soldiership

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

جیم mattis ، ملاقات با همتای چینی اش ، Tries برای سهولت بخشیدن به تنش‌ها
وزیر دفاع "جیم mattis " و " وی Fenghe " وزیر دفاع چین در روز پنج شنبه به مدت یک ساعت و نیم در سنگاپور دیدار کردند ، زیرا به نظر می‌رسد که واشنگتن و پکن از یک بحران به مرحله بعدی تبدیل می‌شوند .
CreditPhil استوارت / رویترز
نوشته هلن کوپر
۱۸ اکتبر ۲۰۱۸
سنگاپور - جیم mattis ، وزیر دفاع ، در روز پنج شنبه تلاش کرد تا دمای خصومت بین واشنگتن و پکن را کاهش دهد و گفت که این امر برای نیروهای نظامی دو ابرقدرت جهانی رقابت می‌کند تا به عنوان نیرویی پایدار در میان تنش‌های سیاسی در حال افزایش عمل کنند .
در طول یک ساعت و نیم با همتای چینی اش ، آقای "mattis " برخی از لبه‌های تیز را از سمت معاون رئیس‌جمهور مایک Pence در مورد چین در این ماه کاهش داد . به گفته یکی از مقامات ارشد وزارت دفاع که در این جلسه حضور داشت ، آقای mattis از دو ارتش خواست تا از میان اختلاف‌های متعدد خود صحبت کنند و حتی یک دعوت برای وی Fenghe ، وزیر دفاع چین ، برای بازدید از ایالات‌متحده را تکرار کردند .
اما لحن دوستانه ای حاکی از تنش‌های عمیقی بود که هیچ نشانه‌ای از بهبودی در روز پنج شنبه نشان نداد . چین ، همانطور که معمولا ً این کار را انجام می‌دهد ، شکایت آقای mattis را در مورد تداوم continued جزایر مورد مناقشه در دریای جنوب چین رد می‌کند .
در همین حال ، کشورهای دیگر در نشستی در سنگاپور از کشورهای جنوب شرقی آسیا به مقاومت در برابر درخواست‌های آمریکا برای افزودن صدایشان به چالش آمریکایی ادعاهای چین در منطقه مورد مناقشه ادامه دادند . و دو کشور از این کشورها - مالزی و تایلند - آماده مانور مشترک دریایی با چین هستند که مقامات آمریکایی نگران بخشی از تلاش بیشتر پکن برای نجات متحدان آمریکا هستند .
آقای mattis در مصاحبه با " ۶۰ دقیقه " سی بی سی به خبرنگاران گفت : " اگر می‌خواهید حقیقت را بدانید ، آقای mattis به خبرنگاران گفت که آقای ترامپ به او گفته بود که " ۱۰۰ درصد " پشت منشی دفاع است ، اما در آسیا گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد این موضوع وجود دارد که آقای mattis تا چه حد دور خواهد بود .
نشست mattis - وی در حالی صورت می‌گیرد که ایالات‌متحده و چین به حرکت خود از یک بحران به مرحله بعد ادامه می‌دهند . آقای ترامپ ماه گذشته چین را متهم به دخالت در انتخابات میان‌دوره‌ای آمریکا کرد ، اتهامی که پکن رد کرد .
سخنرانی ۴ اکتبر آقای Pence به طور گسترده به عنوان یک جنگ سرد جدید بین ایالات‌متحده و چین به شمار می‌رود ، و به جز آقای mattis ، دولت ترامپ تنها از آن زمان به بعد حجم آن را تغییر داده‌است .
روز چهارشنبه کاخ سفید اعلام کرد که قصد دارد از یک معاهده پستی ۱۴۴ ساله عقب‌نشینی کند که به شرکت‌های چینی اجازه می‌دهد تا بسته‌های کوچک را با نرخ تخفیفی به ایالات‌متحده بفرستند ، بخشی از یک حرکت دسته‌جمعی توسط آقای ترامپ برای مقابله با تسلط چین و مجازات آن برای آنچه که دولت می‌گوید الگویی از شیوه‌های ناعادلانه تجارت است .
روابط نظامی که آقای mattis به عنوان جزیره ثبات هل می‌دهد نیز مورد اصابت قرار می‌گیرد . آقای Trump قرار بود این هفته سفر خود به آسیا را با توقف در پکن برای گفت و گو با آقای وی وی آغاز کند ، اما چین این دیدار را لغو کرد، و طرح واشنگتن برای فروش ۳۳۰ میلیون دلار تجهیزات نظامی به تایوان ، جزیره خودمختار که پکن ادعا می‌کند متعلق به خودش است .
Editors
این مرگ و میر ناشی از مرگ و میر ناشی از این شهر است . دیگران می‌توانند از آن یاد بگیرند ؟
توضیح اعتیاد به هروئین : چگونه مغز مغز را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد

برای ولز ، نیروگاه هسته‌ای به معنای میانگین Jobs خواهد بود . برای انگلستان ، این می‌تواند به معنای بیشتر باشد .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

ورود به کاخ سفید در سال جاری میرا Ricardel ، دستیار پیشین کمپین ترامپ با سابقه خون بد با آقای mattis ، همزمان با اظهارات جدید جناح غرب مبنی بر اینکه وزیر دفاع ممکن است پس از the midterm گیبسون / بلومبرگ دعوت شود ، همزمان شده‌است.
( آقای mattis همچنین سعی کرد که Michele ای را استخدام کند . خانم Flournoy به کنفرانسی که به میزبانی Politico برگزار شد ، گفت : " او به یک نماینده که در هر روز دیگر در مورد اینکه آیا می‌توانند بخشی از سیاست‌هایی باشند که به احتمال زیاد می‌توانند شکل بگیرند ، به یک معاون نیاز داشت .
خانم Ricardel پس از مدتی در بخش بازرگانی به عنوان معاون آقای بولتون به کاخ سفید رفت . از زمان ورود او ، اصطکاک بین کاخ سفید و پنتاگون نیز افزایش‌یافته است - همراه با گمانه‌زنی از سوی دستیاران غربی جناح غرب که ستاره آقای mattis در حال سقوط است .
به عنوان مثال ، آقای mattis اخیرا ً در برابر تلاش‌های کاخ سفید برای نظارت دقیق بر عملیات‌های نظامی با درخواست اطلاعات در مورد نیروهای آمریکایی دخیل در یورش‌های ویژه در افغانستان و جاه‌ای دیگر مقاومت کرده‌است .
یکی از مقامات آمریکایی گفت که کاخ سفید با دریافت نتایج طبقه‌بندی‌شده عملیات‌های آتی به طور مستقیم از نیروهای ویژه عملیات عملیات ، به سرخوردگی آقای mattis ، از پنتاگون گذشته‌است .
این ممکن است یک نمونه کوچک و insular از gamesmanship بروکراتیک به نظر برسد . اما مقامات دولت گفته‌اند که این مساله تنش‌های بین آقای mattis و آقای ترامپ را نشان می‌دهد : یا وزیر دفاع نمی‌تواند به رئیس‌جمهور متوسل شود، یا اینکه او و آقای ترامپ از برگرداندن او خودداری کرده‌اند .
گرت Marquis ، سخنگوی شورای امنیت ملی، در پاسخ به سوال در مورد اختلافات بین شورای امنیت ملی و پنتاگون گفت : " سفیر Bolton در حال هماهنگی و هم‌کاری نزدیک با همه نهاده‌ای امنیتی ملی برای ارائه گزینه‌های امنیت ملی و راهنمایی است ."
در مقابل with ، آقای بولتون ، اخیرا ً در جلسات منظم هفتگی خود بین آقای mattis و آقای Pompeo شرکت کرده‌است . مقامات پنتاگون شکایت دارند که دخالت کاخ سفید به سطح سوزان E بازگشته است . رایس که مشاور امنیت ملی آقای اوباما بود ، متهم شد که این اداره هر حرکتی را اداره می‌کند .
آقای mattis ، راست ، در طی یک مراسم خوشامد گویی در کرواسی . مقامات پنتاگون گفته‌اند که آقای mattis به سمت عقب خم شده بود تا به عکس president.Cred itPool توسط جیم واتسون وفادار باشد .
آقای mattis در این تابستان بارها توسط رئیسش مورد حمله قرار گرفته‌است .
در ماه ژوئن ، آقای ترامپ به آقای mattis دستور داد تا یک نیروی فضایی را در برابر اعتراضات وزیر دفاع ایجاد کند که چنین حرکتی یک بروکراسی cumbersome را کاهش دهد .
در ماه جولای ، رئیس‌جمهور یک نشست سران ناتو را منفجر کرد که آقای mattis و دیگر مقامات امنیت ملی ماه‌ها روی آن کار کرده بودند . رئیس پنتاگون و دیگران تنها به این دلیل توافق نهایی را حفظ کردند که آن را از رئیس‌جمهور محافظت کردند و فرستادگان را بر آن داشتند تا قبل از ورود آقای ترامپ به بروکسل ، آن را تکمیل کنند .

در ماه اوت ، رئیس‌جمهور آقای mattis را پس از یک کنفرانس خبری در پنتاگون که وزیر دفاع پیشنهاد کرد که ارتش آمریکا بازی‌های جنگی را در شبه‌جزیره کره ازسر بگیرد ، تحت الشعاع قرار داد . رئیس‌جمهور در توئیتر نوشت : " پس از دیدار ترامپ با رهبر کره‌شمالی ، کیم جونگ اون در سنگاپور ، این تمرین‌ها به حالت تعلیق در آمدند ."

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

وزیر دفاع مراقب است که به طور کامل از آقای ترامپ انتقاد نکند . مقامات پنتاگون گفته‌اند که آقای mattis به سمت عقب خم شده‌است تا وفادار به نظر برسد ، تنها با مواضع رئیس‌جمهور که بعدها بازی را به خطر انداخت مغایرت دارد . به نظر مقامات ارشد وزارت دفاع ، آقای mattis چقدر بیش از این می‌تواند به بازی ادامه دهد ، یک سوال باز در حلقه E پنتاگون ، خانه برای مقامات ارشد وزارت دفاع است .
سرنوشت آقای mattis مهم است زیرا به طور گسترده توسط متحدان خارجی و دشمنان خارجی محسوب می‌شود ، بلکه توسط سازمان امنیت ملی سنتی در آمریکا نیز دیده می‌شود - به عنوان مقام کابینه که بین رئیس‌جمهور دمدمی‌مزاج و هیاهوی جهانی ایستاده بود .
سناتور جک رید از رود آیلند ، دموکرات ارشد کمیته خدمات مسلح سنا ، در یک مصاحبه گفت : " Secretary احتمالا ً یکی از افراد واجد شرایط برای برگزاری این شغل است ." آقای رید گفت : " رفتن او از پنتاگون ، اول از همه ، ایجاد اختلالی در حوزه‌ای است که در آن صلاحیت و تداوم وجود داشته‌است ."
اما این احساس بخشی از داستانی است که رئیس‌جمهور به آن آمده‌است.
یک - دو پانچ هفته گذشته از کتاب باب وودوارد به نقل از آقای mattis likening آقای ترامپ به عنوان یک مقام ارشد اجرایی که نامش فاش نشده است ، به اعتقاد Mr. که او تنها می‌خواهد وفاداران به او را دور خود جمع کند . ( آقای mattis ) مقایسه رئیسش با یک دانش‌آموز ابتدایی را انکار کرده‌است و گفت که او این مسئول را ننوشته است ( اد ) .
دو دستیار گفتند آقای ترامپ می‌خواهد که آقای mattis بیشتر شبیه به وزیر امور خارجه ، مایک Pompeo ، یکی از حامیان سیاسی رئیس‌جمهور باشد . در طی نشست ۲۱ ژوئن کابینه که کودکان مهاجر از والدین خود در مرز جنوب غربی جدا می‌شدند ، آقای mattis و آقای Pompeo در حال بررسی تناقضات بودند : در سمت چپ رئیس‌جمهور ، وزیر دفاع در سمت راست نشست ، دبیر دولت از شوخی‌های اقای ترامپ ناراضی بود .
با لیزا Lerer برای امور سیاسی امضا کنید .
بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .
آقای mattis در جلسه ۲۱ ژوئن کابینه که به عنوان کودکان مهاجر از پدر و مادرشان در the میلز / نیویورک‌تایمز در حال جدا شدن از پدر و مادرشان بودند ، با چهره سنگی نشست .
دوستان و دستیاران او گفتند که گرفتن آقای mattis برای رها کردن موضع سیاسی که او به کل زندگی اش چسبیده بود ، در کنار غیرممکن خواهد بود .
آقای mattis به طور جدی از مرکز توجه خود در طول دوره تصدی خود خودداری کرده‌است ، زیرا او می‌ترسد ، زیرا می‌ترسد که سوالاتی که با رئیسش اختلاف پیدا می‌کند در محل قرار گیرد . او چندین درخواست از کاخ سفید برای رفتن به " دوستان Fox " برای ستایش دستور کار رئیس‌جمهور ضربه زده‌است . و او قبل از گزارشگران در سالن مطبوعاتی پنتاگون تنها چند بار در دفتر مطبوعاتی پنتاگون دیده شد - که یکی از آن‌ها مصاحبه رسانه‌ای بود - یکی از آن‌ها گزارشگر یک روزنامه دبیرستان در ایالت واشنگتن بود که شماره موبایل آقای mattis را به دست آورده بود .
کاپیتان جف دیویس ، که ماه گذشته پس از خدمت به عنوان سخنگوی آقای mattis ، پس از خدمت به عنوان سخنگوی آقای Trump بازنشسته شد ، می‌گوید : " او از نظر ژنتیکی قادر به دروغ گفتن نیست و از نظر ژنتیکی قادر به خیانت نیست ."
مشاور آقای mattis گفت که این یعنی تنها راه‌حل وزیر دفاع این است که ساکت بماند . در حالی که او نمی‌خواهد به طور عمومی با رئیسش مخالفت کند ، او همچنین از پرداختن به تحسین نادرست آقای ترامپ ناراضی است .

اما شکاف‌ها نشان داده می‌شوند .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

ارتباط fraying با ترامپ سرنوشت "جیم mattis " را در شک و تردید قرار داد .
جیم mattis ، وزیر دفاع ، از درخواست‌های رئیس‌جمهور ترامپ ، مقامات کاخ سفید ، say.Cred itMauro Pimentel / خبرگزاری فرانسه - گتی ایماژ )
نوشته هلن کوپر
۱۵ سپتامبر ۲۰۱۸
واشنگتن - وقتی رابطه آن‌ها تازه و جدید بود ، و رئیس‌جمهور ترامپ هنوز هم منشی دفاعی خود را " سگ دیوانه " می‌نامید - یک ژنرال بازنشسته نیروی دریایی معمولا ً برای خوردن همبرگر با رئیسش در خانه کاخ سفید شام می‌خورد .
آقای mattis با او پوشه‌های توضیح داد و گفت که کمک به توضیح مشترک ارتش برای مبارزه با استراتژی امشب با کره‌جنوبی و چرا سازمان پیمان آتلانتیک شمالی مدت مدیدی است که به عنوان مرکزی برای حفاظت از ایالات‌متحده مورد توجه قرار گرفته‌است . آقای mattis با استفاده از روش folksy ، رئیس‌جمهور را از صدور دستور شکنجه علیه بازداشت شدگان تروریسم منع کرد و او را وادار کرد که هزاران سرباز آمریکایی دیگر را به افغانستان بفرستد - همه آن‌ها بدون در نظر گرفتن the عمومی که مقامات امنیتی ملی را گرفتار کرده باشند .
اما غذاهای برگر متوقف شده‌اند . مصاحبه با بیش از دوازده گروه سفید ، کنگره و مقامات وزارت دفاع سابق و سابق در طی شش هفته گذشته تصویری از رئیس‌جمهور را ترسیم می‌کنند که از مقایسه نامناسب با آقای mattis به عنوان بزرگ‌سال در اتاق خسته شده‌است و به طور فزاینده‌ای نگران این موضوع است که او یک دموکرات در قلب است .
تقریبا ً همه مقامات ، و همچنین محرم اسرار آقای mattis ، در مورد شرط ناشناس ماندن در مورد تنش‌های داخلی - در برخی موارد ، از ترس از دست دادن شغل خود صحبت کردند .
به گفته مسئولان ، در سال دوم ریاست‌جمهوری او ، آقای ترامپ حامی امنیت ملی خود است ، چرا که او نسبت به فرمانده‌کل مطمئن‌تر است . به گفته دستیاران ، آقای ترامپ در حال بررسی این موضوع است که آیا می‌خواهد کسی که پنتاگون را اداره می‌کند که بیشتر از آقای mattis حمایت کند ، که به شدت از ارتش آمریکا در برابر perceptions حمایت می‌کند که می‌تواند برای اهداف سیاسی مورد استفاده قرار گیرد .
مقامات کاخ سفید گفتند آقای mattis از تعدادی از درخواست‌های آقای ترامپ طفره رفته‌است . این شامل ابتدا کند کردن دستور رئیس‌جمهور برای ممنوعیت سربازان تغییر جنسیت داده از ارتش و امتناع از درخواست کاخ سفید برای توقف اعضای خانواده از اعزام نیروهای نظامی به کره‌جنوبی بود . پنتاگون نگران بود که انجام این کار توسط کره‌شمالی به عنوان منادی جنگ دیده شود .
در چهار ماه گذشته ، رئیس‌جمهور و رئیس دفاعی خودشان را در تضاد با سیاست ناتو یافته‌اند ، چه برای ازسر گرفتن تمرینات نظامی در مقیاس بزرگ با کره‌جنوبی و چه به طور خصوصی ، چه تصمیم آقای ترامپ برای خارج کردن ایالات‌متحده از قرارداد هسته‌ای ایران موثر بوده‌است .
Editors
۴۸ مورد از کودکان Coolest در نیویورک
نامزد اسکار ؟
تایگر beetles Puritan ، " شکارچیان Vicious " ، ماه مه دوباره شکار کرد
تمرین‌های مشترک بین نیروهای آمریکایی و کره‌جنوبی در سال ۲۰۱۶ . آقای ترامپ در تابستان امسال چنین مانورهایی را در شبه‌جزیره کره به حالت تعلیق در آورد .
ورود به کاخ سفید در اوایل سال جاری میرا Ricardel ، معاون مشاور امنیت ملی با سابقه خون بد با آقای mattis ، همزمان با اظهارات جدید جناح غرب مبنی بر اینکه منشی دفاع ممکن است درخواست مرخصی کند ، همزمان شده‌است .

برخی از دستیاران می‌گویند که خود آقای mattis خسته شده‌است ، از مقدار زمانی که به عقب رانده شدن علیه آنچه که مقامات وزارت دفاع فکر می‌کنند هوس‌های capricious یک رئیس‌جمهور نامنظم است .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

نانسی پلوسی اولین فرزند
دود دود
نویسنده : دود دود
ستون نویس نظر
ای .
تامی بزرگ دی . بعد از سوگند خوردن در مجلس فدرال با جان کندی در کاخ سفید صحبت کرد . در پس‌زمینه , همسر و دخترش هستند.
واشنگتن - دو مرد , پسران مهاجران که به عنوان رئیس امپراتوری‌های خود در حال رشد هستند , نیروهای قدرتمندی در جوامع نژادی خود هستند . هم خوش‌لباس و هم با شخصیت‌های دستوری . و هر دو تاثیر قدرتمندی روی بچه‌هایی که به زانو می‌رسیدند داشتند و آن‌ها را به کاره‌ای خانوادگی دنبال می‌کردند .
اما اینجا تفاوت : " تامی بزرگ دی " . به نانسی آموخت که چگونه حساب کند . فرد ترامپ از زمانی که بچه بود به دونالد یاد داد که نیازی به شمردن ندارد و باید جوابگو باشد .
فرد , یک سازنده مستبدانه در بروکلین و کوئینز از سهام آلمانی , و تامی بزرگ , عضو کنگره زیبای مریلند و شهردار بالتیمور از سهام ایتالیایی , مدتهاست که رفته‌اند . اما نقش آن‌ها در شکل دادن به دونالد و نانسی هنوز زنده است , خونریزی ما , فشار بحث‌های ملی در مورد مهاجرت , تعطیلی دولت و آن دیوار غیرقابل‌اجتناب و آزاردهنده .
دونالد ترامپ به شهردار " اد کوچ و " هیو کری " ملحق شد .
تصویر
دونالد ترامپ به شهردار " اد کوچ و " هیو کری " ملحق شد .
در این لحظه حساس , زمانی که درد تعطیلی در حال انجام است , رئیس‌جمهور ترامپ و پلوسی دیدگاه‌های متفاوتی را ارائه می‌کنند که توسط والدین آن‌ها شکل می‌گیرد - آنچه که به معنی آمریکایی بودن است .
وقتی ترامپ نشانی دفترش را داد , عکس قاب‌شده پدرش روی شانه‌اش قرار داشت . پلوسی در دفتر سخنگوی کاخ سفید در پارلمان , به طور برجسته یک عکس از خود را به نمایش می‌گذارد , و کتاب مقدس را به عنوان پدر خود در حالی که پدرش در بالتیمور به عنوان شهردار سوگند یاد می‌کند , حفظ می‌کند .
" دی " یک دموکرات جدید وفادار بود , درست همان طور که پلوسی - اولین دختر برای پیروی از پدرش به کنگره - لیبرال ثابت است . او در خانه‌ای با پرتره‌های کلوز و ترومن بزرگ شد .
دونالد ترامپ بیشتر عمرش را یک فرصت‌طلب سیاسی گذراند و از پدرش یاد گرفت که توسعه دهندگان املاک باید هر دو طرف راهرو را روغن‌کاری کنند. ترامپ زمانی با پلوسی صمیمی بود که زمانی که او برای اولین بار شغل سخنگویی را به دست آورد , یادداشتی برای او ارسال کرد - با افزایش کمک‌های مالی به حزب , او را " بهترین " نامید . ترامپ با یک لقب زننده برای پلوسی , به سراغ خرخره نرفته است . )
پلوسی در خاطرات خود به یاد می‌آورد که والدین کاتولیک او را بزرگ کردند تا مقدس باشند . او به من گفت : " مادرم و پدرم به ما القا کردند , خدمات عمومی یک فراخوانی شرافتمندانه است " و " هرگز فردی را با میزان پولی که داشتند , اندازه‌گیری نکنید . " "
انتخاب ویراستاران
یک روز , یک زندگی : زمانی که یک پزشک در غزه کشته شد , تصادف بود ?
چقدر سخت گیری علیه خانم کوپ در دانش آموزان دبیرستانی بی‌گناه
شصت و پنج میلیون دلار .
جریان ثابتی از غریبه‌ها در خانه شان در ایتالیای کوچک بالتیمور , به دنبال غذا و کمک بودند . یکی از مهم‌ترین خاطرات پلوسی , او به سی ان ان گفت: دنا باش , به مهاجرانی که در مورد چگونگی ورود به پروژه‌ها و یا به بیمارستان آمده بودند مشاوره می‌داد.
الکساندرا , دختر خانم پلوسی , این حکایت را بازگو می‌کند: پسر او , توماس - که بعد از تامی بزرگ به نام تامی به نام " تامی بزرگ " نام گذاری شد و در حالی که در کنار سخنران ایستاده بود , یک جایگاه لیموناد در منهتن پیدا کرد .
مادربزرگش او را نشست و پرسید : " این به قربانیان طوفان هاروی , درست است? "

او سال بعد دوباره ایستاد و بار دیگر توسط مادربزرگش آموزش دید و پرسید : " این برای قربانیان آتش‌سوزی‌های کالیفرنیا , درست است? "


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

در ماه مارس , دولت ترامپ اعلام کرد که پس از بررسی این موضوع , سیاست خود را بازبینی می‌کند . سیاست جدید عموما ً افراد تغییر جنسیت داده را از خدمت یا خدمت گرفتن منع می‌کند مگر اینکه در روابط جنسی خود خدمت کنند و " به دنبال انتقال جنسیت نیستند . " یک استثنا به خدمت اعضای خدمات تغییر جنسیت داده شده‌است که قبلا ً بر قانون دوره اوباما تکیه داشتند . گروه‌هایی که نماینده افراد تغییر جنسیت داده بودند به این استدلال پاسخ دادند که این سیاست اساسا ً ممنوعیت خدمت افراد تغییر جنسیت است .
طرح دعوی در ناحیه کلمبیا توسط مرکز ملی حقوق لزبین و مدافعان و مدافعان حقوق زنان تشکیل شد . شانون جمعه , مدیر حقوقی این شرکت , تصمیم جمعه را یک سیلی ویرانگر در مواجهه با اعضای خدمات تغییر جنسیت داده‌است . "
انتخاب ویراستاران
* بنای یادبود :
فروش فروشندگان خیابانی ممنوع شد
احساس نامرئی شدن دانشجویان بومی در مدارس عمومی
خانم سخنگو , سخنگوی وزارت دادگستری , گفت که دولت از این تصمیم راضی است . "
دو تن از سه قاضی که در این پرونده رای دادند توسط روسای جمهور انتخاب شدند . قاضی توماس گریفیث توسط جورج دبلیو . بوش و قاضی استفان ویلیامز توسط رونالد ریگان نامزد شدند . سومین قاضی , رابرت ویلکینز , توسط رئیس‌جمهور باراک اوباما نامزد شد .
گروه‌هایی که نماینده افراد تغییر جنسیت داده بودند , با شکایت علیه دولت در ناحیه کلمبیا , مریلند , ایالت واشنگتن و کالیفرنیا , پاسخ دادند . دولت ترامپ در آن موارد , دور اول را از دست داد و دادگاه‌ها دستورها سراسری را صادر کردند و مانع از تغییر مسیر دولت شدند . در نتیجه , افراد تراجنسی همچنان به خدمت خود ادامه می‌دهند و افراد تغییر جنسیت داده نشده اجازه ورود به ارتش را دارند .
با don jr . پیام ناخوشایندی در روز سه‌شنبه در اینستاگرام وجود دارد : " شما می‌دانید چرا می‌توانید از یک روز در باغ‌وحش لذت ببرید ? چون دیوارها کار می‌کنند . "
در جایی که " d " افراد ستمدیده و مهاجران را به عنوان افرادی می‌بیند که به رویای آمریکایی دست پیدا می‌کنند , مردم در فشار هستند .
بنا به گفته نیویورک‌تایمز , فرد " دونالد " را با سه صندوق دیگر به حساب آورد . هنگامی که دونالد کار می‌کرد , به لطف پدرش میلیونر شده بود . فرد ترامپ قبل از اینکه هیات کنگره بررسی کند که آیا او پول دولت را از طریق تقلب غارت کرده یا خیر , به زور کشیده شده‌است . ( یکی از اعضای کنگره گفت که سفسطه گری او را " تهوع‌آور " کرده‌است . )
زمانی که دونالد در حال ورشکستگی بود , او به طور کامل ارزش‌های خانواده ترامپ را جذب کرده بود , و او و پدرش به خاطر امتناع از اجاره دادن به سیاهان شکایت می‌کردند . به عنوان " وودی " , که در مجموعه فرد ترامپ در نزدیکی جزیره کانی کانی زندگی می‌کرد , در یک آهنگ نوشت : " فکر می‌کنم پیرمرد ترامپ می‌داند / تنها میزان نفرت نژادی / نژادی در قلب انسان برانگیخته می‌شود . " این سرزمین مال شما نیست . "
حقه اتاق نشیمن محبوب فرد حساب می‌کرد . اما وقتی هاوارد استرن دونالد و دون خوزه را داشت . به نمایش خود در پو رک رفتند و یک سوال ضرب پرسیدند , همه گیج شدند .
خبرنامه هفتگی خود را دریافت کنید و هرگز از دست ندهید
فیلم‌های کوتاه نامزد دریافت اسکار را تماشا کنید .
طی سال‌ها فرد به ده‌ها میلیون دلار کمک کرد تا دست و پایش را پاک کند . پدر حتی یک میلیون دلار برای پس‌انداز یک کازینو در شهر اطلس داد . با گذشت زمان , مستمری او بیش از ۵۰۰ میلیون دلار در سال بود . تعجبی ندارد که هنوز یک بچه است .

زمانی که ترامپ گفت که می‌تواند " با کارگران فدرال ارتباط برقرار کند که اکنون بدون پرداخت حقوق هستند , ممکن است بدترین دروغی باشد که او در تمام هفته گفت . او ممکن است بداند که می‌خواهد از ورشکستگی به ورشکستگی برود - هر چند همیشه با یک شبکه امنیت پدری - اما هیچ ایده‌ای ندارد که آن چه می‌خواهد در چک حقوق زندگی کند, و نه اصلا ً.


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

کره‌جنوبی و کره‌جنوبی Drills نظامی را معلق کردند
جیم mattis ، وزیر دفاع و همتای کره‌جنوبی او ، جونگ Kyeong ، در طی جلسه‌ای در Singapore.Cred itDon وانگ / Associated تصمیم گرفتند تا این تمرین‌ها را به تعویق بیاندازند .
تصویر
جیم mattis ، وزیر دفاع و همتای کره‌جنوبی او ، جونگ Kyeong ، در طی جلسه‌ای در Singapore.Cred itCreditDon وانگ / Associated تصمیم گرفتند تا این تمرین‌ها را به تعویق بیاندازند .
نوشته هلن کوپر
۱۹ اکتبر ۲۰۱۸
سنگاپور - مقامات پنتاگون روز جمعه گفتند که ایالات‌متحده و کره‌جنوبی در سال جاری تمرینات نظامی دیگری را به عنوان بخشی از تلاش برای ادامه مذاکرات هسته‌ای کره‌شمالی با کره‌شمالی به تعویق انداخته‌اند .
جیم mattis ، وزیر دفاع و همتای کره‌جنوبی او ، جونگ Kyeong ، تصمیم گرفتند تا این تمرین را به نام Vigilant آس در طی جلسه‌ای در سنگاپور به تعویق اندازند .
دنا وایت ، منشی مطبوعاتی پنتاگون ، گفت که این تصمیم " برای دادن هر فرصتی برای ادامه دادن به روند دیپلماتیک " اتخاذ شده‌است . او گفت که ژاپن مطلع شده‌است .
تصمیم تعلیق این مانور به این دلیل صورت گرفت که دولت ترامپ به تلاش‌ها برای رسیدن به توافقی که هدف آن کنترل جاه‌طلبی‌های هسته‌ای پیونگ یانگ است ، ادامه می‌دهد . آقای ترامپ به خصوص از این تمرینات خوشش نمی‌آید ، زیرا می‌گوید که آن‌ها بسیار هزینه دارند .
اعلان
در ماه ژوئن ، بدون مشورت با پنتاگون ، رئیس‌جمهور پس از دیدار با رهبر کره‌شمالی ، کیم جونگ اون ، مانورهای بزرگ نظامی خود را با کره‌جنوبی به حالت تعلیق درآورد . دو ماه بعد ، آقای ترامپ هنگامی که آقای mattis در را برای ازسر گرفتن تمرین‌ها باز کرد ، او را سرزنش کرد .
دادگاه تجدید نظر با ترامپ در پرونده نظامی Transgender
تهیه‌شده توسط آسوشیتد پرس
۴ ژانویه ۲۰۱۹
واشنگتن - یک دادگاه استیناف فدرال روز جمعه در مورد تلاش Pentagon's برای محدود کردن خدمت سربازی به افراد تغییر جنسیت داده تغییر جنسیت داد ، اما تغییر won't حاکم که می‌تواند در این نقطه خدمت کند یا خدمت کند .
یک هیات سه‌نفره دادگاه استیناف حوزه ایالات‌متحده روز جمعه حکم داد که یک قاضی دادگاه پایین‌تر در مورد مسدود کردن پنتاگون از اجرای برنامه‌ها برای محدود کردن خدمت افراد تغییر جنسیت داده اشتباه کرده‌است . با این حال ، حکم امضا شده به پنتاگون اجازه اجرای سیاست خود را نمی‌دهد ، زیرا سایر قضات وارد دستوراتی شده‌اند که دولت را در موارد مشابه مسدود کرده‌است .
دولت قبلا ً از دادگاه عالی خواسته‌است تا در آن شرکت کند . دادگاه عالی می‌تواند در ابتدای این ماه اعلام کند که این کار را انجام خواهد داد .
حکم دادگاه استیناف گفت که برنامه military's به نظر می‌رسد که بر " قضاوت حرفه‌ای " مقامات نظامی مناسب تکیه دارد و اشاره کرد که این برنامه " به نظر می‌رسد که به برخی افراد تغییر جنسیت داده اجازه خدمت در ارتش را می‌دهد ."
سیاست نظامی تا چند سال پیش از خدمت افراد تغییر جنسیت داده نشده بود . این تغییر در زمان حکومت رئیس‌جمهور باراک اوباما تغییر کرد . ارتش در سال ۲۰۱۶ اعلام کرد که افرادی که تغییر جنسیت داده در حال حاضر در ارتش خدمت می‌کنند مجاز به خدمت آزادانه هستند . و ارتش ۱ ژوئیه ۲۰۱۷ را به عنوان زمانی تعیین کرد که افراد تغییر جنسیت داده تبدیل به ثبت‌نام شوند .

اما دولت رئیس‌جمهور دونالد Trump's تاریخ نام‌نویسی را به تعویق انداخت و گفت که این مساله نیازمند مطالعه بیشتر است . در حالی که این مطالعه در حال انجام بود ، رئیس‌جمهور در اواخر ژوئیه ۲۰۱۷ در توئیتر نوشت که دولت اجازه نخواهد داد تا " به افراد اجازه دهد در هر گونه ظرفیت در ارتش آمریکا خدمت کنند " و سپس به ارتش دستور داد تا قبل از تغییرات دولت اوباما به سیاست خود بازگردد .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

ارتش : شورشیان در درگیری با نیروهای اندونزی کشته شدند .
تهیه‌شده توسط آسوشیتد پرس
۹ ژانویه ۲۰۱۹
JAYAPURA ، اندونزی - به گفته ارتش اندونزی ، در روز چهارشنبه یک شورشی Papuan کشته شد و یک سرباز زخمی‌شده در روز چهارشنبه ، آخرین تشنج خشونت که به منطقه easternmost country's اصابت کرد .
سرهنگ محمد Aidi ، سخنگوی ارتش استان پاپوآ ، گفت که مبارزان جدایی‌طلب به سربازان در یک ماموریت تدارکاتی به فرودگاه Sinak در منطقه کوهستانی Puncak Jaya حمله کردند .
او گفت که شورشیان پس از دفع حمله به داخل جنگل گریختند و یکی از آن‌ها پیدا شد که پرچم ستاره صبح نشانه مبارزه مستقل Papuan با سربازانی که منطقه را زیر و رو می‌کردند ، پیدا شد .
سربازی که از زخمه‌ای ناشی از شلیک گلوله رنج می‌برد به شهر معدنی of منتقل شد . Aidi گفت که مرد کشته‌شده که هیچ هویتی نداشته است ، به رئیس روستا برای مراسم تدفین تحویل داده شد .
مبارزان Separatist در اوایل دسامبر ۱۹ تن را کشتند که بر روی بزرگراه trans کار می‌کردند و بخشی کلیدی از تلاش‌های Joko Widodo's برای توسعه این منطقه بودند .
ارتش آزادی‌بخش ملی پاپوآ ، اعلام کرد که روز ۲ دسامبر ، که تاریخ حمله به کارگران ساختمانی بود ، آغاز جنگ علیه " استعمار " اندونزی بود که تا زمانی که مداخله بین‌المللی و به رسمیت شناختن استقلال صورت نگیرد ، متوقف خواهد شد .
در اخبار جداگانه در روز چهارشنبه ، Retno Marsudi ، وزیر امور خارجه ، در سخنرانی سالیانه خود در مورد سیاست خارجی گفت که این کشور " حتی یک اینچ " در دفاع از حق حاکمیت خود عقب‌نشینی نخواهد کرد .
وی گفت که خشونت علیه غیرنظامیان باید مجازات شود ، اما این درگیری باعث کاهش تعهد government's اندونزی برای بهبود رفاه of می‌شود .
جنبش استقلال و شورش‌های سطح پایین از اوایل دهه ۱۹۶۰ زمانی که اندونزی کنترل قلمرو پیشین هلند را به دست گرفت ، به جوش آمده بود . کنترل اندونزی در سال ۱۹۶۹ با همه‌پرسی معروف به " قانون انتخاب آزاد " که در فضایی از ارعاب سنگین برگزار شد ، رسمی شد که در آن تنها ۱، ۰۲۶ Papuans اجازه رای دادن را داشتند .
Editors
بایدن چگونه راه را برای انتخابات ریاست‌جمهوری احتمالی هموار کرده‌است؟
بعد از آتش‌سوزی در کمپ چه اتفاقی می‌افتد
The - Bitsy ، Teenie - weenie ، Very litigious
امروزه ، بومی که تا حد زیادی از اقتصاد region's جدا هستند ، فقیرتر ، sicker و بیشتر از مردم اندونزی در حال مرگ هستند .
آقای mattis برای نشست وزرای دفاع کشورهای جنوب شرقی در سنگاپور است . در حالی که در اینجا ، جلسات او با وزرای دفاع آسیایی در سایه ریزش و گمانه‌زنی‌های ادامه‌دار آقای ترامپ در روز یکشنبه ، زمانی که او سوال کرد که آیا رئیس وزارت دفاع در این شغل باقی خواهد ماند یا خیر " ، در طی مصاحبه‌ای با " ۶۰ دقیقه " CBS چنین گفت : " اگر می‌خواهید حقیقت را بدانید .
آقای mattis بعدا ً به خبرنگاران گفت که آقای ترامپ به او گفته بود که " ۱۰۰ درصد " پشت وزیر دفاع است ، اما در آسیا گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد این موضوع وجود دارد که آقای mattis تا چه حد به این کار ادامه خواهد داد.
آقای ترامپ آن را رد کرد و در a گفت که " دلیلی وجود ندارد که در این زمان مقادیر زیادی پول صرف بازی‌های جنگی کره‌جنوبی - کره‌جنوبی کند " و افزود که اگر او این کار را بکند ، می‌تواند " فورا " آن‌ها را ازسر بگیرد و اگر این کار را انجام دهد ، این تمرینات " بسیار بزرگ‌تر از همیشه " خواهند بود .

Vigilant Ace عمدتا ً شامل مانورهای هوایی است. تمرین‌های سال گذشته بیش از ۲۰۰ هواپیمای جنگی از آمریکا و کره‌جنوبی داشتند . مقامات نظامی آمریکا مایل نیستند این تمرینات را متوقف کنند زیرا آن‌ها می‌گویند که تاخیر آن‌ها می‌تواند بر آمادگی نظامی تاثیر بگذارد .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

چین همانطور که در اقتصاد غیر نظامی خود دارد ، در برخی موارد به طور غیر قانونی فناوری‌های خود را از بقیه جهان خریداری کرده یا جذب کرده‌است . بسیاری از سخت‌افزارهای نظامی آن متعلق به شوروی است یا در طراحی‌های قدیمی شوروی مدل شده‌اند ، اما با هر موج جدیدی از تولید ، تحلیلگران می‌گویند که چین در حال استقرار قابلیت‌های پیشرفته بیشتری است .
اولین ناو هواپیمابر چین در ابتدا توسط اتحاد جماهیر شوروی در سال ۱۹۸۸ راه‌اندازی شد و زمانی که کشور سه سال بعد سقوط کرد زنگ خورد . اوکراین که به تازگی مستقل شده ، ۲۰ میلیون دلار به یک سرمایه‌گذار چینی فروخت که مدعی بود این هتل تبدیل به یک کازینو شناور خواهد شد ، هر چند که او واقعا ً از طرف پکن عمل می‌کرد که این کشتی را نوسازی کرده و نامش را " لیائونینگ " گذاشته بود.
دومین ناو هواپیمابر - که هنوز نامش ذکر نشده - عمدتا ً براساس طرح‌های " است ، اما گزارش شده‌است که فن‌آوری پیشرفته دارد . در ماه فوریه ، شرکت صنعت Shipbuilding چین اعلام کرد که طرح‌هایی برای ساخت حامل‌های انرژی هسته‌ای دارد که استقامت بسیار بیشتری نسبت به آن‌هایی دارد که به سوخت‌گیری مجدد نیاز دارند .
ارتش چین با مشکلات رو به رشدی مواجه شده‌است . با فساد مالی، که آقای Xi وعده پاک کردن آن را داده، و فقدان تجربه رزمی ، مختل شده‌است . به عنوان یک نیروی مبارزه ، هنوز با جنگ تست نشده است .
در ماه ژانویه ، زمانی که یکی از پیشرفته‌ترین زیردریایی‌های آن به طور نزدیک به جزایر مورد مناقشه معروف به the در ژاپن و Diaoyu در چین نزدیک شد ، دست‌پاچه شد . زیردریایی حمله هرگز نباید پیدا بشه .
دومین ناو هواپیمابر همچنین به نظر می‌رسد که سکسکه تجربه کرده‌است . اولین محاکمه دریایی آن در ماه آوریل اعلام شد و سپس به طور غیرقابل توجیهی به تاخیر افتاد. خبرگزاری رسمی ژینهوا بدون شرح جزئیاتی ، گزارش داد که مدت کوتاهی پس از این محاکمه در ماه مه ، مدیر عمومی چین Shipbuilding تحت بررسی " نقض جدی قوانین و مقررات " قرار گرفت .
دیواره آتش سوزان در دریای جنوب چین . صف‌آرایی موشک در سه جزیره که در جزایر Spratly مورد اختلاف واقع شده‌است - subi ، Mischief و صلیب‌سرخ - اعتراضات را از کاخ سفید House.Cred ، از طریق گتی ایماژ )
دفاع از ادعاها
با این وجود ، پیشرفت‌های نظامی چین به رهبری این کشور دست یافته‌است .
رسانه‌های دولتی اعلام کردند که در تابستان بعد از این که با شش کشتی جنگی دیگر از طریق تنگه Miyako که جزایر Ryukyu ژاپن را شکافته و اولین عملیات پرواز خود را در اقیانوس آرام انجام داد ، با شش کشتی جنگی آماده شد .
گروه نبرد Liaoning در حال حاضر به طور معمول در تایوان دور می‌زند . بنابراین جت‌های جنگنده چینی و بمب گذاران .
جنگنده جدید J - ۲۰ چین اولین ماموریت آموزشی خود را در ماه مه در دریا انجام داد ، در حالی که بمب‌گذار استراتژیک آن ، یعنی H - ۶ ، برای اولین بار در جزیره "وودی " در جزیره "Paracels " فرود آمد . از فرودگاه کوچک یا از آن سوی جزایر Spratly ، بمب گذاران می‌توانستند به همه جنوب شرقی آسیا حمله کنند .
گزارش اخیر پنتاگون حاکی از آن است که پرواز ۶ - ۶ در اقیانوس آرام به منظور نشان دادن توانایی حمله به پایگاه‌های آمریکا در ژاپن و کره‌جنوبی و در فاصله بسیار دور از گوام بوده‌است .
لی Jie ، یک تحلیلگر موسسه تحقیقات نیروی دریایی چین در پکن ، گفت : " رقابت راه آمریکا برای دیدن آن است .
و منافع چین در حال گسترش است .
در سال ۲۰۱۷ ، این کشور اولین پایگاه نظامی خارجی خود را در جیبوتی ، در شاخ آفریقا افتتاح کرد و گفت که برای حمایت از مشارکت خود در گشت‌های چند ملیتی در خارج از سومالی مورد استفاده قرار خواهد گرفت .

هم اکنون به نظر می‌رسد که در حال برنامه‌ریزی برای دستیابی به شبکه‌ای از بنادر و پایگاه‌های خود در سراسر اقیانوس هند است . طبق گزارش جدیدی که توسط C۴ADS ، یک سازمان تحقیقاتی در واشنگتن منتشر شد ، اگرچه ظاهرا ً بازرگانی ، این پروژه‌ها زمینه را برای یک گردن‌بند از تمهیدات سوخت‌گیری مجدد و resupply فراهم کرده‌اند که " عملیات‌های دریایی بلندمدت پکن را تسهیل خواهد کرد " .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

تصمیم برای کاهش نیروهای نظامی در افریقا در پاییز گذشته منجر به کشته شدن چهار سرباز آمریکایی و یک حمله در جنوب غربی سومالی شد که در ماه ژوئن کشته شد .
پایگاه نیروی هوایی MacDill در تامپا ، Fla . ژنرال جوزف آل . Votel ، رئیس فرماندهی مرکزی ایالات‌متحده ، هفته گذشته با رهبران پنتاگون در تماس تلفنی با رهبران پنتاگون بود و سعی داشت نحوه صحبت کردن با آقای ترامپ را از تصمیم خود مبنی بر خروج نیروهای آمریکایی از سوریه مشخص کند .
فرمانده او در اصل به او دستور داد تا نیروی مبارزه را رها کند - کرده‌ای سوریه - که در کار با ارتش آمریکا در مبارزه با دولت اسلامی موثر بوده‌است . این حرکت همچنین تاثیر را در سوریه به روسیه و ایران واگذار می‌کند .
تا روز دوشنبه ، دستیارانش اعلام کردند که ژنرال Votel قبول کرده‌است که آقای ترامپ قصد نقل‌مکان نخواهد داشت . به گفته یکی از مقامات وزارت دفاع با اطلاع از جلسه ، در طی نشست کارکنان ، یک افسر از ژنرال Votel پرسید که آیا نیروهای آمریکایی در حال بازگشت به خانه هستند . ژنرال Votel لبخند تلخی زد و جوابی نداد .
روز بعد - سه‌شنبه - ژنرال Votel تعدادی از افسران را به دفترش فراخواند و به آن‌ها گفت که رئیس‌جمهور تصمیم گرفته تا تمامی نیروها را از سوریه خارج کند . در واشنگتن ، مشاوران ارشد آقای ترامپ هنوز در تلاش بودند تا رئیس‌جمهور را از این تصمیم منصرف کنند، اما فرماندهی مرکزی دستور راهپیمایی خود را داشت ، ابتدا از آن‌ها خواست تا به کردها اطلاع دهند .
سه‌شنبه‌شب در تامپا ، ژنرال Votel دوست کرد او Mazlum Kobane نام دارد . سال‌ها است که ژنرال Votel صحبت‌های هفتگی خود را با آقای Kobane - فرمانده‌کل گروه کرد ، که به عنوان نیروهای دموکرات سوریه شناخته می‌شود ، برگزار کرده‌است - مردی که آمریکایی‌ها برای حفظ قول خود به آنجا آمده بودند .
با لیزا Lerer برای امور سیاسی امضا کنید .
بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .
مقامات وزارت دفاع گفتند که صبح روز چهارشنبه ، حتی پس از اینکه خبر دادند که آمریکایی‌ها آن‌ها را ترک خواهند کرد ، مبارزان کرد به نبرد علیه دولت اسلامی در شمال سوریه ادامه دادند .
افغانستان
دستور دولت ترامپ برای خروج تقریبا ً ۷۰۰۰ نیروی نظامی از افغانستان در ماه‌های آینده یک تغییر ناگهانی در جنگ در آنجا است .
آقای ترامپ نسبت به جنگ افغانستان هیچ رازی را پنهان نکرده است و او مجبور شد سال گذشته با استراتژی افغانستان در افغانستان صحبت کند که خواستار افزایش تعداد سربازان شد . مانند رئیس‌جمهور قبل از او ، باراک اوباما ، آقای ترامپ دوست ندارد به ریختن خون و گنج آمریکایی در یک جنگ که توسط همه حساب‌ها به جز پنتاگون ، به بن‌بست رسیده‌است ، ادامه دهد .
برخلاف گذشته ، آقای ترامپ تصمیم گرفت که عقب‌نشینی خود را بدون اطلاع دولت افغانستان یا شرکای ناتو ، که آن‌ها نیز خون و گنج خود را در تلاش جنگی آمریکا در آنجا قرار داده‌اند ، آغاز کند .
Oana Lungescu ، سخنگوی ناتو ، در ایمیلی گفت : " ما گزارش‌ها را دیده‌ایم . " وی افزود : " تعهد ما مهم است که اطمینان حاصل کنیم که افغانستان دیگر به پناه‌گاه امنی برای تروریست‌های بین‌المللی تبدیل نشود که بتوانند ما را در خانه تهدید کنند ."
نیجر ، مالی و چاد

صدها نیروی آمریکایی در آفریقا مجدداً تخصیص داده خواهند شد و تعداد ماموریت‌های ویژه عملیات در قاره به شدت تحت استراتژی دولت ترامپ برای تغییر تمرکز از تهدیدات تروریستی به چالش‌های " قدرت بزرگ " کشورهایی مانند چین و روسیه تنظیم خواهد شد .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :