخشی از موفقیت او ناشی از برخورد او با جنگ نه به عنوان یک ماجراجویی و نه جنگ صلیبی بود بلکه به معنای " بدبختی " بود . پس از آزادسازی پاریس , خودش نوشته‌است : " برای من جنگ به یک رکود بزرگ و سیاه بدون هایلایت ها, تنفر از ذهن و فرسودگی روح تبدیل شده‌است . "
او در ماه آوریل در طی فرود در اوکیناوا کشته شد. این پایان کار غیر معمول نبود ; به این معنی که خبرنگاران در طول جنگ میزان تلفات بیشتری نسبت به سربازان جنگی متحمل شده‌اند . پس از جنگ , برخی از کسانی که جان سالم به در بردند , مانند والتر بنیامین و اریک اشمیت به شهرت رسیدند . اما بسیاری دیگر پیش از موعد از اعتیاد به الکل , افسردگی , حمله قلبی و حوادث رانندگی جان سالم به در بردند .

یکی از درس‌های این کتاب‌ها این است که جنگ‌ها همیشه از هم نزدیک‌تر هستند . در واقع یکی از آزمون‌های صحت یک سابقه تعارض این است که آیا ناراحت‌کننده است یا خیر . اگر اینطور نباشد , ممکن است چیزی اشتباه باشد . 

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

یک نمونه موفق‌تر از تاریخ اندیشه بزرگ ، خط مقدم انقلاب است : ایده جهانی حزب کمونیست ( دانشگاه پرینستون ، ۳۵ دلار ) . در آن ، A . جیمز McAdams ، مورخ دانشگاه نوتردام ، ظهور و سقوط کمونیسم را بررسی می‌کند . اگر جنگ کشور را بسازد ، به ساخت حزب کمونیست کمک خواهد کرد . گروه ولادیمیر لنین ، بلشویک‌ها ، به ویژه از سوی جنگ جهانی اول به آن کمک کردند . و کمونیسم که زمانی قدرت را در دست داشت ، دستور معروف Clausewitz را معکوس کرد و جنگ سیاسی را با وسایل دیگر انجام داد . این حزب اغلب به مردم - اول در روسیه لنین و استالین ، اما به ویژه در چین - چین ، از جنبش صد گل گرفته تا گام بزرگ به جلو و سپس انقلاب فرهنگی که میلیونها نفر را کشته بود ، حمله کردند .
مائو تسه تونگ ، رئیس مائو تسه تونگ ، از گتی ایماژ )
اگر داستان ناامید کننده باشد ، زنده است . این باعث شد فکر کنم که کمونیسم در واکنش به انقلاب صنعتی به یک نیروی بزرگ در طول دوران صنعت سنگین تبدیل شد ، با همه آن smokestacks فوران کرد - و سپس با آن به پایان رسید . بنابراین ، من شگفت‌زده شدم که آیا واکنش سیاسی مشابهی به عصر اطلاعات وجود خواهد داشت ؟ اگر اینطور است ، آیا این ایدئولوژی جدید در حال حاضر به دنیا آمده‌است ؟
در اتاق کنفرانس در دفتر بی‌بی‌سی در " ۱۹۸۴ " و در حالی که در " ۱۹۸۴ " به عنوان اتاق ۱۰۱ ، تالار شکنجه در " ۱۹۸۴ " سر و کار داشت و در سال ۱۹۴۰ به تنهایی بیش از ۱۰۰ قطعه روزنامه‌نگاری تولید کرد .
آیا ما واقعا ً به تاریخ دیگری از جنگ Peloponnesian نیاز داریم ؟ این سوال در ذهنم بود که این کتاب را باز کردم . وقتی کارم را تمام کردم ، فکر کردم ، بله ، به نظر می‌رسد . به عنوان مثال ، مورخین نظامی اغلب تحولات در هنر را نادیده می‌گیرند ، اما رابرتس در فرهنگ یونانی دست به دست دارد و نشان می‌دهد که چگونه نمایش نویسان و فلاسفه وقایع جنگ را منعکس می‌کنند . بلکه در سال ۴۱۱ قبل از میلاد در هنگام بروز فاجعه آتنی در سیسیل ، از آریستوفان و " " " استفاده می‌شد . او مرگ سقراط را ۱۲ سال بعد به عنوان یکی دیگر از عواقب جنگ ، با فیلسوف بزرگ " برای مشکلات شهری که از جنگ ، فروپاشی اقتصادی ، ویرانی جمعیت و نزاع مدنی رنج می‌برد ، به تصویر می‌کشد ."
یک جنبه دیگر از تاریخ باستان ، پاسداران امپراطور روم است . گی دو لا Bedoyere ، یک مورخ پرکار بریتانیایی ، با موضوع in : The Rise و سقوط گارد سلطنتی رم ( دانشگاه ییل ، ۳۵ دلار ) . خواندن کتاب یک کتاب لذت بخش نیست ، اما جالب است ، چون نویسنده تکه‌های و رشته‌های اطلاعاتی را در مورد گارد با هم جمع می‌کند . مشکل این است که به قدری در مورد آن مشهور است که داستان هرگز واقعا ً زنده نیست .
مورخ هاروارد ، دیوید Armitage ، وقتی اشاره می‌کند که عبارت لاتین به طرق مختلف به عنوان " دشمن عمومی " یا " دشمن مردم " ترجمه می‌شود ، اولین بار توسط ترامپ در زمینه جنگ‌های داخلی شان به عنوان راهی برای توجیه خشونت علیه شهروندان توسط رومیان ابداع شد . اما در کل ، WARS مدنی کوتاهش : یک تاریخچه در ایده‌ها ( Knopf ، ۲۷.۹۵ دلار ) تحلیل خشک ‌تری نسبت به بینش آبدار یا روایت غنی ارایه می‌دهد .

اولین کسانی باشید که بررسی ، اخبار و مشخصه‌های در مجله نیویورک‌تایمز را ببینید .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

نخست‌وزیر شکایت کرد : " در حین جنگ بریتانیا ، او در طول نبرد بریتانیا شش قانون " ابتدایی " نوشت و برای اجتناب از عبارت‌های بی‌معنی ، جمله " هرگز یک کلمه طولانی را که یک فرد کوتاه می‌تواند انجام دهد " خواند ، و می‌داند که در این مورد دو مرد از یک ذهن برخوردار بودند .
تعریف Orwell از چرچیل ، در عین حال غیر uncritical ، به اندازه کافی روشن است . نه تنها وینستون اسمیت ، شخصیت " ۱۹۸۴ " نام خود را با چرچیل به اشتراک می‌گذارد ، اما در آخرین قطعه که قبل از مرگش در ژانویه ۱۹۵۰ منتشر شد ( بررسی او از حجم زیادی از خاطرات فرانک چرچیل ) و همچنین برای نوشته‌هایش که " بیشتر شبیه به زندگی انسانی بود تا یک شخصیت عمومی " .
Editors
۱ زن ، ۱۲ ماه ، ۵۲ مکان
۱۰ سال است که گرما به چشم نمی‌خورد، و شهر ارباب آن‌ها است.
از آنجا که the از مالیات کناره گرفتند ، Tenants را با پول پرداخت کردند .
اعلان
آنچه که چرچیل در مورد اورول فکر کرد کم‌تر واضح است . در حقیقت ، در تمام مدتی که جوان زنده بود ، احتمالا ً زیاد به او فکر نمی‌کرد . او " ۱۹۸۴ " را بیش از یک‌بار خواند و فکر کرد که " جالب است " اما تنها با آن رمان که در سال ۱۹۴۹ منتشر شد و " مزرعه حیوانات " که در سال ۱۹۴۵ منتشر شد ، نوشته شده بود که اورول یک نام خانگی شده‌است . همانطور که نویسنده انگلیسی - آمریکایی "لوگان اسمیت " پس از خواندن " مزرعه حیوانات " ، دوست قدیمی خود ، سی Connolly " را به شوخی گفت ، " اورول از هیچ کجا برای کتک زدن بسیاری از شما نیامده بود " ، در زمانی که او این کار را کرد ، جنگ برده شد و چرچیل از دفتر خارج شد . هنگامی که چرچیل در سال ۱۹۵۱ به خیابان داونینگ برگشت ، اورول مرده بود .
بخش عمده‌ای از ارتباط بین چرچیل و اورول است به جای صریح است . در سال ۲۰۰۲ ، سیمون Schama به طور ماهرانه‌ای از این دو به عنوان یک وسیله کادربندی برای قسمت پایانی مجموعه تلویزیونی برجسته خود یعنی " تاریخ بریتانیا " استفاده کرد و آن‌ها را برای بیان یک بیانیه قدرتمند در مورد رابطه بین سنت و تندروی در طول سال‌ها بکار برد . برای ricks ، این رابطه اساسا ً در مورد افکار آزادیخواهی است . برای مثال ، او همیشه ارتباطات یا تناقضات برای خوانندگان را تحمیل نمی‌کند ؛ برای مثال ، ارتباط بین و وینستون اسمیت در بازنویسی تاریخ ، همان طور که نخست‌وزیر سابق در خاطرات خود انجام می‌داد ، توسعه‌نیافته است . فرانک چرچیل یک‌بار گفت : " تاریخ به من مهربان خواهد بود ، چون من قصد دارم آن را بنویسم ."
اما آنچه در این کتاب بسیار لذت بخش به دست می‌آید ، تعهد شدید هم Orwell و هم چرچیل برای تفکر انتقادی است . هیچ کدام از آن‌ها به دنبال جمعیت نبودند . هر یک از آن‌ها محبوبیت و عدم پذیرش را با شک و تردید یک‌سان تلقی می‌کنند . به گفته هیوم ، میل و داروین ، و از آنجا از طریق ارول و چرچیل به لاک ، هیوم ، میل و داروین ، و از آنجا از طریق ارول و چرچیل به " نامه‌ای از زندان بیرمینگهام " ، و از آنجا مردم خوب می‌توانند آن را درک کنند و افراد دیگر دیدگاه‌های خود را در هنگام ارائه حقایق موضوع تغییر دهند ."
به عبارت دیگر ، ما مجبور نیستیم برادر بزرگ را دوست داشته باشیم .

Energized در جنگ : جورج اورول در the itUllstein بیلد ، از گتی ایماژ

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

متفکران انتقادی : The That و چرچیل
از سوی دیگر ، وینستون چرچیل در the itKeystone / گتی ایماژ )
تصویر
زمانی که یک دفتر مستقل را از طریق سایت ما خریداری می‌کنید ، یک کمیسیون وابسته به دست می‌آوریم .
نویسنده : ریچارد Aldous
۲۳ مه ۲۰۱۷
churchill و orwell
مبارزه با آزادی
نوشته توماس ای . ricks
تصویرگری . ۳۳۹ pp . انتشارات پنگوئن :. ۲۸ دلار .
در میان داستان‌های بسیاری درباره وینستون چرچیل که ممکن است درست باشد یا نه ، یکی از او با عصبانیت به یک پیشخدمت نگاه می‌کند ، " این پودینگ را کنار بگذارید ؛ موضوع ندارد ! " در " چرچیل " و "اورول " ، نویسنده برنده جایزه پولیتزر ( که در حال حاضر نویسنده تاریخ نظامی مجله کتاب است ) به وضوح یک موضوع دارد . هر دو موضوع ، او در این صفحه به ما می‌گوید : " افرادی که ما هنوز در مورد آن‌ها فکر می‌کنیم ، افرادی هستند که نه فقط برای درک زمان خود بلکه برای درک خواسته‌های خودمان اهمیت بسیاری دارند " . با این وجود ، اگر این زندگینامه دوگانه موضوعی داشته باشد ، این سوال زیاد نیست ، بلکه بیشتر در واقع یک پودینگ است .
به زحمت می‌توان گفت که ricks دو چهره تاریخی را انتخاب کرده‌است که هنوز در اخبار هستند . معروف‌ترین رمان "۱۹۸۴ " ، " ۱۹۸۴ " ، در روزه‌ای بعد از افتتاح دونالد ترامپ ، از موج تازه‌ای از توجه‌ات بهره‌مند شد . و هنگامی که رئیس‌جمهور جدید به کاخ سفید نقل‌مکان کرد ، اولین ژست او بازگرداندن مجسمه معروف Jacob Epstein از چرچیل به دفتر بیضی بود . او حتی گفته می‌شود که از رهبر زمان جنگ بریتانیا اخم می‌کند .
با توجه به نفوذ فراگیر امروز آن‌ها ، ارزش یادآوری آن را دارد که در دهه ۱۹۳۰ ، قبل از این که به اوج شهرت برسد ، هر دو مرد رسوا شده بودند . چرچیل یک مطرود سیاسی بود که با مخالفت حزب محافظه‌کار خود با the هیتلر به مخالفت برخاسته بود. فردریک Maugham ، صدراعظم دولت ملی ، پیشنهاد کرد که چرچیل باید " به دار آویخته شود" یا به دار آویخته شود ، به همین ترتیب ، هنگامی که the سوسیالیستی " Homage به کاتالونیا " نوشت ( ۱۹۳۸ ) ، کیفرخواست coruscating از چپ و راست در طول جنگ داخلی اسپانیا توسط بسیاری از سمت چپ بریتانیا مورد حمله قرار گرفت . ناشر معمول او ، یعنی ( ویکتور Gollancz ) ، که هم عضو حزب کمونیست بود ، حتی حاضر نشد این کتاب را کنار بگذارد .
تصویر
The در سال ۱۹۴۳ نوشت : " برای یک رهبر محبوب در انگلستان این یک ناتوانی جدی برای یک جنتلمن است " ، Orwell در سال ۱۹۴۳ نوشت : " که چرچیل … نیست " .
اعلان
تنها پس از آنکه جنگ در سال ۱۹۳۹ شروع شد ، چرچیل و اورول دلیل مشترک پیدا کردند ، شاهد درگیری با عبارات مشابه بودند حتی اگر با هم کار نکنند . برای چرچیل ، این یک جنگ بود " برای استقرار ، در تخته‌سنگ‌های نفوذ ناپذیر ، حقوق فرد ، و " اگر این جنگ در مورد هر چیزی باشد ، جنگ به نفع آزادی فکر است " .
تصادفی نیست که در سال ۱۹۴۰ ، اورول از نخست‌وزیر چرچیل به عنوان " دولت با تخیل " استقبال کرد و آن را در سلسله سخنرانی‌هایی که در آن تابستان به مردم انگلستان توصیه کرده بود " بهترین ساعت آن‌ها " دانست ، دانست ." چه کسی هفت سال پیش بر این باور بود که وینستون چرچیل در مقابل او آینده سیاسی داشته‌است ؟ ، در حالی که شاهد تحول از خود به عنوان نجات‌دهنده کشور بود ، در شگفت بود.
دفترچه راهنمای کتاب را پیدا کنید

اولین کسانی باشید که بررسی ، اخبار و مشخصه‌های در مجله نیویورک‌تایمز را ببینید .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :