soldiership

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

طراح گفت که exhortation برای استفاده مجدد ، بازیافت و کاهش هزینه یک فصل برای این فصل نیست ." وی گفت : " این یک موضوع برای همیشه است ."
قوانین جدید در دنیای مد
ریچموند گفت که کتاب قانون در دنیای مد از بین رفته‌است .
او گفت : " اینستاگرام در درجه اول این چشم‌انداز را تغییر داده‌است . ما باید آن را بپذیریم و از آن لذت ببریم و آن را کار کنیم ."
طراح menswear و womenswear را نشان داد که پیش از این شروع به فروش در ابتدای سال کرده‌است و توجه خریداران را زود دریافت کرده‌است . مصرف کنندگان خواهان لباس‌هایی هستند که فورا ً در اینستاگرام می‌بینند .
تا زمانی که womenswear در ماه آینده " it's " به پایان برسد ، "it's " خیلی دیر به پایان می‌رسد . Richmond که زمان خود را بین ناپل و لندن تقسیم می‌کند ، گفت : " برخی از خریداران دیگر باز می‌گردند . "
او گفت : " شاید در آینده نشان دهیم که در فصل بیشتری وجود دارند . "
برخی ممکن است بگویند که روسای جمهور همیشه از نیروهای سیاسی استفاده می‌کنند . و بنابراین آن‌ها معمولا ً در زمینه تصمیمات سیاست خارجی که دارای مفاهیم سیاسی هستند ، انجام می‌دهند . فکر کنید لیندون جانسون سربازان بیشتری را به ویتنام می‌فرستد ، زیرا می‌ترسید که او برای " بریدن و فرار " از این درگیری مورد حمله قرار گیرد . یا جورج دبلیو . بوش در مورد ماموریت " ماموریت " زمانی که صدام‌حسین سرنگون شد بود. این ها مشابه استفاده از نیروهای نظامی در خانه برای مزیت انتخاباتی نیستند .
کسب و کارها ، نه امنیت ، هدف رئیس‌جمهور است . دو نفر از ما چندین سال در ارتش خدمت کرده‌ایم ؛ در حالی که همه نیروها باید از دستورها قانونی و اخلاقی رهبران غیر نظامی اطاعت کنند ، آن‌ها باید ایمان داشته باشند که این رهبران غیر نظامی از آن‌ها برای اهداف مشروع امنیت ملی استفاده می‌کنند . اما استقرار نیروهای مرزی ، حق نظامی را در میانه انتخابات میان‌دوره‌ای قرار داد و باعث ایجاد یک بحران عدم وجود برای تحریک آرای یک حزب شد .
وقتی اقدامات حزبی مانند این اتفاق می‌افتد ، آن‌ها سنت‌های نظامی - نظامی را زیر پا می‌گذارند و آن ایمان را با آسیب‌های بالقوه طولانی‌مدت به روحیه نیرو و روش دموکراتیک ما - همه برای منافع انتخاباتی ، نقض می‌کنند .
استقرار یک شاهکار ، یک شاهکار ، و به دیدگاه ما ، سو استفاده از ارتش که باید منجر به استعفا از سوی آقای mattis شود ، به جای آن که به این مشروعیت آشکار نظامی آمریکا ملحق شود .
گوردون آدامز استاد بازنشسته دانشکده خدمات بین‌المللی دانشگاه آمریکایی است و از سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۷ مقام ارشد بودجه کاخ سفید برای امنیت ملی بود . لارنس بی . ویلکرسون ، سرهنگ بازنشسته ارتش و یک استاد دولت و سیاست عمومی در کالج ویلیام & مری ، در سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ رئیس کارمندان دولت بود . Isaiah ویلسون ۳ ، مدرس ارشد موسسه خیریه دانشگاه ییل برای امور جهانی ، یک سرباز بازنشسته ارتش است که به مدت ۲۸ سال یک افسر ارتش خدمت وظیفه بوده‌است که شامل چندین تور خدمات رزمی در عراق و افغانستان می‌شود .
مقامات وزارت دفاع می‌گویند که آن‌ها انتظار دارند که اغلب کاهش نیروها و کاهش ماموریت از آفریقای مرکزی و غربی تامین شود ، جایی که ماموریت‌های ویژه عملیات متمرکز بر آموزش نیروهای نظامی آفریقایی برای مبارزه با تهدید رو به رشد گروه‌های شبه‌نظامی اسلامگرای افراطی است .
آقای ترامپ به رهبران کره‌جنوبی گفت که او از آن‌ها می‌خواهد میزان پولی که برای نیروهای آمریکایی در شبه‌جزیره پرداخت می‌کنند را دوبرابر کنند ، درخواستی که دولت سئول رد می‌کند . درست همانطور که آقای ترامپ در مورد اینکه چرا ایالات‌متحده و کره‌جنوبی باید تمرینات نظامی مشترک انجام دهند سوال کرده‌است ، او نیز از این سوال کرده‌است که چرا سئول بیش از این هزینه ندارد که نیروهای آمریکایی در دست داشته باشد .

براساس توافقنامه ای که قرار است در پایان سال به پایان برسد ، کره‌جنوبی در سال برای نزدیک به ۳۰۰۰۰ سرباز آمریکایی که در شبه‌جزیره مستقر شده‌اند ، بالغ بر ۸۳۰ میلیون دلار می‌پردازد . مقامات وزارت دفاع می‌گویند که آقای ترامپ به مبلغ ۱.۶ میلیارد دلار در سال درخواست کرده‌است .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

Stunt مرزی ترامپ حامی سلامتی ارتش ما است .
رئیس‌جمهور از ارتش آمریکا برای مقابله با هیچ تهدید واقعی ، اما به عنوان سربازان اسباب‌بازی با قصد دستکاری یک انتخابات میان‌دوره‌ای خانگی استفاده کرد .
توسط گوردون آدامز ، لارنس B . ویلکرسون و Isaiah ویلسون سوم
آقای آدامز پروفسور بازنشسته دانشکده خدمات بین‌المللی دانشگاه آمریکایی است . آقای ویلکرسون ، سرهنگ بازنشسته ارتش ، یک استاد دولت و سیاست عمومی در کالج ویلیام & مری است . آقای ویلسون ، سرهنگ بازنشسته ارتش ، مدرس ارشد موسسه خیریه دانشگاه ییل برای امور جهانی است .
۱۹ نوامبر ۲۰۱۸
سربازان آمریکایی که به کمپ اصلی Donna رسیدند، یکی از پایگاه‌های نظامی متعدد در امتداد مرز با Mexico.Cred itTamir برای نیویورک‌تایمز قرار داشت .
یک هفته پیش از انتخابات میان‌دوره‌ای ، رئیس‌جمهور ایالات‌متحده اعلام کرد که تا ۱۵، ۰۰۰ نیروی نظامی فعال ارتش را در مرز مکزیک و مکزیک مستقر خواهد کرد تا با کاروان تهدید پناهندگان و پناهجویان روبرو شود . سربازان در صورت لزوم از زور استفاده خواهند کرد تا از چنین " تهاجم " ایالات‌متحده جلوگیری کنند .
اعلامیه آقای ترامپ و استقرار آن‌ها ( تقریبا ۵، ۹۰۰ ) احتمالا ً کاملا قانونی بودند . اما ما دو حزبی هستیم که با دهه‌ها تجربه در و با پنتاگون ، و برای ما ، این اقدام سابقه‌ای خطرناک ایجاد می‌کند . ما می‌ترسیم که این مساله در دست عمومی از دست رفته بر سر تصمیم از دست رفته باشد ، بنابراین اجازه دهید روشن باشیم : رئیس‌جمهور از نیروهای نظامی آمریکا علیه هیچ تهدید واقعی استفاده نمی‌کند بلکه به عنوان سربازان اسباب‌بازی با هدف دستکاری نتیجه انتخابات میان‌دوره‌ای داخلی ، استفاده بی‌سابقه از ارتش توسط یک رئیس‌جمهور نشسته استفاده کرده‌است .
بحث عمومی بر مسائل ثانویه متمرکز بود . آیا واقعا ً تهدیدی برای امنیت آمریکا از یک گروه غیر مسلح از پناهندگان خسته و پناه‌جو در پیاده و هزاران مایل از مرز وجود دارد ؟ حتی ارزیابی داخلی ارتش این یک تهدید بسیار معتبر نبود .
آیا رئیس‌جمهور می‌تواند از قبل ادعای حق پناهندگی بدون موشکافی را رد کند ؟ به احتمال زیاد ، این تخطی از تعهدات پیمانی است که آمریکا به عنوان بخشی از قرارداد خود برای کنوانسیون‌های پناهندگی در سال ۱۹۶۷ که به دنبال چند دهه بوده‌است را نقض می‌کند .
استقرار در زمینه بودجه دفاعی ، یک مرغ دریایی (albatross ) نیست . ما هم اکنون به سربازان ، هر جایی که مستقر می‌شوند ، پرداخت می‌کنیم و هزینه‌های افزایشی واقعی ارسال آن‌ها به مرز می‌تواند ۱۰۰ میلیون دلار به ۲۰۰ میلیون دلار ، بخش کوچکی از ۷۱۶ میلیارد دلار بودجه دفاعی شود .
با این حال ، ما می‌توانیم راه‌های زیادی را برای استفاده بهتر ، مانند بهبود آمادگی ، در نظر بگیریم .
همچنین برای یک رئیس‌جمهور غیرمعمول نیست که از نیروهای نظامی بخواهد که در حمایت از عملیات امنیت مرزی به مرز اعزام شوند . روسای جمهور هر دو طرف سربازان را به مرز اعزام کرده‌اند تا از کارکرده‌ای پشتیبانی مانند مهندسی ، لجستیک ، حمل و نقل و نظارت پشتیبانی کنند .
اما این استقرار به طور کلی در اعداد کوچک‌تر ، معمولا ً گارد ملی بوده‌است و هرگز کاروانی از پناهندگان و پناهندگان را متوقف نمی‌کند .
بنابراین ، سخاوتمندانه ، برخی از جنبه‌های استقرار ، حداقل قابل دفاع هستند . اما یکی وجود ندارد و این جنبه استفاده سیاسی داخلی است - یا به عبارت دیگر سو استفاده از ارتش .
جیمز mattis ، دبیر وزارت دفاع ، تاکید کرد که وزارت دفاع این کار را انجام نمی‌دهد ، اما این یک شیرین‌کاری سیاسی آشکار بود . رئیس‌جمهور از یک خط عبور کرد - ارتش قرار است از سیاست داخلی خارج شود . همانطور که بسیاری از بازنشستگان ارشد نظامی مدعی شده‌اند ، نیروها و نباید یک ابزار سیاسی باشند . آن‌ها سربازان اسباب‌بازی نیستند که توسط رهبران سیاسی ، بلکه یک موسسه بی‌طرف ، به طور سیاسی صحبت کنند .
Editors
تایگر beetles Puritan ، " شکارچیان Vicious " ، ماه مه دوباره شکار کرد
۳، ۷۰۰ مولدها و ۶۶۶ میلیون دلار ( ۶۶۶ میلیون دلار ) : پیمانکاران FEMA برای تعمیرات و تعمیرات در پورتوریکو به شدت شارژ می‌شوند .

نویسندگان مرد سیاه برای زمان ما

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

نگاهی پر از غرور و غرور نظامی به نام Silhouette ، با whimsy
تهیه‌شده توسط آسوشیتد پرس
۱۳ ژانویه ۲۰۱۹
MILAN - هیچ کجا انتقال در دنیای مد روز به روز آشکارتر از برنامه پیش‌نمایش menswear در میلان صورت می‌گیرد که در دومین دوره از سه روز یکشنبه رخ می‌دهد .
تنها در میلان سه روز برای هفته مد در نظر گرفته می‌شود ؛ تقویم menswear پاریس شش روز کامل را مطالبه می‌کند .
طراحان به تفکیک قوانین دنیای مد اشاره می‌کنند . یک چرخه چهار هفته‌ای سخت زمانی که پایتخت‌های مد را هدایت می‌کند، menswear و womenswear را پوشش می‌دهد و تقویم بهار / تابستان و تقویم‌های زمستانی را پوشش می‌دهد . اکنون طراحان تصمیم می‌گیرند در جای دیگری سرمایه‌گذاری کنند تا توجه مصرف کنندگان را جلب کنند.
Gucci و جورجو آرمانی هر دو از چرخه menswear برای زمستان آینده در میلان و ارائه نمایش‌های مشترک در ماه فوریه و حفظ حضوری در این ماه با رویداده‌ای دیگر هستند . آرمانی با عکاس فرانسوی چارلز Freger در موزه Silos خود نمایشگاهی را افتتاح کرد . گوچی ( Gucci ) میزبان برنامه‌ای در روز پایانی در مرکز گوچی اش است .
Miuccia پرادا می‌بیند که جهانی " دشوارتر ، خطرناک ، جوش " و تفسیر آن از طریق مد است .
مجموعه اخیر او یک سیلوئت نظامی قوی داشت ، اما با جزئیات عجیب و غریب خنثی شد .
پرادا می‌گوید : " طبیعتا ً می‌دانستم که می‌خواهم این کار را بکنم ، اما تنها چیزی که در ذهن داشتم ، ارتش بود ."
بیشتر به صورت سیاه و سیاه به نظر می‌رسید ، با کت و شلوار شیک و ظریف که برای اولین بار با کت و شلوار پوشیده شده، پیراهن بدون پیراهن پوشیده شده و شلوار کوتاهی به تن داشت که قوزک برهنه را نمایان می‌ساخت.
اما این مجموعه بیش از یک حالت داشت ، متناوب بین احساس منظم of دو سینه که با یک کمربند سه‌گانه بسته شده‌بود و the سینه برهنه که با سینه‌های برهنه آراسته شده بود ، با پیراهن‌های باز تزیین شده بود.
همیشه بازیگوش بود ، پرادا به نظر می‌رسید که ارتش با وصله‌های قهوه‌ای و رنگی روی شانه‌هایش ، مثل epaulets ، و tufts با لهجه‌های مختلف پوشیده از کلاه نگاه می‌کند .
Editors
 " من احساس نامرئی می‌کنم " : دانشجویان بومی در مدارس عمومی ثبت‌نام می‌کنند .
۱۰۰ کتاب مهم سال ۲۰۱۸
یک روز ، یک زندگی : وقتی یک Medic در غزه کشته شد ، تصادف بود ؟
Prints روی پیراهن‌ها عبارت بودند از پیچ و مهره صاعقه و قلب‌های تپنده که با درستی تشریحی قرار گرفته بودند و با تکان دادن به فیلم‌های ترسناک قشنگ سر تکان می‌دادند .
به گفته مری شلی ، موسیقی متن موسیقی متن سخت‌تر از موسیقی از " نمایش فیلم " راکی " و " خانواده Addams " بود ، اما مجذوب آن شده بود که نویسنده‌ای که یک هیولا را خلق کرده بود، مری شلی ، ابتدا مجبور شد تحت نام her انتشار یابد .
طراح نمایش را با ظاهر برای زنان ، از جمله لباس مناسب با لباس‌های ورزشی خارجی ، پوشیدن لباس‌های مهمانی با لباس‌های مجلل و دامن‌های پر زرق و برق با لهجه‌های مختلف ، قطع کرد . یک پیراهن کالا که در لباس سیاه نصب شده‌بود با یک کلاه کرکی قرمز و قرمز جفت شده بود .
طراح بریتانیایی ، جان ریچموند ، بازگشت خود را به تقویم مد میلان با یک مجموعه مشترک نشان داد که دارای ظاهری جذاب برای مردان و لباس‌های شیک و پر زرق و برق برای زنان بود .
" این تقریبا ً دو مجموعه است . من سعی نمی‌کنم کاری انجام دهم که برای مردان و برای زنان کار کند . "
ریچموند با گلدوزی ژاپنی بر روی لباس‌های نظامی بازیابی شده و کیسه‌هایی برای مردان و decorated Levi's شده با بال sequined بر روی باسن برای زنان ، گلدوزی شده بود .
" ما مجبوریم شلوار جین بیشتری بسازیم . او گفت : " در حال حاضر تعداد زیادی شلوار جین وجود دارد . "
لباس‌های Women's بسیار ظریف ، با شانه‌های نوک‌تیز ، شانه نوک‌تیز و نامتقارن کوچک و نامتقارن هستند . چکمه‌های wedge ریچموند با جزئیات حاشیه‌ای برای زنان طراحی شده‌بود .
ثبت‌نام برای مترجم شفاهی
برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .

برای مردان ، او به کفش Doc Martens ، که به تلاش افتاده بود ، چسبیده بود .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

گزارش : افسران ارتش , بستگان شکنجه شده در ونزوئلا
توسط آسوشیتد پرس
ای .
واشنگتن - بنا به گفته دو سازمان برجسته حقوق بشر , نیروهای انتظامی در ونزوئلا , به اتهام توطئه علیه دولت رئیس‌جمهور نیکلاس سارکوزی , بازداشت و شکنجه شده‌اند .
دیده‌بان حقوق بشر و گروه غیردولتی ضد دولتی ونزوئلا روز چهارشنبه در یک گزارش مشترک اعلام کردند که مقامات در کشور آمریکای جنوبی همچنین اعضای خانواده برخی از مظنونین را در تلاش برای مکان‌یابی آن‌ها بازداشت و شکنجه کرده‌اند .
اسوشیتد پرس از وزارت داخله خواست نظری بدهد اما فورا ً یکی از آن‌ها را دریافت نکرد . دولت ونزوئلا گزارش‌های قبلی شکنجه را رد کرد و گفت که از حقوق بشر محافظت می‌کند .
این گزارش با عنوان فشار بین‌المللی منتشر شد که در حال آماده شدن برای سوگند خوردن در روز پنج شنبه برای یک دوره ۶ ساله نامشروع توسط دولت و بیش از دوازده دولت منطقه‌ای است .
تبلیغات
در این گزارش مواردی از قبیل ماموران نظامی رده‌های مختلف و غیر نظامی متهم به توطئه علیه دولت و همچنین اعضای خانواده برخی از مظنونین تحلیل شده‌است .
جوز میگوئل آخور , مدیر آمریکایی دیده‌بان حقوق بشر گفت : " دولت ونزوئلا به طرز بی‌رحمانه‌ای اعضای ارتش را به توطئه علیه آن متهم کرد . " وی گفت : " در برخی موارد آن‌ها زمانی که نمی‌توانند مظنونان را پیدا کنند , به خانواده یا سایر غیرنظامیان می‌روند . "
برخی برندها پیش از این در حال آزمایش با تقویم مد هستند .
این مارک که توسط سیمون ریزو , طراح فرانسوی بنیانگذاری شده بود , در حال افزایش است .
اولین مجموعه کاملا ً مشترک این برند , یک سیلوئت بزرگ بزرگ با پوششی از لباس‌های بافتنی , لایه‌ای پیچیده و شال پوششی پوشانده شده با لباس‌های در آغوش گرفتن بدن بود .
ریزو در پشت صحنه گفت : " بالاتر از همه , ما خیلی خوب بودیم . " " همیشه این رگه تمسخر وجود داشت . ما به اندازه کافی گفتیم . "
برای زنان , یک پیراهن زیبای آسمان - آبی که در دور کمر قرار داشت و یک گردن لاک‌پشت در آن به رنگ خاکستری در برمودا خاکستری پوشیده شده بود. با هوای سرد , شلوار دو لایه زیر دامن . یک دامن پیراهن پوش نقره‌ای با یک شلوار کوتاه و شلوار کوتاه به رنگ آبی لیمویی پوشیده بود .
یک پیراهن بلند و بزرگ به تن داشت که با آستین‌های چرمی پوشیده شده بود .
" دیگر شعار یا شعار وجود ندارد . در حقیقت , یک پیراهن سفید ساده وجود دارد که سمبل ایده‌ای است که اکنون داریم . "
این مجموعه همچنین لباس‌های سفارشی برای هر دو جنس نشان می‌داد . به نظر می‌رسید که به دو قسمت تقسیم شده‌اند .
با استفاده از کلاه برداری و استفاده از دستکش و دستکش .
به نقل از یک راننده اتوموبیل رانی که در آن شرکت کرده بود : " اگر همه چیز تحت کنترل داشته باشید , به اندازه کافی سریع نمی‌روید . "
شعله‌ها به پای شلوار جین پوشیده از تی‌شرت سفید پوش تبدیل شدند و سپس روی یک پیراهن و شلوار پاره شد . یک جزیره زیبای ساخته‌شده از زیگ زاگ منظم و شکل الماس به امواج سریع تبدیل شده‌است .
پالتو دو سینه هاگ رید آنقدر خفه نبودند که نمی‌توانستند با پالتو پوست خز پوشیده شوند . بمب گذاران و پالتوهای دارای عکس‌های کارتونی مانگا بودند . جلیقه‌های جین شسته شده با شلوار جین پوشیده شده و با شلوار جین جفت شده بودند .

وایت نی که اغلب از ایتالیای بومی الهام می‌گیرد , اروپا را با واژه‌هایی مانند یورو - امید , به صورت کت‌های چرمی یا مزین به لباس‌های بافتنی خود جشن می‌گیرد .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

Reinforces نظامی در منطقه مرزی Syria's ادلب
به رویترز
۱۲ ژانویه ۲۰۱۹
آنکارا - رسانه‌های دولتی گزارش دادند که سربازان و تانک‌های ترکیه‌ای روز شنبه مانورهای نظامی در مرز سوریه انجام دادند ، در حالی که یک گروه ناظر گفت که یک کاروان ترکیه‌ای از مرز به شمال سوریه عبور کرده‌است .
ارتش در دومین روز نیروهای کمکی در نزدیکی استان ادلب ، تانک و خودروهای زرهی به مرز اعزام کرد که آخرین سنگر اصلی شورشیان در سوریه بود.
روز جمعه ، یک منبع امنیتی ترکیه گفت که ارتش ترکیه نیروهای خود را در داخل و خارج از منطقه تحت کنترل داشت و از گفتن اینکه آیا آخرین جنبش در حال آماده‌سازی برای عملیات داخل خود سوریه بوده‌است یا خیر خودداری کرده‌است .
رصدخانه حقوق بشر سوریه ، یک گروه نظارت مستقر در انگلستان ، گفت که یک کاروان ترکیه‌ای وارد سوریه شده‌است .
جنگجویان اسلام گرا پس از بیش از یک هفته جنگ با شورشیان تحت حمایت ترکیه ، کنترل خود را بر منطقه ادلب تشدید کرده‌اند .
در ماه سپتامبر میان ترکیه و ترکیه که چندین پست بازرسی نظامی در ادلب و رئیس‌جمهور بشار اسد ، رئیس‌جمهور اصلی Assad's برای جلوگیری از حمله ارتش سوریه ، به توافق رسیدند ، این موضوع مورد تردید قرار گرفته‌است . این قرارداد نیازمند این است که گروهه‌ای اسلام گرا از منطقه میانی اصلی اخراج شوند .
تشدید در ادلب به عنوان نیروهای آمریکایی برای عقب‌نشینی از منطقه‌ای جداگانه در شمال و شرق سوریه صورت می‌گیرد .
این وزارتخانه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در اوائل روز شنبه وزیر دفاع ترکیه ، رئیس ستاد کل و رئیس اداره اطلاعات از واحدهای نظامی مرزی بازدید کردند و درباره " تدابیری برای برقراری صلح و ثبات در منطقه گفتگو کردند ."
او گفت : " ما هر تلاشی را برای حفظ آتش‌بس و ثبات در ادلب ، در راستای توافقنامه سوچی ، انجام می‌دهیم . Hulusi آکر ، وزیر دفاع ، گفت : " هم‌کاری نزدیک ما با روسیه ادامه دارد."
Editors
" وقتی آن را رها می‌کنم ، احساس آزادی می‌کنم . "
یاس ، عشق و لاس : سفری در داخل بحران Opioid ویرجینیای غربی
در جبهه Porch ، زندگی سیاه در نمای کامل
اظهارات Akar's یک روز پس از آن صورت گرفت که روسیه گفت این کشور متعهد به امضای توافقنامه ای با ترکیه برای تثبیت منطقه تشدید در ادلب است ، اما گفت که مسکو با افزایش تعداد تخلفات آتش‌بس نگران است .
موسسه CASLA مقرش در پراگ ، به ریاست تامارا Suju ، وکیل ونزوئلا ، ماه گذشته گفت که او ماه گذشته قبل از گزارش دادگاه جنایی بین‌المللی U.N.'s در مورد ۵۳۶ مورد شکنجه در ونزوئلا از سال ۲۰۱۴ از جمله ۱۰۶ نفر از سال ۲۰۱۸ را آورده‌است .
شش کشور در سال گذشته اقدام بی‌سابقه درخواست از شورای بین‌المللی کریکت برای تحقیق درباره ونزویلا برای جنایات احتمالی علیه بشریت کردند . ونزوئلا در بین نه تحقیق اولیه است که توسط دادستان‌های بین‌المللی کریکت باز شده‌است .
از سال ۲۰۱۴ ، سازمان نظارت حقوق بشر گفته‌است که بیش از ۳۸۰ پرونده رفتار خشن ، غیر انسانی یا تحقیر کننده علیه مخالفان دولت و یا مخالفان مشاهده کرده‌است ، از جمله حداقل ۳۱ مورد شکنجه در ونزوئلا .
بیش از ۱۲، ۸۰۰ نفر از سال ۲۰۱۴ در ارتباط با اعتراضات ضد دولتی دستگیر شده‌اند - از جمله بیش از ۸۰۰ غیر نظامی که از سال ۲۰۱۷ توسط دادگاه‌های نظامی تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند .
اما این گروه‌ها گفتند که هیچ مقام عالیرتبه در این رابطه پاسخگو نبوده است .
Gonzalo Himiob Santome رئیس زندان Foro گفت : مجازات برای جنایات حقوق بشر در ونزویلا آگاهانه است .
در این گزارش آمده‌است که اعضای اطلاعات نظامی یا پلیس سیاسی بیشتر این دستگیری‌ها را انجام داده‌اند .
زندانیان abuses از قبیل کتک زدن وحشیانه ، خفگی ، قطع کف پا با تیغه تیغ ، شوک‌های الکتریکی ، محرومیت مواد غذایی و منع آن‌ها برای رفتن به حمام و تهدیدات مرگ را گزارش کرده‌اند .

Vivanco گفت که اطلاعات در این گزارش مستقیما ً از بازداشت شدگان یا بستگانشان جمع‌آوری شده‌است . محققان یا از سوالاتی در مورد تلفن به افرادی که در ونزوئلا زندگی می‌کنند یا با افسران نظامی و خانواده‌هایشان که قبلا ً کشور را ترک کرده بودند سوال کردند .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

گزارش : افسران نظامی ، اقوام شکنجه‌شده در ونزوئلا
تهیه‌شده توسط آسوشیتد پرس
۹ ژانویه ۲۰۱۹
واشنگتن - بر طبق گفته دو سازمان برجسته حقوق بشر ، نیروهای انتظامی در ونزویلا پرسنل نظامی متهم به توطئه علیه دولت رئیس‌جمهور نیکلاس Maduro را بازداشت و مورد شکنجه قرار داده‌اند .
دیده‌بان حقوق بشر و گروه غیردولتی Venezuelan Foro در گزارش مشترکی که روز چهارشنبه منتشر شد گفتند که مقامات کشور آمریکای جنوبی همچنین اعضای خانواده برخی از مظنونین را در تلاش برای یافتن آن‌ها بازداشت و شکنجه داده‌اند .
آسوشییتدپرس از وزیر کشور درخواست کرده‌است که در این باره اظهار نظر کند ، اما بلافاصله اقدام به انجام این کار نکرد . دولت ونزوئلا گزارش‌ها قبلی شکنجه را تکذیب کرده و گفته‌است که این شکنجه به درستی از حقوق بشر محافظت می‌کند .
این گزارش در حالی منتشر شد که فشار بین‌المللی در حال ساخت on می‌باشد که در حال آماده شدن برای سوگند خوردن در روز پنج شنبه به مدت شش سال است که توسط آمریکا و بیش از دوازده دولت منطقه‌ای غیرقانونی تلقی می‌شود .
این گزارش ۱۲ مورد از ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده‌است که ۳۲ نفر از جمله افسران نظامی رده‌های مختلف و شهروندان متهم به توطئه علیه دولت و همچنین اعضای خانواده برخی از مظنونین را شامل می‌شوند .
خوزه میگل Vivanco ، رئیس دیده‌بان حقوق بشر در آمریکا ، گفت : " دولت ونزوئلا به طور وحشیانه به اعضای ارتش متهم به توطئه علیه آن حمله کرده‌است .
در این گزارش آمده‌است که اعضای اطلاعات نظامی یا پلیس سیاسی بیشتر این دستگیری‌ها را انجام داده‌اند .
زندانیان abuses از قبیل کتک زدن وحشیانه ، خفگی ، قطع کف پا با تیغه تیغ ، شوک‌های الکتریکی ، محرومیت مواد غذایی و منع آن‌ها برای رفتن به حمام و تهدیدات مرگ را گزارش کرده‌اند .
Vivanco گفت که اطلاعات در این گزارش مستقیما ً از بازداشت شدگان یا بستگانشان جمع‌آوری شده‌است . محققان یا از سوالاتی در مورد تلفن به افرادی که در ونزوئلا زندگی می‌کنند یا با افسران نظامی و خانواده‌هایشان که قبلا ً کشور را ترک کرده بودند سوال کردند .
Editors
آینده منطقه‌ای کویر Struggling در مورد گلدان
ایالات‌متحده ۸ میلیارد دلار برای نیروی هوایی افغانستان اختصاص داد . هنوز Struggling .
بعد از آتش‌سوزی در کمپ چه اتفاقی می‌افتد
اعلان
همچنین ، وکلای کیفری Foro به برخی از بازداشت شدگان در روند دادرسی دادگاه خود مشاوره دادند .
هر دو گروه گفتند که سو استفاده‌های نادرست از الگویی است که توسط نهاده‌ای امنیتی ونزوئلا در طی سرکوب تظاهرات خیابانی در سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۷ نشان‌داده شده‌است .
از سال ۲۰۱۴ ، سازمان نظارت حقوق بشر گفته‌است که بیش از ۳۸۰ پرونده رفتار خشن ، غیر انسانی یا تحقیر کننده علیه مخالفان دولت و یا مخالفان مشاهده کرده‌است ، از جمله حداقل ۳۱ مورد شکنجه در ونزوئلا .
بیش از ۱۲، ۸۰۰ نفر از سال ۲۰۱۴ در ارتباط با اعتراضات ضد دولتی دستگیر شده‌اند - از جمله بیش از ۸۰۰ غیر نظامی که از سال ۲۰۱۷ توسط دادگاه‌های نظامی تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند .
اما این گروه‌ها گفتند که هیچ مقام عالیرتبه در این رابطه پاسخگو نبوده است .
Gonzalo Himiob Santome رئیس زندان Foro گفت : مجازات برای جنایات حقوق بشر در ونزویلا آگاهانه است .
موسسه CASLA مقرش در پراگ ، به ریاست تامارا Suju ، وکیل ونزوئلا ، ماه گذشته گفت که او ماه گذشته قبل از گزارش دادگاه جنایی بین‌المللی U.N.'s در مورد ۵۳۶ مورد شکنجه در ونزوئلا از سال ۲۰۱۴ از جمله ۱۰۶ نفر از سال ۲۰۱۸ را آورده‌است .

شش کشور در سال گذشته اقدام بی‌سابقه درخواست از شورای بین‌المللی کریکت برای تحقیق درباره ونزویلا برای جنایات احتمالی علیه بشریت کردند . ونزوئلا در بین نه تحقیق اولیه است که توسط دادستان‌های بین‌المللی کریکت باز شده‌است .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

در یک دیدار اواخر سپتامبر با مقامات از صندوق بین‌المللی پول ، دولت پاکستان درخواست کمک مالی ۱۲ میلیارد دلاری را کرد . براساس اطلاعات دریافتی از سوی صندوق و یک مقام پاکستانی ، نمایندگان این صندوق ، پاکستان را تحت فشار قرار دادند تا همه توافقنامه ‌های موجود با دولت چین را به اشتراک بگذارند و خواستار ورودی I.M.F. در طی هر گونه مذاکرات آتی شوند که پیش‌تر فاش نشده بود . این صندوق همچنین به دنبال تضمین این امر است که پاکستان از یک طرح نجات برای بازپرداخت وام‌های CPEC استفاده نمی‌کند .
اما مقامات پاکستانی می‌گویند که سفارت چین در اسلام‌آباد تعهد خود را افزایش داده‌است و درخواست کرده‌است که معاملات CPEC مخفی نگه‌داشته شوند و قول داده‌اند که امور مالی پاکستان را با وام‌های دو جانبه تامین کنند .
مقامات چین و پاکستان در هفته‌های اخیر در حالی که تحت موشکافی تازه‌ای قرار گرفته‌اند مدعی شده‌اند که پاکستان یک مشکل بدهی دارد ، اما مشکل بدهی چین نیست . در ماه اکتبر ، بانک مرکزی کشور یک بدهی کلی و بدهی به مبلغ ۲۱۵ میلیارد دلار را با مبلغ ۹۵ میلیارد دلار به صورت خارجی اعلام کرد . با نزدیک به نیمی از پروژه‌های CPEC - به لحاظ ارزش - پاکستان در حال حاضر به چین ۲۳ میلیارد دلار بدهکار است .
Apologizes نظامی آمریکا برای Booklet با زبان تهاجمی racially
یک کتابچه خوش‌آمد که برای نیروهای ایالات‌متحده مستقر در عربستان‌سعودی منتشر شد ، گفت که برخی از سعودی‌ها " خون سیاه " داشتند .
نویسنده : توماس گیبونز
۱ نوامبر ۲۰۱۸
واشنگتن - فرماندهی مرکزی ایالات‌متحده روز پنج شنبه به خاطر ارسال یک زبان تهاجمی به زبان روسی در یک دفترچه خوش‌آمد آنلاین برای سربازان مستقر در عربستان‌سعودی عذرخواهی کرد و گفت که اسناد دیگری را که در وب سایت خود مستقر شده‌اند بررسی خواهد کرد تا اطمینان حاصل شود که این واژه سیاه‌پوست حذف شده‌است .
بخشی از این رساله با عنوان " مردم و جمعیت " ، جمعیت عربستان را " عمدتا ً متشکل از نوادگان قبایل بومی توصیف کرد که از زمان ماقبل تاریخ با ترکیبی از خون سیاهان از افریقا وارد شبه‌جزیره شده بودند ."
از آن زمان ، این دفترچه ۶۹ صفحه‌ای از اینترنت برداشته شده‌است . این گروه در ماه ژوئن برای ماموریت آموزش نظامی ایالات‌متحده به عربستان‌سعودی منتشر شد که یک نیروی کوچک متشکل از حدود ۱۴۰ مشاور نظامی و conduits برای فروش اسلحه آمریکایی به ریاض بود.
کاپیتان بیل ای ، سخنگوی فرماندهی مرکزی ، در بیانیه‌ای گفت که مقامات نظامی " یک بررسی داخلی از رونده‌ای ارسال و ارسال ما انجام داده‌اند و در حال انجام تحقیقی از مطالب ارسالی پیشین هستند تا اطمینان حاصل شود که موارد نامناسبی از مطالب نامناسب در وب سایت ما وجود ندارد ."
اعلان
کاپیتان اوربانوس گفت : " ما متاسفیم که این مطالب نامناسب بدون بازبینی بیشتر به وب سایت ما فرستاده شد و از هر کسی که مرتکب گناه شد عذرخواهی کرد . "
یک مقام نظامی دیگر گفت که احتمالاً این زبان از نسخه‌های قدیمی این دفترچه کپی شده‌است و زمانی که به نوشتار به روز رسانی شده در وب سایت فرمان چسبانده شده‌است ، دستگیر نشده است .
عذرخواهی ارتش آمریکا پس از اینکه حسن Minhaj ، یک کمدین ، به زبان توهین‌آمیز در برنامه نت فلیکس نشان داد ، منتشر شد . این روزنامه پیش‌تر در روز پنج شنبه توسط مجله ستاره‌ها و نوارها گزارش شده‌بود .
بخش‌های دیگر این دفترچه شامل زبانی است که از نسخه‌های قبلی به روز شده ، شامل اطلاعاتی در مورد سرعت Wi - Fi و سرعت جریان داده‌ها . بخش‌های دیگر این کتاب درباره آب و هوای عربستان و همچنین آداب و رسوم و آداب و رسوم عربستان سخن می‌گویند .

روز سه‌شنبه ، جیم mattis ، وزیر دفاع ، خواهان آتش‌بس در همسایگی یمن شد که در آن یک ائتلاف تحت رهبری عربستان‌سعودی از سال ۲۰۱۵ در حال مبارزه با شورشیان Houthi با حمایت ایران بوده‌است و میلیون‌ها آواره و ده‌ها هزار نفر کشته شدند .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

حکیم جانوف , از گروه تحقیقاتی که در آینده ثبت شده‌است , گفت : " به هر حال , هر کسی که از آن استفاده کند , خواه یک غیرنظامی راه خود را به مغازه بقالی یا یک دولت هدایت کند تا موشک خود را هماهنگ کند - همه چیزهایی هستند که چین می‌تواند ردیابی کند. " و آنچه بیش از همه قابل‌توجه است این است که این دولت استبدادی یک ارایه‌دهنده بزرگ فن‌آوری برای کشورهای متعددی در آسیا , آفریقا و اروپا خواهد بود . "
برای پنتاگون , پرتاب ماهواره چین شوم است .
براساس گزارش پنتاگون که از سوی کنگره منتشر شد , ارتش چین به تقویت قابلیت‌های فضای نظامی خود علی‌رغم موضع عمومی اش در برابر نظامی بودن فضا ادامه می‌دهد .
فواد چودری , وزیر اطلاعات پاکستان , در ماه اکتبر گفت که پاکستان فضانورد خود را به فضایی با کمک چین می‌فرستد .
او در مصاحبه بعدی گفت : " ما به چین نزدیک هستیم و بیشتر نزدیک می‌شویم . " زمان آن است که غرب بیدار شود و اهمیت ما را بداند . "
ارتش پاکستان حامی و حامی اصلی پروژه‌های چین است .
تصویر
ارتش پاکستان حامی و حامی اصلی پروژه‌های چین است .
حضور نظامیان در پاکستان
اگرچه رابطه چین و پاکستان به وضوح نزدیک‌تر شده‌است , بدون تنش نبوده است . این امر ممکن است همچنان نسبت به تغییرات سیاسی در پاکستان که امسال در مالزی اتفاق افتاد آسیب‌پذیر باشد که سه پروژه بزرگ را توسط شرکت‌های چینی کنار گذاشت .
در جریان انتخابات پارلمانی که او را در ماه ژوئیه به نخست‌وزیری منصوب کرد, عمران خان قول داد که در صورت برنده شدن, پروژه‌ها را بازبینی و مذاکره کند . در ماه سپتامبر , پس از نشستی که در عربستان‌سعودی با ولیعهد عربستان‌سعودی برگزار شد , حسن خان گفت که این کشور توافق کرده‌است تا در این کشور سرمایه‌گذاری کند.
وزیر بازرگانی جدید پاکستان پس از آنکه دولت آن‌ها را ارزیابی کرد , پیشنهاد توقف همه پروژه‌ها را داد .
اقدامات دولت جدید پاکستان خشم پکن را برانگیخت , که نگران بود بتوانند کمربند و جاده را به طور جهانی تنظیم کنند .
اما در پاکستان , چین متحد ثابت دارد که می‌تواند برای هموار کردن امور به کار رود : تاسیس نظامی قدرتمند کشور , که قرار است صندوق‌های خود را با میلیون‌ها دلار از طریق بدهی پر کند چرا که شرکت‌های ساخت‌وساز " های نظامی " مناقصه را برنده می‌شوند.
اندکی پس از اظهار نظر وزیر بازرگانی , محمود جاوید باجوا , فرمانده ارشد ارتش پاکستان , با عجله به پکن رفت تا دیداری غیرمنتظره با رئیس‌جمهور [11 ] داشته باشد. این نشست شش هفته پیش از افتتاح اولین دیدار رسمی خود با رئیس‌جمهور چین , سفری که به عنوان یک اولویت در نظر گرفته بود , برگزار شد .
اظهارات ژنرال باجوا و ژنرال ۱۱ به طور گسترده‌ای درباره کمربند و پروژه‌های جاده‌ای صحبت می‌کردند .
یک بیانیه از سوی ارتش پاکستان در بیانیه‌ای گفت : " سرلشکر بجوا گفت که این کمربند و ابتکار جاده با پیروزی , علی‌رغم همه احتمالات , موفق به موفقیت است و ارتش پاکستان باید امنیت برق را در همه هزینه‌ها تضمین کند . "
اندکی پس از نشست پکن , دولت پاکستان دعوت خود را برای پیوستن به عربستان‌سعودی و گفتگو درباره توقف یا لغو پروژه‌های چینی متوقف کرد .
عمران خان , نخست‌وزیر پاکستان , در ماه نوامبر با امیدهای زیاد به یک معامله اقتصادی دیدار کرد . اما جزئیات کمی توسط توماس پیتر منتشر شده‌است .
اما چین می‌تواند با چالش دیگری برای سرمایه‌گذاری‌ها مواجه شود : بحران مالی پاکستان که دولت را مجبور کرده‌است تا از وام دهندگان بین‌المللی وام بگیرد که نیازمند شفافیت است .
در طول ماه سپتامبر , هیات‌های بین‌المللی به اسلام‌آباد سفر کردند و همین پیام را داشتند : اگر می‌خواهید کمک مالی بخواهید , میزان وام‌های چین را فاش کنید .

پس از سه ماه پس از تصدی این دفتر , مجید خان هنوز به وعده خود مبنی بر فاش کردن ماهیت ۴۰۰ میلیارد دلاری سرمایه‌گذاری پکن متعهد به پاکستان نبوده است و دولت وی در یک معامله پایاپای عقب‌نشینی کرده‌است .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

به نظر می‌رسید که حملات روز یکشنبه تشدید شلاق زدن نظامیان به منتقدان است .
ابوبکر ابراهیم ، سردبیر دیلی اعتماد ، در طبقه سوم اتاق خبر در شهر ابوجا در روز یکشنبه بود که سربازان جلیقه ضد گلوله به تن کردند و به همه دستور دادند تا کامپیوترهای خود را ببندند و آن‌ها را روی یک میز بگذارند .
وی گفت : " آن‌ها کامپیوتر و لپ‌تاپ ما را جمع‌آوری کردند و سپس به همه دستور دادند که تحت اسکورت وی قرار بگیرند .
آقای ابراهیم گفت سربازان همچنین به یک ساختمان مطبوعاتی یورش بردند و به طور موثر آن را بستند .
او گفت : " ما نگرش ارتش نسبت به مردم و نحوه رفتار آن‌ها را دیدیم . او گفت : " این در ذهن من بازی می‌کرد ، اما در میان ما ، bafflement وجود داشت که چیزی شبیه این می‌تواند در این عصر اتفاق بیفتد که ظاهرا ً در جامعه دموکراتیک اتفاق می‌افتد ."
در پاکستان ، چین یک متحد amenable با مقدار زیادی برای توصیه آن پیدا کرده‌است : مرزه‌ای مشترک و سابقه طولانی هم‌کاری ؛ پرچینی در جنوب آسیا در مقابل هند ؛ یک بازار بزرگ برای فروش اسلحه و تجارت با پتانسیل رشد ؛ ثروت منابع طبیعی .
هم اکنون چین در حال یافتن یک نمایش بهتر برای فن‌آوری امنیت و نظارت اش در مکانی است که زمانی با روابط نزدیک نظامی اش با آمریکا تعریف می‌شود .
وی افزود : " تمرکز بر کمربند و جاده بر روی جاده‌ها و پل‌ها و بنادر است ، زیرا اینها پروژه‌های ساخت‌وساز عینی هستند که مردم به راحتی می‌توانند آن را ببینند . پریسیلا Moriuchi ، مدیر توسعه تهدید استراتژیک در آلبوم آینده ، شرکت نظارت اطلاعاتی cyberthreat در ماساچوست گفت : " اما این فن‌آوری‌های آینده و فن‌آوری‌های سیستم‌های امنیتی آینده است که می‌تواند بزرگ‌ترین تهدید امنیتی در پروژه جاده و جاده باشد . "
ثبت‌نام برای مترجم شفاهی
برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .
بندر Chinese در گوادار به نام Pakistan.Cred itDrazen Jorgic / رویترز
تحکیم اتحاد امنیت چین و پاکستان در مسیر طولانی به سوی دریای عمان به حرکت در آمده‌است .
در سال ۲۰۱۵ ، تحت کمربند و جاده ، چین یک بندر نوظهور در شهر ساحلی گوادر پاکستان گرفت و پروژه را با حدود ۸۰۰ میلیون دلار برآورد کرد که شامل یک منطقه ویژه اقتصادی برای شرکت‌های چینی بود .
هدف از این هم‌کاری ، طرح اولیه‌ای برای توسعه Beidou در سایر کشورها است ، با این حال ، به ظاهر به اعتماد مشتریان خود به شبکه اداره مرزبانی آمریکا پایان می‌دهد که مقامات چینی از آن می‌ترسند و توسط ایالات‌متحده کنترل می‌شود .
اما این کشور در نظر دارد ۶۲ میلیارد دلار به چین بدهکار باشد - قبل از آنکه نرخ بهره را به ۹۰ میلیارد دلار تبدیل کند - این رقم در طی سال‌های آتی به حدود ۹۰ میلیارد دلار خواهد رسید .
اشرف Wathra ، رئیس بانک مرکزی پاکستان ، در ملا عام در سال ۲۰۱۵ گفت که هیچ گونه روشنی درباره سرمایه‌گذاری‌های چین در پاکستان نداشته و نگران افزایش سطح بدهی‌ها بوده‌است . هنوز چند ماه بعد از آن برای ارائه یک جلسه توجیهی از سوی مقامات کابینه ، چند ماه طول کشید .
در عوض ، دولت او با وعده‌های مبهم " معامله " دور شد ، اما از افشای جزئیات خودداری کرد .
یک پرچم ملی چین که مرکز نیروگاه ذغال‌سنگ ساهیوال در پاکستان است ، ۱.۹ میلیارد دلار هزینه دارد . پاکستان در حال حاضر ۱۱۹ میلیون دلار بابت پرداخت‌های عقب‌افتاده به شرکت‌های چینی برای راه‌اندازی the itAsad زیدی / بلومبرگ بدهکار است.

در اوایل ماه نوامبر ، آقای خان از Mr. در پکن دیدن کرد ، سفری که در طی آن انتظار می‌رفت تا وام‌های دو جانبه و کمک‌های مالی برای تسهیل بحران مالی پاکستان را به دست آورد .

منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :

سربازی

0 گؤروش
یازار:‌

سال‌ها پس از قرارداد بستن کارخانه‌های برق جدید در چین ، پاکستان هنوز مشکلی با electricity تبسم / خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه - گتی ایماژ )
سوال اصلی من این بود : " آیا ما هیچ مطالعات امکان‌سنجی برای این پروژه‌ها و تحلیل سود دهی هزینه داریم ؟ آقای Wathra ، که از آن زمان بازنشسته شده‌است ، به خاطر می‌آورد : " پاسخ‌های آن‌ها در حال طفره رفتن بود . "
احسان اقبال ، یک وزیر کابینه و معمار اصلی for در دولت پیشین ، گفت که این پروژه به خوبی در حال تفکر بود و حساب آقای Wathra را رد کرد .
آقای اقبال در یک مصاحبه گفت : " هیچ‌کس نمی‌خواهد در اینجا سرمایه‌گذاری کند - چینی‌ها شانسی به دست آوردند ."
اما این لایحه در حال انجام است . به گفته مسئولان ، نخستین بازپرداخت بدهی پاکستان به چین در سال آینده آغاز خواهد شد و از حدود ۳۰۰ میلیون دلار و به تدریج در حدود ۳.۲ میلیارد دلار سال ۲۰۲۶ آغاز خواهد شد . و پاکستان هم اکنون با پرداخت بدهی خود به شرکت‌های چینی دچار مشکل شده‌است .
پاکستان هم اکنون جت‌های جنگنده " جی اف - ۱۷ " چینی را می‌سازد . پاکستان تحت یک پیشنهاد مخفی با چین هم‌کاری خواهد کرد تا نسل جدیدی از fighters.Cred itReuters بسازد .
براساس طرح فاش نشده که توسط مقامات نیروی هوایی پاکستان و مقامات چین در آغاز سال ایجاد شده‌است ، یک منطقه ویژه اقتصادی تحت CPEC در پاکستان ایجاد خواهد شد تا نسل جدیدی از جت‌های جنگنده تولید کند . برای اولین بار ، سیستم‌های ناوبری ، سیستم‌های رادار و سلاح‌های خود به طور مشترک توسط کشورها در کارخانجات در پاکستان ساخته خواهند شد .
این پیشنهاد که توسط مقامات وزارت برنامه‌ریزی و توسعه تایید شده‌است، هم‌کاری‌های جاری چین و پاکستان را در مورد جت جنگنده اف - ۱۷ پاکستان که در مجتمع هوانوردی کمره پاکستان در استان پنجاب مونتاژ می‌شود ، افزایش خواهد داد . جت‌های جنگنده چینی به پاکستان یک جایگزین برای جنگنده‌های اف - ۱۶ ساخته‌است که برای دستیابی به روابط اسلام‌آباد با واشنگتن دشوارتر شده‌است .
مسئولان در اسلام‌آباد می‌گویند که این طرح‌ها در مراحل نهایی تصویب قرار دارند ، اما انتظار می‌رود که دولت کنونی این پروژه را مهر ورزد .
دیپلمات‌های غربی می‌گویند که برای چین ، پاکستان می‌تواند به یک نمایش برای کشورهای دیگر تبدیل شود که به دنبال تغییر نیروی نظامی خود از تجهیزات آمریکایی و به سمت سلاح‌های چینی هستند . و از آنجا که چین مخالف فروش چنین سلاح‌های پیشرفته به عنوان موشک‌های بالستیک نیست - که آمریکا آن را به هم پیمانان مانند عربستان‌سعودی نخواهد فروخت - معامله با پاکستان می‌تواند یک مرحله دیگر برای دستیابی به یک بازار بزرگ‌تر برای سلاح‌های چینی در جهان اسلام باشد .
برای سال‌ها ، برخی از مهم‌ترین هماهنگی نظامی بین چین و پاکستان در فضا انجام شده‌است .
تنها چند ماه پیش از این که پکن از پروژه کمربند و جاده در سال ۲۰۱۳ رونمایی کرد ، قراردادی با پاکستان برای ساخت شبکه‌ای از ایستگاه‌های ماهواره‌ای در داخل کشور آسیای جنوبی برای ایجاد سیستم ناوبری Beidou به عنوان جایگزین برای شبکه GPS آمریکا به امضا رساند .
Beidou به سرعت بخشی اصلی از کمربند و جاده شد و دولت چین شبکه ماهواره‌ای را بخشی از " جاده ابریشم " در یک کاغذ سفید سال ۲۰۱۵ خواند .
یک مدل از شبکه ماهواره‌ای ناوبری Beidou چین که در نمایشگاه هوانوردی و هوانوردی چین در Zhuhai در November.Cred itKin / Associated دیده می‌شود .
مانند GPS ، Beidou دارای کارکرد نظامی و نظامی است . اگر محاکمه وی با پاکستان به خوبی پیش رود ، پکن می‌توانست به کشورهای دیگر خدمت کند و گروهی از کشورها را تشکیل دهد که اقدامات نظامی آن‌ها برای ایالات‌متحده برای نظارت بر آن دشوارتر خواهد بود .

تا سال ۲۰۲۰ ، همه ۳۵ ماهواره برای این سیستم با هم‌کاری مناطق مناطق و جاده دیگر ، به پایان خواهند رسید .


منبع سایت سربازی

آردینی اوخو
دوشنبه 24 دی 1397
بؤلوملر :